konto usunięte
Temat: Czy to zadziała ?
Ruszamy z innowacyjnym portalem rezerwacyjnym dla turystów poszukujących noclegu w newralgicznym terminie tj. sylwester czy swieta. Klient wchodz na nasz bookinger tam wypełnia formularz - jaki nocleg i jaka kwote jest w stanie zaplacic. Taki formularz bedzie wisial na portalu , a dostep do tych ofert bedzie mial hotel i w miare dostepnych miejsc wykupuje ta oferte od nas a my przesylamy hotelowi dane klienta. Klient nie traci czasu i kasy na wydzwanianie po hotelach tylko zamieszcza ogloszenie i czeka.Gośc przyjeżdża powiedzmy 31.12 do Zakopanego w sylwestra na spontana czyli myśli ze coś znajdzie się. Obdzwania z 5 hoteli traci kasę i czas na chodzenie po hotelach. A tak wchodzi na nasza stronę nawet przez komórkę i w formularzu wypalenia : hotel (ile gwiazdek) / pensjonat , cena, zwierzęta, odległość od centrum, od kiedy do kiedy, itp...oraz najważniejsze czas trwania oferty, bo po tym czasie jak hotel nie odpowie on sam zacznie spontanicznie szukać noclegu. Recepcjonista mając dostęp do konta hotelowego które będzie dopasowane kategorycznie tak samo jak ogłoszenie gościa, takie ogłoszenie hotel wykupuje gdy w ostatniej chwili któryś z gości zrezygnuje z sylwestra 31.12.Hotel ma wtedy puste miejsce i stratę, a większość gości przyjeżdżających sadzi ze nie ma już miejsc. W większości typowe strony rezerwacji online nie są zintegrowane z systemem hotelowym i tak ktoś musi je sprawdzić w hotelu i odpowiedzieć na ofertę. Dla wybrednych gości którzy nie maja czasu na przeglądanie stron internetowych lub sa zajęci praca, a tak wypełnia formularz który trafia do hoteli które sa w zakresie upodobań klienta z danego terenu. Pomyśl pracujesz cały dzień poza krajem a chcesz an ferie wziasc rodzinę na zimę a lubię np. hotel co jest daleko od centrum, z możliwością trzymania zwierząt, 4 gwiazdkowy, cena z rabatem 10 % i wtedy hotel może zastosować indywidualny rabat bo sezon jest kiepski. Wygodniś sobie posmysli po po ja mam szukać jak ktoś może mnie znaleźć. Pomysł narodził się jak pracowałem na recepcji, przychodzili goście którzy pytali o wolne miejsca i zostawiali nr telefonów, miejsca sie zwalniały ale nr telefonów się gubiły, w hotelu były puste pokoje w sezonie. Tutaj wszystko byłoby w jednym miejscu :)
ak myslicie czy ma to prawo bytu, czy kasa zainwestowana pojdzie w bloto ? Thenks