Marek
Królikowski
Stanowisko ds.
administrowania
infrastrukturą
informatycz...
Temat: Iphone - Niezgodność towaru z umową
WitamOd razu informuję, że jestem klientem Orange od bardzo wielu lat i po raz pierwszy mam tak poważny kłopot moje rachunki to 160zł + a bywały i po 600zł ( Telefon jest prywatny nie mam działalności!
Mam taki problem, od samego początku miałem dziwny problem z zasięgiem Iphone 4, wmawiano mi, że to wina grubych ścian w moim budynku a gdy sprawdziłem na mapie BTS znajduje się dość daleko ode mnie więc ignorowałem to - podchodziłem do okna aby zadzwonić.
Ostatnio w firmie zakupiliśmy kilkanaście Iphone i jak położyłem koło siebie to swój rozpoznałem po zasięgu - zasięg miał 3 kreski mniej niż pozostałe dlatego postanowiłem zdjąć simlocka z Iphone w Orange za kwote 1XX zł - nie pamiętam ile dokładnie.
Po włożeniu karty play okazało się, że ten efekt występuje również choć nadajnik mam 100 metrów ode mnie... dlatego postanowiłem oddać telefon na "gwarancje".
Napisałem ticket na stronie Orange.pl z prośba o informację, gdzie mam oddać telefon i na jakich zasadach na gwarancję ponieważ zakupiłem go przez stronę Orange.pl.
Po paru dniach otrzymałem odpowiedź, że telefony Orange nie maja gwarancji i oddaje się je na Niezgodność Towaru z Umową w "salonie własnym".
Ze względu, że nie zrozumiałem co to "Salon własny" zadzwoniłem na infolinie z prośba o wytypowanie salonu do którego mam zanieść telefon - oczywiście Pani powiedziała mi do którego salonu mam zanieść telefon i powiadomiła salon, że dziś się zjawię z telefonem.
Po oddaniu telefonu na niezgodność towaru z umową w dniu 06.08.2012 czekałem sobie czekałem... aż w końcu po 3 tygodniach (27.08.2012) poszedłem zanieść pismo, że w związku z brakiem jakiejkolwiek odpowiedzi na moją reklamacje i długim czasem oczekiwania na naprawę proszę o wymianę telefonu na nowy - nikt nie chciał ode mnie na początku tej reklamacji przyjąć więc poczekałem na Kierownika z którym wymieniłem parę zdań i wręczyłem mu pismo jak również poprosiłem o parafkę, że przyjął. Pan Kierownik oczywiście poinformował mnie, że telefon jest w naprawie i nie mogą mi dać nowego telefonu przyniósł jakiś wydruk potwierdzenia, że telefon właśnie jest naprawiany i powiedział, abym się dowiadywał w Czwartek 30.08.2012 i tak zrobiłem, zadzwoniłem do Salonu niestety nikt nic nie wiedział co się dzieje z moim telefonem więc poprosiłem o kontakt Pana Kierownika, oczywiście Kierownik Salonu oddzwonił do mnie i poinformował mnie po 24 dniach od zgłoszenia reklamacji, ŻE TELEFON NIE ZOSTANIE NAPRAWIONY i abym przyszedł odebrać telefon i w gratisie dostanę ulgę 50% na abonament w tym miesiącu.... Oczywiście powiadomiłem go, że zgodnie z ustawą mieli 14 dni aby się odnieść do reklamacji na Niezgodność towaru z umową ale Pan Kierownik powiedział, że nic niestety nie zrobi i telefonu mi nie wymienia ani nie naprawią....
Oczywiście skontaktowałem się z:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
I oba Urzędy potwierdzają, że salon miał 14 dni na odniesienie się do mojej reklamacji i teraz MUSI naprawić telefon bądź wydać nowy.... w przeciwnym razie oczywiście sprawa wyląduje w sądzie i mając dokumenty które posiadam potwierdzające to co tu piszę sprawę bez problemu wygram....
Czy ma ktoś może jakiś kontakt albo wie gdzie z taką sprawą zwrócić się w Centrali Orange jestem ich długoletnim klientem i chce to załatwić poza sądem - bo jestem przekonany, że Centrala nie ma pojęcia co się dzieje w tym salonie no i oczywiście aby mogli mi naprawić/wymienić telefon - bo jak wspominałem Salon nie ma zamiaru tego zrobić
PozdrawiamTen post został edytowany przez Autora dnia 30.06.14 o godzinie 18:44