konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Witajcie

Bardzo proszę o umieszczanie wszelkich ogłoszeń: szkolenia, konferencje w tym wątku!
Od dnia dzisiejszego ogłoszenia zamieszczane poza tym wątkiem będą automatycznie kasowane.

Z Góry Dziękuje i Pozdrawiam:)
Barbara Zacharska
Katarzyna Julia Lepianka

Katarzyna Julia Lepianka
HR/recruitment/train
ing/payroll/implemen
tation/Oscar Wild...

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Szanowni Państwo,
poszukujemy kandydata na stanowisko Programista PHP. Szczegóły oferty są na naszej stronie http://intrasoft24.pl/kariera.html. Jeśli nasza oferta pracy budzi Państwa zainteresowanie, bardzo proszę o przesłanie swojego CV.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Lepianka
Specjalista ds. wdrożeń
katarzyna.lepianka@intrasoft24.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Chciałabym zaprosić na nowy portal pracy dla specjalistów IT. Profesja.it jest miejscem, gdzie skupione są oferty pracy oraz zlecenia w branży IT. Profesja.it to także społeczność profesjonalistów IT o różnych specjalizacjach i kwalifikacjach. Portal pozwala specjalistom z branży IT odnaleźć oferty dokładnie dopasowane do ich potrzeb, a także zaprezentować specjalistyczne umiejętności potencjalnym pracodawcom. Biorąc pod uwagę coraz większą specjalizację branży IT, portal prezentuje ogłoszenia oraz profile specjalistów w podziale na szczegółowo określone subbranże.
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Szanowni Państwo,

Zapraszam na szkolenia organizowane przez firmę SW Konferencje:

- Inżynieria Wymagań Oprogramowania - 25 - 26 lipca 2011 r., Warszawa

Wymagania są kamieniem milowym każdego projektu informatycznego. Porażka w osiągnięciu założonych przez użytkownika i system wymagań powoduje nieefektywność projektu informatycznego a tym samym zwiększa jego koszty. Na tym szkoleniu zaprezentowane zostaną podstawowe techniki pozwalające, w sposób jasny i klarowny, zbierać i zarządzać wymaganiami na system.

Szczegóły: http://sqam.org/inzynieria

- Narzędzia w Procesie Testowym - 28 - 29 lipca 2011 r., Warszawa

Szkolenie przedstawia wiele różnych narzędzi przydatnych we wszystkich pracach wykonywanych przez testerów:

- projektowania testów,
- wykonywania testów ręcznych,
- wykonywania testów automatycznych zarówno funkcjonalnych jak i wydajnościowych,
- raportowania postępu prac,
- obsługi wykrytych defektów,
- przygotowywania testów akceptacyjnych itp.

Omawiając poszczególne rodzaje narzędzi podawane są konkretne ich przykłady zarówno wiodących komercyjnych dostawców, jak również wiele narzędzi z rodziny Open Source.

Szczegóły: http://sqam.org/narzedzia-w-procesie-testowym-warszawa

Szkolenia prowadzone są w formie wykładów połączonych z ćwiczeniami praktycznymi na komputerach.

Serdecznie zapraszam,

Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@software.com.pl

http://sqam.org

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1
02-682 WarszawaAgata Sobkowska edytował(a) ten post dnia 17.06.11 o godzinie 10:41
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Zapraszam na praktyczne szkolenia SQAM


*** Narzędzia w Procesie Testowym
25 - 26 sierpnia 2011r., Warszawa

Omawiając poszczególne rodzaje narzędzi podawane są konkretne ich przykłady zarówno wiodących komercyjnych dostawców, jak również wiele narzędzi z rodziny Open Source.

Egzamin na: Certyfikat SQAM Tool Specialist poświadczający zdobytą podczas szkolenia wiedzę.
Koszt szkolenia: 1800 PLN/os. + 23% VAT

Więcej: http://sqam.org/narzedzia-w-procesie-testowym-warszawa

*** Inżynieria wymagań oprogramowania
22-23 sierpnia 2011r., Warszawa


Wymagania są kamieniem milowym każdego projektu informatycznego. Porażka w osiągnięciu założonych przez użytkownika i system wymagań powoduje nieefektywność projektu informatycznego a tym samym zwiększa jego koszty. Na tym szkoleniu zaprezentowane zostaną podstawowe techniki pozwalające, w sposób jasny i klarowny, zbierać i zarządzać wymaganiami na system.

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów połączonych z ćwiczeniami praktycznymi na komputerach.
First minute: 1800 PLN + 23% VAT

Więcej informacji:http://sqam.org/inzynieria

W okresie wakacji atrakcyjne promocje cenowe !

Dowiedz się więcej:
Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@software.com.pl

http://sqam.org

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1
02-682 WarszawaAgata Sobkowska edytował(a) ten post dnia 29.07.11 o godzinie 10:13
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Zapraszam na szkolenie:

Zarządzanie Wymaganiami na Oprogramowanie z Wykorzystaniem Przypadków Użycia 

Szkolenie odbędzie się w dniach 29 – 30 sierpnia 2011 r. w Warszawie.


Opis wydarzenia :

Szkolenie to pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia jego uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia.
Na szkoleniu będą ćwiczenia przeprowadzone w oparciu o Case study.[b]
Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji. Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań kursanci posiądą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań. Wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:
– rejestracja wymagań funkcjonalnych
– rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
– identyfikacja aktorów przypadku użycia
– identyfikacja przypadków użycia
– sporządzenie diagramu przypadków użycia
– sporządzenie diagramu aktywności

(Ćwiczenia będą wykonywane na komputerach)

Szkolenie w części teoretycznej będzie poświęcone głównie przypadkom użycia:
- składniki modelu
- związki
- dobre praktyki

[b]Szkolenie jest przeznaczone dla:
- analityków biznesowych
- analityków systemowych
- projektantów oprogramowania
- inżynierów zapewniania jakości
- kierowników projektów


CENA
Koszt szkolenia 2500 PLN + 23% VAT
FIRST MINUTE 2000 PLN + 23% VAT

RABATY
5% rabatu- uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% rabatu- zgłoszenie 2 uczestników na szkolenie
10% rabatu- zgłoszenie 3 uczestników na szkolenie

W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodniowy serwis kawowy
- obiad

Szczegóły oraz formularz rejestracyjny na stronie:
http://sqam.org/inzynieria

Jeżeli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w szkoleniu zapraszam do kontaktu:
Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@software.com.pl

http://sqam.org

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Jeżeli chcesz:
- szybciej i efektywniej osiągać swoje cele zawodowe,
- zwiększyć swoją motywację do działania,
- udoskonalić swoje relacje z otoczeniem,
- bardzo szybko rozwinąć swoje kompetencje,
- osiągnąć równowagę pomiędzy życiem osobistym i zawodowym,
- nauczyć się lepiej wykorzystywać umiejętności i wiedzę, którą już posiadasz,
To skontaktuj się ze mną…
tel. 796-104-474
email: kamil.plasan@coaching-art.pl

Więcej informacji na stronie: http://www.coaching-art.pl

Zapraszam serdecznie,
Kamil Plasan

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Jak zmienić pracę? - czyli aktywne poruszanie się po rynku pracy

Jeżeli to czytasz, prawdopodobnie jednym z Twoich celów jest znalezienie pracy, z której będziesz czuć pełną satysfakcję. Jeżeli należysz do osób, które co jakiś czas postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

Zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!

Dla kogo jest to szkolenie:
* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:
* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Wykorzystywania serwisów społecznościowych w taki sposób, aby działały na Twoją korzyść podczas poszukiwania pracy
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?
Beata Rzepka - coach kariery z doświadczeniem korporacyjnym, autorka książki "Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze", od 2008 roku skutecznie pomaga swoim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze.
Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych.
To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.

Michał Sobczyk, Klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, Klient, Warszawa

Kiedy i gdzie?
15 października 2011

Szkolenie odbędzie się w Warszawie (dokładne miejsce będzie podane osobom zainteresowanym w terminie późniejszym), godz. 10.00-17.00

Za ile?
250 zł

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarezerwuj miejsce pisząc na maila: beata@coachingkariery.pl i podając swój numer telefonu.
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

PODSTAWY TWORZENIA APLIKACJI WINDOWS PHONE,

które odbędzie się 7 października w Warszawie.

Opis wydarzenia

Aplikacje na urządzenia mobilne stały się w ostatnich latach dość potężnym narzędziem dla firm w procesie rozwoju. Jeszcze kilka lat temu mogliśmy jedynie tworzyć proste aplikacje w środowisku Java. W tym momencie mamy szereg możliwości, aby tworzyć aplikacje, a nawet całe systemy, które są zaawansowane technologicznie, estetyczne i użyteczne. Rośnie też liczba użytkowników tego typu aplikacji. Już około 15% procent Polaków posiada urządzenia typu smart fon. Jednym z najpopularniejszych systemów operacyjnych na urządzenia mobilne jest produkt firmy Microsoft – Windows Mobile oraz jego następca – Windows Phone. Właśnie z tematem tworzenia aplikacji na te systemy zmierzymy się na spotkaniu.

Na szkoleniu uczestnicy zostaną zaznajomieni z tematyką tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne, działające na systemie operacyjnym Windows Phone. Poznają m.in. środowisko programistyczne, w którym te aplikacje są tworzone, sposób projektowania aplikacji, zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej oraz podstawy programowania aplikacji.

Każdy z uczestników zaprojektuje oraz stworzy własną (działającą!!!) aplikację, którą będzie mógł następnie rozwijać.

Jeśli wystarczy czasu, rozpoczniemy temat wykorzystywania w aplikacjach baz danych. Na spotkaniu nie jest wymagane posiadanie urządzeń z systemem Windows Phone. Wszystkie aplikacje będą testowane na emulatorze, choć oczywiście możliwe będzie też uruchomienie swojej aplikacji na swoim „fizycznym” urządzeniu.

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z aplikacjami mobilnymi, możliwościami jakie oferują i jednocześnie ograniczeniami i problemami[] związanymi z tworzeniem tego typu oprogramowania. Założeniem tego warsztatu nie jest wyszkolenie naszych gości na profesjonalnych programistów, a jedynie poznanie specyfiki procesu tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne, z systemem Windows.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Specjalistów ds. rozwoju
- Menedżerów
- Analityków biznesowych
- Analityków systemowych
- Inżynierów zapewniania jakości
- Wszystkich osób zainteresowanych rozwojem rynku aplikacji na urządzenia mobilne i możliwościami jakie one oferują.

CENA
Koszt szkolenia: 800 PLN/ osoba* + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
(nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu)

RABATY

Nr / Typ rabatu / Wysokość rabatu
1 / Uczestnictwo w poprzednich szkoleniach SQAM / 5%
2 /Rejestracja dwóch osób z Firmy / 5%
3 / Rejestracja trzech osób z Firmy / 10%

Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracyjny: http://sqam.org/podstawy-tworzenia-aplikacji-windows-p...

Kontakt:
Agata Sobkowska
Specjalista ds. organizacji szkoleń
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org
Katarzyna Ż.

Katarzyna Ż. Kierownik Projektu
Szkoleniowego

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Zapraszam na szkolenie marki Business & Management Training -
szkolenia organizowane przez firmę SW Konferencje

Cykl szkoleń z zakresu: Modelowania Procesów Biznesowych

Cykl składa się z II modułów.
Szkolenie przeprowadzane jest w sali komputerowej.
Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat “Analityk Procesów Biznesowych”

I moduł - "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN"
24 - 26 października 2011r., Warszawa (3 dni)
Program szkolenia: http://bamt.pl/podstawy-modelowania-procesow-biznesowy...

Cele szkolenia:

- Informacje o podstawach zarządzania procesowego,
- Zarządzanie procesami biznesowymi,
- Modelowanie procesów biznesowych.

Szkolenie dedykowane jest:

- kadrze zarządzającej firmą,
- menedżerom odpowiedzialnym za wdrożenie koncepcji zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie/instytucji,
- pracownikom ds. standardów i procesów – kierownikom, specjalistom,
- pracownikom firm, które wdrażają lub wdrożyły koncepcję zarządzania procesami biznesowymi,
- pracownikom działu IT, w szczególności: analitykom biznesowym, analitykom systemowym, konsultantom biznesowym, kierownikom projektów,
- osobom zainteresowanym tematyką zarządzania procesami biznesowymi.

II moduł - "Symulacja procesów z modeli BPMN"
14 - 16 października 2011r., Warszawa ( 3 dni)
Program szkolenia: http://bamt.pl/symulacja-procesow-z-modeli-bpmn

Cele szkolenia:

- Zapoznanie uczestników z metodologią dokumentacji procesów BPMN (Business Process Modeling Notation — Notacja Modelowania Procesów Biznesowych) i Swimlane,
- Wyjaśnienie specyfiki dokumentacji zgodnej z BPMN i Swimlane,
- Nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania i budowania modeli procesów zgodnie z BPMN i Swimlane.

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej i zarządzającej oraz do:

- właścicieli procesów
- analityków procesów biznesowych
- specjalistów ds. kontrolingu
- konsultantów biznesowych
- green beltów i black beltów Six Sigma i Lean Six Sigma
- zespołów wdrożeniowych Lean Manufaturing
- zespołów wdrożeniowych narzędzi informatycznych (np. systemy WorkFlow, ERP/MRP)

Dlaczego BPM u nas?

Ogromnym atutem szkoleń BPMN jest wiedza i praktyczne podejście trenera umożliwiające organizowanie szkoleń na najwyższym poziomie.
Trener przeszkolił samodzielnie kilkaset osób w obszarze modelowania w BPMN i symulacji oraz analizy procesów biznesowych.
Duża ilość ćwiczeń i przykładów sprawia, że wiedza uzyskana podczas szkolenia pozwala na praktyczne jej wykorzystanie.

Na hasło GoldenLine, otrzymają Państwo RABAT - 20%

Rabat dotyczy szkoleń tylko w wymienionych terminach

Kontakt
Katarzyna Oloś
katarzyna.olos@bamt.pl
tel.: 22 427 36 72
SW Konferencje
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam na szkolenie:
Zarządzanie Wymaganiami na Oprogramowanie z Wykorzystaniem Przypadków Użycia
Data: 29 – 30 sierpnia 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Certyfikat ukończenia szkolenia.
LAST MINUTE 2000 PLN + 23%VAT


Opis wydarzenia
Praktyczne warsztaty z zarządzania wymaganiami na oprogramowania
Szkolenie to pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia jego uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia.
Na szkoleniu będą ćwiczenia przeprowadzone w oparciu o Case study.
Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji. Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań kursanci posiądą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań. Wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:
– rejestracja wymagań funkcjonalnych
– rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
– identyfikacja aktorów przypadku użycia
– identyfikacja przypadków użycia
– sporządzenie diagramu przypadków użycia
– sporządzenie diagramu aktywności
Ćwiczenia będą wykonywane na komputerach
Szkolenie w części teoretycznej będzie poświęcone głównie przypadkom użycia:
- składniki modelu
- związki
- dobre praktyki
Skrócona agenda szkolenia:
- TEORIA – REJESTRACJA WYMAGAŃ FUNKCJONALNYCH, CECHY DOBRYCH WYMAGAŃ, DOBRE PRAKTYKI
- TEORIA REJESTRACJA WYMAGAŃ POZA FUNKCJONALNYCH, 
- ĆWICZENIE – OKREŚLANIE CECH DOBRYCH WYMAGAŃ
- WARSZTAT – OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ CIĄG DALSZY
- TEORIA – SKŁADNIKI MODELI UML (DIAGRAM PRZYPADKÓW UŻYCIA, DIAGRAM AKTYWNOŚCI)
- WARSZTAT – ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ ĆWICZENIA
- WARSZTAT – OKREŚLANIE AKTORÓW PRZYPADKÓW UŻYCIA, MODELOWANIE DIAGRAMU PRZYPADKÓW UŻYCIA
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – MODELOWANIE DIAGRAMÓW AKTYWNOŚCI (PROCESY BIZNESOWE)
- PODSUMOWANIE

Szkolenie jest polecane dla:
- analityków biznesowych
- analityków systemowych
- projektantów oprogramowania
- inżynierów zapewniania jakości
- kierowników projektów
CENA
LAST MINUTE 2000 PLN + 23% VAT

RABATY
5% rabatu- uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% rabatu- zgłoszenie 2 uczestników na szkolenie
10% rabatu- zgłoszenie 3 uczestników na szkolenie

W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodniowy serwis kawowy
- obiad
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)

Szczegółowa agenda oraz formularz zgłoszeniowy: http://sqam.org/zarzadzanie-wymaganiami-na-oprogramowa...

Serdecznie zapraszam,
Agata Sobkowska
Specjalista ds. organizacji szkoleń
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

7-8 listopada 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl
Nina J.

Nina J. Asystent Dyrektora
REC Poland Office

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

!!!Warszawa: BEZPŁATNE Szkolenie: „E-warsztat – doskonalenie nauczycieli zawodu kierunków IT”!!!

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w projekcie pt. „E-warsztat – doskonalenie nauczycieli zawodu kierunków IT”, realizowanego w partnerstwie przez Fundację Instytut Nauk Ekonomicznych i Społecznych oraz Oddział Terenowy Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość”.

Projekt skierowany jest do nauczycieli przedmiotów informatycznych (nauczycieli przedmiotów zawodowych oraz do instruktorów praktycznej nauki zawodu) z Województwa Mazowieckiego.

Projekt zakłada następujące bloki tematyczne:
Szkolenia teoretyczne 30 h w grupach 6-osobowych (3 weekendy w miesiącu listopad);

Szkolenia w pracowniach komputerowych – 45 h/osoba (3 weekendy w miesiącu grudzień);

Staże w przedsiębiorstwach branży IT z nowoczesnym zapleczem technicznym i technologicznym (2 tygodnie w miesiącach luty – marzec).

Miejsce szkoleń to: Centrum Konferencyjne Golden Floor Millenium Plaza przy Al. Jerozolimskich 123A. (centrum Warszawy- dogodny dojazd).

Szkolenia teoretyczne odbędą się w następujących dniach listopada 2011: 5-6; 12-13;19-20.
Udział w szkoleniach jest całkowicie bezpłatny.

Zajęcie teoretyczne będą prowadzone w dwóch grupach: porannej - w godz. 8.00-13.00; popołudniowej - w godz. 13.00-18.00
Uczestnictwo w danej grupie pozostaje do Państwa wyboru!

Zapewniamy wysoką jakość zajęć, pełnie wyżywienie, możliwość zakwaterowania podczas odbywania szkoleń, materiały szkoleniowe i dydaktyczne

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W PROJEKCIE!

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !
DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ

Szczegółowe informacje :
Alicja Wróblewska
alicjawroblewska@ines.org.pl
tel. 795-519-835 / 22 420 32 58
- dokumentacja rekrutacyjna do pobrania na stronie http://e-warsztat.org.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje


Obrazek


Zapraszam na szkolenie marki Business & Management Training - organizowane przez firmę SW Konferencje.

Tytuł szkolenia:
Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.

Termin: 28 - 30 listopada 2011 r.
Warszawa

Cel szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:
- posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych,

Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM),
raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
- swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
- znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
- znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
- potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
- znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence, w szczególności zbierania i definiowania

wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
- znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Czas trwania: 3 dni

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem

inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz

integracja danych;

Strona szkolenia: http://bamt.pl/business_intelligence

Cena szkolenia: 3 600 + 23% VAT


---
Pozdrawiam,
Karolina Murawska
Asystent Kierownika Projektu Szkoleniowego
http://bamt.pl

tel. 22 427 36 76 fax: 22 244 24 59
e-mail: karolina.murawska@software.com.pl
BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa
Anna Armatys

Anna Armatys Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie, Studentka

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!

Konferencja TMT.Sales'11 Warsaw

Jaki jest przebieg wdrożeń rozwiązań CRM w polskich przedsiębiorstwach? Jakie cele dyrektor marketingu, dyrektor sprzedaży, czy dyrektor IT stawia przed wdrożeniem i które z nich udaje się osiągnąć? Jakie wnioski płyną z wdrożeń w branżach takich jak telekomunikacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe?

W ramach konferencji TMT.Sales'11 Warsaw omówione zostaną wyniki badania jakie wykonało IDG Poland , właściciel tytułu Computerworld Polska, we współpracy z firmą informatyczną i doradczą Outbox. W trakcie paneli dyskusyjnych, w których zasiądą zarówno klienci, jak i dostawcy, opracowane zostaną najlepsze praktyki w zakresie wdrożeń CRM.

W dyskusji 23 listopada udział wezmą wiodący usługodawcy branży CRM oraz ich klienci, eksperci, prawnicy.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Zarejestruj się teraz: http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!


http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...


Obrazek


Każde przedsiębiorstwo może sprzedawać więcej i rozwijać się szybciej dzięki zastosowaniu rozwiązań CRM. Historia zakupów i obsługi klienta jest bardzo ważna dla tworzenia ofert specjalnych, odpowiednich promocji i programów lojalnościowych. Kontakty handlowców są bezcenne i dlatego powinny pozostawać w firmie w przypadku rotacji personelu. Dane klientów powinny być łatwo dostępne w różnych formach i dla różnych szczebli zarządzania w celu podejmowania trafnych decyzji w zakresie zarządzania rozwojem oferty, marketingu i sprzedaży.

System CRM to nie tylko system informatyczny. To również rozwiązanie proceduralne i organizacyjne w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, czy rozpatrywania reklamacji. Z drugiej strony sprawne działanie rozwiązania CRM nie byłoby możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych.

Pierwsze systemy CRM powstały w latach 90. rozszerzając wcześniejsze, proste systemy sprzedażowe i usprawniające obsługę klienta, czy serwis. Od tamtej pory powstało wiele różnych rozwiązań dostępnych dla zarówno dla firm dużych, jak i MŚP . Wybór i dostosowanie rozwiązania odpowiedniego dla biznesu danego przedsiębiorstwa wymaga doświadczenia i zrozumienia praktyki wdrożeniowej.

Systemy CRM często wykorzystywane są w firmach korzystających z sieci mobilnych sprzedawców. W telefonach komórkowych i przenośnych komputerach sprzedawców instalowane są aplikacje pozwalające na synchronizację z centralnym systemem CRM. Łączą się oni co jakiś czas z systemem centralnym, dzięki czemu zmienione przez nich dane bądź informacje o nowych klientach lub innych zdarzeniach przesyłane są do centralnego systemu. Z drugiej strony z centralnego systemu do pracowników mobilnych dostarczane są aktualizacje danych, instrukcje na temat kolejnych działań, czy informacje o planie dnia.

Systemy "klasy CRM" ułatwiają stworzenie klasyfikacji klientów z podziałem, np. na klientów kluczowych (przynoszących zasadniczy zysk) i klientów mniej opłacalnych, a czasem nawet nieopłacalnych (generujących zbyt małe zyski lub wręcz straty). Po dokonaniu klasyfikacji klientów i produktów na odpowiednie grupy, przedsiębiorstwo podejmuje w stosunku do nich odpowiednią decyzję biznesową.

Zapraszamy do dyskusji 23 listopada na temat przyszłości systemów CRM w polskim sektorze MŚP, branży bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, mediów cyfrowych, czy energetyce i gazownictwie.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_clouds_2011_wa...

Zarejestruj się teraz:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!


A wszystko po to, aby sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!
Anna Armatys

Anna Armatys Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie, Studentka

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!

Konferencja TMT.Sales'11 Warsaw

Jaki jest przebieg wdrożeń rozwiązań CRM w polskich przedsiębiorstwach? Jakie cele dyrektor marketingu, dyrektor sprzedaży, czy dyrektor IT stawia przed wdrożeniem i które z nich udaje się osiągnąć? Jakie wnioski płyną z wdrożeń w branżach takich jak telekomunikacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe?

W ramach konferencji TMT.Sales'11 Warsaw omówione zostaną wyniki badania jakie wykonało IDG Poland , właściciel tytułu Computerworld Polska, we współpracy z firmą informatyczną i doradczą Outbox. W trakcie paneli dyskusyjnych, w których zasiądą zarówno klienci, jak i dostawcy, opracowane zostaną najlepsze praktyki w zakresie wdrożeń CRM.

W dyskusji 23 listopada udział wezmą wiodący usługodawcy branży CRM oraz ich klienci, eksperci, prawnicy.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Zarejestruj się teraz: http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!


http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...


Obrazek


Każde przedsiębiorstwo może sprzedawać więcej i rozwijać się szybciej dzięki zastosowaniu rozwiązań CRM. Historia zakupów i obsługi klienta jest bardzo ważna dla tworzenia ofert specjalnych, odpowiednich promocji i programów lojalnościowych. Kontakty handlowców są bezcenne i dlatego powinny pozostawać w firmie w przypadku rotacji personelu. Dane klientów powinny być łatwo dostępne w różnych formach i dla różnych szczebli zarządzania w celu podejmowania trafnych decyzji w zakresie zarządzania rozwojem oferty, marketingu i sprzedaży.

System CRM to nie tylko system informatyczny. To również rozwiązanie proceduralne i organizacyjne w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, czy rozpatrywania reklamacji. Z drugiej strony sprawne działanie rozwiązania CRM nie byłoby możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych.

Pierwsze systemy CRM powstały w latach 90. rozszerzając wcześniejsze, proste systemy sprzedażowe i usprawniające obsługę klienta, czy serwis. Od tamtej pory powstało wiele różnych rozwiązań dostępnych dla zarówno dla firm dużych, jak i MŚP . Wybór i dostosowanie rozwiązania odpowiedniego dla biznesu danego przedsiębiorstwa wymaga doświadczenia i zrozumienia praktyki wdrożeniowej.

Systemy CRM często wykorzystywane są w firmach korzystających z sieci mobilnych sprzedawców. W telefonach komórkowych i przenośnych komputerach sprzedawców instalowane są aplikacje pozwalające na synchronizację z centralnym systemem CRM. Łączą się oni co jakiś czas z systemem centralnym, dzięki czemu zmienione przez nich dane bądź informacje o nowych klientach lub innych zdarzeniach przesyłane są do centralnego systemu. Z drugiej strony z centralnego systemu do pracowników mobilnych dostarczane są aktualizacje danych, instrukcje na temat kolejnych działań, czy informacje o planie dnia.

Systemy "klasy CRM" ułatwiają stworzenie klasyfikacji klientów z podziałem, np. na klientów kluczowych (przynoszących zasadniczy zysk) i klientów mniej opłacalnych, a czasem nawet nieopłacalnych (generujących zbyt małe zyski lub wręcz straty). Po dokonaniu klasyfikacji klientów i produktów na odpowiednie grupy, przedsiębiorstwo podejmuje w stosunku do nich odpowiednią decyzję biznesową.

Zapraszamy do dyskusji 23 listopada na temat przyszłości systemów CRM w polskim sektorze MŚP, branży bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, mediów cyfrowych, czy energetyce i gazownictwie.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_clouds_2011_wa...

Zarejestruj się teraz:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!


A wszystko po to, aby sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!
Anna Armatys

Anna Armatys Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie, Studentka

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!

Konferencja TMT.Sales'11 Warsaw

Jaki jest przebieg wdrożeń rozwiązań CRM w polskich przedsiębiorstwach? Jakie cele dyrektor marketingu, dyrektor sprzedaży, czy dyrektor IT stawia przed wdrożeniem i które z nich udaje się osiągnąć? Jakie wnioski płyną z wdrożeń w branżach takich jak telekomunikacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe?

W ramach konferencji TMT.Sales'11 Warsaw omówione zostaną wyniki badania jakie wykonało IDG Poland , właściciel tytułu Computerworld Polska, we współpracy z firmą informatyczną i doradczą Outbox. W trakcie paneli dyskusyjnych, w których zasiądą zarówno klienci, jak i dostawcy, opracowane zostaną najlepsze praktyki w zakresie wdrożeń CRM.

W dyskusji 23 listopada udział wezmą wiodący usługodawcy branży CRM oraz ich klienci, eksperci, prawnicy.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Zarejestruj się teraz: http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!


http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...


Obrazek


Każde przedsiębiorstwo może sprzedawać więcej i rozwijać się szybciej dzięki zastosowaniu rozwiązań CRM. Historia zakupów i obsługi klienta jest bardzo ważna dla tworzenia ofert specjalnych, odpowiednich promocji i programów lojalnościowych. Kontakty handlowców są bezcenne i dlatego powinny pozostawać w firmie w przypadku rotacji personelu. Dane klientów powinny być łatwo dostępne w różnych formach i dla różnych szczebli zarządzania w celu podejmowania trafnych decyzji w zakresie zarządzania rozwojem oferty, marketingu i sprzedaży.

System CRM to nie tylko system informatyczny. To również rozwiązanie proceduralne i organizacyjne w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, czy rozpatrywania reklamacji. Z drugiej strony sprawne działanie rozwiązania CRM nie byłoby możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych.

Pierwsze systemy CRM powstały w latach 90. rozszerzając wcześniejsze, proste systemy sprzedażowe i usprawniające obsługę klienta, czy serwis. Od tamtej pory powstało wiele różnych rozwiązań dostępnych dla zarówno dla firm dużych, jak i MŚP . Wybór i dostosowanie rozwiązania odpowiedniego dla biznesu danego przedsiębiorstwa wymaga doświadczenia i zrozumienia praktyki wdrożeniowej.

Systemy CRM często wykorzystywane są w firmach korzystających z sieci mobilnych sprzedawców. W telefonach komórkowych i przenośnych komputerach sprzedawców instalowane są aplikacje pozwalające na synchronizację z centralnym systemem CRM. Łączą się oni co jakiś czas z systemem centralnym, dzięki czemu zmienione przez nich dane bądź informacje o nowych klientach lub innych zdarzeniach przesyłane są do centralnego systemu. Z drugiej strony z centralnego systemu do pracowników mobilnych dostarczane są aktualizacje danych, instrukcje na temat kolejnych działań, czy informacje o planie dnia.

Systemy "klasy CRM" ułatwiają stworzenie klasyfikacji klientów z podziałem, np. na klientów kluczowych (przynoszących zasadniczy zysk) i klientów mniej opłacalnych, a czasem nawet nieopłacalnych (generujących zbyt małe zyski lub wręcz straty). Po dokonaniu klasyfikacji klientów i produktów na odpowiednie grupy, przedsiębiorstwo podejmuje w stosunku do nich odpowiednią decyzję biznesową.

Zapraszamy do dyskusji 23 listopada na temat przyszłości systemów CRM w polskim sektorze MŚP, branży bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, mediów cyfrowych, czy energetyce i gazownictwie.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_clouds_2011_wa...

Zarejestruj się teraz:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!


A wszystko po to, aby sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

Jak zmienić pracę? - czyli aktywne poruszanie się po rynku pracy

Jeżeli to czytasz, prawdopodobnie jednym z Twoich celów jest znalezienie pracy, z której będziesz czuć pełną satysfakcję. Jeżeli należysz do osób, które co jakiś czas postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.

Zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!

Dla kogo jest to szkolenie:
* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania

Czego nauczysz się na szkoleniu:
* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Wykorzystywania serwisów społecznościowych w taki sposób, aby działały na Twoją korzyść podczas poszukiwania pracy
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie

Kto poprowadzi to szkolenie?
Beata Rzepka - coach kariery i trener z doświadczeniem korporacyjnym, autorka książki "Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze", od 2008 roku skutecznie pomaga swoim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.

Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze. Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych. To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.
Michał Sobczyk, Klient, Warszawa

Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, Klient, Warszawa

Kiedy i gdzie?
26 listopada 2011

Szkolenie odbędzie się w Warszawie, ul. Gwiaździsta 7b/12, godz. 10.00-17.00

Za ile?
450 zł
UWAGA! Dla czytelników newslettera Coaching Kariery cena wynosi tylko 119 zł! Zapisz się już teraz na newsletter na stronie głównej http://CoachingKariery.pl i skorzystaj ze zniżki!

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Zarezerwuj miejsce pisząc na maila: beata@coachingkariery.pl i podając swój numer telefonu.
Marta Gola

Marta Gola Asystentka, SW
Konferencje

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje


Obrazek


IT w Ubezpieczeniach GigaCon
28 lutego 2012 Warszawa

WSTĘP BEZPŁATNY


Serdecznie zapraszamy do udziału w XI edycji konferencji "IT w Ubezpieczeniach GigaCon", która odbędzie się już 28 lutego w Warszawie.

Wydarzenie pod patronatem honorowym Polskiej Izby Pośredników Finansowych i Ubezpieczeniowych będzie dla Państwa szansą do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami systemowymi, technologiami i trendami.

PROPONOWANA TEMATYKA WYKŁADÓW
-ubezpieczeniowe systemy zintegrowane
-systemy wspierające pośrednictwo ubezpieczeniowe
-systemy klasy ERP
-systemy klasy CRM
-narzędzia klasy Business Intelligence
-zarządzanie inwestycjami finansowymi (asset management)
-Call Center/Contact Center
-elektroniczny obieg informacji
-nowoczesne systemy zarządzania pracą
-narzędzia wsparcia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
-ochrona i bezpieczeństwo danych
-corporate performance management
-ciekawe projekty i wdrożenia

Na konferencję zapraszamy kadrę zarządzającą średniego szczebla (dyrektorów, kierowników), konsultantów, koordynatorów, analityków, architektów systemowych w firmach i agencjach ubezpieczeniowych oraz brokerów.

Strona wydarzenia: http://sdcenter.pl/ubezpieczenia
Bezpłatna rejestracja: http://sdcenter.pl/formularz_rejestracji_ubezpieczenia

Firmy zainteresowane prezentacją zapraszam do kontaktu

Marta Gola

22 427 3648
marta.gola@software.com.pl

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa


Obrazek

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - szkolenia, konferencje

.Alicja W. edytował(a) ten post dnia 06.02.12 o godzinie 20:54

Następna dyskusja:

szkolenia certyfikowane DO...




Wyślij zaproszenie do