konto usunięte

Temat: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem...

Już 2 grudnia w Warszawie odbędzie się konferencja „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”. Organizatorzy do bezpłatnego udziału zapraszają członków zarządu, dyrektorów i kierowników działów: marketingu, sprzedaży, handlowych, IT, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie oraz zajmujące się wdrożeniem systemów CRM.

Chcesz wiedzieć:
- Jak wybrać najbardziej opłacalnych klientów?
- Jak zbudować relacje z klientem, których celem jest lojalność i zysk?
- Jak prowadzić biznes i wyprzedzić konkurencję?

Wśród poruszanych tematów znajdą się między innymi:
Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
Wdrożenie i integracja systemu CRM
Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
Skuteczna komunikacja
Analiza danych klienta
CRM, a zarządzanie wiedzą
Mobilny CRM - wsparcie handlowca w terenie
Aplikacje sprzedażowe

Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie http://multiexpo.pl

Rejestracja http://multiexpo.pl/crm-2/rejestracja

Kontakt
Ewelina Tymoniuk
Asystentka ds. promocji
mobile: +48/531 375 811
e-mail: ewelina.tymoniuk@pirbinstytut.pl
Błażej Pabiszczak

Błażej Pabiszczak Wdrażam otwarte
systemy CRM

Temat: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem...

Pod ten spam jest odpowiedni wątek: http://www.goldenline.pl/grupy/Komputery_Internet/crm/...
Marek Kardel

Marek Kardel Postęp to
przewracanie się do
przodu!

Temat: Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem...

warto zrobić darmową analizę opłacalności

Czy zakup i wdrożenie CRM będzie opłacalne dla Twojej firmy?
https://optimasales.pl/kalkulator-oplacalnosci-wdrozeni...

Bo darmowe system crm, to jest jedynie wabik, bo wdrożenie i koszty 1 h pracy wdrożeniowców od tzw. "darmowych system crm" przyprawia o ból głowy

Następna dyskusja:

System CRM do obsługi klienta




Wyślij zaproszenie do