Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: IAB Polska patronem konferencji poświęconej reklamie...

3. marca w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona reklamie internetowej dobranej zależnie od zainteresowań użytkowników - Behave yourself - interest based advertising conference. Konferencja organizowana jest przez sieć behavia oraz grupę ARBOinteractive. W programie konferencji wystąpią eksperci grupy roboczej "Reklama behawioralna" działającej w ramach IAB Polska.

Obrazek

Podczas konferencji Behave yourself przedstawione zostaną zasady działania reklamy behawioralnej i tworzenia profili użytkowników a także najnowsze produkty reklamowe i możliwości, jakie kampanie behawioralne dają reklamodawcom. Uczestnikom spotkania przybliżone zostaną również technologie służące emisji reklam w oparciu o zainteresowania internautów oraz najciekawsze kampanie tego typu zrealizowane nie tylko na polskim rynku. Dużo uwagi zostanie poświęcone także kwestiom prawnym dotyczącym reklamy typu Interest Based Advertising (IBA).

Na Behave yourself wystąpią przedstawiciele działających na polskim rynku agencji, praktycy związani od lat z branżą internetową, m.in. Stephan Noller i Tomasz Teodorczyk (nugg.ad), Martijn van den Hout, (Audience Science), Grzegorz Sławatyński (behavia), Ewa Sadowska (WP.pl) czy Daniel Kondzior z IDMnetu.

Behave yourself – interest based advertising conference adresowana jest do przedstawicieli domów mediowych oraz agencji, pracowników działów marketingu, brand managerów oraz właścicieli i wydawców witryn internetowych, a także wszystkich zainteresowanych tematyką Internet Based Advertising (IBA).

"Rozwiązania oparte o reklamę online dobraną zależnie od zainteresowań internatów znane są już od kilku lat. Obecnie stają się one coraz bardziej popularne, ponieważ klienci kładą olbrzymi nacisk na efektywność działań reklamowych. Reklama typu IBA oferuje im znacznie więcej niż tradycyjne targetowanie behawioralne, ze względu na to, że uwzględnia nie tylko zachowania, ale także preferencje odbiorców" - mówi Łukasz Skawiński z sieci behavia.

Konferencja Behave yourself – interest based advertising conference odbędzie się 3 marca br. w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie. Szczegóły na temat konferencji znajdują się na stronie www.behaveyourself.pl.Artur Stachowiak edytował(a) ten post dnia 24.02.11 o godzinie 15:40