konto usunięte

Temat: Czy to zadziała ?

Ruszamy z innowacyjnym portalem rezerwacyjnym dla turystów poszukujących noclegu w newralgicznym terminie tj. sylwester czy swieta. Klient wchodz na nasz bookinger tam wypełnia formularz - jaki nocleg i jaka kwote jest w stanie zaplacic. Taki formularz bedzie wisial na portalu , a dostep do tych ofert bedzie mial hotel i w miare dostepnych miejsc wykupuje ta oferte od nas a my przesylamy hotelowi dane klienta. Klient nie traci czasu i kasy na wydzwanianie po hotelach tylko zamieszcza ogloszenie i czeka.

Gośc przyjeżdża powiedzmy 31.12 do Zakopanego w sylwestra na spontana czyli myśli ze coś znajdzie się. Obdzwania z 5 hoteli traci kasę i czas na chodzenie po hotelach. A tak wchodzi na nasza stronę nawet przez komórkę i w formularzu wypalenia : hotel (ile gwiazdek) / pensjonat , cena, zwierzęta, odległość od centrum, od kiedy do kiedy, itp...oraz najważniejsze czas trwania oferty, bo po tym czasie jak hotel nie odpowie on sam zacznie spontanicznie szukać noclegu. Recepcjonista mając dostęp do konta hotelowego które będzie dopasowane kategorycznie tak samo jak ogłoszenie gościa, takie ogłoszenie hotel wykupuje gdy w ostatniej chwili któryś z gości zrezygnuje z sylwestra 31.12.Hotel ma wtedy puste miejsce i stratę, a większość gości przyjeżdżających sadzi ze nie ma już miejsc. W większości typowe strony rezerwacji online nie są zintegrowane z systemem hotelowym i tak ktoś musi je sprawdzić w hotelu i odpowiedzieć na ofertę. Dla wybrednych gości którzy nie maja czasu na przeglądanie stron internetowych lub sa zajęci praca, a tak wypełnia formularz który trafia do hoteli które sa w zakresie upodobań klienta z danego terenu. Pomyśl pracujesz cały dzień poza krajem a chcesz an ferie wziasc rodzinę na zimę a lubię np. hotel co jest daleko od centrum, z możliwością trzymania zwierząt, 4 gwiazdkowy, cena z rabatem 10 % i wtedy hotel może zastosować indywidualny rabat bo sezon jest kiepski. Wygodniś sobie posmysli po po ja mam szukać jak ktoś może mnie znaleźć. Pomysł narodził się jak pracowałem na recepcji, przychodzili goście którzy pytali o wolne miejsca i zostawiali nr telefonów, miejsca sie zwalniały ale nr telefonów się gubiły, w hotelu były puste pokoje w sezonie. Tutaj wszystko byłoby w jednym miejscu :)

ak myslicie czy ma to prawo bytu, czy kasa zainwestowana pojdzie w bloto ? Thenks
Monika G.

Monika G. Business Travel

Temat: Czy to zadziała ?

Krzysztof Koszyk:
Ruszamy z innowacyjnym portalem rezerwacyjnym dla turystów poszukujących noclegu w newralgicznym terminie tj. sylwester czy swieta. Klient wchodz na nasz bookinger tam wypełnia formularz - jaki nocleg i jaka kwote jest w stanie zaplacic. Taki formularz bedzie wisial na portalu , a dostep do tych ofert bedzie mial hotel i w miare dostepnych miejsc wykupuje ta oferte od nas a my przesylamy hotelowi dane klienta. Klient nie traci czasu i kasy na wydzwanianie po hotelach tylko zamieszcza ogloszenie i czeka.

Gośc przyjeżdża powiedzmy 31.12 do Zakopanego w sylwestra na spontana czyli myśli ze coś znajdzie się. Obdzwania z 5 hoteli traci kasę i czas na chodzenie po hotelach. A tak wchodzi na nasza stronę nawet przez komórkę i w formularzu wypalenia : hotel (ile gwiazdek) / pensjonat , cena, zwierzęta, odległość od centrum, od kiedy do kiedy, itp...oraz najważniejsze czas trwania oferty, bo po tym czasie jak hotel nie odpowie on sam zacznie spontanicznie szukać noclegu. Recepcjonista mając dostęp do konta hotelowego które będzie dopasowane kategorycznie tak samo jak ogłoszenie gościa, takie ogłoszenie hotel wykupuje gdy w ostatniej chwili któryś z gości zrezygnuje z sylwestra 31.12.Hotel ma wtedy puste miejsce i stratę, a większość gości przyjeżdżających sadzi ze nie ma już miejsc. W większości typowe strony rezerwacji online nie są zintegrowane z systemem hotelowym i tak ktoś musi je sprawdzić w hotelu i odpowiedzieć na ofertę. Dla wybrednych gości którzy nie maja czasu na przeglądanie stron internetowych lub sa zajęci praca, a tak wypełnia formularz który trafia do hoteli które sa w zakresie upodobań klienta z danego terenu. Pomyśl pracujesz cały dzień poza krajem a chcesz an ferie wziasc rodzinę na zimę a lubię np. hotel co jest daleko od centrum, z możliwością trzymania zwierząt, 4 gwiazdkowy, cena z rabatem 10 % i wtedy hotel może zastosować indywidualny rabat bo sezon jest kiepski. Wygodniś sobie posmysli po po ja mam szukać jak ktoś może mnie znaleźć. Pomysł narodził się jak pracowałem na recepcji, przychodzili goście którzy pytali o wolne miejsca i zostawiali nr telefonów, miejsca sie zwalniały ale nr telefonów się gubiły, w hotelu były puste pokoje w sezonie. Tutaj wszystko byłoby w jednym miejscu :)

ak myslicie czy ma to prawo bytu, czy kasa zainwestowana pojdzie w bloto ? Thenks

Ciekawy pomysł. Można by jeszcze pomyśleć o takich ofertach w okresach targowych, wtedy potencjalni klienci poszerzyliby się o firmy :)

konto usunięte

Temat: Czy to zadziała ?

W hotelu w którym ja zaczynam pracę właśnie jest takie coś wdrażane.

Temat: Czy to zadziała ?

A dla mnie zadziałać to nie ma prawa.

1. Miejsca na sylwestra/targi/święta etc. są najczęściej sprzedawane w pakietach i są rezerwowane z dużym wyprzedzeniem.

2. Wasz system rezerwacyjny pomijałby najważniejszą rzecz - preferencje klienta. Załóżmy, że gość zaznaczy hotel pod lasem, 4* i możliwość przyjmowania zwierzaków. Wasza oferta będzie widoczna dla hoteli tylko pod lasem, 4* i z możliwością przyjęcia zwierzaków? A jeśli takich nie będzie?? Czy może oferta będzie widoczna dla wszystkich hoteli i klient zostanie zasypany ofertami z 2* hoteli w centrum z możliwością przywiezienia tylko rybki, ale za to z tarasem?

3. Jeśli klientowi oferta się nie spodoba, musi... czekać na następną i znowu ją przeglądać. Tym sposobem wraca do stanu przed wejściem na Wasz portal - szuka dobrej oferty. Więc portal nie jest mu potrzebny.

4. Jeżeli wydaje Wam się, że recepcjoniści mogą ustalać specjalne warunki pobytu tego typu gości, to się raczej mylicie. W takich przypadkach działa zwykle dział marketingu. Jeżeli wydaje Wam się, że osoba w marketingu będzie zajmować się analizą ofert z Waszego portalu, to też się mylicie - nie będzie miała na to czasu.

5. Na czym mielibyście zarabiać?

Podsumowanie: kasa absolutnie w błoto. Bez ogromnej promocji ciężko się dziś przebić z portalem rezerwacyjnym, więc jeśli nie macie na nią środków - tym bardziej dajcie sobie spokój. Poza tym... czy potraficie sprecyzować grupę docelową takiego portalu?

konto usunięte

Temat: Czy to zadziała ?

cos podobnego http://wypoczynkowo.pl/



Wyślij zaproszenie do