O zgrozo !
To jest prawie jak powieść sensacyjna:)

Małgorzata Ś.:
TUI, Neckerman, i Scan Holiday- jakośc wysoka ale ceny również.

Jeżeli Neckerman to wysoka jakość to ja widocznie mam pecha. Byłem z nimi 2 razy: Bułgaria i Kreta.
Bułgaria: hotel (małe zastrzeżenia-ale w końcu to Bułgaria to nie ma co się dziwić). Opieka pilota - hmmm...ponieważ pilotka bardzo się starała i była b.miła to ogólnie zostawiła po sobie dobre wrażenie.

Kreta: hotel (super). Opieka pilota: dramat-wyjątkowo chamska, którą ostatniego dnia ludzie chcieli "ukamieniować".

Biuro podróży świadczące wysoką jakość usług nie zostawia turystów (a szczególnie gdy większość z nich ma małe dziecie) pozostawionych samych sobie przy 8 godzinnym opóźnieniu samolotu !!!
niektórzy zachwalaja biuro Triada- przyzwoite ceny i polskie.
Byłem w Turcji 7 dni pobyt+7 dni objaz - program super. opieka pilota - bardzo kiepska!
Ania C.

Ania C. "Człowiek może
osiągnąć sukces
prawie we wszystkim,
do cz...

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

ja ostatni urlop spędziłam z biurem Exodus z Zielonej Góry. Jedyny minus był taki, że musiałam dojechać na własny koszt do Zielonej góry, bo tylko z tego miasta sa wyjazdy, ale generalnie moge polecić:)
Ola Ż.

Ola Ż. Poszukująca własnej
drogi :-)

tu macie opinię o Triadzie, nic dodać, nic ująć

Przeczytałam wypociny narzekającej na wszystko turystki.. powiem tak: jak ktos chce sobie zespuć urlop to choćby byl w super pięciogwiazdkowym hotelu to i tak sobie zepsuje.

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

Byłem z Neckermanem na Zakynhtos - miejse super obsługa rezydenta - fatalna ale najlepszy numer zrobili nam z lotem powrotnym - zamiast w Warszawie po 5 godzinach czekania na lotnisku wylądowaliśmy w Katowicach. > Arek R.:
Małgorzata Ś.:
TUI, Neckerman, i Scan Holiday- jakośc wysoka ale ceny również.

niektórzy zachwalaja biuro Triada- przyzwoite ceny i polskie.

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

Polecam oferte GTI Travel do Turcji, Club Med - Włochy, Tunezja, Maroko.

Zdecydowanie odradzam Alfa Star - bylismy z nimi na Cyprze i wakacje sie udaly, ale to bylo POMIMO staran biura. Tragedia.

jechałam do Turcji w maju i poczytałam trochę na forum gazety o GTI.
Ludzie kupili w GTI wyjazdy w styczniu, wybrali hotel, cieszyli się, że fajny urlop, a kilka dni przed wyjazdem pozamieniali im hotele:-) ZałamkaBeata B. edytował(a) ten post dnia 21.07.08 o godzinie 21:05

Ola Żeleńska:
tu macie opinię o Triadzie, nic dodać, nic ująć

ja tego całego nawet nie czytałam,wystarczył mi kawałek, kilka linijek:-)

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

Ja przeczytałam całość i szczerze mówiąc, choć nie wątpię, że nie wszystko było OK, to trochę mnie opisana historia ubawiła.
Trudno się odnieść do tego co napisała np. o zachowaniu rezydentki - o ile pamietam o imieniu Anna lub o hotelu - jak się tam samemu nie było i nie widziało na własne oczy.

Mam tylko inną refleksję - wiem, że wszystkiego nie da się przewidzieć, ale myślę, że sporo tych rzeczy udało by się uniknąć, gdyby uczestnicy wyjazdu pomyśleli przez chwilę przed podróżą (np. po co na objazdówkę zabierać bagaż, którego samemu nie da się rady unieść i zamęczać innych o pomoc w jego dźwiganiu ? Dlaczego ludzie nie wymienili wcześniej pieniędzy na walutę kraju, do którego m.in. jechali ? No i czy przeczytali uważnie warunki umowy z biurem Triada ? Może wtedy wiedzieliby czy np. w przypadku przesunięcia godziny wylotu biuro pokrywa koszt dodatkowej doby hotelowej, czy też nie. Obserwując chociażby moich znajomych, jestem pewna, że wielu nie przeczytało...

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

To sie troche zdziwilem... Moze kwestia podrozy poza sezonem - nie wiem... Wiem, ze my jechalismy jako jedyne 2 osoby do konkretnego hotelu i nikt problemow nie robil - odwieziono nas minibusem i wszystko bylo super. No, ale zdaje sobie sprawe, ze moze byc rowniez inaczej. Dobrze, ze o tym piszesz.

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

Kilka lat temu byłem z GTI w Turcji. W katalogu hotel miał 3 budynki. Na miejscu okazało się, że m.in. Polacy lądują w...........czwartym budynku. Po rozmowie z recepcjonistą udało się bez większego problemu (eh ta siła pieniędzy) zmienić pokój na pokój w jednym z trzech budynków. Następnego dnia rano na powitalnym spotkaniu zapytałem rezydentki czy wie, że część ludzi ląduje w czwartym budynku? Odpowiedziała, że....wie.
I ponownie kłania się jakość opieki polskich rezydentów - była byle jaka. Natomiast turecki rezydent GTI (który m.in. jezdził z niami na wycieczki) dbał o wszystkich turystów na medal.

Arek R.:

Wydaje mi się , że niestety jest to dość powszechny zwyczaj polskich biur podróży, miałam okazję czuc się naprawdę fatalnie, kiedy to jadąc z firmą Sigma Travel do Turcji, zostalismy podwiezieni pod rzeczywiście piękny hotel ( jak na zdjęciu w katalogu) niestety nasza radość trwała dośc krótko, gdyż po wstępnych formalnościach w recepcji, boy hotelowy pomagając nam zanieść bagaż skierował się nie do windy, która była tuż obok, ale wyszedł z hotelu, a my w niezłym szoku za nim drepcząc dotarliśmy do zupełnie innego budynku oddalonego o ulicę i mały bazarek dalej od budynku głównego. Standard pokoi był tam przyzwoity , sniadania i obiadokolacje mieliśmy w głównym budynku, moglismy , jak nas zapewniono korzystać z basenu i ogrodu w głównym budynku, nie zmienia to jednak faktu, że czuliśmy się jak ludzie gorszej kategorii, a widok z miłego skądinąd balkonu na zagracone po turecku podwórko z buczącą jakąś stacją "trafo" wzmagał tylko to poczucie. Niestety mimo starań, nie udało się zmienić budynku, po kilku dniach udało sie jedynie zmienić pokój , więc buczącą stację zamieniliśmy na widok na bazarek.
O opiece rezydenta nawet nie ma co wspominać. W czasie 2 tygodni widzieliśmy ją na oczy może jeden raz, kiedy chichocząc śmiała się i opowiadała jakie to fajne są dyskoteki w Alanyi.

A w kwestii Triady, po mojej pierwszej wypowiedzi tutaj , nie odzywałam się , gdyż nie chciałam być uznana za osobę, która ma jakiś bliżej nieokreślony interes w bronieniu tego biura, a najzwyczajniej w świecie nie mam żadnego interesu, oceniam biuro jako klient i jak wspominałam , mam pełną świadomość pewnych niedociągnięć czy wpadek Triady, ale jak widać ,mogą zdarzyć się one w każdym z biur organizujących wypoczynek, jednak powtórzę jeszcze raz - jestem zadowolona z tego biura, zawsze wiedziałam za co płacę i usługę adekwatną do wydanych pieniędzy otrzymywałam. Nie oszukano mnie nigdy w kwestii hotelu ( warunków opisanych w katalogu itd) nie spotkaly mnie także nigdy jakieś nieprzyjemne historie organizacyjne. Zastrzeżenia i to dośc spore można mieć do obsługi rezydenckiej , która przewaznie obsadzana jest ludźmi zupełnie przypadkowymi, studentkami , które czasem same nie wiedzą co mają robić, a w sytuacji jakiejś potrzeby typu choroba, lepiej znać zasadę - "że jak umiesz liczyć, to licz na siebie".

Powiem jednak jeszcze taką moją opinię dodatkową- czasem coś mi się dzieje , kiedy słyszę narzekania ludzi , już od pierwszego dnia pobytu gdziekolwiek. Ludzie starają się wydać jak najmniej pieniędzy , bo najlepiej lecieć z całą rodziną za tysiąc zlotych, wybierają hotele w kategoriach standardów danego kraju najgorsze, bo najtańsze, ale jak przyjeżdzają na miejsce, to nagle zmieniają się w wielce roszczeniowych , obrażonych na wszystkich i wszystko, niezadowolonych dosłownie z niczego wczasowiczów, którzy rozczarowani brakiem królewskich wygód zaczynają każdy dzień od narzekań. Nie podoba się standard hotelu , nie smakuje jedzenie, hotel za daleko od plazy,basen za mały, organizacja do kitu, miejscowośc brzydka, plaża zasmiecona,leżaki płatne ( "kto to widział panie , zeby płacić za leżaki !" ) wycieczki za drogie, a wogóle to za gorąco i wszystko beznadziejne. Cóż można i tak...
Ale można jeszcze czasem pomyślec jak wybiera się ofertę z katalogu, użyć internetu, popytac ludzi, pooglądać zdjęcia miejscowości, porozmawiać nawet z osobami w biurze podróży, przecez oni nie mają interesu w tym, żeby kłamać i zastanowic się co się kupuje, a przede wszystkim zastanowić sie jak i co chce się robić na urlopie i czego się oczekuje. Czy jedzie się z rodziną, z dziecmi, czy też szuka się hotelu tylko jako miejsca do spania itd itp. Wystarczy raz wyjechac ,tak mi się wydaje, by nabrac wystarczającego doświadczenia do rozsądnego wybierania ofert w katalogach biur podróży. Można przecież spędzić cudowne wakacje w każdym standardzie,nawet takim, bez żadnej "gwiazdki", można także zniszczyc sobie każde wakacje , także niezależnie od standardu hotelu i ilości "gwiazdek".

Życzę miłego dnia i samych udanych wakacji ( które ciągle przede mną w tym roku )

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

ja korzystałam dotąd z biur:

1) Fun Club w Grecji na 2 tygodnie Riwiera Olimpijska - Paralia -> urlop bardzo udany, obsługa ok

2) Martin Tour z Piły - Hiszpania, Costa Brava - Lorret De Mar, Santa Susanna -> bardzo dobra obsługa biura - zdecydowanie polecam

3) AlfaStar - Egipt od A do Z II - obsługa super, wyjazd udany, jestem bardzo zadowolona z biura podrozy
Ewa M.

Ewa M. Who knows where the
time goes

Kamil Oziemczuk:
Moje ulubione i sprawdzone biuro podróży: ITAKA http://itaka.pl

ITAKA jest spalona dlamnie, po tym jak w zeszłym roku zostały odwolane wszystkie loty do Tajlandii po interwencji mojego kolegi. Zainteresował się przewoźnikami. Okazało się że wybraną linia lotniczą jest jedna z mających na koncie największą ilość katastrof lotniczych.
Jak to mówi Cejrowski - nie polecam

Często korzystam z Neckermana i nigdy do tej pory nie musiałam reklamować

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

ja rezerwowalam tylko przeloty przez itake do Tajl. wszsytko bylo si.
exim tez ok...choc zdarzylo sie czekanie 9 godzin na lotnisku na lot do egiptu.

Małgorzata Ś.:
TUI, Neckerman, i Scan Holiday- jakośc wysoka ale ceny również. niektórzy zachwalaja biuro Triada- przyzwoite ceny i polskie. ja w tym roku wybieram sie z biuta ITD- tylko oni głównie specjalizuja sie w Turcji...zobaczymy;-)

ja miałam nieprzyjemną przygode ze Scan Holiday (odwołanie w ostatniej chwili, w terminie znacznie późniejszym niż ten, o którym zapewniano nas w biurze), tak więc nie polecam

Aleksandra Rabinek:

... nic dodać, nic ująć - zgadzam się w 100 %Agnieszka G. edytował(a) ten post dnia 22.07.08 o godzinie 19:54

Jacek K.:
jechałam do Turcji w maju i poczytałam trochę na forum gazety o GTI.

Jacek, majówka to nie jest poza sezonem, to jest bardzo modny termin od kilku lat.

Aleksandra Rabinek:

Ola, masz mnóstwo racji w tym co piszesz. Ludzie często liczą na cud.
Ale jest zawsze druga strona, która moze w biurze poinformować o tym wszystkim, a niestety czasami nie informują. I Triada też wprowadza klientów w błąd.
Najlepszym przykładem jest cena wizy w Egipcie. Informują klientów, że cena wynosi 18$, nawet w swoich katalogach. Jeżdżę często do Egiptu i zawsze płacę w okienku na lotnisku 15$. To jest oficjalna cena i tyle podają również inne biura, oprcz jednej Triady, która już rąbie klientów od samego początku.
W tym roku moja koleżanka leciała do Hurgady ze Sky Club, czyli Triada w nowej wersji:-)
W biurze podróży poinformowano ją, ze rezydent zbiera po kilka dolarów za przejazd do hotelu, bo niby te pieniądze mają być dla kierowcy.
A przecież każdy kierowca w Egipcie ma swój koszyczek i jeśli turysta ma życzenie to coś tam wrzuca, a nie, ze ja mam to zrobić na życzenie Triady. Szczególnie, ze oni liczą oddzielnie dojazd do hotelu w kalkulacjach.
Dla mnie jest to zwykłe naciąganie klientów i tyle. Nigdy nie widziałam, żeby w autokarze transferowym lotnisko-hotel był koszyczek. Tak się dzieje, ale jedynie na wycieczkach i rezydent informuje o tym w autokarze, jeśli ktoś chce to może dać, a jeśli nie, to nie daje.

Wszystko jest fajnie, gdy znamy hotele, miejscowość, gdy ktoś doradzi, gdy ma się czas szukać informacji, ale co jesli ktoś nie zna i nie potrafi szukać? Wtedy jedzie na ślepo. I informacje w katalogach powinny odzwierciedlać rzeczywistość, a nie skrawek hotelu najlepiej wyglądający, a reszta syf.

Ja już zauważyłam jedną rzecz w katalogach. Jeśli na zdjęciu jest tylko skrawek basenu, to znaczy, że basen jest maleńki (tak też robi Neckermann i TUI), no ale przecież basen jest, więc o co chodzi:-)
I kolejna rzecz, jeśli nie ma na zdjęciach przy danym hotelu plaży, to znaczy, że jest beznadziejna.
Kolejna rzecz, jeśli jest pokazany jedynie fragment pokoju, to pokój jest strasznie mały albo bardzo kiepski. A jeśli duży, ładny, to jest całe zdjęcie.

Ale skąd ma to wiedzieć turysta, który jedzie gdzieś pierwszy raz? Wkurza się potem na miejscu, bo często wydał sporo pieniędzy, chce mieć normalne warunki, fajną plażę, a tu klops, pokój klitka, łazienka koszmarna i brudna, basen 2x4, plaża brudna i daleko, albo bardzo malutka z koszmarnym zejściem.

Najbardziej mi się chce śmiać jak ludzie się wściekają, ze w Egipcie nie ma ładnych plaż, szczególnie w Sharmie. No nie ma, taka uroda tego kraju, ale są również hotele z pięknymi plażami, nawet z piaseczkiem, trzeba tylko dobrze poszukać, no i cena jest często odpowiednio wyższa. Do Sharmu jedzie się oglądać rafy, a nie piękne piaszczyste plaże, ale nie wszyscy o tym wiedzą, co zrobić i klną potem całe wakacje.Beata B. edytował(a) ten post dnia 23.07.08 o godzinie 08:44

...ciach...
wygód zaczynają każdy dzień od narzekań. Nie podoba się standard hotelu , nie smakuje jedzenie, ...ciach...

Co do narzekań na jedzienie to jestem "pełen podziwu" dla turystów, którzy bez względu gdzie są po kilku danich rzucją tekst:"eh, nie ma to jak schabowy". W duchu zawsze myślę:"to po cholerę tu przyleciałeś. Zostań w domu następnym razem i jedz tego swojego schabowego codziennie".