Patrycja Sass - Staniszewska

Patrycja Sass -
Staniszewska
Dyrektor Biura, IAB
Polska

Temat: I IAB ShowCase

Pierwsze spotkanie z cyklu IAB ShowCase odbędzie się 4.02 w hotelu Radisson Sas w Warszawie. W trakcie spotkania case studies zaprezentują przedstawiciele serwisów społecznościowych oraz marketingu szeptanego.

Agenda:

11.00 – 11.20 Rejestracja i powitanie gości, Patrycja Sass – Staniszewska, IAB Polska

11.20 – 11.40 Zbiorowa mądrość internautów - czy można wyprzedzić wyśledzić trend w internecie zanim się zacznie o nim mówić, Krzysztof Krejtz wiceprezes ORIAQ

11.40 – 12.00 Media społecznościowe w sieci, badania, Andrzej Garapich, prezes PBI

12.00 - 12.20 Zintegrowany szept - crossmediowe podejście do markatingu szeptanego, Paweł Suchocki, Dyrektor Zarządzający Buzz Media

12.20 – 12.40 Dzięki społeczności TO wideo w ciągu 7 dni obejrzało 27 952 internautów. Jak to się robi, Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine

12.40 – 13.00 Event internetowy: gra społecznościowa Samsung Game, Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencja: BiuroPodrozyRekamy.eu

13.00 – 13.20 Mamy w sieci - relacje ambasadorskie i marketing rekomendacji na przykładzie serwisu – mamopedia.pl, Aleksander Winciorek, Research and Development Manager Heureka

13.20 – 13.40 Przerwa

13.40 – 14.00 Jak zaangażować Użytkownika w serwisie społecznościowym? Case Study Heyah : Letnia Szkoła Korzystania z Telefonu w portalu Nasza Klasa, Urszula Sławek, key client coordinator Nasza Klasa Sp. z o.o.

14.00 – 14.20 Koniec Świata na Facebooku - promocja filmu 2012, Marcin Barciński, strategy director i współwłaściciel Agencji Społem oraz Dawid Pacha, strategy planner w Agencji Społem

14.20– 14.40 Jak przekuć obecność w social media na realną sprzedaż? Przykłady modeli sprzedażowych w portalu facebook.com, Dawid Szczepaniak, cerative director Pride&Glory Interactive

14.40 – 15.00 Social Engagement - czyli jak zaistnieć w mediach społecznościowych. Case studies na Facebook.com, ePuls.pl, grono.net, Paweł Karaś ARBOinteractive Polska

15.00 – 15.20 "Kawa i...aparaty", czyli o rozmowach nie tylko przy stole. Case studies internetowych kampanii: limitowanej edycji kawy Tchibo Exclusive Extra Virgin oraz lustrzanki Nikona z serii D3000, Michał Banaszewski, group account manager Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o.

15.20 Zakończenie



Na IAB ShowCase zaproszenia wysyłamy tylko do marketerów.

Sponsorem Głównym I IAB ShowCase jest firma Oriaq Sp z o.o., wchodząca w skład Grupy IQS.Patrycja Sass - Staniszewska edytował(a) ten post dnia 02.02.10 o godzinie 16:40
Barbara Stawarz

Barbara Stawarz Marketing
Internetowy, Content
Marketing, Budowa
Marki w ...

Temat: I IAB ShowCase

i jak po ShowCase?? ktoś się podzieli wrażeniami? :)

konto usunięte

Temat: I IAB ShowCase

Ten Showcase można podsumować tak: "FACEBOOK RZĄDZI", lub niedługo będzie :-)
Byłam i polecam w przyszłości.

Następna dyskusja:

IAB ShowCase Wrocław - agenda




Wyślij zaproszenie do