Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Magdalena Żelasko:
Kamil Sakałus:
bo temat jest fajny, ale w idei. Nigdy w życiu nie zgodzę się na jakieś jeżdżenie z kimś, bo ekologicznie, albo jeżdżenie komunikacją miejską. Nie mam na to zwyczajnie czasu to raz. Dwa - samochodem jest wygodnie, szybko i zawsze jestem mobilny, mogąc w ciągu dnia wyjechać załatwić coś, pojechać na spotkanie...
Ja nie mam nic przeciwko ekologii, ale uważam, że przyjmą się tylko takie działania ekologiczne, które nie utrudniają ludziom życia i nie wymagają od nich dużo zachodu.

A jak do lasu wywiozą – to kto odpowiada?

A wywieźli?
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Gdyby wywieźli, to bym się już chyba na forum nie udzielała...
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Mateusz W.:
lepiej zająć się świadomym zakupem samochodu. Bo Ci, którzy są na tyle świadomi by interesować się carpoolingiem jeżdżą samochodem bo jest on im niezbędny, a tych którzy mają samochód dla szpanu nie wezmą pasażerów... i koło bezsensu tej usługi się zamyka. Bo samochód kupuje się z konieczności mobilności, a gdy trzeba brać pod uwagę innych sprawia że jego największa zaleta zanika.

To powyżej to chyba kwintesencja zagadnienia.

---

Znacznie bardziej w Warszawie [ wyłacznie po słowie 'metro' drogi Robercie - autorze wąteku - poznałem, że piszesz o Warszawie ]

i innych miastach zresztą też przydałyby się systemy park&ride

czyli
1) dojeżdzasz autem do węzła komunikacji publicznej
2) parkujesz i dalej śmigasz na drugi koniec aglomeracji, czy choćby do centrum.
Pewnym utrudnieniem oprócz przywiązania do umiejscawiania własnej pupy na fotelu kierowcy a głowy pod szyberdachem auta
jest stan komunikacji publicznej.
W Warszawie jedynym środkiem spełniającym ten standard bezwarunkowo jest metro właśnie [poprawcie jeśli się mylę],
a jak wiemy schemat połączeń metra wciąż może zmieścić się na długopisie.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Kamil Sakałus:
bo temat jest fajny, ale w idei. Nigdy w życiu nie zgodzę się na jakieś jeżdżenie z kimś, bo ekologicznie, albo jeżdżenie komunikacją miejską. Nie mam na to zwyczajnie czasu to raz. Dwa - samochodem jest wygodnie, szybko i zawsze jestem mobilny, mogąc w ciągu dnia wyjechać załatwić coś, pojechać na spotkanie...

Fajnie, masz racje ale... zalozmy ze WSZYSCY maja takie samo podejscie jak Ty i wszyscy maja samochody ;)
I wszyscy jak Ty chca wszedzie podjechac ;)
W moim miescie, wielu ludzi juz sie przesiadlo z samochodow na tramwaje czy rowery. Wiesz jak argumentuja, ze nie chca samochodu?
Bo (to zacytuje Twoje slowa): "Nie mam na to zwyczajnie czasu to raz. Dwa rowerem/tramwajem jest wygodnie, szybko i zawsze jestem mobilny, mogąc w ciągu dnia wyjechać załatwić coś, pojechać na spotkanie..."

:D :D :D :D

;)
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Magdalena Żelasko:
Gdyby wywieźli, to bym się już chyba na forum nie udzielała...

a to zależałoby od wielu parametrów rozwoju sytuacji - niektórych bardzo trudnych do oszacowania... ;)

konto usunięte

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

w berlinie, czy arhus bardzo podoba mi sie komunikacja miejska bo jest sprawna, w krakowie nie. niestety samochód jest dużo szybszy.
strasza nas na bilbordach korkami, zachecają do mpk, ale zywcem nie mam czasu sie telepać cale miasto godzinami, czy sterczec na przystankach przesiadkowych albo stac na bacznośc w tlumie pasazerów.

proekologia dla mnie to fakt ze zmieniłem paliwozernego amerykanskiego potwora na 1.9 tdi i wydaje mi się że tankuje raz na pare tygodni. podwoże czasem znajomych ale ci sami znajomi jak ich nie podwoze to jada sobie tramwajem. jak ktos sie caly dzien urobi, ma dzieci odebrac ze szkoly czy zakupy zrobic to przyaje się jakas autonomia wynikająca z faktu posiadania auta.

a na korki wydaje mi sie bardzo dobre rozwiązanie budapesztanskie, tzw zielona linia, głowna arteria miasta jest do przejchania bardzo szybko przez system zgranych ze soba swiateł.

w krakowie np wzoraj zaciekawiły mnie takie światla abstrakcyjne.
wszyscy maja czerwone przez 20 sekund i wszyscy stoją, nie wiem czy sie resetowaly czy chłodzily...

i kolejne rozwiazanie, tym razem ateńskie. mimo ze tam prawie 3 miliony samochodów, jezdzi sie bardzo sprawnie, w szybkim korku.
kierowcy jezdza bardzo dynamicznie, swiatla jakos z sensem działają, po prostu są dlugie. jest zmienna organizacja ruchu w zaleznosci od nateżenia, np rano wiecej pasow ruchu otwieranych jest w kierunku centrum po południ w stronę przedmieść.

no i rano co skrzyzowanie policjant i poganiaja auta zeby pruly sobie 80, 90 na godzinę. nazbiera się duzo aut na dojazdowej to wtedy sie ich puszcza, a nie swiatła zatrzymuja ruch czy trzeba czy nie trzeba.

wzdłoż osi miasta leci autostrada, wiec można sobie bezkolizynie gnac w inny rejon czy dzielnicę, a nie przeciskać sie.

ale to nic by nie pomogło, gdyby ludzie nie jezdzili dynamicznie i z głową.

podwozenie wydaje mi sie dobrym rozwiazaniem na dalekie trasy.
np jedziemy sobie w 3 osoby 18 do wawy, busem co ma 9 miejsc, mozna zabrac jeszcze trzy zeby sie nie gniesc. i to ma moim zdaniem jakis sens. po miescie zawsze jest wyjscie komunikacji zbiorowej, na dalekie trasy, autokaty lubią jezdzic wolno, a pociągi słono kosztują, więc tu mi sie wydaje to sensowna opcją, właśnie na dalszych trasach.

konto usunięte

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

jedno trzeba aslanowi przyznać z dużych polskich miast krakowska komunikacja jest najgorsza.
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Damian Hajduk:
Magdalena Żelasko:
Gdyby wywieźli, to bym się już chyba na forum nie udzielała...

a to zależałoby od wielu parametrów rozwoju sytuacji - niektórych bardzo trudnych do oszacowania... ;)

Wiesz Damian, powiedziałam to w formie refleksji, bo i takie przypadki się zdarzają. Ale odbijanie ping-ponga z Tobą na tym poziomie mija się z celem.
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Magdalena Żelasko:
Damian Hajduk:
Magdalena Żelasko:
Gdyby wywieźli, to bym się już chyba na forum nie udzielała...

a to zależałoby od wielu parametrów rozwoju sytuacji - niektórych bardzo trudnych do oszacowania... ;)

Wiesz Damian, powiedziałam to w formie refleksji, bo i takie przypadki się zdarzają.
Hmmmm - Twoją wypowiedź, Magdo, literalnie czytając "A jak do lasu wywiozą – to kto odpowiada?" potraktowałem jako żart :)
Ale odbijanie ping-ponga z Tobą na tym poziomie mija się z celem.
Zatem Twoje niniejsze unosiny są doprawdy raz że zupełnie zbyteczne :) a dwa, że przy tym bardzo mało sympatyczne :/
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Damian Hajduk:
Zatem Twoje niniejsze unosiny są doprawdy raz że zupełnie zbyteczne :) a dwa, że przy tym bardzo mało sympatyczne :/

Wiesz, są rzeczy z których staram się nie żartować, szczególnie jeśli dotknęły kogoś z mojego otoczenia. Możliwe, że się uniosłam, ale chciałam zapobiec, by rozmowa zeszła w rejony delikatnie mówiąc – nieadekwatne. Pozdrawiam.
Robert W.

Robert W. Przedsiębiorca

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Ja nadal nie rozumiem tego, ze media opisuja tak ochoczo studenckie inicjatywy (biznesy w AIP) a moj to wg nich czysta komercja. Dziekuje za wszystkie komentarze, dyskusje chcialbym jednak skierowc w strone odpowiedzialnosci mediow za byc lub nie byc dla tego typu inicjatyw. Jezeli jedni napisza, to inni rowniez i kierowcy beda wiedziec o akcji. Czy ksiazeczka autostopowicza byla darmowa? Kosztowala ok 40 zl. Inna kwestia czy autostop to dobre rozwiazanie dla miast.

Moim marzeniem jest, ze za kilka miesiecy, jadac z mojej malej wsi na podlasiu nie bede musial czekac na powolny, drogi i stary autobus PKSu, chcialbym w 5 min zlapac auto i za cene SMS'a szybko i wygodnie dochechac na dworzec PKP i do Warszawy. Zupelnie nie myslicie o spolecznosciach lokalnych, o ich potrzebach, o tym, ze czesto jest jeden autobus na dzien. Chcialbym, aby mlode pokolenie poznalo zalety jazdy nie-swoim autem i w przyszlosci nie kupilo swojego auta lub korzystalo z niego sporadycznie. Po prostu nie ma juz miejsca na kolejne auta na naszych drogach.

PS. Sorki za tekst bez polskich znakow, to wina komputera.ROBERT WALICKI edytował(a) ten post dnia 13.12.08 o godzinie 19:31
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Magdalena Żelasko:
Damian Hajduk:
Zatem Twoje niniejsze unosiny są doprawdy raz że zupełnie zbyteczne :) a dwa, że przy tym bardzo mało sympatyczne :/

Wiesz, są rzeczy z których staram się nie żartować, szczególnie jeśli dotknęły kogoś z mojego otoczenia. Możliwe, że się uniosłam, ale chciałam zapobiec, by rozmowa zeszła w rejony delikatnie mówiąc – nieadekwatne. Pozdrawiam.

Stąd to tylko kwestia mylnej interpretacji wypowiedzi
( nie sądziłem, że mówisz śmietrtelnie poważnie i nie miałem w zamiarze by najmniej nikogo celowo dotknąć )

Pozdrawiam
D.

---

Proponuję powrót do wątku głównego :)
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

ROBERT WALICKI:
Ja nadal nie rozumiem tego, ze media opisuja tak ochoczo studenckie inicjatywy (biznesy w AIP) a moj to wg nich czysta komercja. Dziekuje za wszystkie komentarze, dyskusje chcialbym jednak skierowc w strone odpowiedzialnosci mediow za byc lub nie byc dla tego typu inicjatyw. Jezeli jedni napisza, to inni rowniez i kierowcy beda wiedziec o akcji. Czy ksiazeczka autostopowicza byla darmowa? Kosztowala ok 40 zl. Inna kwestia czy autostop to dobre rozwiazanie dla miast.

Moim marzeniem jest, ze za kilka miesiecy, jadac z moje malej wsi na podlasiu nie bede musial czekac na powolny, drogi i stary autobus PKSu, chcialbym w 5 min zlapac auto i za cene SMS'a szybko i wygodnie dochechac na dworzec PKP i do Warszawy. Zupelnie nie myslicie o spolecznosciach lokalnych, o ich potrzebach, o tym, ze czesto jest jeden autobus na dzien. Chcialbym, aby mlode pokolenie poznalo zalety jazdy nie-swoim autem i w przyszlosci nie kupilo swojego auta lub korzystalo z niego sporadycznie. Po prostu nie ma juz miejsca na kolejne auta na naszych drogach.

PS. Sorki za tekst bez polskich znakow, to wina komputera.

( A jednak nie myślisz tylko o Warszawie - to już plus )

Fakt, ze kongestia na drogach narasta.
Nie tylko w miastach dużych typu Warszawa,
ale też i średniej wielkości, gdzie już jest za daleko i lub za zimno żeby masowo chodzić pieszo, czy jeżdzić na rowerze.

Przyczyn tego jest wiele - niektóre z nich to niedowład komunikacji publicznej
oraz nieadekwatne zagospodarowanie przestrzeni publicznej, w tym pasów dróg. Zarówno ilościowe jak i JAKOŚCIOWE.

Szczególnie teraz po poznaniu szerszego kontekstu
nie spisuję Twojego pomysłu na straty by najmniej.
Natomiast jak to mówią - anioł tkwi w szczegółach.

Ps. Może faktycznie przedstawisz komuś z otoczenia biznesu swój plan do fachowej kosultacji i ewenutalnego wsparcia - przychodzi mi na myśl Fundacjastarter.pl - ot, na przykład, zeby daleko nie szukać :)

konto usunięte

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

ROBERT WALICKI:
Ja nadal nie rozumiem tego, ze media opisuja tak ochoczo studenckie inicjatywy (biznesy w AIP) a moj to wg nich czysta komercja. Dziekuje za wszystkie komentarze, dyskusje chcialbym jednak skierowc w strone odpowiedzialnosci mediow za byc lub nie byc dla tego typu inicjatyw. Jezeli jedni napisza, to inni rowniez i kierowcy beda wiedziec o akcji. Czy ksiazeczka autostopowicza byla darmowa? Kosztowala ok 40 zl. Inna kwestia czy autostop to dobre rozwiazanie dla miast.

Moim marzeniem jest, ze za kilka miesiecy, jadac z moje malej wsi na podlasiu nie bede musial czekac na powolny, drogi i stary autobus PKSu, chcialbym w 5 min zlapac auto i za cene SMS'a szybko i wygodnie dochechac na dworzec PKP i do Warszawy. Zupelnie nie myslicie o spolecznosciach lokalnych, o ich potrzebach, o tym, ze czesto jest jeden autobus na dzien. Chcialbym, aby mlode pokolenie poznalo zalety jazdy nie-swoim autem i w przyszlosci nie kupilo swojego auta lub korzystalo z niego sporadycznie. Po prostu nie ma juz miejsca na kolejne auta na naszych drogach.

PS. Sorki za tekst bez polskich znakow, to wina komputera.

znając polską menatlnośc obawiam się ze na poczatku takiej akcji ktos komus by dał w łeb, złodzieje by kradli na smsa, a lduzie sie kłocili ze ktoś za mało dopłacił do paliwa. w narodzie w ktorym duzo ludzi zyje w kontinnum wyznaczanym przez bycie wyruchanym przez kogoś albo wyruchanie kogoś, nie wierze w skutecznosc takiej inicjatywy. ktos się spózni, ktoś nie zaczeka, ktos obrazi itp. to trzeba powaznych ludzi do tego.

kiedyś podwiozłem za free ludzi na dyskoteke w grecji to mi ukradli komórkę innych wziołem z wieczoru greckiego od obzygali tapicerke. w zyciu nie bede bral obcych ludzi do auta. juz mnie nauczyli.
Robert W.

Robert W. Przedsiębiorca

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Hej, własnie dlatego akcja wymaga profesjonalnej organizacji, przede wszystkim jednolite stawki za przejazd bez kłótni o jej wysokość, eliminacja anonimowości poprzez rejestrację nr tel kom obu stron wspólnej podróży.
Aslan Hasim:
ROBERT WALICKI:
Ja nadal nie rozumiem tego, ze media opisuja tak ochoczo studenckie inicjatywy (biznesy w AIP) a moj to wg nich czysta komercja. Dziekuje za wszystkie komentarze, dyskusje chcialbym jednak skierowc w strone odpowiedzialnosci mediow za byc lub nie byc dla tego typu inicjatyw. Jezeli jedni napisza, to inni rowniez i kierowcy beda wiedziec o akcji. Czy ksiazeczka autostopowicza byla darmowa? Kosztowala ok 40 zl. Inna kwestia czy autostop to dobre rozwiazanie dla miast.

Moim marzeniem jest, ze za kilka miesiecy, jadac z moje malej wsi na podlasiu nie bede musial czekac na powolny, drogi i stary autobus PKSu, chcialbym w 5 min zlapac auto i za cene SMS'a szybko i wygodnie dochechac na dworzec PKP i do Warszawy. Zupelnie nie myslicie o spolecznosciach lokalnych, o ich potrzebach, o tym, ze czesto jest jeden autobus na dzien. Chcialbym, aby mlode pokolenie poznalo zalety jazdy nie-swoim autem i w przyszlosci nie kupilo swojego auta lub korzystalo z niego sporadycznie. Po prostu nie ma juz miejsca na kolejne auta na naszych drogach.

PS. Sorki za tekst bez polskich znakow, to wina komputera.

znając polską menatlnośc obawiam się ze na poczatku takiej akcji ktos komus by dał w łeb, złodzieje by kradli na smsa, a lduzie sie kłocili ze ktoś za mało dopłacił do paliwa. w narodzie w ktorym duzo ludzi zyje w kontinnum wyznaczanym przez bycie wyruchanym przez kogoś albo wyruchanie kogoś, nie wierze w skutecznosc takiej inicjatywy. ktos się spózni, ktoś nie zaczeka, ktos obrazi itp. to trzeba powaznych ludzi do tego.

kiedyś podwiozłem za free ludzi na dyskoteke w grecji to mi ukradli komórkę innych wziołem z wieczoru greckiego od obzygali tapicerke. w zyciu nie bede bral obcych ludzi do auta. juz mnie nauczyli.

konto usunięte

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

to próbuj, ja nie wierze w skutecznośc w miesice a wierze na trasie dluższej. to funkcjonuje w przwozach tirowych, handel przestrzeniami ladunkowymi. moze tez ludziami.

duzo bardziej ma sens ekonomiczny dla obydwu stron jak trasa jest daleka i kwota wieksza. na krótkich trasach jest rywal taksowka i komunikacja zbiorowa np jakies busiki. na dalekich trasach mamy:

mecząca jazdę samochodem, autobus co jeżdzi czesto od wsi do wsi i staje na zapyziałych dworcach, lub drogi pociąg, ostatnio o dziwo bez warsu (zmawiam sie z kontrachentka co ma rodzine w rzeszowie, i jezdzimy razem autem skladajac sie na paliwo. ja zalatwiam interesy ta jakies babki ciotki odwiedza)

biorąc pod uwage ceny samochód to wielki rywal pociągu, nie wszedzie jedzie intercity. poza tym w pociągach gwałcą !!!!
Robert W.

Robert W. Przedsiębiorca

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Dzięki za kolejne uwagi, niestety mam nieco odmienny pogląd. Inwestor to nie aniołek z workiem pieniędzy, oni chcą biznesu z roczną stopą zwrotu na poziomie ok 30-40%. To nie jest akcja, na której mają zarabiać biznesmeni na swoje kolejne mercedesy i baseny. Ten prospołeczny i proekologiczny projekt ma zarobić tylko na siebie! Na rozwój, ciągłe doskonalenie, promocję i służyć każdemu z nas.

Słuchajcie, ja nie potrzebuję miliona złotych, ja potrzebuję tylko odrobiny życzliwości ze strony dziennikarzy, którzy rozpropagują ideę spontanicznego autostopu. Bez konieczności umawiania się przez neta. Chcę rano wyjść o 7 w pobliże trasy, mieć pewność, że kierowcy bedą wiedzieli o akcji i w ciągu 5 min ktoś mnie podwiezie i nie spóźnie się do pracy. Tak samo do najbliższej stacji metra w Warszawie. Idę, łapię i jadę. Obaj z kierowcą uczestniczymy dodatkowo w konkursie z nagrodami. To nie jest biznes dla mnie tylko zachęta do przejazdów.

Wiecie co operatorzy komórkowi mi powiedzieli? Zdobądź ogólnopolski patronat medialny i jak akcja się przyjmie to pomyślimy o naszej rezygnacji z przychodów z SMS, sorki ale mądrzejszy musi ustąpić, inaczej nie wydostaniemy projektu z błędnego koła. Dziennikarze nie opiszą, nie mówiąc już o patronacie, to i operatorzy nie przystaną i tak w kóło...

Jurek Owsiak sam bez mediów i wolontariuszy nic by nie zrobił. Trudno, że mi nikt nie chce pomóc :-(
Damian Hajduk:
ROBERT WALICKI:
Ja nadal nie rozumiem tego, ze media opisuja tak ochoczo studenckie inicjatywy (biznesy w AIP) a moj to wg nich czysta komercja. Dziekuje za wszystkie komentarze, dyskusje chcialbym jednak skierowc w strone odpowiedzialnosci mediow za byc lub nie byc dla tego typu inicjatyw. Jezeli jedni napisza, to inni rowniez i kierowcy beda wiedziec o akcji. Czy ksiazeczka autostopowicza byla darmowa? Kosztowala ok 40 zl. Inna kwestia czy autostop to dobre rozwiazanie dla miast.

Moim marzeniem jest, ze za kilka miesiecy, jadac z moje malej wsi na podlasiu nie bede musial czekac na powolny, drogi i stary autobus PKSu, chcialbym w 5 min zlapac auto i za cene SMS'a szybko i wygodnie dochechac na dworzec PKP i do Warszawy. Zupelnie nie myslicie o spolecznosciach lokalnych, o ich potrzebach, o tym, ze czesto jest jeden autobus na dzien. Chcialbym, aby mlode pokolenie poznalo zalety jazdy nie-swoim autem i w przyszlosci nie kupilo swojego auta lub korzystalo z niego sporadycznie. Po prostu nie ma juz miejsca na kolejne auta na naszych drogach.

PS. Sorki za tekst bez polskich znakow, to wina komputera.

( A jednak nie myślisz tylko o Warszawie - to już plus )

Fakt, ze kongestia na drogach narasta.
Nie tylko w miastach dużych typu Warszawa,
ale też i średniej wielkości, gdzie już jest za daleko i lub za zimno żeby masowo chodzić pieszo, czy jeżdzić na rowerze.

Przyczyn tego jest wiele - niektóre z nich to niedowład komunikacji publicznej
oraz nieadekwatne zagospodarowanie przestrzeni publicznej, w tym pasów dróg. Zarówno ilościowe jak i JAKOŚCIOWE.

Szczególnie teraz po poznaniu szerszego kontekstu
nie spisuję Twojego pomysłu na straty by najmniej.
Natomiast jak to mówią - anioł tkwi w szczegółach.

Ps. Może faktycznie przedstawisz komuś z otoczenia biznesu swój plan do fachowej kosultacji i ewenutalnego wsparcia - przychodzi mi na myśl Fundacjastarter.pl - ot, na przykład, zeby daleko nie szukać :)
ROBERT WALICKI edytował(a) ten post dnia 09.12.08 o godzinie 23:38
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

ROBERT WALICKI:
Dziennikarze nie opiszą, nie mówiąc już o patronacie, to i operatorzy nie przystaną i tak w kóło...

Jurek Owsiak sam bez mediów i wolontariuszy nic by nie zrobił. Trudno, że mi nikt nie chce pomóc :-(

Robercie, no to się doigrałeś. Proponowałam Ci jakiś czas temu, że w przypadku poprawnie napisanej notatki prasowej i kilku użytecznych zdjęć przedstawię sprawę w jednej z moich redakcji (ogólnopolskich, a jakże). Notatki do dzisiaj się nie doczekałam, nie licząc kilku chaotycznych zdań. Ja niestety nie mam czasu na pisanie takich tekstów za Ciebie, dałam Ci kilka wskazówek, jak by to można zrobić. Zamiast więc użalać się kolejny dzień, jacy to dziennikarze są źli i bez serca, to może przysiądź fałdów i spożytkuj ten czas na napisanie poprawnego komunikatu dla mediów.Magdalena Ż. edytował(a) ten post dnia 28.07.09 o godzinie 08:43

konto usunięte

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

w sumie brak to sprecyzowania czytelnego co to jest. czy akcja spoleczna czy firma ekologiczna czy. ja tego nie rozumiem. albo cos jest ideologiczne albo finansowe. jak dla idei to pozyskuje pieniązki z akcji, fundacji samo tez cos moze dorobić, ale ten aspekt dorabiania gdzies musi sie chowac.

cholera wie moze sie to uda. ja jestem sceptykiem moze sie uda. ale własnie !!!!\

przeciez nasz sceptycyzm to dla ciebie doskonała informacja, wiesz juz jakie zarzuty cie spotkają, bedziesz wiedział jak przekonac .

dane by sie przydały jakies. o ile sie zmniejszy emisja itp.
to przemawia do wyobrazni, dane.Aslan Hasim edytował(a) ten post dnia 10.12.08 o godzinie 00:02
Robert W.

Robert W. Przedsiębiorca

Temat: Dlaczego Wy dziennikarze wolicie opisywać polityków...

Hej, zaglądnijce na stronę http://www.smsautostop.pl i czekam, mam nadzieję na kontakt od dziennikarzy z propozycjami redakcyjnymi.ROBERT WALICKI edytował(a) ten post dnia 10.12.08 o godzinie 00:27

Następna dyskusja:

Dlaczego dziennikarze "wymi...




Wyślij zaproszenie do