Temat: System zarządzania pocztą e-mail w firmie.

Cześć,

Poszukuję fajnego rozwiązania (systemu) do zarządzania pocztą e-mail w firmie.

Chciałbym, aby była jedna główna skrzynka pocztowa np. info@domena.pl, tak aby wszystkie maile najpierw tam spływały a potem dalej były dysponowane automatycznie/ręcznie lub przejmowane przez danych pracowników.

Ważny jest fakt, że potrzebuję również funkcjonalność a'la "supervisora", czyli chciałbym aby była możliwość podglądu wszystkich maili krążących w firmie, najlepiej w formie wątków z poziomu jednego konta "administracyjnego" (kierownika).

Poleci ktoś jakieś ciekawe rozwiązanie, które spełniałoby postawione wymagania?

Z góry dziękuję za wszelkie porady/propozycje.

Pozdrawiam,
Tomasz

konto usunięte

Temat: System zarządzania pocztą e-mail w firmie.

Widzę, że mierzycie z podobnymi problemami, z którymi nasza firma poradziła sobie dzięki oprogramowaniu https://firmao.pl/ Program w wersji testowej jest zupełnie darmowy, warto dać mu szansę. Pozdrawiam!
Marek Kardel

Marek Kardel Postęp to
przewracanie się do
przodu!

Temat: System zarządzania pocztą e-mail w firmie.

baza klientów zintegrowana z dowolnym programem pocztowym, czyli auto zapis e-maili w karcie klienta, sprawy
https://optimasales.pl/integracja-crm-z-programem-poczt...

Temat: System zarządzania pocztą e-mail w firmie.

Mogę polecić Firmao. Jeśli mam z czymś problem, to bardzo szybko uzyskuję pomoc. No i cena jest w porządku.
Antoni Krzyżanowski

Antoni Krzyżanowski konsultant Egito CRM

Temat: System zarządzania pocztą e-mail w firmie.

Trzeba przede wszystkim wziąć pod uwagę strukturę maili w firmie tzn. kto ma jakie skrzynki indywidualne, a jakie udostępnione grupowe czy funkcyjne (biuro@, faktury@ itd.)

W CRM najczęściej rozliczenie jest za użytkownika i użytkownik loguje się swoim konkretnym emailem z tym, że takie skrzynki są często używane również wewnętrznie (np. sprawy kadrowo-płacowe), które nie powinny trafiać do wspólnej bazy maili z klientami.
Osobny problem to dział zakupów i relacje z dostawcami gdzie dostęp do wynegocjowanych stawek powinien być ograniczony.

Za każdym razem jest to kwestia indywidualnych potrzeb i stanu zastanego w danej firmie więc przy wdrożeniach egito CRM działamy indywidualnie i pomagamy osiągnąć zamierzony efekt.

Najlepsze, że nie dość że skrzynka wspólna i atuomatycznie powiązuje maile z danym klientem, szansą, zgłoszeniem to jeszcze można dodać na różnych etapach szablony maili, generowanie załączników i automatyzować tam gdzie wysyłka ręczna już sprawdzona.



Wyślij zaproszenie do