Temat: Implementacja procesu sprzedaży w aplikacji CRM

Jak powinien wyglądać możliwie uniwersalny proces sprzedaży?

Pytam gdyż stworzyłem aplikację, gdzie mogę taki proces dowolnie kształtować i chciałbym teraz utworzyć startowy flow żeby nowy użytkownik nie zaczynał pracy od pustej aplikacji.

Na ten moment pomysł na to mam taki aby całość sprzedaży zaczynała się od wprowadzenia kontaktu lub leada, z którego to dalej będzie tworzony deal. Dalsze kroki związane z dealem można będzie dowolnie kształtować.

Czy to co piszę powyżej ma sens?
Zastanawiam się też nad wyodrębnieniem sekcji do zarządzania ofertowaniem. Pytanie czy powinno to być integralną częścią CRM czy też może czymś osobnym. Co o tym sądzicie?

Pozdr.
Wojtek
Justyna Jakubowska

Justyna Jakubowska PR/Marketing,
partnerzy CRM

Temat: Implementacja procesu sprzedaży w aplikacji CRM

http://www.youtube.com/watch?v=cqjjwEC6C4M

To pełny proces sprzedaży w CRM7 od more Polska. Mam nadzieję, że to rozwieje Twoje wątpliwości. U nas Office Launcher służący do ofertowania to osobny moduł.
Michał Skurowski

Michał Skurowski LiveSpace - CRM dla
zespołów sprzedaży

Temat: Implementacja procesu sprzedaży w aplikacji CRM

Wojtku,

proces sprzedaży w LiveSpace wygląda to nieco prościej, a zyskujesz dodatkowo fajne narzędzie do prognozowania sprzedaży:

http://www.youtube.com/watch?v=wlCakstYl6I

Z doświadczenia wiem, że najlepiej sprawdzają się takie procesy sprzedaży, które dość dobrze odzwierciedlają to, co faktycznie już zostało wykonane przez handlowca, a co jest jeszcze do zrobienia. Dzięki temu wiesz jak blisko jesteś zakończenia sprzedaży.

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się nieco więcej na temat zarządzania sprzedażą, zapraszam na webinarium "5 kroków do zwiększenia sprzedaży w B2B", które poprowadzę we wtorek. Dość szczegółowo będę mówił tam właśnie o procesie sprzedaży.

http://livespace.pl/webinaria



Wyślij zaproszenie do