Dominik Myślak
Kampanie Google AdWords, Pozycjonowanie stron www - Certyfikowany Partner Google AdWords
Wypowiedzi
-
Anna Csernák:
Strona nie jest we flashu (oparta na WP - niebieskiemotyle.pl), a kampania optymalizowana była przez firmę. Gościu podobno sie na tym zna.. No ale konkurencja na śląsku w tej branzy est ogromna.
Zresztą nie o to chodzi - jak pisałam wyżej: przez 3 wcześniejsze dni miałam wejścia i kwoty były ustalone z automatu. W ostatni dzień 0 wejść, podwyższyłam stawki i dalej 0 wejść. Kasy nie ubywa, reklamy sie nie wyświetlają.
Zastanawiam się czy konkurencja może mieć coś z tym wspólnego?? Ale co?
A w tym okienku przy frazach jak masz wynik jakości??
Druga sprawa to odwiedź zakładkę narzędzia i raportowanie i użyj narzędzia diagnozy reklam. Daj znać co powiedziało narzędzie.
Kolejna sprawa to na jakich średnich pozycjach pojawia się reklama?
Możesz użyć narzędzia podglądu reklam i sprawdzić w nim czy reklamy się wyświetlają.
Edytowane:
Dodatkowo zainstalowałbym kilka wtyczek np. All in seo pack
a na pewno statystyki google analytics.Dominik Myślak edytował(a) ten post dnia 14.04.11 o godzinie 09:17 -
Lista stała wyjściowa
Data: 13.04.2011
1. Dominik Myślak
2. Wojtek Wiśniewski (Skarbonka)
3. Krzysztof Pułapa
4. Artur Sikora
5. Marcin Pacek
6. Kasia Strzelczyk
7. Marcin Arkusz
8. Piotr Pachel
9. Agata Motyl
10. Mateusz Adamiec
11. Ula Leśniak
12. Michał Pacek
Rezerwa, wchodzi na stałą we wtorek po 21:
1. Marta Osuch (Skarbonka) - stała
2. Rafał Horn - stała -
Lista stała wyjściowa
Data: 13.04.2011
1. Marta Osuch (Skarbonka) - stała
2. Wojtek Wiśniewski (Skarbonka) - stała
3. Krzysztof Pułapa - stała
4. Artur Sikora -stała
5. Marcin Pacek
6. Kasia Strzelczyk - stała
7. Marcin Arkusz - stała
8. Monika Palowska/ do IX zamiast Moni - Piotr Pachel - stała
9. Agata Motyl - stała
10. Mateusz Adamiec - stała
11. Rafał Horn - stała
12. Michał Pacek
Rezerwa, wchodzi na stałą we wtorek po 21:
1. Dominik Myślak
2.
3. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Damian S.:
Mój znajomy ma firmę i poprosił mnie bym prowadził za niego kampanie w Adwords ponieważ on za bardzo nie zna się za bardzo w tych sprawach. Mam dlatego pytanie związane z tą sprawą. Czy mogę to robić ze swojego konta? W czasie tworzenia nowej kampanii trzeba podać informacje o firmie. Jeśli ja nie mam jej, co zrobić w takim wypadku? Czy kolega musi zrobić własne konto i dać mi do niego uprawnienia? Będę bardzo wdzięczny za informacje.Damian S. edytował(a) ten post dnia 10.04.11 o godzinie 23:29
Polecam założenie przez Ciebie Mojego Centrum Klienta. Stworzenie dla Klienta nowego konta. Płatność zapewne będzie przelewem, więc bez problemu możesz sam uzupełnić dane rozliczeniowe tej firmy - pamiętaj by były one poprawne, ponieważ po wystawieniu faktury z błędem możesz mieć problem z uzyskaniem korekty. -
Piotr M.:
Masz pojęcie, że ilość założonych kont, plus ilość kuponów daje irracjonalne stawki za CPC co za tym idzie opłacalność kampanii adwords spada na łeb na szyję??
ale to pomysł Google wypuścić pół miliona kuponów po 5 zł
Jesteś sprzedawcą i wydaje mi się, że czegoś nie rozumiesz. Kupony nie są ani po 5 zł, ani po 1 zł. Po prostu są do wykorzystania dla nowych kont jednorazowo dla jednego użytkownika. Zakładanie nowych kont dla wykorzystania drugiego/trzeciego/n-tego kuponu nie wchodzi w grę.
Kupony zostały wydane np. agencjom na pewnych zasadach. Zapewne pewne zasady zostały również określony dla hostingów, gazet, czasopism i te przepisy zostały złamane, bądź w taki sposób przedstawiono ofertę, że nie ujęto najważniejszych zasad z korzystania z kuponów co zasiało chętnych dorobieniu na niewiedzy ludzi.
Uważam dalsze dywagowanie za bezcelowe. Kupony adwords nie były i nie są na sprzedaż. -
Piotr M.:
Ale to nie upoważnia do zmiany reguł gry w trakcie meczu.
Czy Ty się reklamujesz w adwords??
Wiesz co się dzieje teraz przez nieuczciwość ludzi??
Masz pojęcie, że ilość założonych kont, plus ilość kuponów daje irracjonalne stawki za CPC co za tym idzie opłacalność kampanii adwords spada na łeb na szyję?? -
Lista stała wyjściowa
Data: 06.04.2011
1. Marta Osuch (Skarbonka) - stała
2. Wojtek Wiśniewski (Skarbonka) - stała
3. Maciek (kolega Wojtka)-stała
4. Artur Sikora -stała
5. Zbyszek Komorowski -stała
6. Kasia Strzelczyk - stała
7. Marcin Arkusz - stała
8. Piotr Pachel
9. Agata Motyl - stała
10. Darek - stała
11. Rafał Horn - stała
12. Przemysław Bońkowski - stała
Rezerwa - wskakuje na listę główną we wtorek po 21.00 w kolejności zgłoszeń!!!
rezerwa
1. Krzysztof Pułapa
2. Marcin Pacek
3. Michał Pacek
4. Mateusz Adamiec
5. Daniel Kryza
6. Dominik Myślak -
Lista stała wyjściowa
Data: 30.03.2011
1. Marta Osuch (Skarbonka) - stała
2. Wojtek Wiśniewski (Skarbonka) - stała
3. Maciek (kolega Wojtka)-stała
4. Artur Sikora -stała
5. Zbyszek Komorowski -stała
6. Kasia Strzelczyk - stała
7. Marcin Arkusz - stała
8. Krzysztof Pułapa
9. Agata Motyl
10. Darek - stała
11. Rafał Horn - stała
12. Przemysław Bońkowski - stała
Rezerwa - wskakuje na listę główną we wtorek po 21.00 w kolejności zgłoszeń!!!
rezerwa
1. Daniel Kryza
2. Mateusz Adamiec
3. Marcin Pacek
4. Michał Pacek
5. Dominik Myślak
6.
7.
8. -
23.03.2011
1. ........................
2.
3. Mateusz Adamiec
4. Marcin Pacek
5. Michał Pacek
6. Kasia Strzelczyk
7. Daniel Kryza
8. Krzysztof Pułapa
9. Agata Motyl
10.
11. Rafał Horn
12. Mariusz Przybysz
Marta - 50/50
Przepraszam, ale nie dam rady dzisiaj. Czuje się jak dętka i usnąłbym do tego na boisku - teraz też mi się oczy zamykają :) -
Bartek Guzik:
Pieniądze wysłane przelewm są na koncie Adw. już od 2 tygodni. Stawkę ustawiłem zgodnie z sugestią adw. Więc nie powinna być za mała, przynajmniej tak mi sie wydaje.
Sugestie sugestiami, ale sprawdź większą stawkę... Ciężko pomóc nie widząc konta.
Zrób szybki test najeżdżając na chmurkę przy słowach kluczowych.
Wykorzystaj narzędzie diagnozy reklam i sprawdź co się dzieje. -
Bartek Guzik:
Mam ustawioną kampanię na obszar Wiedeń, Austria, Język Niemiecki. Szczegółowo dobrane słowa kluczowe, stawka max. za kliknięcie 0,40 zł(optymalna według wskaźnika) . Budżet dzienny 5 zł.
Statystyki pokazują zero wyświetleń i zero kliknięć. Nawet po podniesieniu stawki do 1,50zł sytuacja jest taka sama.
Czy rodzaj waluty dla stawek musi być taki jak jak w kraju w którym prowadzona jest kampania?
Co może być przyczyną nie wyświetlania reklam?
Zbyt niska stawka za kliknięcie - zbyt mały budżet spowoduje mało wyświetleń i kliknięć.
Kiedy dokonywałeś wpłaty i czy był to przelew.
Czy środki są już widoczne na koncie adwords - kiedy się pojawiły.
jeśli dzisiaj się pojawiły czy wczoraj to księgowanie może trwać 24h i wtedy dopiero kampania ruszy. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Lista stała wyjściowa
Data: 23.03.2011
1. Marta Osuch (Skarbonka) - stała
2. Wojtek Wiśniewski (Skarbonka) - stała
3. Maciek (kolega Wojtka)-stała
4. Artur Sikora -stała
5. Zbyszek Komorowski -stała
6. Kasia Strzelczyk - stała
7. Marcin Arkusz - stała
8. Krzysztof Pułapa
9. Agata Motyl - stała
10. Darek - stała
11. Rafał Horn - stała
12. Przemysław Bońkowski - stała
Rezerwa - wskakuje na listę główną we wtorek po 21.00 w kolejności zgłoszeń!!!
rezerwa
1. Daniel Kryza
2. Mateusz Adamiec
3. Marcin Pacek
4. Michał Pacek
5. Dominik Myślak -
Jak jeszcze ktoś się wykruszy to mogę przyjść z bratem...
-
byczo... dzisiaj może nawet jakiś wślizg na klacie zrobie...
-
Monika Palowska:
Monia biedaku kuruj się i wracaj jak najszybciej...
Nie ma mnie, wracam we wrześniu jak dobrze pójdzie :)
-
Lista stała wyjściowa
Data: 16.03.2011
1. Marta Osuch (Skarbonka) - stała
2. Wojtek Wiśniewski (Skarbonka) - stała
3. Maciek (kolega Wojtka)-stała
4. Artur Sikora -stała
5. Zbyszek Komorowski -stała
6. Kasia Strzelczyk - stała
7. Marcin Arkusz - stała
8. Monika Palowska -stała
9. Agata Motyl - stała
10. Darek - stała
11. Rafał Horn - stała
12. Przemysław Bońkowski - stała
Rezerwa - wskakuje na listę główną we wtorek po 21.00 w kolejności zgłoszeń!!!
rezerwa
1. Krzysztof Pułapa
2. Daniel Kryza
3. Adam Rus
4. Marcin Pacek
5. Michał Pacek
6. Dominik Myślak -
Janusz Krupiński:
Nie rozumiem dlaczego tamta firma nie chce wstrzymać wyświetlania. Dużo zostało jeszcze budżetu??Dominik Myślak edytował(a) ten post dnia 03.03.11 o godzinie 16:43
Ja rozumiem - sam miałem podobny przypadek. Problem był nie tylko z wygaszeniem kampanii, ale i z odpięciem Analyticsa z tamtego konta. Jak widać kodeks etyczny SEM (o ile jest coś takiego) często zawodzi - najśmieszniejsze, że to była agencja zrzeszona w IAB, które takie kodeksy lubi często produkować.
Pozdr
JK
odpięcie analyticsa jest uwarunkowane kodeksem?:) To tylko dobre chęci kliknięcia w odpowiednie miejsce. -
Maciej Filipiak:
Witam
Klient chce zmienić operatora kampanii (na mnie)
W tej chwili obsługuje go inna firma, z której nie jest zadowolony.
Zgodnie z regulaminem AdWords - nie wolno prowadzić dwóch kampanii do jednego konta. Konto firmy konkurencyjnej zostało założone - kampania wciąż działa.
Jak sobie radzicie z takimi sytuacjami ?
Konto podziała do wyczerpania środków - ale czy stan zawieszenia z tego powodu wystarczy, żeby G. nie uznało tego faktu za zdublowaną kampanię ?
Regulamin swoją drogą, a z drugiej strony i tak będzie pojawiała się tylko jedna z reklam na dane hasło. Te dwie kampanie będą ze sobą rywalizowały.
Nie rozumiem dlaczego tamta firma nie chce wstrzymać wyświetlania. Dużo zostało jeszcze budżetu??Dominik Myślak edytował(a) ten post dnia 03.03.11 o godzinie 16:43