Dominik Myślak
Kampanie Google AdWords, Pozycjonowanie stron www - Certyfikowany Partner Google AdWords
Wypowiedzi
-
Klaudio taka informacja, że wszystkie konta zostały zawieszone najczęściej dotyczy nadużyć kuponów AdWords. Czy macie kontrolę nad działaniami AdWords? Czyli czy Wy prowadzicie sobie kampanie i jesteś pewna na 100%, że jest tylko jedno konto, czy jakaś firma/agencja Wam prowadzi AdWords?
Być może do tej pory rozwiązałaś problem, ale fajnie jak podzielisz się z nami co było przyczyną i jak udało się rozwiązać problem. -
Po to się podpisuje umowy, ponieważ jest w nich określony zakres prac jak i wynagrodzenie dla Zleceniobiorcy. Jak sądzisz po co się podpisuje takie umowy?
Nie każdy rozlicza się ze Zleceniodawcą z góry, ponieważ Zleceniodawca wpłaca środki na swoje konto i prowizja płacona jest z pewnym opóźnieniem - umowa bezwzględnie potrzebna.
Ani Ty ani Zleceniodawca się nie znacie. Umowa zapewni chociaż psychiczne bezpieczeństwo, że Zleceniobiorca wykona swoją pracę poprawnie, a Zleceniodawca za tą pracę zapłaci.
Jak najbardziej, jeśli się już poznaliście to rozliczenie może wyglądać na zasadzie wystawienia proformy (która de facto może zawierać informacje zobowiązujące do prowadzenia takiej a takiej kampanii), a po wpłacie wystawienie faktury. -
Bardzo często zdarza się tak, że reklamy pojawiają się w różnych aplikacjach mobilnych. Często grach dla dzieci i umiejscowione są bardzo blisko miejsc, gdzie potencjalnie dziecko może kliknąć. Odkąd mam dziecko jestem przerażony gdzie może lądować kasa Klienta...
Zalecam dodanie do wykluczeń miejsc docelowych ten adres adsenseformobileapps.com -
Witam Panie Rafale... super, że mapa Partnerów jest promowana, ale nie działa zbyt dobrze...
np. ja się na niej nie pokazuję... prosiłbym w tej sprawie o kontakt - Dominik Myślak Redjasper
Rafał S.:
Ja mogę polecić agencje z tej listy.... https://www.google.com/partners/?sourceid=awo&subid=pl-...Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.01.14 o godzinie 17:21 -
Ireneusz ten artykuł może Ci troszkę rozjaśnić sprawę http://www.marketinglab.pl/konwersje-po-wyswietleniu-n...
-
jak najbardziej takie kupony są ogólnie dostępne i wiele firm może ich przydzielić, ale ja np. nie daje ich po prostu Klientom tylko tworzę dla nich kampanię adwords bo wtedy jest Pani w stanie zobaczyć czy adwords jest coś wart.
Dodatkowo proszę pamiętać, że teraz kupony działają na zasadzie wydaj minimum 100 zł i otrzymaj 250 zł - w sumie na kampanie minimum 350 zł, które w wielu branżach może okazać się bardzo małym budżetem, który nie pokaże możliwości adwords. -
i chyba wszystko jasne...
dla mnie to podstawa by omówić pewne kwestie z Klientem. Bez tego nie mam pojęcia w którą stronę podążać z tekstami reklam bo to jest bardzo istotne by konkretni Klienci wchodzili na stronę Klienta - byle jakie teksty po prostu są...
Pewne narzędzia nigdy nie zastąpią człowieka i jego interpretację jeśli chodzi o konkretne słowa kluczowe i wpływ na potencjalnego Klienta.
Przeanalizujcie swoją poprzednią kampanię. Rozbudujcie ją o nowe funkcje związane z kampaniami rozszerzonymi, podepnijcie google analytics - zapewne jest, określcie cele konwersji, połączcie konto adwords z analytics, zaimportujcie cele do adwords - dodatkowo wygenerujcie kod konwersji z adwords, zaciągnijcie dane z analyticsa do adwords i optymalizujcie pod otrzymywane statystyki.
Oczywiście odpowiednie teksty, grupy reklam, dopasowania słów kluczowych oraz śledzenie raportu wyszukiwanych fraz. -
Na szczęście google teraz będzie inaczej oceniało agencje i sądzę, że rozdawanie kuponów od tak Klientom będzie gorzej oceniane, ponieważ konta utworzone na danych kuponach będą złej jakości bo stworzone przez Klienta, a nie agencję.
Nie obawiacie się jako agencja, że stworzone kampanie przez Klientów będą złe? Że Klienci będą używali po x razy kuponów i w którymś momencie oberwie się Wam jako agencji za rozdawanie kuponów komuś kto już z takowych korzystał? -
Nie chce bronić nikogo... według mnie po obu stronach jest wina - nie będę pisał dokładnie po której wina jest większa bo to jasne.
Dziwi mnie trochę Państwa podejście bo mogliście podesłać im nie tyle raport słów kluczowych co najważniejsze frazy - do bardzo pomaga w przygotowaniu kampanii i nie jest to lenistwo tylko brak wiedzy na temat wszystkich branż.
Druga sprawa to dlaczego na etapie konstruowania i co ważniejsze ustalania celów kampanii nie zdziwiło Was, że zapewne nie było takich rozmów bo nie wyobrażam sobie, żeby nie przedyskutować pewnych aspektów branży i samych celów - tutaj tego zabrakło - według mnie.
Co ważniejsze dlaczego nie zdziwiło Was, że nie otrzymaliście tekstów do oceny? To przecież Wasza reklama i nawet ze względu na wizerunek powinniście akceptować treść reklam. To mogło się jeszcze gorzej skończyć dla Waszego wizerunku.
Podane przykłady wskazywałyby faktycznie na brak podziału na grupy reklam, a co najmniej na odpowiednie grupy reklam. Nie ma tu wymówki, że inne reklamy również pokazują inne nagłówki niż wpisana fraza - dla mnie to albo bug albo po prostu źle przygotowana kampania - i sądzę to bardziej to drugie.
Czy w ogóle wdrożono cele konwersji? Czy miał Pan dostęp do konta adwords? (prócz raportowania Klientom Google wręcz zaleca przekazanie dostępu do konta - oczywiście w takim przypadku zapewne tylko do odczytu).
Zabrakło kontroli po obu stronach. Przełożony w firmie i osoby, która oceni początkowo przygotowaną kampanię - na tym etapie już by wyszły niedociągnięcia. -
o super - ulżyło mi...
muszę zostać z Patrykiem w domu
Jakby ktoś zaniemógł, to dajcie znać, bo mam jeszcze jednego chętnego na grę.
12.06.2013
1. Wojtek
2. Łukasz Nogaj
3. Dawid Mól
4. Michał Pacek
5. Mateusz Bisaga
6. Mariusz Przybysz
7. Dariusz Wójtowicz
8. Paweł Wójcik
9. Michał Mosz
10. Artur Sikora
11. Julia Barbaszewska
12. Filip
Rezerwa:
1.
2. -
12.06.2013
1. Wojtek - stała
2. Łukasz Nogaj
3. Dawid Mól
4. Michał Pacek
5. Mateusz Bisaga
6. Mariusz Przybysz- stała
7.
8. Paweł Wójcik
9. Michał Mosz
10. Artur Sikora
11.
12. Dominik Myślak
Rezerwa:
1.
2. -
1. Wojtek
2. Łukasz Serwatka
3. Artek
4. Dominik
5.
6. Mariusz Przybysz
7. Monika
8. Krzysztof P.
9.
10. Artur Sikora
11. Paulina
12. Julia -
15.05.2013:
1. Wojtek
2. Łukasz Serwatka
3. Krzysztof P.
4. Filip
5. Maciek
6. Mariusz Przybysz
7. Dominik - będę musiał wyjść 19.40
8. Artek
9. Kamila
10. Artur Sikora
11. Paulina
12.Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.05.13 o godzinie 12:52 -
15.05.2013:
1. Wojtek
2. Łukasz Serwatka
3. Marcin Pacek - stała
4. Michał Pacek - stała
5. Kamila - stała
6. Mariusz Przybysz - dodany przez prywatną sekretarkę
7. Dominik
8. Krzysztof P. - stała
9. Jacek Barwacz - stała
10. Artur Sikora - stała
11. Paulina
12. (Zbyszek - wróciłeś już??)
Rezerwa:
1. Romek
Mariusz P.:
hej jesli ktos moglby wpisac mnie na liste to bylbym wdzieczny. jestem
w pracy i nie mam jak skopiowac listy z telefonu
dozobaczenia jutro -
15.05.2013:
1. Wojtek
2. Łukasz Serwatka
3. Marcin Pacek - stała
4. Michał Pacek
5. Kamila - stała
6. Mariusz Przybysz- stała
7. Monika- stała
8. Krzysztof P. - stała
9. Jacek Barwacz - stała
10. Artur Sikora - stała
11. Paulina - stała
12. (Zbyszek - wróciłeś już??)
Rezerwa:
1. Dominik
2. -
24.04.2013:
1. Wojtek
2. Łukasz Serwatka - stała
3. Marcin Pacek - stała
4. Michał Pacek
5. Kamila - stała
6. Mariusz Przybysz- stała
7. Monika- stała
8. Krzysztof P. - stała
9. Jacek Barwacz - stała
10. Artur Sikora - stała
11. Paulina - stała
12. Julia
Rezerwa:
1. Romek
2. Dominik -
Paulina W.:
Dominik M.:
Przepraszam Was ale nie dam rady dzisiaj - pewnie sprzedam skuter i muszę pobawić się w biurokrację - trzymajcie kciuki.
To nie synem się zajmujesz?
zajmuje się synem jak nie robi tego Dorotka :) a dzisiaj po prostu jestem umówiony na spisanie umowy... z chęcią bym grał z Wami, a nie.... ale cóż -
17.04.2013:
1. Wojtek
2. Łukasz Serwatka
3. Pawel Z.
4.
5. Romek
6. Mariusz Przybysz
7. Julia
8. Krzysztof P.
9. Jacek Barwacz
10.
11. Paulina
12. Agnieszka Adaszyńska
Rezerwa:
1.
Przepraszam Was ale nie dam rady dzisiaj - pewnie sprzedam skuter i muszę pobawić się w biurokrację - trzymajcie kciuki. -
musisz sobie zadać pytanie jak się rozliczasz z Klientami.
Jeśli te konta z założenia mają być Wasze (przeważnie tak się robi) to wystawiasz Klientowi fakturę na budżet plus prowizję - bądź inny sposób rozliczenia. Zakładasz konto na Wasze dane. Wpłacacie na konto środki na kampanie.
Jeśli Klient sam wpłaca środki na konto adwords to konto musi być na Klienta bo chciałby zapewne otrzymać fakturę od Google. -
17.04.2013:
1. Wojtek
2. Łukasz Serwatka - stała
3. Marcin Pacek - stała
4. Dominik - przykładny tata, należycie karmiący swojego syna :P :D - wpisał mnie Michał (przykładny syn swego ojca, pomagający w remoncie domu) :P
5. Kamila - stała
6. Mariusz Przybysz- stała
7. Julia - stała
8. Krzysztof P. - stała
9. Jacek Barwacz - stała
10. Artur Sikora - stała
11. Paulina - stała
12. Agnieszka Adaszyńska
Rezerwa:
1. ...
2.
Michał P.:
[...]