Maja Koladko

- B.P. Najlepsze
Wakacje

Witam wszystkich,

trochę dziwi mnie opinia, ze tylko dobre biura stać na reklamę w GW.... hmmm, moim zdaniem stać te biura, które mają na to pieniądze

Duże biura podróży skupiają się na masowych wyjazdach i sprzedaży wycieczek. Ale najczęściej jest tak, że jest wszystko w porządku...do czasu aż coś się stanie - wtedy i tylko wtedy Biuro pokazuje na co je stać w sytuacjach problemowych.

Ja nt. Ecco mam dobre zdanie, obsługa jest w porządku, jeśli coś się zmieni w godzinach wylotu zawsze informują.
Dla mnie rezydent na miejscu nie jest potrzebny w ogóle, tylko przelot i hotel a później powrót do domu, resztę organizuję sobie sama i mam z tego wielką przyjemność.

Nawet najlepszemu może zdarzyć się wpadka i tego uniknąć się nie da tym bardziej w sezonie, poza tym zawsze może znaleźć się Klient, dla którego zupa była za słona.

Z Triadą mam także złe wspomnienia co wcale nie oznacza, że jest gro ludzi zadowolonych, bo jest takich ludzi bardzo dużo tym bardziej, że cenowo są oni konkurencyjni.

z egzotyki - Logos, Opal, Best Reisen - bardzo elastyczni i bardzo proklienccy, polecam ;)

pozdrawiam i życzę udanych wakacji

maja koladko:
Witam wszystkich,

MAJA TRIADA ABSOLUTNIE NIE JEST KONKURENCYJNA CENOWO, są drodzy. mają kiepskie hotele i dlatego to wygląda niby dobrze cenowo, ale jak poszuka się czegoś w podobnej cenie, to okazuje się, ze można znaleźć o wiele lepsze hotele za takie same pieniądze

pozdrawiam i życzę udanych wakacji

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

latam z Triadą już kilka lat, nie mam zastrzezen. Jest tak, jak w ofercie. Chcesz lepiej, zaplac wiecej. Chcesz mniej, placisz mniej. Proste.
W kazdym razie nie mialam nigdy wiekszych zastrzezen. czasem coś szwankuje, ostatnio w Portugalii nie udała im sie rezydentka, dziewczę pomyliło pracę z wakacjami i było niezwykle zdziwione, że ktoś ma czelność o cos ja prosic, lub pytać. Cóż... zdarzyć sie może wszędzie - otrzymałam zresztą ładnego maila z przeprosinami i wyjasnieniem sytuacji ( takze ze strony rezydentki) po tym, jak zgłosiłam problem . Ale nie zgadzam się z przedmówczynią , że mają tylko kiepskie hotele. Ja trafiam jakos na zupełnie dobre. Czego zresztą i Wam wszystkim zyczę .

Pozdrawiam
Maja Koladko

Maja Koladko PogotowieUrlopowe.pl
- B.P. Najlepsze
Wakacje

Aleksandra Rabinek:

i tu zgadzam się całkowicie. Większość organizatorów ma te lepsze i te gorsze hotele, aby każdy mógł sobie dobrać hotel na miarę swojej kieszeni.

Beato mówisz że nie są konkurencyjni? - ja to słyszę od swoich Klientów, którzy mówią mi, że wolą kupić tańszą wycieczkę (np objazdową) i mieć nadzieję, że będzie wszystko w porządku bo po prostu nie mają pieniędzy na droższą. Raz jest ok raz nie jest, ale Klient ma zawsze rację ;)

i także życzę samych udanych wyjazdów :)

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

Odradzam Triadę. chociaz zalezy jaki kierunek. Po kilku razach, przerzuciłam się na TUI. zobaczymy jak będzie :]

maja koladko:
Aleksandra Rabinek:

i także życzę samych udanych wyjazdów :)

ok, jak jadę sama to też mogę sobie liczyć na cud świata za grosze, ale jak jadę z dzieckiem, to już wybieram lepsze hotele, chcę mieć normalne porządne warunki, a nie robactwo w pokojach.
Naczytałam się o tym co było we Włoszech czy w Grecji z Triady, nasłuchałam opowieści od przyjaciół, którzy byli z nimi w Egipcie czy w Tunezji i też mi wystarczy.
Ja byłam z nimi raz i mi to wystarczy. Byłam w bardzo dobrym hotelu, bo w Sheratonie, rezydent był mi zbędny, ale chciałam być normalnie odebrana i dostarczona lotnisko, a tu mnie zdziwko złapało, bo siedziałam w recepcji przez 4 godziny i czekałam aż łaskawie pojawi się autokar i rezydent, a ten wysłał tylko autokar (+ był oprócz kierowcy jakiś miejscowy kolega), sam nie raczył dojechać, nie odbierał telefonu, olał nas kompletnie. Dodam, ze była noc i byłyśmy we dwie w tym autokarze z El Gouny do Hurgady. Niby pół godziny jazdy tylko, ale po drodze pusto, pustynia.
To był jeden jedyny raz kiedy coś takiego mnie spotkało na wycieczce. Zawsze rezydent przyjeżdża po gości do hotelu i osobiście ich odbiera. A tu taka niespodzianka.

Potem podjechaliśmy pod hotel Waves 2 czy 3 gwiazdki (bo tanio), wsiadła grupa rozwścieczonych klientów Triady, którzy kleli już od progu, ze nigdy w życiu więcej Triady, bo spali po objazdówce jedną noc na korytarzu, okazało się, ze nie było dla nich porezerwowanych miejsc w hotelu, a wszystkie pokoje zajęte.
Gdybym sama tych ludzi nie widziała, to też bym nie uwierzyła.Beata B. edytował(a) ten post dnia 14.07.08 o godzinie 14:38

Dawid P.:
Zgadza się i dlatego proszę cię o pomoc nie chcę poprostu wtopić ciężko zarobionych pieniędzy. Znasz jeszcze jakieś fajne biuro. Triade znam ale z tego co słyszałem to oszukują i
jest bardzo drogie.

Zapraszam na priv, być może będę w stanie pomóc:).

Julia B.:
Tez potwierdzam, że Triada to jest najgorsze biuro.

Natomiast jakie macie zdanie nt Ecco Holiday?Julia B. edytował(a) ten post dnia 13.07.08 o godzinie 16:25
niestety muszę Wam przyznać rcję. Piszę niestety, bo rzadko marudzę, ale w Triadzie czułem się jak nie klient, a natręt.
Iwona Jakimowicz

Iwona Jakimowicz specjalista ds.
informacji prasowej

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

ja byłam z Triada parę razy i nie wiem czy to kwestia szczęścia, ale nie mogę na nich narzekać
Joanna  Marczyńska-Schmi dt

nieruchomościami,
licencja...

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

Kilka razy podróżowaliśmy z Tui i z Neckermannem i byliśmy bardzo
zadowoleni. Nawet jeśli były jakieś potknięcia to bardzo szybko
biuro reagowało. Natomiast teraz lecimy z mniejszego biura podróży, z którego pomocy korzystają często nasi znajomi i jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi http://goodluck.com.pl PANI DOROTA ;))Joanna Marczyńska-Schmidt edytował(a) ten post dnia 16.07.08 o godzinie 19:50

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

JA co roku jezdze z SCAN HOLIDAY - jak dla mnie rewelacja:)

ja od lat korzystam z neckermanna i TUI i moge polecic z całym przekonaniem;)
Edyta Ciężka Hsiao

Podróży z gwarancją
uda...

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

wszystko zależy od kierunku, gdzie masz ochotę spędzić urlop,bo nie wszyscy organizatorzy są dobrzy we wszystkim.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Starwood Hotels &
Resorts, National
Sales Office POLAND

Julia B.:
Tez potwierdzam, że Triada to jest najgorsze biuro.

Jeżdzę z Ecco Holiday od 4 lat (zwykle zimą i latem). Zwiedziłam z nimi m.in. całe Wyspy Kanaryjskie, Kretę, Bułgarię i in.
Do tej pory było zawsze OK.
Mają bogatą ofertę zarówno jeśli chodzi o kierunki, jak i hotele (w sumie dla każdego coś dobrego).
Rezydenci mili i pomocni. Zawsze informowali mnie o wszelkich zmianach (2 razy nieznacznie zmienili godziny wylotu).
Juliana K.

Juliana K. Radca prawny

Agnieszka G.:

To dobrze. Mają ciekawe oferty i całkiem niezłe hotele...
Nigdy z nimi nie latałam, ale to dlatego, że nikt specjalnie nie polecał, a biura często mają problem se sprzedażą wycieczek z ECCO Holiday. Dlaczego tak się dzieje, nikt nie umie wytłumaczyć...
Daria S.

Daria S. Szukam pracy z
językiem włoskim

Agnieszka G.:

To dobrze. Mają ciekawe oferty i całkiem niezłe hotele...

Ja byłam z nimi dwa razy i nie mam żadnych zastrzeżeń.
Agnieszka G.

Agnieszka G. Starwood Hotels &
Resorts, National
Sales Office POLAND

To dobrze. Mają ciekawe oferty i całkiem niezłe hotele...

Nic nie słyszałam o takich problemach - ja zwykle rezerwuję przez internet (strona Ecco), po uprzednim kontakcie telefonicznym.
W ubiegłym miesiącu po raz 1 skorzystałam z pośrednictwa zaprzyjaźnionego biura i też nie było problemu z rezerwacja w Ecco.

Edyta Ciężka:
polecam TUI :)

Anna Pacha - Jania:

dokładnie.
Moja siostra była z TUI w Meksyku i niestety w drodze powrotnej okazało się, ze nie ma dla nich miejsc w samolocie, byli z 2 dzieci. Musieli nocować w Holandii, bo tam mieli zorganizowaną przesiadkę (nie wiem czemu).
TUI kazało im czekać na lotnisku. Zbuntowali się lekko i dostali hotel, ale TUI zachwycone tym faktem nie było. Sami nic nie zaproponowali.

Ja byłam z TUI na Teneryfie. Byłam tylko z dzieckiem, ale płaciłam za nią 100%. Dostałam pokój tak mały, ze między łożkiem a ścianą było chyba 15 cm. TUI nic nie zrobiło w kwestii zmiany pokoju. Zaproponowali mi zmianę hotelu z dopłatą.
Dopiero sama poprosiłam w recepcji i okazało się, ze są wolne duze pokoje i dostałam apartament bez dopłat. Nie było problemu dla dyrektora hotelu. Pani rezydentka była wściekła na całą tą sytuację.

Jak więc widać najlepsi też mają wpadki i to wcale nie takie małe.

natomiast z Neckermannem nie było nigdy wpadek, zawsze wszystko super zorganizowane. Ale to u mnie. Nie wiem jak inni to widzą.Beata B. edytował(a) ten post dnia 19.07.08 o godzinie 11:33

Temat: Jakie są pewne biura podrózy w Polsce

tu macie opinię o Triadzie, nic dodać, nic ująć