konto usunięte

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Interesuje mnie CRM, który będzie współgrał z outlookiem (będzie można odbierać i wysyłać maile oraz będą się zapisywały na CRM-mie). Interesuje mnie także możliwość zbiorowego mailingu oraz najlepiej współgranie z tlenofonem (niekoniecznie).
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Na szybko, Microsoft Dynamics CRM bardzo ładnie integruje się z Outlookiem.Marcin Tarapata edytował(a) ten post dnia 03.03.09 o godzinie 12:14

konto usunięte

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Napisałem trochę o tym tu: http://www.goldenline.pl/forum/systemy-erp/777596

konto usunięte

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Hej,

Polecam ewentualnie aplikację SalesForce.com Aplikacja ta umożliwia korzystanie z funkcjonalności o które się pytasz.
Jeżeli chciałabyś uzyskać więcej informacji proszę o kontakt na PRIV.
Mam doświadczenie we wdrożeniu tego systemu i wykorzystaniu tej funkcjonalności, więc może uda mi się coś pomóc :)
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Mamy CRMa zintegrowanego z pocztą elektroniczną - jednakże na poziomie samego serwera. Oznacza to, że jest on niezależny od klienta pocztowego (np. Outlooka), którego używasz.
Korespondencja wysyłana jest i odbierana przez serwer pocztowy dostarczony razem z systemem, a z kolei ten serwer jest połączony z Waszym docelowym serwerem.
W przypadku korzystania z np. MS Exchange (gdzie oprócz poczty jest jeszcze np. kalendarz - czyli "wymiana" serwera na lokalny nie jest pożądana) możliwe jest również periodyczne pobieranie maili z określonych kont i ich "wrzucenie" do CRMa (wraz z automatycznym przypisaniem do klientów, wątkowaniem), natomiast w zakresie wysyłki na serwerze Exchange jest przygotowana konfiguracja "dublująca" wysyłkę tak, aby mail został również dostarczony do CRMa.
Jeśli jesteś zainteresowana szczegółami - zapraszam na prv lub na nasze strony - http://cobasolutions.com :)
Piotr Jabłoński

Piotr Jabłoński "Jeśli jest coś, co
jest niewykonalne
trzeba znaleźć
kogo...

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Witaj.

Polecam naszą ofertę. CAS genesisWorld doskonale integruje się z MS Outlook i MS Word. Ma również własnego klienta pocztowego.

Współpracuje z centalami telefonicznymi (CTI) - wówczas po drugim sygnale dzwonienia widzimy wszystkie dane klienta na ekranie zanim podniesiemy słuchawkę.

Jeśli korzystamy ze zwykłego modemu np. w notebooku możemy tylko zestawiać połączenia.

Pozdrawiam i zapraszam na stronę http://topcrm.pl.
Maciej Artur Jankowski

Maciej Artur Jankowski Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Najprostszy wydaje mi sie MS CRM, ladnie wpina sie w outlooka i wyglada to jak jedna aplikacja.

zobacz tu: zrzut ekranu

A reszta grupy: moze wrzucicie screeny, zeby mozna bylo porownac 'na oko'? sam jestem ciekawy

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Jeśli szukasz prostego, lekkiego rozwiązania dla małej firmy, natywne obsługującego pocztę, rzuć okiem na nasz projekt:
http://funnela.comJacek Wieczorek edytował(a) ten post dnia 28.04.09 o godzinie 17:29

konto usunięte

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

A Ja polecam SugarCRM.

Przejrzysty webowy interfejs.
Wintegrowany system szablonów dla maili - możliwośc tworzenia sprsonalizowanych mailingów.
Wtyczka umozliwiająca integrację z Outlookiem.
Dodatkowe moduły pozwalające rozbudować SugarCRM w doslownie system klasy ERP (jak by się firma rozrosła to nie trzeba się przesiadać na nowy soft :) )
Ma wielką zaletę: jest Open Source - w czym to przekłada się na korzyści dla użytkownika?
- Jest darmowy,
- Posiada duże wsparcie ze strony użytkowników,
- Posiada przeolbrzymią mnogość modułów,
- Jest dużo firm, które za stosunkowo nieduże pieniądze są gotowe wdrożyć bądż przerobić system (kupując program z zamknietym kodem firma uzależnia się od dostawcy - bo nikt poza producentem nie wie co jest w tym systemie grane - oczywiście są wyjątki, ale bardzo kosztowne)
- Jest elastyczny (łatwy w przebudowie - mnogośc dokumentacji i programistów znających system)
- Jest rozwijany przez dziesiątki jak nie setki czy tysiące programistów, które firmy poza najwiekszymi moga sobie na to pozwolić,
- Posiadają znaną wszystkim strukturę danych w bazie danych co ułatwia późniejszą integrację systemu z innymi systemami firmy - ostatnio integrowałem nawet SugarCRM z Subiektem GT (problemem było to, że producent Subiekta za żadne Chiny nie chciał zdradzić opisu struktury danych w bazie, nie podał żadnych informacji, wszystko robiliśmy po omacku... ale daliśmy radę, no oczywiście Insert gdy dowiedział się, że firma chce wdrożyć CRM to od razu zaproponował swój nowatorski i intuicyjny a zarazem potężny CRM... :) na szczęście klient się nie dał przekonać)
- Dostęp do API jak nie oficjalnie wspierany to w postaci dodatkowych rozszerzeń,
- Możliwośc rozbudowy systemu o kolejnych użytkowników bez konieczności dokupowania licencji,
- Mozna go wdrozyć na własną rękę bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów,
- Można dokupić wsparcie ze strony specjalizującej się w tym firmy, w myśl zasady nie płać za program płać z usługi płacisz tylko za usługi związane z przerobieniem systemu, szkoleniami, administracją itp. W przypadku Dynamics, poza ceną licencji trzeba zapłacić za szkolenia, modyfikacje, procedury, administrację, integrację itp. itd. Stawki firm wdrażających Dynamicsa są znacznie wyższe niż firm specjalizujących się w Open Source - dlaczego?... ponieważ jest bardzo duża konkurencja, poniewaz firmy działające w obrebie ideologii Open Source to przedsiębiorstwa, które burzą mity, że programy dlafirmy muszą być drogie żeby były dobre...
- TCO (Total Cost of Ownership) dla właściciela jest dużo korzuystniejsze niż w przypadku zamkniętych systemów, w wielu przypadkach może wynieść nawet 0zł,
- ROI z inwestycji przy niskim bądź zerowym TCO ma zawsze świtne parametry,
- Wpływ na firmę i jej wyniki w przypadku wdrożenia Open Sourcowego CRM'a - taki sam jak w przypadku softu z zamkniętym kodem,
- Bezpieczeństwo - Tutaj nie będę wypowiadał się na temat zamkniętego softu, ponieważ w tym zakresie jest różnie (od liderów po czarne owce), ale oprogramowanie Open Source charakteryzuje się wysokim bezpieczeństwem, a w przypadku poprwanego zabezpieczenia towłaśnie narzędzia open source są najbezpieczniejszymi ze wszystkich,
- "Czy stosują systemy Open Source inne firmy, Microsoft mówi, ze wdrożył w wielu przedsiębiorstwach Swój system, nagrał piękne filmy po wdrożeniu i obejrzałem je na stronie. Poza tym Sage mowi, że ma najpopularniejszy CRM, znaczy, że musi być dobry". Odpowiedź jest krótka - System Windows jest najpopularniejszym i najlepiej prowadzonym marketingowo OS'em na świecie czy oznacza to, że jednoznacznie jest najlepszy, najbezpieczniejszy, najbardziej wydajny, najlepiej skalowalny, najtańczy? Czy odpowiedzieliście na którekolwiek pytanie TAK??? Systm SugarCRM stosują nastepujące firmy:

http://www.sugarcrm.com/crm/customer-snapshot.htmlDawid G. edytował(a) ten post dnia 25.04.09 o godzinie 12:26
Marcin Samiec

Marcin Samiec właściciel Softyn
(call center,
VoIP,.net,
outsourcing)

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Odnośnie współgrania z telefonem.
Teleinwazja oferuje wsparcie dla pracy działów handlowych i telemarketerów. Aby rozpocząć połączenie telefoniczne wystarczy jedno kliknięcie myszki.
http://www.teleinwazja.pl
Maciej Gradoń

Maciej Gradoń Promark Light

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

zapraszam na http://komplus.pl

Bardzo prosty i czytelny. Możliwość podłączenia pod outlooka. Podstawowe funkcje dostępne również na telefonie. Jak masz konkretne pytania to zapraszam :)

konto usunięte

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

i oczywiscie nie wolno zapomniec o CRM7 informacja z poznanskiej strony more7:

http://www.crm7.pl//index.php?option=com_content&task=...

konto usunięte

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.


Obrazek


Ja polecam moduł CRM systemu Comarch CDN XL

Bezpłatna wersja demontracyjna: http://www.comarch.pl/pl/industries/smb/offer/produkty...Marcin Sowa edytował(a) ten post dnia 05.08.09 o godzinie 13:09

konto usunięte

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Jacek Wieczorek:
Jeśli szukasz prostego, lekkiego rozwiązania dla małej firmy, natywne obsługującego pocztę, rzuć okiem na nasz projekt:
http://funnela.com

wygląda intersująco, ale załóżmy, że wydarzyło się jakieś nieszczęście i Wasza firma przestała działać... co wtedy z danymi klientów, które jak rozumiem, są przechowywane na Waszym serwerze?Artur T. edytował(a) ten post dnia 26.08.09 o godzinie 11:21

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Artur T.:
http://funnela.com

wygląda intersująco, ale załóżmy, że wydarzyło się jakieś nieszczęście i Wasza firma przestała działać... co wtedy z danymi klientów, które jak rozumiem, są przechowywane na Waszym serwerze?

Odnośnie danych - codziennie wykonywane są backupy oraz wykonujemy okresowe próby odtworzeniowe.

Druga sprawa - wszystkie dane z aplikacji można wyeksportować, natomiast pocztę podłączyć poprzez IMAP.

Zapraszam do zapoznania się z bezpłatnym, 30-dniowym okresem próbnym.

konto usunięte

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Anna W.:
Interesuje mnie CRM, który będzie współgrał z outlookiem

Padły tutaj nazwy wielu producentów, i z pewnością wiele aplikacji jest wartych przetestowania,
ale z dużą dozą pewności można stwierdzić, że w tej konkretnej funkcjonalności, Microsoft CRM stanowi wiodące rozwiązanie (i nie tylko dlatego, że dwa zintegrowane produkty pochodzą od tego samego producenta, czyli MS :)
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Jakub R.:
Anna W.:
Interesuje mnie CRM, który będzie współgrał z outlookiem

Padły tutaj nazwy wielu producentów, i z pewnością wiele aplikacji jest wartych przetestowania,
ale z dużą dozą pewności można stwierdzić, że w tej konkretnej funkcjonalności, Microsoft CRM stanowi wiodące rozwiązanie (i nie tylko dlatego, że dwa zintegrowane produkty pochodzą od tego samego producenta, czyli MS :)
I pewnie nie dlatego, że autor niniejszej wypowiedzi pracuje w MS... Ech, ta korporacyjna identyfikacja - choć patrząc na doświadczenie spodziewałbym się nieco szerszego spojrzenia na temat...

konto usunięte

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Wojciech Zieliński:
I pewnie nie dlatego, że autor niniejszej wypowiedzi
pracuje w MS...

Hmm, wydawałoby się, że to zaleta, bo można założyć, że "wiem o czym mówię", chwaląc MS CRM.
Daleki jestem od bezkrytycznego faworyzowania softu, którym się teraz zajmuję. W wersji 4, microsoftowy CRM ma jeszcze swoje słabsze funkcje w porównaniu do wybranych cech innych topowych CRM'ów.
Ale tam gdzie widzę doskonale zaimplementowane funkcjonalności + wysoki poziom usług dodatkowych związanych z supportem rozwiązania, to chwalę dany system.
I tym razem jest to MS CRM w obszarze integracji z Outlookiem.
Ciężko znaleźć doskonalszy mariaż między tymi dwiema klasami aplikacji.

Pozostaje jedynie dokonać oceny: funkcja vs. cena. A to już inny wątek jest.
Andrzej Sadowski

Andrzej Sadowski Dyrektor Marketingu,
Boto Opony

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Piotr Krystek:
i oczywiscie nie wolno zapomniec o CRM7 informacja z poznanskiej strony more7:

http://www.crm7.pl//index.php?option=com_content&task=...

Warto dodać, że niedawno funkcjonalność ta została rozbudowana przez wspomnianą powyżej firmę. Dokładniejsze info znaleźć można np tutaj - http://technologie.nf.pl/Artykul/11636/Rozwoj-protokol...

Temat: Szukam CRM-a obsługującego wysyłanie i odbieranie maili.

Zobacz sobie na http://firmao.pl/oferta, sama używam tego CRM-a, co do telefonu, to wiem, że program ma integracje z VOIP-em, a jeśli chodzi o mailing to poczta Firmao działa mniej więcej na zasadzie outlook'a czy thunderbird'a.



Wyślij zaproszenie do