Karolina G. Szkolenia/PR
Temat: Oferty szkoleń/usług/konsultacji...
TRZYDNIOWE SZKOLENIE:Public Relations (PR) w organizacjach pozarządowych
Szkolenie dotyczy skutecznego tworzenia i realizowania działań PR (public relations) w organizacjach pozarządowych i studenckich. Uczestnicy szkolenia poznają narzędzia i zasady komunikacji PR, nauczą się planowego działania, czyli budowania strategii PR, prawidłowego formułowania komunikatów prasowych oraz nawiązywania i utrzymywania relacji z mediami. Dowiedzą się, jak zaplanować i zorganizować dobrą konferencję prasową oraz jakimi zasadami należy się kierować przy budowaniu pozytywnego wizerunku organizacji.
KIEDY ?
25-27 czerwca 2010
Rozpoczynamy w piątek popołudniu, a w sobotę pracujemy od 9.00-19.00 oraz w niedzielę od 9.00-17.00
GDZIE?
„Trans World Radio” Polska
ul. Kłodnicka 2
54 - 217 Wrocław
ZA ILE?
PROMOCJA „Dobry początek wakacji”, czyli 3 dni szkoleniowe za jedyne 200 PLN !
Cena obejmuje przerwy kawowe oraz materiały szkoleniowe
Na życzenie wystawimy fakturę.
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
Wyślij e-mail o treści: „Zgłaszam chęć udziału w trzydniowym szkoleniu Public Relations (PR) w organizacjach pozarządowych” na adres: szkoleniaPR@gmail.com. W tytule maila napisz: „Szkolenie PR”.
Zgłoszenia przyjmujemy do 14 czerwca. Po otrzymaniu potwierdzenia należy do 20 czerwca 2010 wpłacić zaliczkę w wysokości 100 PLN. W razie rezygnacji ze szkolenia zaliczka nie podlega zwrotowi.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !
PROGRAM SZKOLENIA:
Część I „Wprowadzenie i budowanie strategii PR”
Zagadnienia:
- Trochę teorii, czyli czym jest Public Relations w organizacji pozarządowej.
- Ustalenie i dobór metod PR pod kątem potrzeb organizacji.
- Strategia PR i podstawy skutecznego planowania działań Public Relations w organizacji.
Część II „Relacje z mediami”
Zagadnienia:
- Budowanie relacji z dziennikarzami i partnerami
- Jak prawidłowo i skutecznie wykorzystywać różne media do prezentacji organizacji
- Jak profesjonalnie przygotować:
* komunikat i informację prasową,
* konferencję prasową
* ofertę i umowę patronacką (patronat medialny)
- Wystąpienie publiczne, wypowiedź w radio i przed kamerą, czyli jak uniknąć stresu i jak wykreować swój wizerunek.
Część III „Komunikacja i PR w Internecie”
Zagadnienia:
- Jak zbudować stronę www? Html, css, js, php, cms.
- Marketing partyzancki – bezpłatne sposoby promocji
- Nowoczesne sposoby e-marketingu
- Pozycjonowanie strony w Google
- Optymalizacja strony www
- Google AdWords – czyli linki sponsorowane (kampanie reklamowe)
- Facebook, Twitter, Blink, portale społecznościowe
- Blog
- Wygląd strony www – typografia internetowa
- Podsumowanie – po co html, css, e-marketing?
TRENERZY:
Karolina Smerek – absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu i koordynowaniu działań PR dla organizacji pozarządowych, jak również działań marketingowych w biznesie. Absolwentka V edycji Szkoły Trenerów zorganizowanej przez Stowarzyszenie CEL, słuchaczka Szkoły trenerów Metrum. Prowadzi szkolenia z zakresu PR i kontaktów z Mediami.
Aleksandra Konopko – kulturoznawca. Doktorantka Uniwersytetu Wrocławskiego. Absolwentka V edycji Szkoły Trenerów zorganizowanej przez Stowarzyszenie CEL. Zawodowo związana ze środowiskiem organizacji pozarządowych oraz z mediami. Posiada czteroletnie doświadczenie w zakresie współpracy z mediami (również jako dziennikarz). Obecnie na co dzień pracuje jako specjalista ds. PR. oraz jako krytyk teatralny.
Katarzyna Starula – trener, freelancer. Współpracuje z firmami w zakresie projektowania stron internetowych oraz identyfikacji graficznej. Interesuje się e-marketingiem oraz marketingiem partyzanckim
Kontakt:
Karolina Smerek, Aleksandra Konopko
szkoleniapr@gmail.com