Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do wypróbowania Startpraca.pl. Startpraca to system wspomagający rekrutację online. Można go teraz wypróbować w pełnej wersji i bez żadnych zobowiązań. Startpraca oferuje 2-miesięczny, darmowy okres próbny, w czasie którego można przeprowadzać rekrutacje z jej wsparciem. System rekrutacyjny Startpraca jest przyjazny, prosty w obsłudze i dostępny online.

Pomaga:
• Uporządkować swoje projekty rekrutacyjne, ogłoszenia i CV
• Szybko publikować ogłoszenia na wielu portalach
• Zapanować nad chaosem informacyjnym
• Sprawniej komunikować się z kandydatami

Pozwala:
• Jednocześnie zarządzać wieloma rekrutacjami
• Wysyłać automatycznie swoje ogłoszenia na wiele portali pracy
• Budować własną bazę CV online
• Oznaczać, grupować i oceniać CV
• Efektywanie zarządzać korespondencją z kandydatami
• Tworzyć testy dla kandydatów
• Korzystać z wielu innych funkcji, przydatnych w rekrutacji
Małgorzata M.

Małgorzata M. Projekty
Unijne/Konsulting
Personalny/Kadry/Pła
ce/Doradzt...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam http://hrwpraktyce.blogspot.com/Małgorzata Marzec edytował(a) ten post dnia 12.01.13 o godzinie 22:14
Beata Wiernicka-Bełz

Beata Wiernicka-Bełz projekty HR,
szkolenia

Temat: Ogłoszenia

Witam

Posiadam ponad 16 letnie doświadczenie w zakresie HR w różnych firmach (FMCG, usługi informatyczne, sprzedaż i dystrybucja)

Chętnie realizuję projekty w zakresie:
- selekcja i rekrutacja personelu
- analiza i określanie potrzeb szkoleniowych
- planowanie i realizacja programów rozwoju pracowników
- tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych
- restrukturyzacja firmy i budowaniu nowych struktur organizacyjnych
- analizy stanowisk pracy, opracowanie profili wymagań
- opracowanie regulaminu organizacyjnego, pracy i płacy
- tworzenie i wdrażanie zasad wartościowania stanowisk pracy
- tworzenie i wdrażanie systemu ocen oraz systemu premiowego
- zarządzanie zmianą
- controling personalny

Jestem również gotowa poprowadzić szkolenia z tematów:
- strategia personalna
- selekcja i rekrutacja
- systemy motywacyjne
- budowanie zespołów
- analiza potrzeb szkoleniowych
- wartościowanie stanowisk pracy
- rozwój umiejętności kierowniczych
- komunikacja interpersonalna
- asertywność

OSOBY ZAINTERESOWANE WSPÓŁPRACĄ ZAPRASZAM DO KONTAKTU NA PRIVBeata Wiernicka-Bełz edytował(a) ten post dnia 15.02.12 o godzinie 23:35
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Ogłoszenia

Wkrótce w Krakowie odbędą się pierwsze targi dedykowane osobom "mówiącym językami", które chciałyby swoje umiejętności wykorzystać w pracy. Na targach wystawcami będą korporacje i agencje rekrutacyjne szukające ludzi do pracy w Polsce i zagranicą. Będą tam z konkretnymi ofertami pracy :)

Więcej informacji tutaj, a zarejestrować można się tutaj
:)

P.S.
Udział w konferencji jest bezpłatny! :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Chętnych zapraszam do skorzystania z z oferty :

Doradca zawodowy sporządzi dokumenty aplikacyjne lub udzieli porad, modyfikacji cv lub lm do konkretnych ofert pracy.

Koszt :
od 15-50 PLN

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu : indywidualnedoradztwozawodwe@gmail.comEwelina B. edytował(a) ten post dnia 14.06.12 o godzinie 11:17
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy na BEZPŁATNE szkolenie prowadzone w ramach projektu Kompendium Kompetencji Trenerskich współfinansowanego z funduszy EFS.
IDENTYFIKACJA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
14-15.07.2012

Szkolenie 20-godzinne (Sobota: 10-18.30, Niedziela: 8.30-17.15)

Cel szkolenia:
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych to pierwszy element w procesie szkoleń pracowników. Pełna analiza odbywa się na trzech poziomach: organizacyjnym, zawodowym, indywidualnym. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak skutecznie identyfikować potrzeby uczestników szkoleń. Nauczą się jak patrzeć na organizację w ujęciu systemowym oraz pozna różnorodne narzędzia identyfikowania potrzeb.

Kto może wziąć udział:
1. osoby zatrudnione na umowę o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie
2. osoby prowadzące własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
3. trenerzy szkolący na podstawie umów cywilno-prawnych

Niestety nie mogą brać udziału osoby, które korzystały już ze szkoleń z priorytetu POKL 2.2.2

Szczegóły: http://www.kkt.labpsych.pl , tel:12 341 04 55, 12 425 09 01
Zgłoszenia: przez stronę http://www.kkt.labpsych.pl lub na mila biuro@kkt.labpsych.pl
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Inspiration Partners zaprasza na cykl warsztatów w ramach Letniej Akademii Coachingowego Stylu Zarządzania.

Akademia to cykl 9 niezależnych warsztatów. W ich trakcie będziemy ćwiczyć wykorzystanie w przewodzeniu ludźmi i firmami narzędzi i umiejętności coachingowych począwszy od słuchania, zadawania pytań i wspierania, poprzez zarządzanie emocjami, pracę z przekonaniami własnymi i innych, koncentrację na tu i teraz a skończywszy na akceptacji rzeczywistości oraz budowaniu zespołów i firm na wartościach i zarządzaniu wartościami oraz kształtowaniu wizji. A to wszystko po to by prowadzić zespoły i firmy do sukcesu i osiągania założonych celów, z wykorzystaniem pasji, talentów, zaangażowania, sprawczości i poczucia własnej wartości, entuzjazmu i potencjału wszystkich zaangażowanych. Zapraszamy przede wszystkim właścicieli firm, managerów i osoby w których pracy liczy się nawiązywanie relacji, tworzenie zespołów, inspirowanie innych i osiąganie sukcesów we współpracy z innymi lub za pośrednictwem innych.

Pełny opis wszystkich warsztatów można znaleźć na:
- stronie www Inspiration Partners
- fan page'u na Facebook'u

Zaczynamy 31 lipca a cały cykl potrwa do końca września.

W przypadku pytań lub uwag / komentarzy - pozostaję do Waszej dyspozycji.

Pozdrawiam serdecznie i życzę inspirującego tygodnia :)
Eliza Jarmołowicz-Zalewska
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na warsztat rozwijający umiejętność zadawania pytań. Jeśli w Twojej pracy istotne jest pozyskiwanie informacji od innych a tym samym zadawanie właściwych pytań, ten warsztat jest dla Ciebie. Warsztat odbędzie się w przyszły czwartek, 9 sierpnia, w godzinach 14.00-17.00. Udział w warsztacie to jedyne 150 zł, zgłoszenia przyjmujemy do 7 sierpnia (wtorek).

Szczegóły znajdziesz na naszym fan page'u na FB.

Pełny opis wszystkich 9 warsztatów w ramach Letniej Akademii Coachingowego Stylu Zarządzania można znaleźć na:
- stronie www Inspiration Partners
- fan page'u na Facebook'u

W przypadku pytań lub uwag / komentarzy - pozostaję do Waszej dyspozycji.

Pozdrawiam serdecznie i życzę inspirującego weekendu oraz kolejnego tygodnia :)
Eliza Jarmołowicz-Zalewska
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Mamy jeszcze miejsca na czwartkowy warsztat Zasada TAK, i... akceptacja jako pierwszy krok do tworzenia nowej jakości i zmiany.

W przeciwieństwie do powszechnie używanej w codziennej komunikacji i postawie konstrukcji ‘Tak, ale…’, zasada ‘Tak, i…’ to zasada, która nie tylko jest wyrazem akceptacji, przyznania komuś racji lub polemiki bez negowania czyichś argumentów, zgody na to co już się wydarzyło i na co nie mamy już wpływu. Ta konstrukcja transformuje komunikację i relacje, staje się fundamentem do wyciągnięcia wniosków z przeszłości, pełnego zaakceptowania tego co się wydarzyło do tej pory i pozwala na budowanie i tworzenie na tej podstawie. To pierwszy krok na drodze ku zmianie.

W trakcie warsztatu:
- Sprawdzisz jaka jest różnica w komunikacji z wykorzystaniem konstrukcji ‘Tak, ale…’ i zasady ‘Tak, i…’
- Przekonasz się co stanie się możliwe kiedy wprowadzisz w życie postawę opartą na zasadzie ‘Tak, i…’
- Nauczysz się transformować sytuacje charakterystyczne dla ‘Tak, ale…’ zgodnie z konstrukcją ‘Tak, i…’.

Warsztat odbędzie się w najbliższy czwartek, 30 sierpnia, w godzinach 14.00-17.00. Udział w warsztacie to jedyne 150 zł, zgłoszenia przyjmujemy do 29 sierpnia (środa).

Szczegóły znajdziesz na naszym fan page'u na FB.

Pełny opis wszystkich 9 warsztatów w ramach Letniej Akademii Coachingowego Stylu Zarządzania można znaleźć na:
- stronie www Inspiration Partners
- fan page'u na Facebook'u

W przypadku pytań lub uwag / komentarzy - pozostaję do Waszej dyspozycji.

Pozdrawiam serdecznie i życzę inspirującego popołudnia :)
Eliza Jarmołowicz-Zalewska
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Jesteś coachem? Pracujesz w Warszawie? Szukasz czasem dobrego miejsca do pracy ze swoimi klientami?

Zapraszamy do Inspiration Space - idealnej przestrzeni do pracy dla coachów. 4 gabinety coachingowe, przestrzeń do organizacji warsztatów, kameralna przestrzeń co-workingowa, internetowy system do rezerwacji, książki i materiały coachingowe z Polski i ze świata. Do tego kawa, herbata, woda i przekąski w dobrej jakości i bez limitu.

Jesteśmy zlokalizowani przy ul. Jana Czeczota 8/3, 02-607 Warszawa, dobry dojazd metrem (stacja Metro Racławicka) oraz autobusami 141, 172. Lokalizacja znajduje się poza strefą płatnego parkowania, miejsca parkingowe pod budynkiem lub wzdłuż ul. Odyńca / Parku Dreszera.
Gabinety są dostępne od 6.00 do 22.00, również w weekendy.

Do końca roku promocyjne ceny.
Zapraszamy w odwiedziny.
Magdalena Czepczyk

Magdalena Czepczyk Asystentka Dyrektora
Krajowego

Temat: Ogłoszenia

Jesteś absolwentem studiów psychologicznych, pedagogicznych, biznesowych? Interesujesz się branżą HR? A może jesteś trenerem wewnętrznym lub chcesz nim zostać? Jeśli tak, nasza oferta skierowana jest właśnie dla Ciebie. Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Katowicach prowadzi aktualnie nabór na studia podyplomowe na kierunku: Akademia Trenerów Biznesu. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie internetowej http://www.podyplomowe.pl/studia-podyplomowe-katowice/....

Kontakt:
Magdalena Czepczyk
Tel: 519-351-112
e-mail: magdalena.czepczyk@lab.xo.pl
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Ogłoszenia

Witam Was wszystkich - mam nadzieję zainteresuję Was naszym nowym pomysłem.
Zapraszam do lektury/dyskusji.

Dlaczego warto korzystać z innowacyjnych metod Legalnego Dopingu Emocjonalnego i Algorytmu Emocji podczas sesji diagnostycznych AC/DC?

Jak zdobyć lub podnieść kompetencje skutecznego asesora i lidera sesji?

Na to i więcej pytań znajdziesz odpowiedź podczas szkolenia otwartego:

Tytuł szkolenia NOWOCZESNY Assessment Centre i Development Centre z wykorzystaniem Legalnego Dopingu Emocjonalnego

Termin: 27-28.09.2012 r.
Miejsce: Łódź

Szkolenie składa się z dwóch modułów:
- Moduł I – Asesor
- Moduł II – Lider sesji AC/DC i projektu diagnostycznego

Obserwacja i ocena podczas sesji diagnostycznej wymaga wysokich umiejętności i dużej wiedzy na temat zachowań człowieka.

Moduł I – Asesor poświęcony jest obszarowi obserwacja i oceny podczas AC/DC. Wzmocniliśmy go o model ALGORYTM EMOCJI, którego celem jest dać umiejętności włączania wiedzy nt. emocji człowieka do jego matrycy kompetencji. Warsztat ten stanowi bazę do kolejnego etapu.
Moduł II – Lider sesji AC/DC i projektu diagnostycznego, który rozwija kompetencje tworzenia metodologii sesji Assessment i Development Centre, zarządzania sesją i projektem diagnostycznym.

Ten warsztat dedykujemy w szczególności: - Menedżerowie - Specjaliści HR odpowiadający za rekrutację i selekcję - Asesorzy w sesjach AC/DC - Osoby chcące pełnić role asesorów w sesjach AC/DC - Osoby zarządzające zespołami
- Osoby odpowiadające w organizacji za strategię rozwoju pracowników

Co będę wiedział i umiał po tym szkoleniu? - Rozwinięcie wiedzy w obszarze:
+ znajomości zależności między emocjami a efektywnością w pracy
+ metodologii AC/DC i powiązania jej ze strategią HR w organizacji
+ rozwoju kompetencji człowieka w organizacji i metod ich pomiaru
+ struktury sesji AC/DC
+ narzędzi AC/DC
+ dopasowania programów rozwojowych do wyników AC/DC

- Rozwinięcie umiejętności w obszarze:
+ umiejętności stosowania algorytmu emocji w ocenie kompetencji
+ obserwacji i analizy zachowań podczas AC/DC
+ pomiaru kompetencji
+ budowania narzędzi i metodologii AC/DC
+ zarządzania sesją AC/DC
+ udzielania informacji zwrotnej
+ zarządzania wynikami AC/DC w organizacji

- odstępy między modułami wynosić będą maksymalnie 3 tygodnie

Warunki uczestnictwa w szkoleniu
- moduł Beginner (Asesor)
+ zgłoszenie swojego udziału potwierdzone dokonaniem opłaty za udział w szkoleniu
- moduł Advanced (Lider)[b] - konieczne jest spełnienie bezwzględne wszystkich warunków)
[b]+
wykonanie zadania domowego z modułu Beginner
+ zgłoszenie swojego udziału potwierdzone dokonaniem opłaty za udział w szkoleniu

Warunki otrzymania certyfikatu po szkoleniu - udział w obu modułach szkolenia (beginner i advanced) - wykonanie wszystkich zadań (z modułu beginner i advanced) - pozytywny wynik egzaminu

Inwestycja
- koszt uczestnictwa w 2 dniowym warsztacie Beginner: 1300 zł netto/osoba
- koszt uczestnictwa w 2 dniowym warsztacie Advanced 1700 zł netto / osoba

do powyższych kosztów należy doliczyć podatek VAT = 23%

Szczegółowy program szkolenia możesz pobrać ze strony firmy WILD MARKET szkolenia i coaching, klikając TUTAJ

Pełne ogłoszenie znajdziesz na naszej stronie, klikając TUTAJ

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania: otwarte@wildmarket.pl

Z nami zdobędziesz innowacyjne umiejętności oraz zyskasz nowe możliwości pracy

Zapraszamy serdecznie
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy wszystkich coachów na wspólne oglądanie na żywo 4 sesji z konferencji ICF Global 2012:

1. czwartek 4 października 10.00-11.30 Brené Brown, Ph.D., LMSW - Daring Greatly: How the courage to be vulnerable transforms the way we live, love, and lead https://www.facebook.com/events/480372618662612/

2. piątek 5 października 10.00-12.00 David Whyte - A Courageous Conversation: Facing Industry Challenges https://www.facebook.com/events/407627409303136/

3. sobota 6 października 10.00-11.30 Camila Batmanghelidjh - Human Potential and the Philosophical Framework of Leadership https://www.facebook.com/events/538639379485107/

4. sobota 6 października 15.00-16.30 Closing Provocateur session with Neil Mullarkey https://www.facebook.com/events/230691690392402/

Sesje będziemy wyświetlać w naszym biurze przy Czeczota 8/3 w Warszawie. Wstęp jest bezpłatny. Szczegóły każdej sesji z opisem prowadzących i tego co przedstawią w każdej z sesji oraz zapisy na stronach poszczególnych wydarzeń (linki powyżej), gdzie prosimy o potwierdzenie przybycia, celem przygotowania odpowiedniej liczby miejsc siedzących.

W razie pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie,
Eliza Jarmołowicz-Zalewska
eliza@inspiration-space.com
kom. 508 761 320
Magdalena Czepczyk

Magdalena Czepczyk Asystentka Dyrektora
Krajowego

Temat: Ogłoszenia

Akademia Trenerów Biznesu

Zapraszamy serdecznie wszystkich zainteresowanych do podjęcia studiów podyplomowych na kierunku Akademia Trenerów Biznesu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Katowicach. Oferujemy interesujący program studiów podzielony na pięć bloków tematycznych, które prowadzić będą kompetentni i posiadający duże doświadczenie biznesowe, psychologiczne i pedagogiczne trenerzy Laboratorium Arkanów Biznesu. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt: 519-351-112. Chętnie udzielimy odpowiedzi na wszelkie nurtujące Państwa pytania.
http://www.podyplomowe.pl/studia-podyplomowe-katowice/...

Kontakt:
Magdalena Czepczyk
Tel: 519-351-112
e-mail: magdalena.czepczyk@lab.xo.pl
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

„Narzędzia informatyczne w zarządzaniu wiedzą”
15 listopada 2012r., Warszawa


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w III edycji konferencji poświęconej dostępnym na rynku narzędziom informatycznym do zarządzania wiedzą (Knowledge Management, KM).

Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami, a także Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań m.in.: BSSG, IRS.
W programie m.in. tematy i Eksperci:
- "Zarządzanie wiedzą - uwarunkowania, koncepcje, konsekwencje praktyczne" - Pan Mariusz Sumiński, Ekspert Niezależny, Doktorant Akademii Leona Koźmińskiego
- „Jeżeli gadżety IT nie są kluczem do sukcesu w ZW, to co nim jest?" - Dr Ryszard Michalczyk, Kierownik Studiów Podyplomowych „Zarządzanie Talentami w Zespołach" na Collegium Civitas, Dyrektor Grupy CIECH ds. ZZL
- "Systemy wspierające zarządzanie wiedzą i społecznością w organizacji - case study z wdrożenia narzędzia w obszarze Business Intelligence w dużej korporacji." - BSSG Sp. z o.o.

Proponowana tematyka spotkania:
- Narzędzia wspomagające pracę grupową, narzędzia komunikacyjne
- Systemy obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtownie danych
- Narzędzia nauczania zdalnego (e-learning)
- Portale korporacyjne, intranet, ekstranet
- Systemy do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracja systemowa i bezpieczeństwo w zarządzaniu wiedzą

Na konferencję zapraszamy:
Kadrę Kierowniczą: przedsiębiorstw i instytucji, członków zarządu; osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa; osoby odpowiedzialne za optymalizowanie procesów biznesowych w działach: sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki; kadrę informatyczną; osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą; osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii; osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej.

Dla wyżej wymienionych Przedstawicieli wstęp jest bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na
: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...

Kontakt z organizatorem:
Elżbieta Zitans
tel. +48 725 792 689
elzbieta.zitans@multitrain.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko :)
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Inspiration Space w Warszawie to idealne miejsce do pracy dla coachów, trenerów, doradców personalnych, konsultantów HR, rekruterów, asesorów, psychologów, terapeutów i wszystkich, którym na sercu leży szeroko pojęty rozwój – przywództwa, umiejętności, kompetencji, emocjonalny, społeczny i duchowy.

Znajdziesz u nas:
4 gabinety do pracy w formule 1 na 1 lub mini-grupach do 6-10 osób, wyposażone standardowo w dwa fotele i stolik. Każdy gabinet to ciekawa aranżacja, sprzyjająca twórczości i kreatywności, będąca jednocześnie przytulnym miejscem dającym poczucie bezpieczeństwa i swobody. Wszystkie gabinety z łatwością zamieniamy w sale spotkań, ze stołem konferencyjnym i krzesłami lub przestrzeń mini-warsztatową z krzesłami w półkolu.
2 przestrzenie warsztatowe mogące pomieścić grupy 12-24 i 18-40 uczestników w zależności od ustawienia, wyposażone w zależności od potrzeb w krzesła, stoły, flipchart z markerami, projektor, etc.
biurka co-workingowe, z dostępem do internetu (wifi) oraz podstawowych materiałów i sprzętów biurowych.

W naszej inspirującej przestrzeni wierzymy, że wszystko jest możliwe oraz że każdy może o wiele więcej niż mu się wydaje. Uważamy również że w życiu ważna jest interdyscyplinarność i czerpanie z różnych obszarów, dlatego w naszej działalności integrujemy również sztukę, literaturę, przedsiębiorczość, odpowiedzialność społeczną i ekologię. Stąd nasza przestrzeń jest również galerią sztuki, robiąc zakupy i szukając konkretnych usług korzystamy w miarę możliwości z najbliżej położonych firm, integrujemy przedsiębiorców, realizujemy projekty pro bono, segregujemy śmieci, oszczędzamy wodę i energię, a napoje i przekąski dobieramy mając na uwadze zdrowie nasze i naszych klientów.

Do dyspozycji wszystkich osób korzystających z naszej przestrzeni pozostają poczekalnia oraz kuchnia, w której dostępne są bezpłatnie kawa, herbata, woda oraz owoce i inne przekąski.

Jesteśmy zlokalizowani na Górnym Mokotowie, przy ul. Jana Czeczota 8/3, z dobrym dojazdem (Metro Racławicka, kilka linii autobusowych), blisko parku Dreszera i w pobliżu m.in. kilku kawiarni, restauracji, szkoły tańca i szkoły jogi.

Po więcej szczegółów zapraszamy:
- na naszą stronę www
- na nasz fan page na FB
- do zasubskrybowania naszego newslettera .

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do