Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl
Wioletta Biała

Wioletta Biała Starszy specjalista
ds. HR

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIA BEZPŁATNE – Projektant Kariery – Poznaj Nowy zawód!
ZAPRASZAMY

Katowice 05.03.2015 (wtorek) godzina 17:00-20:00
Kraków 06.03.2015 (środa) godzina 17:30-20:30
Wrocław 10.03.2015 (poniedziałek) godzina 17:30-20:30
Poznań 12.03.2015 (czwartek)
Szczecin 19.03.2015 (czwartek)
Łódź 24.03.2015 (wtorek)
Bydgoszcz 26.03.2015 (czwartek)

Zapisy: http://akademiacareerdesign.pl/szkolenia-bezplatne/
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

- W programie konferencji m.in.:
- Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
- System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
- Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
- Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
2.mobilny handlowiec / agent
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Agnieszka K.

Agnieszka K. Psycholog, grafolog

Temat: Ogłoszenia

Witam,

z wykształcenia jestem psychologiem, z zamiłowania dyplomowanym grafologiem.

Swoim klientom pomagam nie tylko przy badaniu autentyczności pisma, ale także proponuję im dodatkowe narzędzie do zdobywania wiedzy o kandydacie, jakim jest portret psychologiczny,
stworzony na podstawie ekspertyzy jego pisma.

Analizy grafologiczne umożliwiają uzyskanie informacji, których nie zbadają klasyczne testy psychologiczne.
To również narzędzie, którego wyniki nie są możliwe do zafałszowania, a przy okazji nie powoduje takiego stresu
u kandydata jak typowe narzędzia rekrutacji.

Chętnie pomogę i podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym.

Zapraszam także na moją stronę:

http://twojgrafolog.pl

Agnieszka Kazimierska

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do