Temat: CRM dla biura podróży.

Witam,

Szukam CRM'a dla biura podróży gdzie klienci są obsługiwani online i offline. Potrzebuje głównie obsługiwać spływające zapytania i w pełni kontrolować to co się dzieje na poszczególnych etapach zapytań. Ważnym elementem jest historia kontaktów z klientem oraz przypomnienia o kontakcie z klientem w przypadku braku jego odpowiedzi. Proces sprzedaży w uproszczeniu wygląda tak: zapytanie -> oferta -> kontakt -> umowa -> kontakt -> płatność -> kontakt. Zastanawiam się nad ACT. Czy będę w stanie to dostosować do moich potrzeb? Może ktoś jest w stanie pomóc mi to wdrożyć?
Maciej Szczepański

Maciej Szczepański Specjalista systemów
turystyki,
projektant systemów.

Temat: CRM dla biura podróży.

Mamy gotowe rozwiązanie http://turserwis.pl. Kwestia dopracowania detali.
Justyna Kuświk

Justyna Kuświk Specjalista ds.
marketingu,
sprzedaży i PR.

Temat: CRM dla biura podróży.

Ja polecam program kaliskiej firmy ULISSES

OPIS:

Oprogramowanie do zarządzania zasobami firmy - ERP. Oferowany przez nas program Comotel ONE to zintegrowane moduły: produkcja + magazyn + zamówienia + księgowość. Przeznacz 10 minut i przeczytaj opis programu Comotel. Być może tego poszukujesz! Nowoczesny i wygodny - wbudowane funkcje CRM, PRZYPOMINACZ i KASA. Dodatkowo funkcje opcj onalne: FLOTA, SERWIS i SORTY.
Specjalizujemy się w dostosowywaniu programu do potrzeb użytkownika. Dopasujemy program dokładnie pod oczekiwania klienta - tak, jakby był zrobiony "na zamówienie". Raportowanie za pomocą systemu Crystal Reports to praktycznie nieograniczone możliwości t worzenia zestawień.
Comotel ONE - program o dużych możliwościach za umiarkowaną cenę!
Oprócz standardowych funkcji umożliwia połączenie ze sklepem internetowym, zarządzanie handlowcami oraz fakturowanie umów długoterminowych. Jako autorzy programu zapewniamy bezpośredni serwis i dostosowanie funkcji do potrzeb użytkownika.

Zamówienia od klientów:
* system zamówień i rezerwacji
* Kartoteka Zamówień od Klientów - KZK - historia zamówień, korekt i wydań
* priorytet dla pozycji PILNE
* rezerwacje automatyczne (wstępne) i ręczne
* automatyczne rozliczanie zamówień od klientów - częściowo i całkowicie
*zamówienia składane przez Internet - integracja z systemem sprzedaży
* etap realizacji zamówienia: w realizacji, anulowano, OK, itp.
* raport o bilansie magazynu surowców

Produkcja:

* Rozliczenie kosztów produkcji: surowce, robocizna, koszty maszyn, odpady
* Raport Produkcji definiowany RpS
* Planowanie Terminu Realizacji - PTR Krótka prezentacja
* Planowanie Produkcji
* raporty produkcji - pełna kontrola nad zużyciem surowców i półfabrykatów
* automatyczne obliczanie zużycia surowców na podstawie norm (receptur)
* Raport produkcji definiowany RpD Krótka prezentacja (2 min)
* zlecenia produkcyjne - kontrola stanu realizacji
* automatyczne rozliczanie zleceń produkcyjnych - częściowo i całkowicie

Zamówienia do dostawców:
* automatyczne rozliczanie zamówień do dostawców
* kartoteka KZD - saldo realizacji zamówień Prezentacja (2 min)
* korekty zamówień

Sprzedaż: Prezentacja programu magazynowego
* automatyczna faktura na podstawie kosztorysu Prezentacja
* automatyczna faktura na podstawie zlecenia lub umowy
* współpraca z kolektorem danych Prezentacja
* możliwość wielu serii faktur
* limity kupieckie i blokada sprzedaży Prezentacja
* fakturowanie umów długoterminowych Prezentacja FUD
* rozliczenia sprzedaży - kolorowy PRZYPOMINACZ Prezentacja
* dodatkowe opisy do każdej pozycji
* upusty procentowe i kwotowe

Rozliczanie handlowców:
* okresowe raporty sprzedaży z podziałem na handlowców
* wykaz kontaktów - na dzień, miesiąc, dla kontrahenta
* zaawansowanie projektów, kontraktów i zleceń - terminy, kwoty, odpowiedzialny
* rozliczanie prowizji

CRM - kontakty z kontrahentami:
* wykaz dokumentów, faktur, kosztorysów związanych z kontrahentem
* historia zleceń
* informacje o dojeździe i regionie
* adresy, telefony, nazwiska osób do kontaktu Prezentacja (3 min)
* segmentacja klientów - regiony, produkty, potencjał
* historia kontaktów (CRM) - data, temat, adresat, treść ustaleń

GOP - Grafik Obecności Pracowników:
* definiowalne rodzaje absencji
* inny wariant: Grafik Obciążenia Pracowników, np. zleceniami
* wieloletni, widoczne kolejne m-ce
* można zintegrować z projektami lub zleceniami serwisowymi

Księgowość:
* pełna integracja z programem magazynowym
* automatyczne księgowanie kosztów sprzedanych towarów
* elastyczny plan kont
* automatyczne dekretowanie zakupów, sprzedaży i kosztów
* dzienniki robocze definiowane przez użytkownika

Wydruki i zestawienia
* obroty dzienne i okresowe
* zestawienie uzyskanych marż na grupach towarów
* ewidencje Vat, raporty kasowe
* raporty zbiorcze: za okres, z podziałem na handlowców
* automatyczne naliczanie prowizji
* zestawienie danych o kontrahentach
* zestawienie zadań do realizacji, zakończonych i anulowanych

Inne funkcje:
* TERMINARZ Tygodniowy TKT - opcja
* KASA (gotówka) - kontrola gotówki w kasie
* KASA (bank) - kontrola salda na koncie
* PRZYPOMINACZ - ważne terminy w różnych kolorach Prezentacja (1min)
* FLOTA (koszty eksploatacji samochodów, terminy) - opcja
* integracja z modułem księgowym
* dla firm wielooddziałowych - praca w sieci Internet
* wykaz projektów (dla kogo, odpowiedzialny, stan realizacji, data)
* eksport danych na firmową stronę www
* integracja danych z własnym sklepem internetowym
* kartoteka magazynowa, automatyczne inwentury
* kartoteka rozrachunków, prowadzenie kasy (Kp, Kw)
* SORTY - zarządzanie odzieżą roboczą, planowane wydania (opcja)
* Środki Trwałe Niskokosztowe (wyposażenie pracownika)- opcja
* możliwość samodzielnego poszerzenia zakresu informacji

Bezpieczeństwo i ochrona danych
* Dostęp do danych - system haseł i lista uprawnionych
* Edytowanie i kasowanie danych przez uprawnione osoby
* Kontrola procesu aktualizacji - kto i kiedy coś zmieniał
* Archiwizowanie i odtwarzanie bazy danych

Co odróżnia program Comotel ONE od konkurencji?
* Programy o dużych możliwościach za umiarkowaną cenę
* Skalowalność: program "rośnie" zgodnie z nowymi potrzebami
* Integracja: zamówienia + produkcja + sprzedaż + księgowość w jednym programie
* Wbudowane algorytmy i ukierunkowanie na efektywność. Zawsze można zmienić działanie programu tak, żeby coś działało prościej, szybciej lub dawało dodatkową informację

WAŻNE: programy Comotel oraz baza danych są instalowane na komputerach użytkownika i ma on PEŁNĄ nad nimi kontrolę!

Temat: CRM dla biura podróży.

@Marcin,

Funnela pozwoli Ci stworzyć i kontrolować dowolny proces sprzedażowy.

Dla każdego klienta jest również dostępna pełna historia kontaktów.

Wszystko podane w prosty i czytelny sposób.

W razie pytań służę pomocą.Jacek Wieczorek edytował(a) ten post dnia 25.04.10 o godzinie 20:39

Temat: CRM dla biura podróży.

Dzień dobry,

Opisany przez Pana proces zapytanie -> oferta -> kontakt -> umowa -> kontakt -> płatność -> kontakt można w łatwy sposób odzwierciedlić w systemie CRM Vision. Wśród naszych Klientów znajduje się sporo biur podróży i agencji eventowych. Zapraszam do zapoznania się z wersją demonstracyjną systemu na stronie https://crmvision.pl/system-crm-demo-online/ .

pozdrawiam

Jacek Wróblewski
Michał Skurowski

Michał Skurowski LiveSpace - CRM dla
zespołów sprzedaży

Temat: CRM dla biura podróży.

@Jacek, pytanie zostało zadane pięć lat temu. Wygrzebywanie tej wypowiedzi po to, żeby umieścić link do swojego produktu jest słabe, zazwyczaj usuwam takie wpisy, ale ten zostawię jako anty-przykład tego o co chodzi w tej grupie

Właśnie sprawdziłem Twoje ostatnie wypowiedzi - prawie wszystkie dotyczą wątków sprzed wielu lat i zawierają wyłącznie bełkot reklamowy. Usuwam je, a Ty dostajesz bana na 14 dni, żeby trochę odpuścić ze spamowaniem i może zebrać myśli na parę nowych tematów.Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.08.15 o godzinie 13:48
Błażej Pabiszczak

Błażej Pabiszczak Wdrażam otwarte
systemy CRM

Temat: CRM dla biura podróży.

Super, że ktoś robi z tym porządek, bo ile można...

Temat: CRM dla biura podróży.

Berberis. Kwestia dopasowania odpowiednich funkcji i dzięki temu zrobicie sobie różnicę. To nie działa tak, że macie natychmiast uzyskany mega efekt. Dzieje się stopniowo. Dobre zarządzanie po prostu robi swoje i przynosi profity, ale nic od razu.

Następna dyskusja:

CRM dla biura podróży




Wyślij zaproszenie do