Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: Wystartował konkurs IAB Creative Showcase na najbardziej...

IAB Polska uruchomiło pierwszą edycję konkursu Creative Showcase, którego celem jest promowanie kreatywności w internetowej reklamie graficznej. Najlepsze kreacje wyłaniane będą co kwartał przez jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych. Zgłoszenia w pierwszej, letniej edycji konkursu można nadsyłać do 24 czerwca, a laureaci zostaną wyłonieni 11 lipca.

Obrazek

30 maja wystartowała pierwsza polska edycja konkursu IAB Creative Showcase organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z agencją GoldenSubmarine, która przygotowała serwis iabcreativeshowcase.pl. Celem konkursu jest zaprezentowanie najlepszych kampanii display’owych oraz promowanie innowacyjnych kreacji w reklamie online.

Na początku bieżącego roku członkowie grupy roboczej brand advertising online działającej w ramach IAB Polska podjęli decyzję o przygotowaniu konkursu, którego celem będzie promowanie najbardziej atrakcyjnych i angażujących kreacji. Konkurs będzie odbywał się kwartalnie, a pierwsza, letnia edycja wystartowała 30 maja. Zgłoszenia będą przyjmowane do 24 czerwca za pomocą formularza na stronie konkursowej. Jury rozpocznie obrady 7 lipca, a ogłoszenie wyników nastąpi 11 lipca 2011 roku. Polska edycja IAB Creative Showcase wzorowana jest na sprawdzonej formule konkursu organizowanego od 2003 roku przez brytyjską filię IAB.

"Agencje interaktywne w Polsce często tworzą kreacje na światowym poziomie, jednak nie zawsze mogą pozwolić sobie na odpowiednie promowanie efektów swojej pracy, przez co ich najlepsze kreacje nie zyskują należnego im rozgłosu i uznania. IAB Creative Showcase ma na celu zaprezentowanie publiczności pokaźnego zbioru najlepszych kreacji internetowych w Polsce oraz promowanie innowacyjnych pomysłów i realizacji." – mówi Patrycja Sass–Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

"Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć inicjatywę pierwszego tego typu konkursu w Polsce. To świetna okazja, by docenić wysiłek wkładany w przygotowywanie kreatywnych kampanii. Mam nadzieję, że możliwość ich porównania będzie mobilizacją dla twórców i podniesie poziom reklam w polskim Internecie." – dodaje Grzegorz Krzemień, prezes agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine i jeden z jurorów w konkursie.

Najbardziej twórcze kampanie będą co kwartał oceniane przez jurorów, wśród których znajdą się eksperci z branży interaktywnej, ale również marketerzy i reprezentanci domów mediowych. Do każdego głosowania będą zapraszani goście specjalni. Spośród zarejestrowanych zgłoszeń wybierany będzie laureat - dwie kreacje otrzymają wyróżnienia. Na koniec każdego roku zostanie wręczona nagroda Grand Prix dla najlepszej kreacji spośród laureatów czterech kwartalnych edycji.

W konkursie IAB Creative Showcase udział może wziąć każda agencja, której kampania była kierowana do polskiego odbiorcy lub klienta. Każda kreacja jest oceniania według czterech głównych kryteriów:
- Atrakcyjność
- Innowacyjność
- Dopasowanie brandu
- Komunikacja wizerunku

Rejestracji można dokonać po zalogowaniu się na stronie konkursu. Możliwe jest zgłoszenie dowolnej liczby kreacji. Szczegółowe informacje na temat konkursu i warunków uczestnictwa dostępne są na stronie: iabcreativeshowcase.pl

Patronat branżowy nad konkursem objęły firmy: ARBOinteractive, Gazeta.pl, GoldenSubmarine, Interaktywnie.com, INTERIA.PL, Onet.pl

Patronem medialnym jest: Media & Marketing Polska


Obrazek
Artur Stachowiak edytował(a) ten post dnia 06.06.11 o godzinie 13:10
Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: Wystartował konkurs IAB Creative Showcase na najbardziej...

Przedstawiamy pierwszy klip promujący konkurs IAB Creative Showcase:
http://www.youtube.com/watch?v=rWczSvD7J30

W klipie wypowiadają się eksperci grupy roboczej IAB „Brand advertising online”:
- Ewelina Chodzińska - MEC Interaction
- Katarzyna Jurczak - Grupa Onet.pl
- Wojciech Kałużny - ARBOmedia PolskaArtur Stachowiak edytował(a) ten post dnia 08.06.11 o godzinie 15:36
Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: Wystartował konkurs IAB Creative Showcase na najbardziej...

Poniżej drugi filmik na temat trwającego konkursu IAB Creative Showcase:
http://www.youtube.com/watch?v=_eg2hDmKRY0
W filmie konkurs IAB Creative Showcase promują eksperci IAB Polska:
- Grzegorz Krzemień - Prezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine, jeden z jurorów konkursu
- Krzysztof Beniowski - AGORA SA, ekspert grupy roboczej "Brand advertising online" IAB Polska
- Patrycja Sass-Staniszewska - Dyrektor Biura IAB Polska
Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: Wystartował konkurs IAB Creative Showcase na najbardziej...

Poniżej trzeci klip wideo na temat trwającego konkursu IAB Creative Showcase:
http://www.youtube.com/watch?v=mPoV6KY4TB0
W filmie konkurs Creative Showcase promują eksperci grupy roboczej "Brand advertising online" IAB Polska:
- Jarosław Pająk - MediaCom Interaction
- Rafał Sobiczewski - Gemius SA
- Paulina Chorążak - Nasza Klasa



Wyślij zaproszenie do