Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy
"GALMET Sp. z o.o." Sp.K.
- Kompleksowe zarządzanie polityką sprzedażową: opracowywanie strategii, planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją,
- Zarządzanie polityką cenową i produktową,
- Monitorowanie rynku poprzez analizę konkurencji, sytuacji gospodarczej, sytuacji w branży,
- Umacnianie pozycji firmy i marki na rynku, kreowanie jej dobrego wizerunku,
- Rozwój sieci sprzedaży i tworzenie partnerskich relacji handlowych z klientami,
- Wdrażanie projektów, procedur i systemu sprzedaży,
- Przygotowanie oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
- Zarządzanie zespołem Handlowym (wyznaczanie celów i efektywne motywowanie, coaching),
- Monitorowanie i nadzorowanie wyników sprzedaży oraz kosztów podległych handlowców,
- Zarządzanie polityką cenową i produktową,
- Monitorowanie rynku poprzez analizę konkurencji, sytuacji gospodarczej, sytuacji w branży,
- Umacnianie pozycji firmy i marki na rynku, kreowanie jej dobrego wizerunku,
- Rozwój sieci sprzedaży i tworzenie partnerskich relacji handlowych z klientami,
- Wdrażanie projektów, procedur i systemu sprzedaży,
- Przygotowanie oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
- Zarządzanie zespołem Handlowym (wyznaczanie celów i efektywne motywowanie, coaching),
- Monitorowanie i nadzorowanie wyników sprzedaży oraz kosztów podległych handlowców,
Dyrektor Sprzedaży
- Przygotowanie oraz realizacja budżetu oraz planów sprzedażowych,
- Uczestnictwo w kluczowych projektach,
- Zarządzanie podległym działem i pracownikami,
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów,
- Budowanie strategii sprzedaży,
- Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami i klientami B2B
- Zarządzanie klientem, podejmowanie decyzji kredytowych, ustalanie warunków współpracy, analiza klientów i rynku,
- Kontrola przestrzegania Standardów Obsługi Klienta.
- promocja marki na zewnątrz, organizacja i udział w wydarzeniach specjalnych (targi, eventy)
- Uczestnictwo w kluczowych projektach,
- Zarządzanie podległym działem i pracownikami,
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów,
- Budowanie strategii sprzedaży,
- Bezpośredni kontakt z kluczowymi klientami i klientami B2B
- Zarządzanie klientem, podejmowanie decyzji kredytowych, ustalanie warunków współpracy, analiza klientów i rynku,
- Kontrola przestrzegania Standardów Obsługi Klienta.
- promocja marki na zewnątrz, organizacja i udział w wydarzeniach specjalnych (targi, eventy)
Kierownik Działu Obsługi Klienta
- dbałość o przestrzeganie standardów obsługi klientów
- opieka nad kluczowymi klientami i klientami B2B
- pozyskiwanie nowych klientów
- rozwój nowych kanałów dystrybucji
- spotkania handlowe i związane z nimi negocjacje warunków współpracy
- przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych
-optymalizacja kosztów działu
-negocjacje warunków współpracy z firmami transportowymi
-tworzenie i usprawnianie procedur dotyczących jakości obsługi Klienta
- rozwój kompetencji podległych pracowników,
-organizacja i prowadzenie szkoleń
- tworzenie nowych struktur rozwijających Dział Obsługi Klienta,
- wdrażanie standardów usprawniających funkcjonowanie działu,
-rekrutacja pracowników do podległego Działu
- promocja marki na zewnątrz, organizacja i udział w wydarzeniach specjalnych (targi, eventy)
- opieka nad kluczowymi klientami i klientami B2B
- pozyskiwanie nowych klientów
- rozwój nowych kanałów dystrybucji
- spotkania handlowe i związane z nimi negocjacje warunków współpracy
- przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych
-optymalizacja kosztów działu
-negocjacje warunków współpracy z firmami transportowymi
-tworzenie i usprawnianie procedur dotyczących jakości obsługi Klienta
- rozwój kompetencji podległych pracowników,
-organizacja i prowadzenie szkoleń
- tworzenie nowych struktur rozwijających Dział Obsługi Klienta,
- wdrażanie standardów usprawniających funkcjonowanie działu,
-rekrutacja pracowników do podległego Działu
- promocja marki na zewnątrz, organizacja i udział w wydarzeniach specjalnych (targi, eventy)
Kierownik Sprzedaży
- opieka nad kluczowymi klientami i klientami B2B
- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem klientów
- rozwój nowych kanałów dystrybucji
- spotkania handlowe i związane z nimi negocjacje warunków współpracy
- przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych
- zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych
- tworzenie i realizacja planów sprzedaży
- szkolenie pracowników i klientów
- analiza rynku oraz jego potencjału, raporty o konkurencji
- promocja marki na zewnątrz, organizacja i udział w wydarzeniach specjalnych (targi, eventy)
- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem klientów
- rozwój nowych kanałów dystrybucji
- spotkania handlowe i związane z nimi negocjacje warunków współpracy
- przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych
- zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych
- tworzenie i realizacja planów sprzedaży
- szkolenie pracowników i klientów
- analiza rynku oraz jego potencjału, raporty o konkurencji
- promocja marki na zewnątrz, organizacja i udział w wydarzeniach specjalnych (targi, eventy)
Szkolenia i kursy
11.2011 – Planowanie, Nawiązywanie Kontaktów
Organizator: GM Solutions
02.2010 Profesjonalna prezentacja
Organizator: Szkolenie wewnętrzne
11.2009 – Skuteczny Sprzedawca
Organizator: fundusze Unii Europejskiej
10.2009 – Strategia Rozmowy Handlowej
Organizator: KREATOR
02.2008 – Strategiczne rozmowy roczne z Kluczowymi Klientami
Organizator: MACH&PARTNER CONSULTING
Organizator: GM Solutions
02.2010 Profesjonalna prezentacja
Organizator: Szkolenie wewnętrzne
11.2009 – Skuteczny Sprzedawca
Organizator: fundusze Unii Europejskiej
10.2009 – Strategia Rozmowy Handlowej
Organizator: KREATOR
02.2008 – Strategiczne rozmowy roczne z Kluczowymi Klientami
Organizator: MACH&PARTNER CONSULTING
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- Zarządzanie i marketing w sporcie,
- Piłka nożna, siatkówka, piłka ręczna, narciarstwo
- Dobry film
- Kuchnia azjatycka
- Piłka nożna, siatkówka, piłka ręczna, narciarstwo
- Dobry film
- Kuchnia azjatycka
Organizacje
- Działalność społeczna – Prezes Zarządu Bocheńskiego Klubu Sportowego,
Inne
- prawo jazdy kategorii B (ważne od 1996 r)
- bardzo dobra obsługa komputera,
- znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows 7,
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- bardzo dobra obsługa komputera,
- znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows 7,
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.