Michał Z.

Michał Z. Manager, Trener,
Niezależny Agent
Handlowy B2B.
Sprzedaż...

Temat: Wybór i wdrożenie CRM w Firmie z branży cateringowej.

Poszukuję kogoś z Łodzi z którym mógłbym się spotkać (ja lub klient docelowy) i omówić możliwości dostępnych systemów CRM i ich dopasowania do naszych potrzeb. Klienta interesuje system open source lub niedrogi ale funkcjonalny CRM w dopasowaniu do jego aktualnych i przyszłych potrzeb. Poszukuję kogoś z Łodzi, kto jest na miejscu i może przeprowadzić bezpłatną konsultację wstępną a później płatne wdrożenie. W zależności od wyboru CRM-u klient może u niego kupić CRM (jeżeli cena będzie konkurencyjna). A później zapewnić serwis i ew. rozbudowę systemu.
Najlepiej jeżeli ktoś ma szeroki wybór CRM-ów albo zna sprawdzone rozwiązania z różnych branż. Najlepiej jeżeli osobiście wdrażał/a różne rozwiązania w firmach i wie jak one się sprawdzają. Przyjrzymy się referencjom i portfolio/realizacjom dla dotychczasowych klientów. Firma wdrażająca nie musi być dużą FIrmą ale z referencjami i sprawdzona przez innych klientów. Nie interesują nas późniejsze problemy, poprawki i klient nie chce aby ktoś się "na nim" uczył. System po wdrożeniu ma działać bez zakłóceń i potrzeby poprawek.
Polećcie proszę kogoś sprawdzonego albo swoje usługi w tym zakresie, jeśli Wasza oferta spełnia oczekiwania mojego Klienta.
Temat jest dosyć pilny. Spotkanie i konsultacja w przyszłym tygodniu.
Zapraszam do kontaktu mailowego i telefonicznego. W moim profilu są dane kontaktowe.
Michał Z.

Michał Z. Manager, Trener,
Niezależny Agent
Handlowy B2B.
Sprzedaż...

Temat: Wybór i wdrożenie CRM w Firmie z branży cateringowej.

Nikt nie ma żadnej propozycji?
Michał Z.

Michał Z. Manager, Trener,
Niezależny Agent
Handlowy B2B.
Sprzedaż...

Temat: Wybór i wdrożenie CRM w Firmie z branży cateringowej.

Ktoś jeszcze chciałby przedstawić swoją ofertę?
W innych postach aż się od nich roi:) I nie chodzi mi o link do strony z programem, tylko kontakt bezpośredni ze strony Firmy/Freelancera, który wdrażał już CRM-y w działach/firmach handlowych i chciałby się tego tematu podjąć. Najlepiej z Łodzi ale nie koniecznie.
Najpierw oczywiście birief, kosultacja potrzeb, możliwości itd.

A tak przy okazji to słabiutko sprzedażowo to wygląda skoro zgłaszam zapotrzebowanie na wdrożenie (i ew. zakup) CRM a odezwały się do mnie tylko dwie osoby/firmy z czego tylko jedna bezpośrednio zadzwoniła z ofertą.

Polecam swoje usługi w tym zakresie:)
Marcin Mróz

Marcin Mróz Doradca ds. wdrożeń
ERP

Temat: Wybór i wdrożenie CRM w Firmie z branży cateringowej.

Myślę, że mała ilość oferentów wynika ze słowa klucz, które padło: open source lub niedrogi :)
Michał Z.

Michał Z. Manager, Trener,
Niezależny Agent
Handlowy B2B.
Sprzedaż...

Temat: Wybór i wdrożenie CRM w Firmie z branży cateringowej.

Marcin M.:
Myślę, że mała ilość oferentów wynika ze słowa klucz, które padło: open source lub niedrogi :)

Tak, to możliwe - dziękuję za uwagę. Jednak dla freelancerów, którzy mogą odpłatnie wdrożyć system i później odpłatnie go utrzymywać/zapewnić serwis ta oferta mimo wszystko powinna być interesująca.

Mój klient stara się ograniczać koszty, które nie są biznesowo uzasadnione i instalować np. systemu na 50 stanowisk z "wodotryskami", które nigdy nie zostaną wykorzystane. Znam przykłady firm, które wdrożyły CRM i nie wykorzystują większości jego funkcjonalności lub system w ogóle jest "martwy". I to w działach sprzedaży, gdzie moim zdaniem trudno dziś sensownie monitorować i analizować skuteczność handlowców. Ale to temat na szerszą dyskusję.

Pozdrawiam:)
Piotr Kwiatkowski

Piotr Kwiatkowski Specjalista d/s
reklamy, WPS-Group
s.c.

Temat: Wybór i wdrożenie CRM w Firmie z branży cateringowej.

Cześć. Rozumiem, że klient nie posiada własnych informatyków / informatyka, osoby, która mogłaby zainstalować prosty CRM. Obecnie na rynku jest kilka darmowych i na prawdę fajnych CRM'ów z dopasowaniem do potrzeb branżowych. Darmowe wcale nie znaczy ograniczone, ale nie ukrywajmy, że tak z reguły jest. Pracowałem na trzech CRM'ach i wydaje mi się, że prawie każdy można odpowiednio dostosować do potrzeb o ile takowy posiada odpowiednie opcje. Obecnie mam vtiger.. chyba jeden z lepszych i bardziej intuicyjnych - co jest ważne, z dużymi możliwościami. Samo wdrożenie systemu trwało u mnie 15 min. łącznie z wrzuceniem plików na serwer i instalacją - więc bardzo krótko. Wydaje mi się, że każdy, kto ma stronę internetową w CMS'sie bez problemu sam by zainstalował tego CRM'a z tym, że musiałby mieć oczywiście dostęp do bazy danych i do FTP-a. Sam vtiger darmowy., więc odpadają koszta zakupu. Licencja CRM do wglądu na stronie producenta.

Też szukałem jakiegoś fajnego, prostego i dostosowanego do moich potrzeb CRM'a i znalazłem właśnie powyższego.
Oddaje do przemyślenia.
Piotr.
Michał Z.

Michał Z. Manager, Trener,
Niezależny Agent
Handlowy B2B.
Sprzedaż...

Temat: Wybór i wdrożenie CRM w Firmie z branży cateringowej.

Piotr, dziękuję za wypowiedź i podpowiedź co do wyboru CRM. Przemyślę wybór tego CRM. Klient faktycznie nie posiada własnego informatyka. Ale informatyk nie zawsze umie sensownie przeszkolić zespół z obsługi. Dlatego szukamy kogoś kto wdrażał już systemy CRM w firmach/działach najlepiej o profilu handlowym i potrafi wdrożyć/przeszkolić/utrzymać system.
Michael Mroczkiewicz

Michael Mroczkiewicz New Business Manager
@ LiveSpace

Temat: Wybór i wdrożenie CRM w Firmie z branży cateringowej.

Najlepiej zacząć od darmowych testów, żeby zobaczyć czy dany system jest odpowiedni. Proponuję spróbować LiveSpace: http://www.livespace.pl/#rejestracja

LiveSpace to rozwiązanie sprawdzone rynkowo, z tego CRM korzysta ponad 200 firm różnej wielkości i w różnych branżach, także nie ma mowy o eksperymentowaniu na Kliencie.

Co czwartek,o 10:15 jest też organizowany webinar, podczas którego można zobaczyć na konkretnych przykładach działanie CRMu w praktyce: http://livespace.pl/webinar



Wyślij zaproszenie do