Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Tablica ogłoszeń

Tablica ogłoszeń grupy Twój Dział IT.

Ten wydzielony, przyklejony wątek powstał
dla oddzielenia ogłoszeń od wątków dyskusyjnych.Tomasz Górecki edytował(a) ten post dnia 24.10.07 o godzinie 12:07

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

W grupie IT Professionals jest juz ponad 100 specjalistów,
zapraszam do wzięcia udziału w dyskusjach!

grupa IT Professionals


Obrazek
Mirosław O.

Mirosław O. netBOMB.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

[barcamp] Spodek 2.0 - śląskie spotkania branży IT

Spodek 2.0 edycja 6, 14 października 2008 r. o godzinie 18:00 w Klubie Muzycznym COGITATUR, Katowice.

Zapisy:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/barcamp-spodek-2-0-...
nie są obowiązkowe ale mile widziane.

Osoby zainteresowane wystąpieniem prosimy o kontakt. Agenda w opracowaniu, zostanie wkrótce opublikowana na naszej stronie www.

Spotkanie jest darmowe, wstęp wolny dla każdej zainteresowanej osoby.

Informacje, RSS, materiały i relacje z poprzednich edycji: http://spodek20.pl
Mirosław O.

Mirosław O. netBOMB.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Jeszcze raz ja, ale mamy już pełną agendę spotkania:

-----

Witam!

Zapraszam wszystkich na szósty już śląski barcamp, 14 października 2008 r. na godzinę 18:00 do Klubu Muzycznego COGITATUR (Katowice, ul.Gliwicka 9a).

Zapisy na spotkaniach Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/barcamp-spodek-2-0-...

Agenda prezentuje się niezmiernie interesująco:

1.
"Między spamem, a ewangelizacją. Kontrowersje wokół marketingu szeptanego" - Bartłomiej Juszczyk, Agencja Interaktywna Grupa Adweb, Kraków

Rzecz o tym - dlaczego warto korzystać z dobrodziejstw nowoczesnych narzędzi Public Relations w Internecie, jak nie zostać wizerunkowym samobójcą oraz jak prowadzić kampanie tak, by liczyć na konkretne, wymierne efekty. Dużo praktyki, mało teorii, słowem - o szeptach, bynajmniej nie szeptem.

2.
"Blogvertising.pl przed i zaraz po inwestycji" - Maciej Zawadziński, Blogvertising.pl, Wrocław

Co się zmieniło w rok od wystartowania serwisu Krytycy.pl - jak pozyskaliśmy inwestora branżowego, jak wpłynęło to na rozwój serwisu, spółki i zespołu. Prezentacja i dyskusja o rozwoju startup'ów i korzyściach oraz możliwościach jakie otwiera inwestycja.

3.
"Strategia blue ocean - czyli jak to robi Apple" - Dominik Kaznowski, http://kaznowski.blox.pl, Warszawa

1. Innowacja wartości zamiast innowacji technicznych
2. Jak szukać nieodkrytych rynków, nie tylko w sieci
3. Blue ocean na rynku mediów - czy Google, Microsoft Apple, Sony to firmy mediowe?


4.
"Projekt U.Z.A. Studium przypadku" - Bartek Gołębiowski, Click5, Gliwice

W Click5 mamy jasne podejście do marketingu interaktywnego. Aby był skuteczny musi ciekawić, bawić, zaskakiwać i oferować coś odbiorcom. Opowiemy o tym jak i po co powstają nasze projekty.

=========================================================

5. Dodatkowo tzw. Elevator
Speech
- na waszą prośbę i korzystając z doświadczeń kolegów z innych barcampów wprowadzamy tą formę i u nas. Udostępniamy mikrofon dla każdego chętnego, masz maksymalnie 5 minut (z licznikiem w tle ;) ) na porwanie publiki. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy przygotujesz prezentację w formacie
pecha-kucha - wtedy masz "ustawowe" 6 minut 40 sekund ;)

Na obecną chwilę po swoje 5 minut zgłosili się:

5a. gkw24.pl - Śląski portal regionalny

5b. PolishPlanet.com - Polish community in the UK

=========================================================

Koniec części oficjalnej. Nie mniej nic nie kończymy, a tak na prawdę dopiero wtedy zaczynamy ;) Będziemy w lokalu przynajmniej do 23:59 ;) więc spóźnialscy mogą dotrzeć w każdej chwili ;)

6. Spodek Wii Session - jeżeli nie będzie problemów technicznych (to nasz pierwszy raz w tym lokalu, musimy się poznać ;) ) odbędzie się turniej na konsoli Wii o tytuł "Spodek 2.0 v6 Wii Master" :P Co i jak - ustalimy na miejscu. Będzie ubaw po pachy i do tego za darmola ;)

Informacje o klubie: www.cogitatur.pl - po wejściu, na lewo, do końca sali i po schodach na górę.

Przekażcie tę informacje swoim znajomym, dopisujcie się do listy, widzimy się 14 października. Do zobaczenia!

"I've dreamed about this day, boys and girls, and it is going to be legendary! Together, we will own this city" ;)

http://spodek20.pl
Marcin Samiec

Marcin Samiec właściciel Softyn
(call center,
VoIP,.net,
outsourcing)

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam na grupę 'oprogramowanie-na-zamowienie'

http://goldenline.pl/grupa/oprogramowanie-na-zamowienie

Jeśli zauważasz potrzebę wdrożenia w Twojej firmie oprogramowania dedykowanego i szukasz potencjalnego wykonawcy- dobrze trafiłeś.
Jeśli projekt wymaga dyskrecji - skorzystaj z formularza na
http://softyn.pl/Zamowienie.aspx
na pewno wkrótce skontaktujemy się z Tobą.

pozdrawiam
marcin samiec

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Drodzy użytkownicy GoldenLine,

Specjalnie dla Was oferujemy wyjątkową cenę za udział w symulacjach otwartych PoleStar: 850zł/osobę!!!

Cena obowiązuje przy zgłoszeniach przez GL, na priva do mnie lub innych osób z 500Solutions.

Gra dla wszystkich, którzy współpracują z biznesem, nie tylko dla IT! Więcej o grze: http://www.polestarv3.pl

Dla wszystkich zgłaszających się dodatkowo praktyczny prezent!, więcej na stronach www, adresy poniżej.

Nowe ceny i promocje: http://www.serwis.500solutions.pl w zakładce PROMOCJE i http://www.polestarv3.pl

Do zobaczenia na symulacji PoleStar z 500Solutions!

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam na szkolenie RH 442 w terminie 4-7 maj

Program
http://redhat.osec.pl/442

Pełna oferta szkoleń Red Hat
http://redhat.osec.pl/

Pozdrawiam
Agnieszka Zalewska
Michał Mącznik

Michał Mącznik Trener Praktycznej
Improwizacji

Temat: Tablica ogłoszeń

Technika na pozbycie się stresu podczas przekazywania komuś negatywnej informacji.

Stresuje cię sytuacja, kiedy musisz przekazać, komuś złą informację? Gdy powinieneś przekazać pracownikowi negatywny feedback, ale nie wiesz jak on na to zareaguje? Nie wiesz, co się wtedy może wydarzyć? I zastanawiasz się, co wtedy zrobisz?

Opisałem technikę, dzięki której możesz poradzić sobie ze stresem przed takimi sytuacjami. Głównie w sytuacji, gdy przekazujesz komuś trudną informację i boisz się jak zareaguje ta osoba lub chciałbyś być lepiej przygotowany do takiej rozmowy i mieć po prostu większy luz.
Wejdź na stronę: http://www.personal-coach.pl i po lewej stronie dopisz się do newslettera. Dzięki temu od razu możesz pobrać swoją technikę opisaną w formacie PDF.
Patryk Hiczewski

Patryk Hiczewski Senior Sales
Specialist / Samsung
Electronics Polska

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo
W imieniu firmy AB S.A. należącej do czołówki dostawców branży IT w Polsce pragnę zachęcić do poznania rozwiązania b2b skierowanego do działów odpowiedzialnych za zakupy rozwiązań IT na potrzeby firm.

Główne zalety:
- łatwość obsługi
- oszczędność czasu
- wzrost bezpieczeństwa dostaw
- wybór z szerokiej gamy produktów(software&hardware)
- łatwa integracja z wewnętrznymi procedurami zakupowymi
- bieżąca informacja o promocjach i nowościach
- dokładne opisy produktów
- helpdesk
- podgląd pod historię transakcji
- korzystne warunki współpracy
- dedykowana osoba do obsługi
- uproszczenie procesu logistyki
- dostawy na następny dzień roboczy
- pełna kontrola procesu zakupu
Wszystkich zainteresowanych zachęcam do kontaktu na priv lub email. Pozdrawiam

Patryk Hiczewski
email:patryk.hiczewski@ab.pl
Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

itSMF USA: The People Side of IT GOVERNANCE. Oct 22, 2009

Stowarzyszenie itSMF USA zaprasza na darmową konferencję on-line w języku angielskim, pt.: Customer Service: The People Side of IT Governance
October 22, 2009 1-4 pm Eastern (19-20 czas letni środkowoeuropejski)

Potwierdź obecność na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/itsmf-usa-e-symposi...

Rejestracja i konferencja online
http://itsmfusa.brighttalk.com/


Obrazek


Tematyka IT Governance/ITSM na Goldenline:
VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
IT Service Management .. ITSM
COBIT Control Objectives for IT
Best Management Practice

Read below for the full program details for our FREE on-line conference on 10/22!

OCTOBER ON-LINE CONFERENCE PROGRAM

Customer Service and The People Side of IT Governance is truly – to use the old saw – where the rubber meets the road in IT. All the process and all the tools in the world won’t help if the customers we are supposed to serve do not perceive that they are being well-served and it is only our people who have the power to engender that positive perception. Conversely, failed implementations can almost invariably be linked back to failures to properly manage people and expectations. Furthermore, compliance with any process, legal or reporting requirement can only be as good as the people upon whom the requirement relies. This itSMF USA The Forum On-Line Conference focuses on the “people side” of IT service management implementations. We’ll start with looking at the good practices of managing people through change and compliance and finish with case studies by two itSMF USA Project of the Year nominees.

Opening remarks by Moderator Jayne Groll, President of ITSM Academy. After the opening keynote, Jayne will be joined by Dennis Ravenelle, itSMF USA Awards Chair, who will provide a bit of context to this year’s incredible list of Project of the Year nominees and introduce Thomson Reuters’ Roger Bennett.

Best Practices for Managing People Through Change and Compliance

Atwell Williams, Solutions Architect, Office of the CTO at BMC Software

Every business has to deal with compliance issues, and most do so by focusing on process and tools. And while these aspects are indeed critical, no compliance program will succeed if the people are not on board. This presentation addresses best practices for managing people through change and leading them to adopt compliance.

Merging ITIL, Building Teams – Lessons Learned from the Thomson Reuters Merger

Roger Bennett, Global Head of Operations Process Management at Thomson Reuters
Recipient of the itSMF USA 2009 Project of the Year Award!

During a merger, what does it take to successfully integrate the technology processes? The answer is: the right process, proper planning, and prepared people. Roger Bennett will discuss his team’s challenge of integrating two separate ITIL implementations into a new ITIL strategy. This project considered the impact of change on the people, and how best to win them over to the new processes through communications, training, and team building. Good ITIL implementations rest on several things - people, process, tools, and data. The merger has taught us that if you get the people right, the rest will follow.

Beyond Process Improvement: Better Business Outcomes in Clinical IT

Joel Splan, Director, Infrastructure and Operations at Northwestern Memorial Hospital
itSMF USA 2009 Project of the Year Award Nominee!

In December of 2006, Northwestern Memorial Hospital launched a project to improve overall operations based on industry-leading best practices and frameworks. The vision was that by embracing IT industry best practice they could leverage a sustainable, measurable operating framework. The result was an understanding of how customers viewed IT and what they really wanted and needed. This presentation will focus on how NMH redesigned the organization and "baked" their customers’ needs and desires, articulated in four business drivers, into the IT culture.

Roundtable Discussion

Submit your questions for all of today's speakers to discuss and debate!

Potwierdź obecność na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/itsmf-usa-e-symposi...

Rejestracja i konferencja online
http://itsmfusa.brighttalk.com/
Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

[ITIL V3] CMDB-CMS/Service Design/Continual Service Improvement, 19.11.2009 (czwartek)


Obrazek


Stowarzyszenie IT Service Management Forum (itSMF) oddziały UK i USA oraz ITSM Academy zapraszają na cykl szkoleń na temat różnych obszarów ITIL V3, które odbędą się w najbliższy czwartek, 19.11.2009. Każde szkolenie stanowi osobny wykład, trwa ok 45 min i będzie później dostępne w archiwum, po 72h. Warto jednak uczestniczyć na żywo, aby móc zadawać wykładowcom pytania. Godzinne szkolenie ITSM Academy trzeba obejrzeć na żywo, bo w archiwum będą tylko slajdy.

15:00 itSMF UK: ITIL V3 Configuration Management for the future
17:00 ITSM Academy: ITIL V3 Service Design
19:00 itSMF USA: ITIL V3 Continual Service Improvement

Poruszane tematy:
■ ITIL and CMDB/CMS - What you need to ask yourself to properly define requirements
■ The CMDB - The heart and soul of Service Management
■ Configuration Management Systems – Still your best bet for successful Service Management
■ Roundtable Discussion (itSMF UK)
■ ITIL V3 Service Design
■ How Elbit Systems of America Delivers IT Services to Substantially Increase Customer Satisfaction
■ CSI - Just Click Your Heels and Sprinkle Pixy Dust...... Right?
■ Continual Service Improvement (CSI): Not only a three letter acronym (TLA)!
■ Roundtable Discussion (itSMF USA)


Obrazek


Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
IT Service Management (ITSM ITIL)
COBIT Control Objectives for IT
Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

Transitioning to ITIL V3: Best Practices & Case Studies, 3.12.2009 (czwartek) online summit


Obrazek


Transitioning to ITIL V3: Best Practices & Case Studies,
online ITIL Version 3 Summit on December 3rd, 2009


Zapraszamy na cykl szkoleń internetowych na temat ITIL V3. Każdy webcast stanowi osobną jednostkę szkoleniową i trwa około 45 minut. Wszystkie szkolenia są natychmiast dostępne w archiwum, warto jednak uczestniczyć na żywo i zadawać pytania wykłądowcom.

Transitioning to ITIL V3: Best Practices & Case Studies

W tym samym dniu odbywa się kongres itSMF Polska, jest jeszcze szansa aby się wybrać (a szkolenia obejrzeć potem z archiwum)
III KONGRES IT Service Management Forum Polska (itSMF PL)


Obrazek


Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
IT Service Management (ITSM ITIL)
COBIT Control Objectives for IT


Obrazek


Program szkoleń

Join a distinguished panel of experts for the complimentary, online ITIL Version 3 Summit on December 3rd. The live, interactive webcasts will feature an award winning Thomson Reuters case study, discussion of the value of ITIL implementation, and innovative trends and best practice tips: http://www.brighttalk.com/summit/itilversion3

WHEN: Thursday, December 3, 2009, attend live online throughout the day or afterward on-demand

■ Webcast: 3 Dec 2009 10:00am ITILv3 - Help or Hindrance for Service Desks?
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5404

■ Webcast: 3 Dec 2009 11:00am IT Services Management - The Growing Importance of ITIL Practices
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5618

■ Webcast: 3 Dec 2009 12:00pm Service Catalogue: Theory into Practice and Success
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5177

■ Webcast: 3 Dec 2009 2:00pm Continual Service Improvement, monitoring ITIL V3
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5274

■ Webcast: 3 Dec 2009 3:00pm Cutting the Fat from IT
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/4475

■ Webcast: 3 Dec 2009 4:00pm Should I implement ITIL v3? Or is v2 or v4 the right approach?
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5186

■ Webcast: 3 Dec 2009 5:00pm ITIL Doesn't Matter
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5272

■ Webcast: 3 Dec 2009 6:00pm Case Study: Transitioning to ITIL V3 – focus on change management
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5318

■ Webcast: 3 Dec 2009 7:00pm Moving ITSM from Process Driven to Service Driven
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5368

■ Webcast: 3 Dec 2009 8:00pm Integrated Release Mgmt - Maximize IT's Biz Value in Lean Times
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5485

■ Webcast: 3 Dec 2009 9:00pm Without commitment ITIL Will Fail! How to Avoid ITIL Pitfalls
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5709

■ Webcast: 3 Dec 2009 10:00pm Seven Ways ITIL Can Help You in an Economic Downturn
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5696

■ Webcast: 3 Dec 2009 11:00pm ITIL V3 Financial Management
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5666

■ Webcast: 4 Dec 2009 12:00am Social ITIL®: How Social Media Concepts Are Revolutionizing ITSM
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5073

■ Webcast: 4 Dec 2009 1:00am Mapping ITIL v3 to the Management Imperatives
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/dcemail_redirect/webcast/5693

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

BEZPŁATNE WEBINARIUM! Poświęć godzinę i poszerz swoją
wiedzę z zakresu tematytki ITIL®!


TEMAT WEBINARIUM: Zarządzanie usługami wg ITIL dla małych i średnich firm - czy moją firmę stać na taką inwestycję?

- Chcesz poprawić efektywność funkcjonowania IT i...

- ...rozpocząłeś swoją przygodę z ITIL® wdrażając Service Desk i robiąc pierwsze porządki w obsłudze incydentów, ale nie wiesz co dalej?

- Czy rozpocząłeś od kupna systemu do zarządzania obsługą zgłoszeń i nie osiągasz celów, które postawiłeś przed swoją organizacją?

- A może jesteś na etapie rozważania czy ITIL® jest w ogóle dla Ciebie?

JEŚLI ODPOWIEDZIAŁAŚ/EŚ TWIERDZĄCO NA JEDNO LUB NA KILKA
POWYŻSZYCH PYTAŃ, TO Z PEWNOŚCIĄ TO SEMINARIUM JEST DLA
CIEBIE!


KIEDY? 18 grudnia 2009, godz. 11.00.

ILE CZASU BĘDZIE TRWAŁO? ok. 60 minut.

KOGO SZCZEGÓLNIE ZAPRASZAMY? Managerów, kierowników, dyrektorów IT w małych i średnich firmach, osoby pragnące poprawić efektywność funkcjonowania IT w swojej firmie, pracowników IT, którzy chcieliby gasić mniej pożarów i mieć czas na rozwój

JAK ZAPISAĆ SIĘ NA WEBINARIUM?

Instrukcję znajdą Państwo tutaj: http://www.serwis.500solutions.pl/index.php?option=com...

lub proszę pisać na priv

Więcej informacji o webinarium:
http://www.serwis.500solutions.pl/index.php?option=com...

SERDECZNIE ZAPRASZAMY! OD DZISIAJ WSZYSTKIE KOLEJNE WEBINARIA BĘDĄ DARMOWE!

ZAWSZE ŚWIEŻE INFORMACJE ZNAJDĄ PAŃSTWO NA: http://www.serwis.500solutions.pl
Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszamy na pierwszy w nowym roku cykl czwartkowych szkoleń internetowych na temat:
ITIL V3 Configuration & Change Management (14-1-2010)
ITSM Academy: ITIL V3 Service Strategy (21-1-2010)
Każdy webcast stanowi osobną jednostkę szkoleniową i trwa około 45 minut. Wszystkie szkolenia są natychmiast dostępne w archiwum, warto jednak uczestniczyć na żywo i zadawać pytania wykładowcom.


Obrazek


Program szkoleń

http://www.brighttalk.com/summit/ccm

■ Webcast: 14 Jan 2010 11:00am Authorizing changes, who are the right people?
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/8071/attend

■ Webcast: 14 Jan 2010 12:00pm Industry Best Practices: Configuration Management
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/7913/attend

■ Webcast: 14 Jan 2010 1:00pm CMII - Der Standard fuer unternehmensweites CM
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/7836/attend

■ Webcast: 14 Jan 2010 2:00pm CMII - Standard for Enterprise Configuration Mgmt
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/8030/attend

■ Webcast: 14 Jan 2010 3:00pm Step-by-Step Guide to Building a CMDB
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/7990/attend

■ Webcast: 14 Jan 2010 4:00pm CMII - A Path Towards Integrated IT excellence
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/7677/attend

■ Webcast: 14 Jan 2010 5:00pm Leverage Data from Disparate Silos for Config and Change Mgmt.
Channel: Burton Group
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/7863/attend

■ Webcast: 14 Jan 2010 6:00pm ABC of ICT...THE number 1 success or FAIL factor.
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/8192/attend

■ Webcast: 14 Jan 2010 7:00pm Change Management: a Business Enabler, Not Just a Gatekeeper
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/7646/attend

■ Webcast: 14 Jan 2010 8:00pm Continual Improvement: Data Discrepancies in your CMDB / CMS
Channel: IT Service Management
Attend : http://www.brighttalk.com/webcasts/7596/attend

Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
COBIT Control Objectives for Information and Related Technologies
ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
IT Service Management (ITSM ITIL)


Obrazek
Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

Nowy certyfikat ISACA: The Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC)


Obrazek


The Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC)

Stowarzyszenie ds. Audytu i Kontroli Systemów Informatycznych (ISACA) ogłosiło powstanie nowego certyfikatu dla osób, które zawodowo zajmują identyfikacją i zarządzaniem ryzykiem poprzez rozwój, wdrożenie i utrzymanie mechanizmów kontroli i sterowania systemów informatycznych/informacyjnych. Ci pracownicy pomagają przedsiębiorstwom osiągnąć cele biznesowe takie jak: skuteczne i efektywne działania, rzetelne raporty finansowe oraz zgodność z wymogami regulacyjnymi.

Od kwietnia 2010 doświadczeni specjaliści będą mogli otrzymać certyfikat bez egzaminu, pierwsze egzaminy CRISC (wym. 'see risk') są planowane na rok 2011. Wymagane doświadczenie i umiejęstności w dziedzinach
- identyfikacja, szacowanie i ocena ryzyka (Risk identification, assessment and evaluation)
- reakcja na ryzyko (Risk response)
- monitorowanie ryzyka (Risk monitoring)
- projektowanie i wdrożenie mechanizmów kontrolnych IS (IS control design and implementation)
- monitorowanie i utrzymanie mechanizmów kontrolnych IS (IS control monitoring and maintenance)

Informacje ISACA o CRISC (po angielsku):
http://www.isaca.org/Template.cfm?Section=Press_Releas...
http://www.isaca.org/Template.cfm?Section=CRISC1&Templ...


Obrazek


Stowarzyszenie ISACA zrzesza ponad 86.000 członków na całym swiecie. CRISC będzie czwartym certyfikatem ISACA, uzupełniającym istniejące: CISA (70.000), CISM (12.000) i CGEIT (4.000 posiadaczy).

Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
Dołącz: COBIT Control Objectives for Information and Related Technologies
Dołącz: ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Dołącz: Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Dołącz: VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
Dołącz: RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
Dołącz: IT Service Management (ITSM ITIL)
Julia Pawłowska

Julia Pawłowska Development and
Training/HR/ Project
Manager/ Fundraiser

Temat: Tablica ogłoszeń

Studia podyplomowe/IT

http://www.efs.pl/studia_podyplomowe,61

:)
Karolina M.

Karolina M. Prezeska Zarządu,
Kierowniczka Działu
Realizacji Projektów

Temat: Tablica ogłoszeń

DC Edukacja serdecznie zaprasza przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw z woj. pomorskiego do udziału w szkoleniach technicznych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Projekt Autoryzowane szkolenia Microsoft i autorskie szkolenia CISCO dla pomorskich przedsiębiorstw i ich pracowników realizowany jest w okresie od stycznia 2010 do marca 2011 roku.

Szkolenia realizowane w ramach Projektu:
 Zarządzanie środowiskiem Microsoft Windows Server 2003
 Obsługa środowiska systemu Microsoft Windows Server 2003
 Wdrażanie infrastruktury sieci systemu Microsoft Windows Server 2003: hosty sieciowe
 Wdrażanie i obsługa infrastruktury sieci systemu Microsoft Windows Server 2003 oraz zarządzanie nią: usługi sieciowe
 Planning, Implementing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory Infrastructure
 Implementing a Microsoft SQL Server 2005 Database
 Maintaining a Microsoft SQL Server 2005 Database
 Implementing and Managing Microsoft Exchange Server 2003
 Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows XP Professional
 Installing and Configuring Windows 7 Client
 Implementing Microsoft Office SharePoint Server 2007
 Managing and Maintaing Windows Server 2008 Network Infrastructure Servers
 Managing and Maintaining Windows Server 2008 Active Directory Servers
 Konfigurowanie routerów oraz przełączników firmy Cisco

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty na stronie internetowej http://www.szkoleniait.edukacja.com
Dlaczego warto skorzystać z tej oferty?
• Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, kwota dofinansowania zależy od wielkości przedsiębiorstwa i może sięgać około 60% kosztów szkolenia objętych pomocą publiczną w przypadku dużych przedsiębiorstw, ok. 70% ww. kosztów szkolenia w przypadku średnich przedsiębiorstw i ok. 80% ww. kosztów szkolenia w przypadku mikro i małych przedsiębiorstw, pozostała kwota powinna zostać wniesiona w formie pieniężnej, jako wkład własny przedsiębiorstwa.
• Uczestnicy/czki otrzymają autoryzowane materiały szkoleniowe Microsoft Official Curriculum (MOC) lub podręczniki Cisco, oraz materiały multimedialne na płytach DVD.
• W trakcie zajęć stacjonarnych zapewnimy Uczestnikom/czkom ciepły posiłek i przerwy kawowe.
• Każdy/a z Uczestników/czek szkoleń Microsoft po jego zakończeniu otrzyma międzynarodowy certyfikat ukończenia autoryzowanego szkolenia, uczestnicy/czki szkolenia CISCO otrzymają zaświadczenie ukończenia szkolenia.
• Uczestnicy/czki uzyskają dostęp do edukacyjnej internetowej platformy e-learningowej. W trakcie części e-learningowej uczestnicy/czki uzyskają wsparcie trenera realizowane w formie konsultacji on-line.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie http://www.szkoleniait.edukacja.com. W przypadku jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o kontakt:
- e-mail: pawelz@edukacja.com
- tel.: (058) 521-91-91 wew. 42
Patrycja Jesionek

Patrycja Jesionek Analityk Logistyczny

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Wirtualizacja kluczowa technologia w nowoczesnym biznesie!

Poprawa efektywności, obniżenie kosztów funkcjonowania firmy oraz zapewnienie bezpieczeństwa, niezawodności i dostępności zasobów, stawiają na jednym z pierwszych miejsc technologię wirtualizacji jako elementu długofalowej strategii firmy.
To czego jeszcze nie wiesz na temat wirtualizacji znajdziesz w jednym miejscu!!!
Zapraszamy 24 lutego na konferencję "Wirtualizacja - technologia dla przedsiębiorstw" w Centrum Bankowo-Finansowym "Nowy Świat" S.A.

Dzięki naszej współpracy z ekspertami w dziedzinie IT oraz przedstawicielami kluczowych firm w obszarze wirtualizacji, będą mieli Państwo okazję wysłuchać nie tylko ciekawych wykładów, ale również zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami w tej dziedzinie, poznać wady i zalety konkretnych rozwiązań wirtualizacyjnych, dowiedzieć się jakie korzyści dla Państwa firmy może przynieść ta technologia.

W programie wystąpienia, m.in.

Riverbed Technology
Asseco Bussines Solutions
Intertrading Systems Technology
Intel Technology Poland
EMC Computer Systems Poland
Systemy Informatyczne ITXON

Szczegółowy program konferencji: http://multitrain.pl

Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne. Wymagana jest jedynie rejestracja.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Konferencja „Umowy outsourcingowe i SLA w obszarze IT”

29 czerwca 2010
Hotel "Łazienkowski", Warszawa, II piętro, sala "Zielona"

Szanowni Państwo,

celem konferencji jest przedstawienie procesu budowania skutecznego porozumienia umów outsourcingowych, umów typu Service Level Agreements oraz przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu ich na potrzeby własnych środowisk.

Program jest dedykowany:
-menedżerom odpowiedzialnym za dostawę i zarządzanie poziomem usług IT
-menedżerom odpowiedzialnym za dostawę usług IT dla klientów wewnętrznych
-osobom odpowiedzialnym za rozliczanie pracy działów wsparcia użytkownika
-osobom odpowiedzialnym za zakupy usług IT od dostawców zewnętrznych

Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną przedsięwzięcia.

Więcej informacji na stronie www:
http://jds.com.pl/?typ=konferencje_i_szkolenia&podtyp=...

Rejestracja:
http://jds.com.pl/?typ=konferencje_i_szkolenia&podtyp=...

Serdecznie zapraszamy,

Aleksandra Osubka
tel. 022 651 60 31
fax 022 651 60 32
kom. 0 501 939 269
e-mail: a.osubka@jds.com.pl
Ewa Wziąttek

Ewa Wziąttek www.ewawu.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszamy na kolejny wakacyjny barcamp! Tym razem spotkanie odbędzie się we WROCŁAWIU.

Zaproszeni goście, specjaliści z portalu N-K.pl (Nasza-klasa), przedstawią ,,od kuchni" to, co stanowi rdzeń ich architektury i obiecali że ,,ze szczerością graniczącą z bólem", przedstawią koleje losu rozwoju architektury serwisu.

Pełen opis, agenda, dojazd itd. na naszej stronie: http://osec.pl/barcamp/nkdevel

Ponadto założyliśmy spotkanie GL

Zapisujcie się: barcamp@osec.pl w temacie "N-K Devel"

Serdecznie zapraszamy!

Pozdrawiam,
Ewa Stopka
Ewa.Stopka@osec.pl



Wyślij zaproszenie do