Daniel Kowalski

Trener Konsultant i Coach Biznesu - ProgressPartner.pl - Twój partner w drodze do sukcesu

Wypowiedzi

  • Daniel Kowalski
    Wpis na tablicy
    Zapraszam i zachęcam do udziału w jutrzejszej konferencji dla branży HRM na której Progress Partner jest partnerem merytorycznym!
    p.s pomimo, że moja prelekcja "na szpilkach" prowadzona nie będzie

    http://www.hrnaszpilkach.pl/hrns/?p=3&konferencja=...
    • 10.12.2014, 16:03
  • Daniel Kowalski
    Wpis na tablicy
    Progress Partner jednym z partnerów Śniadania Liderów Sprzedaży 22.10.2014 Zapraszamy! ;-)

    http://sniadanieliderowsprzedazy.pl/partnerzy.html
    • 30.09.2014, 14:20
  • Daniel Kowalski
    Wpis na tablicy
    Obrazek

    • 18.04.2014, 12:05
  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie CC SZKOLENIA ...
    31.03.2014, 12:37


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Baza najlepszych firm szkoleniowych w temacie OGŁOSZENIA - Szkolenia otwarte
    31.03.2014, 12:33


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie ABCszkolenia w temacie Szkolenia i warsztaty - Oferty i zaproszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Polski HR w temacie Dział ogłoszeń - szkolenia/kursy
    25.03.2014, 00:57

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie treningi warsztaty szkolenia coaching konferencje wyjazdy... w temacie Zamieszczanie ofert szkoleń i kursów
    13.03.2014, 16:37


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Treningi Biznesowe w temacie Oferty szkoleń i treningów
    13.03.2014, 16:36


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie" w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    13.03.2014, 16:35


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu i szkolenia w temacie Ogłoszenia
    13.03.2014, 16:34


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Szkolenia w całej Polsce w temacie Szkolenia i warsztaty - wiosna 2014
    13.03.2014, 16:29


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia i konferencje - pozostałe oferty
    13.03.2014, 16:26


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie SZKOLENIA co gdzie kiedy w temacie Szkolenia
    13.03.2014, 16:25


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie SZKOLENIA w temacie REKLAMY SZKOLEŃ i ZAPROSZENIA na WARSZTATY- teraz wpisuj...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Rynek Szkoleń w temacie Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...
    13.03.2014, 15:02


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Przedsiębiorczość w temacie Ogłoszenia
    13.03.2014, 15:01


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie PR-omocja szkoleń w temacie SZKOLENIA

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PR-omocja szkoleń

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu w temacie Tablica ogłoszeń
    13.03.2014, 14:51


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

  • Daniel Kowalski
    Wpis na grupie ORGANIZACJA SZKOLEŃ w temacie SZKOLENIA MIĘKKIE - oferty
    13.03.2014, 14:49


    Obrazek

    W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
    Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

    To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
    Zamiast 1449zł, tylko 999zł brutto.
    Oszczędzasz aż 450zł.

    Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

    Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

    Korzyści dla uczestników:
    • wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
    • zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
    • poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
    • zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
    • zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

    Co otrzymujesz:
    • 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
    • materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
    • bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
    • dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
    • roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
    • zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

    Program warsztatu:
    • Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży;
    • Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
    • Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
    • Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
    • Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów;
    • Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

    Lokalizacja: Warszawa
    Termin: 10-11 maja 2014

    Kontakt:
    tel. +48 600 879 753
    E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

    Trener prowadzący:
    Daniel Kowalski - Trener i Konsultant Biznesu specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowo-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert branży Call Center oraz rozwoju umiejętności handlowych.
    Posiada zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ok. 2000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
    Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Absolwent Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
    Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
    Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o., Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o., Firma2000 sp. z o.o., Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o., Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

    Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
    http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
    http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do