Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Area Sales Manager
Endoelektronik Sp. z o.o. Sp. k.
- prezentacja sprzętu medycznego firmy FUJIFILM wyspecjalizowanym pracownią endoskopii
- odpowiedzialność za pełen proces od spotkania z klientem , proces negocjacji, sprzedaż i obsługę serwisową
- przygotowywanie i koordynowanie ofert na potrzeby przetargów publicznych organizowanych przez szpitale
- oferowanie wszystkich produktów firmy na zasadzie sprzedaży komercyjnej prywatnym przychodniom
- tworzenie bazy klientów, utrzymywanie współpracy z głównymi klientami
- doradztwo techniczne w odniesieniu do oferowanego wyposażenia medycznego
- akwizycja i sprzedaż pozostałych akcesoriów do endoskopii
- odpowiedzialność za pełen proces od spotkania z klientem , proces negocjacji, sprzedaż i obsługę serwisową
- przygotowywanie i koordynowanie ofert na potrzeby przetargów publicznych organizowanych przez szpitale
- oferowanie wszystkich produktów firmy na zasadzie sprzedaży komercyjnej prywatnym przychodniom
- tworzenie bazy klientów, utrzymywanie współpracy z głównymi klientami
- doradztwo techniczne w odniesieniu do oferowanego wyposażenia medycznego
- akwizycja i sprzedaż pozostałych akcesoriów do endoskopii
Specjalista ds. zarządzania i kontroli kosztów
- obsługa finansowa projektów znajdujących się w okresie gwarancyjnym
- egzekwowanie od kontrahentów, podwykonawców naprawy usterek z wykorzystaniem między innymi potrąceń kwot zatrzymanych, gwarancji bankowych
- raportowanie do Zarządu o stanie kosztów obsługi gwarancyjnej ponad 100 projektów, działań zmierzających do odzyskania poniesionych kosztów
- weryfikacja rezerw, planowanie kosztów stałych działu
- szacowanie zagrożeń / ryzyka w okresie gwarancji
- egzekwowanie od kontrahentów, podwykonawców naprawy usterek z wykorzystaniem między innymi potrąceń kwot zatrzymanych, gwarancji bankowych
- raportowanie do Zarządu o stanie kosztów obsługi gwarancyjnej ponad 100 projektów, działań zmierzających do odzyskania poniesionych kosztów
- weryfikacja rezerw, planowanie kosztów stałych działu
- szacowanie zagrożeń / ryzyka w okresie gwarancji
Dyrektor ds. ekonomicznych
- organizowanie i koordynowanie pracy działu finansowego biura segmentu w Katowicach, równocześnie realizowanie zadań kierownika ekonomicznego projektu
- sprawozdawczość zgodnie z wymaganiami spółki, sporządzanie i sprawdzanie prognozy wyniku - wycena kontraktów wg MSR, szacowanie ryzyka, tworzenie rezerw, przygotowywanie cash-flow
- weryfikowanie i akceptacja kosztów powstających na budowach
- rozliczenia z konsorcjantami, udział w zysku / stracie, naliczanie „leader fee”
- współpraca z audytorem przy tworzeniu sprawozdania finansowego
- prezentacja strony ekonomicznej projektu przed Inwestorem, Nadzorem
- wspieranie projektów w negocjacjach z kontrahentami oraz konsorcjantami
- sprawozdawczość zgodnie z wymaganiami spółki, sporządzanie i sprawdzanie prognozy wyniku - wycena kontraktów wg MSR, szacowanie ryzyka, tworzenie rezerw, przygotowywanie cash-flow
- weryfikowanie i akceptacja kosztów powstających na budowach
- rozliczenia z konsorcjantami, udział w zysku / stracie, naliczanie „leader fee”
- współpraca z audytorem przy tworzeniu sprawozdania finansowego
- prezentacja strony ekonomicznej projektu przed Inwestorem, Nadzorem
- wspieranie projektów w negocjacjach z kontrahentami oraz konsorcjantami
Commercial Manager
DGA (UK) Ltd
- doradztwo z zakresu zarządzania działami: finansowym, sprzedaży, handlowym,
contract management, głównie z punktu widzenia projektów z branży budowlanej
- przygotowywanie analiz (również w formie graficznej), zestawień i innych opracowań
w celach roszczeniowych, jako materiał do spraw sądowych
- współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi w zakresie doradztwa w
sprawach wymagających „know – how” w dziedzinie zarządzania finansami
przedsiębiorstw / projektów
contract management, głównie z punktu widzenia projektów z branży budowlanej
- przygotowywanie analiz (również w formie graficznej), zestawień i innych opracowań
w celach roszczeniowych, jako materiał do spraw sądowych
- współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi w zakresie doradztwa w
sprawach wymagających „know – how” w dziedzinie zarządzania finansami
przedsiębiorstw / projektów
Dyrektor Finansowy Budownictwo Inżynieryjne
- tworzenie od podstaw struktury oddziału a następnie koordynowanie pracy działów: finansowego, administracyjnego
- przygotowywanie spotkań z kadrą managerską w celu weryfikacji danych finansowych, rozwiązywania problemów technicznych i kadrowych występujących na poszczególnych budowach
- przygotowywanie wyceny kontraktów zgodnie z metodą MSR
- bieżąca kontrola zaawansowania przerobów, kosztów projektów
- przygotowywanie rozgraniczeń w systemie księgowym (robót w toku, kosztów, rezerw)
- negocjacje z podwykonawcami, dostawcami i usługodawcami
- koordynowanie przygotowywania obmiarów zrealizowanych robót, sprzedaż, windykacja należności
- współudział i koordynacja przy przygotowywaniu roszczeń czasowych i kosztowych
- bieżąca współpraca z przedstawicielami Inwestora, biurem Inżyniera Rezydenta
- przygotowywanie spotkań z kadrą managerską w celu weryfikacji danych finansowych, rozwiązywania problemów technicznych i kadrowych występujących na poszczególnych budowach
- przygotowywanie wyceny kontraktów zgodnie z metodą MSR
- bieżąca kontrola zaawansowania przerobów, kosztów projektów
- przygotowywanie rozgraniczeń w systemie księgowym (robót w toku, kosztów, rezerw)
- negocjacje z podwykonawcami, dostawcami i usługodawcami
- koordynowanie przygotowywania obmiarów zrealizowanych robót, sprzedaż, windykacja należności
- współudział i koordynacja przy przygotowywaniu roszczeń czasowych i kosztowych
- bieżąca współpraca z przedstawicielami Inwestora, biurem Inżyniera Rezydenta
Kierownik Finansowy Projektu
- sporządzanie raportów i analiz dla Zarządu spółki oraz centrali w Niemczech
- współudział w przygotowywaniu budżetu dla projektu a następnie analiza odchyleń
- kierowanie i koordynowanie pracą działu finansowego na projekcie
- przygotowywanie rozgraniczeń kosztów, szacowanie robót w toku
- prognozowanie wyniku kontraktu na podstawie analizy kosztów
- dekretacja faktur kosztowych, prowadzenie kasy gotówkowej na budowie
- współpraca z instytucjami finansowymi (banki, firmy leasingowe, firmy ubezpieczeniowe)
- rozliczenia w ramach konsorcjum, podział kosztów, sprzedaży, fakturowanie „leader fee”
- współudział w przygotowywaniu budżetu dla projektu a następnie analiza odchyleń
- kierowanie i koordynowanie pracą działu finansowego na projekcie
- przygotowywanie rozgraniczeń kosztów, szacowanie robót w toku
- prognozowanie wyniku kontraktu na podstawie analizy kosztów
- dekretacja faktur kosztowych, prowadzenie kasy gotówkowej na budowie
- współpraca z instytucjami finansowymi (banki, firmy leasingowe, firmy ubezpieczeniowe)
- rozliczenia w ramach konsorcjum, podział kosztów, sprzedaży, fakturowanie „leader fee”
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
GBS Doradztwo Personalne
GBS Doradztwo Personalne to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji specjalistów, menadżerów i kadry zarządzającej w sektorach sprzedaż, marketing, księgowość, finanse, produkcja i logistyka.