Arkadiusz Czerwiński

Arkadiusz Czerwiński Kierownik Obsługi
Posprzedażowej CC w
Santander Consumer
...

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

pod tym linkiem
http://picasaweb.google.com/lato123/PiCyKsi

pozdrawiam
arek
Michal N.

Michal N. IoT / M2M Technology
Senior Specialist,
T-Mobile Polska S.A.

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

widze ze zdjec juz nie ma :-)
Arkadiusz Czerwiński

Arkadiusz Czerwiński Kierownik Obsługi
Posprzedażowej CC w
Santander Consumer
...

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Michal N.:
widze ze zdjec juz nie ma :-)

teraz żałuję ,że ich nie zapisałem

to były super fotki śpiącej bandy agenckiej na jakiejś infolinii nocą, chyba w TPSie
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Arkadiusz C.:
Michal Nowak:
widze ze zdjec juz nie ma :-)

teraz żałuję ,że ich nie zapisałem

to były super fotki śpiącej bandy agenckiej na jakiejś infolinii nocą, chyba w TPSie

Jako profesjonalista w swojej dziedzinie, radze unikać sformułowań "chyba" i przestać w końcu zyć w oparciu o plotki i pomówienia. Jesli ktokolwiek był w Contact Center TP wie, ze takie rzeczy się nie zdarzają ...
Adam Lipiński

Adam Lipiński Dyrektor Biura
Obsługi Klienta

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

a nazwania pracownikow cc "banda agencka" nawet nie skomentuje...

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Bartosz Z.:
Arkadiusz C.:
Michal Nowak:
widze ze zdjec juz nie ma :-)

teraz żałuję ,że ich nie zapisałem

to były super fotki śpiącej bandy agenckiej na jakiejś infolinii nocą, chyba w TPSie

Jako profesjonalista w swojej dziedzinie, radze unikać sformułowań "chyba" i przestać w końcu zyć w oparciu o plotki i pomówienia. Jesli ktokolwiek był w Contact Center TP wie, ze takie rzeczy się nie zdarzają ...


Sam kiedys proacowałem w CC TP.SA i wiem co tam się dzieje - czasem sie śpi w nocy :-)
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

W nocy przychodzi kryzys. Sensownych telefonów czasami nie ma ani jednego. Dzwonią sami naćpani frustraci chcąc sobie po prostu pogadać. Sen mnie całkowicie nie dziwi i jest to pewien problem na który nikt nie wymyślił jeszcze super sposobu.
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Michał Tomasz M.:
W nocy przychodzi kryzys. Sensownych telefonów czasami nie ma ani jednego. Dzwonią sami naćpani frustraci chcąc sobie po prostu pogadać. Sen mnie całkowicie nie dziwi i jest to pewien problem na który nikt nie wymyślił jeszcze super sposobu.

trochę żartobliwie - chatbot z syntezatorem mowy (oczywiście Ivona ;)) jako agent CC dostępny 24/7 ;)Jakub Pawełczak edytował(a) ten post dnia 08.08.07 o godzinie 11:28
Zbigniew Błażejczyk

Zbigniew Błażejczyk www.saabisu.pl -
Contact Center
Consulting

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Michał Tomasz M.:
jest to pewien problem na który nikt nie wymyślił jeszcze super sposobu.
praca praca praca ;-)
wystarczy dac dodatkową pracę nie związana z telefonami od Klientów

w myśl zasady "kota nie ma myszy harcują" ;-) to raczej nie problem i wina agentów tylko osób nimi zarządzających ze pozwalają na taki stan rzeczy
Arkadiusz Czerwiński

Arkadiusz Czerwiński Kierownik Obsługi
Posprzedażowej CC w
Santander Consumer
...

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Bartosz Z.:
Jako profesjonalista w swojej dziedzinie, radze unikać sformułowań "chyba" i przestać w końcu zyć w oparciu o plotki i pomówienia. Jesli ktokolwiek był w Contact Center TP wie, ze takie rzeczy się nie zdarzają ...


Cenię pracę agentów CC i moim zamiarem na pewno nie było obrażanie kogokolwiek.

Treść w moim poście miała być żartobliwa, jeżeli odebrałeś ją negatywnie to bardzo przepraszam.

pozdrawiam
arek
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Arkadiusz C.:
Bartosz Zieliński:
Jako profesjonalista w swojej dziedzinie, radze unikać sformułowań "chyba" i przestać w końcu zyć w oparciu o plotki i pomówienia. Jesli ktokolwiek był w Contact Center TP wie, ze takie rzeczy się nie zdarzają ...


Cenię pracę agentów CC i moim zamiarem na pewno nie było obrażanie kogokolwiek.

Treść w moim poście miała być żartobliwa, jeżeli odebrałeś ją negatywnie to bardzo przepraszam.

pozdrawiam
arek

Spox, all OK : nauczyłem sie szanować ludzi i każdą pracę - staram się propagować to podejscie. Pozdrawiam serdecznie
Karol Karłowski

Karol Karłowski coach, trener
biznesu, MEDICOVER
Polska

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

wlasnie, wlasnie - praca w cc to kawal ciezkiej roboty.
humorystyczne fotki (wydawalo mi sie, ze sa pozorowane) wywolaly, wazny dla zarzadzajacych CC, temat nocnych dyzurow, czuwania czy snu.

jakie macie doswiadczenia w zarzadzaniu osobami, ktore dyzuruja w nocy? czy macie wlasne doswiadczenia ze spokojnych nocnych zmian? jak radziliscie sobie ze snem?

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Karol K.:

jakie macie doswiadczenia w zarzadzaniu osobami, ktore dyzuruja w nocy? czy macie wlasne doswiadczenia ze spokojnych nocnych zmian? jak radziliscie sobie ze snem?

Jeśli telefonów jest mało (co zwiększa ryzyko zaśnięcia) warto przemyśleć realizację pewnych procesów niezbyt wymagających intelektualnie, za to zajmujących manualnie. Np. pakowanie przesyłek, wyciągów, segregacja poczty itp.
Pracownicy mogą sobie między sobą rozmawiać - zajęte mają raczej ręce niż głowy a wiadomo że przy pracy czas szybciej leci... Z doświadczenia wiem, że najgorsze są godziny poranne - tak ok. 0400-0700. Wtedy jest jakoś zimno, człowiek jest zmęczony i marzy o poduszce.
Warto też pomyśleć o stworzeniu specjalnych teamów "nocnych" - Po pierwsze tacy etatowi pracownicy nocni wynajdują swoje sposoby na sen i w przeciwieństwie dla tych, którzy mają zmiany mieszane - noc nie jest dla nich taka strasznie trudna do przeżycia. Po drugie - teamy są mocno zintegrowane co zmniejsza ryzyko nudy/snu.

Tak mi się przypomniało, że raz na "nocce" wręcz kazałem swojemu pracownikowi iść spać, z powodu wspólnego porannego wyjazdu na mazury. A pracownik ten miał akurat prowadzić samochód :). Oczywiście wszystko odbyło się bez uszczerbku dla SL :).Marcin Mielczarek edytował(a) ten post dnia 08.08.07 o godzinie 14:21
Michal N.

Michal N. IoT / M2M Technology
Senior Specialist,
T-Mobile Polska S.A.

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Marcin M.:
Karol K.:

jakie macie doswiadczenia w zarzadzaniu osobami, ktore dyzuruja w nocy? czy macie wlasne doswiadczenia ze spokojnych nocnych zmian? jak radziliscie sobie ze snem?

Jeśli telefonów jest mało (co zwiększa ryzyko zaśnięcia) warto przemyśleć realizację pewnych procesów niezbyt wymagających intelektualnie, za to zajmujących manualnie. Np. pakowanie przesyłek, wyciągów, segregacja poczty itp.
Pracownicy mogą sobie między sobą rozmawiać - zajęte mają raczej ręce niż głowy a wiadomo że przy pracy czas szybciej leci... Z doświadczenia wiem, że najgorsze są godziny poranne - tak ok. 0400-0700. Wtedy jest jakoś zimno, człowiek jest zmęczony i marzy o poduszce.
Warto też pomyśleć o stworzeniu specjalnych teamów "nocnych" - Po pierwsze tacy etatowi pracownicy nocni wynajdują swoje sposoby na sen i w przeciwieństwie dla tych, którzy mają zmiany mieszane - noc nie jest dla nich taka strasznie trudna do przeżycia. Po drugie - teamy są mocno zintegrowane co zmniejsza ryzyko nudy/snu.

Tak mi się przypomniało, że raz na "nocce" wręcz kazałem swojemu pracownikowi iść spać, z powodu wspólnego porannego wyjazdu na mazury. A pracownik ten miał akurat prowadzić samochód :). Oczywiście wszystko odbyło się bez uszczerbku dla SL :).Marcin Mielczarek edytował(a) ten post dnia 08.08.07 o godzinie 14:21

Zgadzam sie z tym co napisales ;)
Moga pracownicy nocni rownież odpisywac na reklamacje od klientow mailowe- spoko praca ,maili ubywa z reklamacjami a i czas szybciej leci pracownikowi (oczywiscie pracownik, ktory wie co odpisac na reklamacje) ;) Zalezy jeszcze ilu pracownikow na nocce wymaga SL i jaka to infolinia.

pozdrawiam
Maciej Ż.

Maciej Ż. Meble biurowe jako
skuteczne narzędzie
pracy:
www.optymal...

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Szkoda że nie ma już tych zdjęć - jako specjalista od ergonomii stanowisk pracy intelektualnej mógłbym przynajmniej ocenić, czy mieli odpowiednie warunki do snu... ;)

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Nie chciałabym aby moja notatka zabrzmiała autrytatywnie, nie zarządzałam nigdy nocnym Call Center, jednak jeśli pracownik na zmianie nocnej nie ma pracy (bądz przychodząca ilość rozmów jest zbyt mała dla przebywających w firmie agentów), czy nie warto by bylo zmniejszyć ilość pracowników nocnych, do takiej by każdy miał co robić, bądz by ich ilość wystarczyła do zapewnienia dyżuru nocnego?
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Z nocką to jest tak, że wystarczy czasami jedna osoba. Ale zawsze powinny być minimum dwie. Np. Ze względu na potrzebą udzielenia pomocy jak coś się stanie. Poza tym są pewnie SVLe jakie wymagają klienci i kary umowne jak się z nich firma nie wiwiąże. Bardziej opłaca się utrzymywać więc kilka osób. Natomiast dodatkowa praca w nocy (np. wpisywanie danych) z mojego doświadczenia wiązała się ze znacznie większą ilością błędów niż w dzień.

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Czasem trzeba zrobić trochę overstaff'u, żeby pilnować SL - tak jak napisał Michał.
A jeśli chodzi o "nocne obowiązki" to właśnie raczej prace manualne jak pakowanie, segregowanie, drukowanie itp. niż wklepywanie danych czy inne wymagające skupienia i obarczone ryzykiem błędu.

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Ja bym proponowala maksymalnie zwiekszysc dzwiek dzwonka i niech chlopapki sobie pospia :P :) :) jedyny mankament, ze potem odbierajac telefon moga zaczac rozmowe slowami: ZOMBI ZOBMI Jestem ZOMBI. Wiem skad mieszkasz, daleko cie znajde? :) :)
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: praca na CC to kawał ciężkiej roboty, sami zobaczcie :)

Problem w tym, że o 4 nad ranem tych telefonów nie ma i głosy faktycznie są zaspane. Ale bądźmy ludźmi jaki klienci. Czy ktoś z was by się przejmował tym, że konsultant o 4 w nocy jest zaspany jak dzwonicie?

Następna dyskusja:

Czy praca na Call/contack c...




Wyślij zaproszenie do