Temat: COPYWRITING DAY! - całodniowe szkolenie i warsztaty z...
powtórzę: skuteczna oferta nie musi wyglądac jak amerykanski newsletter - pisany przez fana NLP.
Wszystko zalezy, w jakiego klienta celujesz. Bardziej swiadomy menedzer, marketingowiec, przedsiebiorca nie da sie zlapac na "amerykanskie zabiegi" (np takie jak na Twojej stronie) - zatem bylbym ostrozny uzywajac slowa "beznadziejna".
Jesli - jak piszesz na swojej stronie celujesz we "wlascicieli solariów" (z calym szacunkiem dla nich), to takie teksty (długie wstępy i konkret dopiero gdzieś tam hen hen na końcu) mogą zadzialac
Odkryly to firmy szkoleniowe (zobacz pisy na ich stronach - tam nie ma nlp-owskich pierdół).
Moi klienci tez (sprawdz, kto to kupuje te szkolenia na podanej stronie w dziale "Portfolio szkolen"). zatem ten sposób przedstawiania jak widac jest skuteczny. Tylko celuje w inny rodzaj Klienta niz u Ciebie (z calym szacunkiem dla Ciebie i Twoich Klientów). Moze po prostu naczytales sie o NLP, byles na szkoleniach i teraz myślisz, że to zawsze działa. Owszem - to moze działać przy niektórych
rodzajach klientów. Ale od pewnego pułapu po prostu nie działa.
Na copywritingu zjadłem zęby :) zarówno agencyjnym, jak i freelancerskim:) Zatem warto być ostrozniejszym w ocenianiu. Na swojej stronie nie piszesz głupot. Uważam, że piszesz dobre rzeczy - kwestia nie treści tylko formy. Tym się różnimy.
Ja nie sprzedaję NLP-owskiego rodzaju copywritingu (wiem, to takie uogólnienie :) I dlatego być może Ci to nie odpowiada. Masz prawo :)