Umiejętności
Reklama
Zarządzanie Marką
Budowanie relacji
Komunikacja
Ekonomika
Finanse
Zarządzanie
Marketing
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Organizacja
Zaangażowanie organizacyjne
Rozwiązywanie problemów
Public Relations
Publikacje
Budowanie zepołu
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
PR & Marketing Manager / Szef Działu
Koordynowanie i zarządzanie pracą 12 osobowego Działu Marketingu i PR
Analiza Google Analytics, nadzorowanie projektów marketingowo-sprzedażowych
Prowadzenie projektów z zakresu marketingu internetowego (adwords, youtube, mailing, newsletter) skoncentrowanych na generowaniu lead-ów
Prowadzenie działań w social media: Instagram, Youtube, Facebook,
Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingu internetowego
Opracowanie i realizacja strategii marketingowej firmy i jej bieżąca weryfikacja
Tworzenie, opracowywanie, planowanie internetowych kampanii marketingowych
Wdrażanie nowych kolekcji/produktów i opracowanie dla nich kampanii wdrożenia
Współtworzenie materiałów promocyjno-marketingowych na potrzeby firmy
Opracowanie i weryfikacja planu marketingowego wpływającego bezpośrednio na realizację celów strategicznych
Opracowanie i zarządzanie budżetem marketingowo-reklamowym, współpraca z jednostką kontrolingową w tym zakresie (właściciele)
Analiza Google Analytics, nadzorowanie projektów marketingowo-sprzedażowych
Prowadzenie projektów z zakresu marketingu internetowego (adwords, youtube, mailing, newsletter) skoncentrowanych na generowaniu lead-ów
Prowadzenie działań w social media: Instagram, Youtube, Facebook,
Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingu internetowego
Opracowanie i realizacja strategii marketingowej firmy i jej bieżąca weryfikacja
Tworzenie, opracowywanie, planowanie internetowych kampanii marketingowych
Wdrażanie nowych kolekcji/produktów i opracowanie dla nich kampanii wdrożenia
Współtworzenie materiałów promocyjno-marketingowych na potrzeby firmy
Opracowanie i weryfikacja planu marketingowego wpływającego bezpośrednio na realizację celów strategicznych
Opracowanie i zarządzanie budżetem marketingowo-reklamowym, współpraca z jednostką kontrolingową w tym zakresie (właściciele)
Marketing & PR Manager
Zarządzanie narzędziami marketingowymi promującymi ważne wydarzenia dla firmy
Prowadzenie działu PR
Zarządzanie i opracowywanie contentu strony www.indigo-nails.com
Konsultacja marketingowo-promocyjna
Prowadzenie szkoleń i prezentacji marketingowych
Tworzenie Media Planów, współpraca z Redakcjami wiodących pism w Polsce i na świecie
Tworzenie materiałów PR-wych
Prowadzenie działu PR
Zarządzanie i opracowywanie contentu strony www.indigo-nails.com
Konsultacja marketingowo-promocyjna
Prowadzenie szkoleń i prezentacji marketingowych
Tworzenie Media Planów, współpraca z Redakcjami wiodących pism w Polsce i na świecie
Tworzenie materiałów PR-wych
Marketing Manager
Beauty In Press/ Magazyn LNE
- Opracowanie i wdrożenie nowej strony www oraz aplikacji mobilnej na smartfony i tablety
- Opracowanie i weryfikacja planu marketingowego promującego Kongres i Targi Kosmetologiczne LNE w Krakowie oraz Magazyn LNE
- Opracowanie i realizacja strategii marketingowej firmy i jej bieżąca weryfikacja
- Tworzenie, opracowywanie, planowanie internetowych kampanii marketingowych,
- Współorganizacja Kongresu i Targów Kosmetologicznych LNE w Krakowie, współpraca z Wystawcami (ponad 190)
- Analiza Google Analytics, nadzorowanie projektów marketingowo-sprzedażowych
- Prowadzenie projektów z zakresu marketingu internetowego (adwords, youtube, mailing, newsletter) skoncentrowanych na generowaniu lead-ów
- Prowadzenie działań w social media Youtube, Facebook,
- Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingu internetowego
- Współtworzenie materiałów promocyjno-marketingowych
- Zarządzanie narzędziami marketingowymi promującymi ważne wydarzenia dla firmy (aplikacja, wiadomości typu push, newsletter, broszura, Facebook, sms, strona www)
- Obsługa i zarządzanie funpagem LNE, współpraca z firmami zewnętrznymi – wiodącymi markami branży beauty, wspólne organizowanie konkursów w mediach społecznościowych
- Zarządzanie i opracowywanie contentu strony www.lne.pl
- Konsultacja marketingowo-promocyjna
- Prowadzenie prezentacji marketingowych
- Opracowanie i weryfikacja planu marketingowego promującego Kongres i Targi Kosmetologiczne LNE w Krakowie oraz Magazyn LNE
- Opracowanie i realizacja strategii marketingowej firmy i jej bieżąca weryfikacja
- Tworzenie, opracowywanie, planowanie internetowych kampanii marketingowych,
- Współorganizacja Kongresu i Targów Kosmetologicznych LNE w Krakowie, współpraca z Wystawcami (ponad 190)
- Analiza Google Analytics, nadzorowanie projektów marketingowo-sprzedażowych
- Prowadzenie projektów z zakresu marketingu internetowego (adwords, youtube, mailing, newsletter) skoncentrowanych na generowaniu lead-ów
- Prowadzenie działań w social media Youtube, Facebook,
- Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingu internetowego
- Współtworzenie materiałów promocyjno-marketingowych
- Zarządzanie narzędziami marketingowymi promującymi ważne wydarzenia dla firmy (aplikacja, wiadomości typu push, newsletter, broszura, Facebook, sms, strona www)
- Obsługa i zarządzanie funpagem LNE, współpraca z firmami zewnętrznymi – wiodącymi markami branży beauty, wspólne organizowanie konkursów w mediach społecznościowych
- Zarządzanie i opracowywanie contentu strony www.lne.pl
- Konsultacja marketingowo-promocyjna
- Prowadzenie prezentacji marketingowych
Strategic Marketing and Development Manager
PETECKI PPHU / PETECKI Investment
- Tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla spółek w grupie PETECKI
- Realizacja założonej strategii marketingowej w działaniach online, E-Commerce, zarządzanie komunikacją social media,
- Współpraca z obszarami/działami analiz i rozwoju oraz marketingu i sprzedaży w celu prawidłowego formułowania strategii;
- Monitorowanie rynku pod względem nowych trendów w obszarze sprzedaży, produktu i obsługi Klienta oraz działań konkurencji;
- Opracowanie i weryfikacja planu marketingowego wpływającego bezpośrednio na realizację celów strategicznych;
- Opracowanie i zarządzanie budżetem marketingowo-reklamowym, współpraca z jednostką kontrolingową w tym zakresie (właściciele),
- Bieżąca kontrola procesów sprzedażowych produktów, realizacja założeń budżetowych dotyczących działań mar-ketingowych i reklamowych (w tym w Internecie),
- Analizowanie potrzeb konsumentów oraz ocena efektów prowadzonych akcji i działań, monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej.
- Zarządzanie działem, organizacja pracy działu marketingu i rozwoju
- Przywództwo
- Realizacja założonej strategii marketingowej w działaniach online, E-Commerce, zarządzanie komunikacją social media,
- Współpraca z obszarami/działami analiz i rozwoju oraz marketingu i sprzedaży w celu prawidłowego formułowania strategii;
- Monitorowanie rynku pod względem nowych trendów w obszarze sprzedaży, produktu i obsługi Klienta oraz działań konkurencji;
- Opracowanie i weryfikacja planu marketingowego wpływającego bezpośrednio na realizację celów strategicznych;
- Opracowanie i zarządzanie budżetem marketingowo-reklamowym, współpraca z jednostką kontrolingową w tym zakresie (właściciele),
- Bieżąca kontrola procesów sprzedażowych produktów, realizacja założeń budżetowych dotyczących działań mar-ketingowych i reklamowych (w tym w Internecie),
- Analizowanie potrzeb konsumentów oraz ocena efektów prowadzonych akcji i działań, monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej.
- Zarządzanie działem, organizacja pracy działu marketingu i rozwoju
- Przywództwo
PR & Marketing Manager
- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy.
- Koordynowanie i udział w procesie planowania i organizowania kampanii marketingowych.
- Współpraca z prasą branżową ogólnopolską.
- Opracowywanie i kontrola realizacji budżetu marketingowego. W
- Organizacja targów i wydarzeń branżowych istotnych dla firmy.
- Współudział w ustalaniu strategii, misji, planów marketingowych oraz planów sprzedażowych firmy.
- Kreowanie polityki promocyjnej firmy, komunikacja ATL oraz BTL oraz komunikacja bezpośrednia.
- Koordynowanie i udział w procesie planowania i organizowania kampanii marketingowych.
- Współpraca z prasą branżową ogólnopolską.
- Opracowywanie i kontrola realizacji budżetu marketingowego. W
- Organizacja targów i wydarzeń branżowych istotnych dla firmy.
- Współudział w ustalaniu strategii, misji, planów marketingowych oraz planów sprzedażowych firmy.
- Kreowanie polityki promocyjnej firmy, komunikacja ATL oraz BTL oraz komunikacja bezpośrednia.
Manager Działu Marketingu
AGENCJA MUZYCZNA TOM TON MUSIC, TEATR V6, Łódź
- Koordynowanie i organizowanie działań marketingowych Agencji oraz wydarzeń związanych z otwarciem pierwszego prywatnego Teatru Tańca w Łodzi.
- Współpraca z mediami (regionalnymi, branżowymi oraz ogólnopolskimi, min. TVN, TV1, Radio Zet, Dziennik Łódzki, Newsweek).
- Samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących organizacji i pracy Teatru V6 w Łodzi.
- Organizacja konferencji prasowych.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Współpraca z mediami (regionalnymi, branżowymi oraz ogólnopolskimi, min. TVN, TV1, Radio Zet, Dziennik Łódzki, Newsweek).
- Samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących organizacji i pracy Teatru V6 w Łodzi.
- Organizacja konferencji prasowych.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Manager Działu Marketingu
PARTNER CENTER sp. z o. o. , Łódź
- Koordynowanie i organizowanie działań w dziale Marketingu.
- Tworzenie planów marketingowych, połączonych z planami sprzedaży Działu Handlowego.
- Kreowanie wizerunku produktu zarówno dla segmentu HoReCa jak i rynku nowoczesnego i tradycyjnego.
- Organizowanie imprez plenerowych.
- Kreacja wizerunku produktu na różnych segmentach rynku.
- Nadzór i organizacja działań związanych z trade marketingiem.
- Tworzenie planów marketingowych, połączonych z planami sprzedaży Działu Handlowego.
- Kreowanie wizerunku produktu zarówno dla segmentu HoReCa jak i rynku nowoczesnego i tradycyjnego.
- Organizowanie imprez plenerowych.
- Kreacja wizerunku produktu na różnych segmentach rynku.
- Nadzór i organizacja działań związanych z trade marketingiem.
Szef produktu
- Tworzenie nowych produktów białej kosmetyki na rynku FMCG.
- Kreacja wizerunku produktu od momentu powstania projektu, przez dobranie odpowiednich opakowań, stworzenie założeń, idei i określenie grupy docelowej.
- Tworzenie planu wdrożeń na podstawie analiz, badań rynkowych.
- Analizowanie kosztów wytwarzania i wprowadzenia na rynek, ocena zyskowności i efektywności serii.
- Współpraca z dostawcami opakowań – negocjacje cen i warunków współpracy.
- Prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych.
- Kreacja wizerunku produktu od momentu powstania projektu, przez dobranie odpowiednich opakowań, stworzenie założeń, idei i określenie grupy docelowej.
- Tworzenie planu wdrożeń na podstawie analiz, badań rynkowych.
- Analizowanie kosztów wytwarzania i wprowadzenia na rynek, ocena zyskowności i efektywności serii.
- Współpraca z dostawcami opakowań – negocjacje cen i warunków współpracy.
- Prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych.
Specjalista ds. marketingu
- Przygotowywanie ofert handlowych i materiałów reklamowych na potrzeby marketingu bezpośredniego oraz reklamy wizerunkowej.
- Praca nad produktem od momentu pomysłu do fazy produkcji .
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu nowego wyglądu produktu oraz wyłączna odpowiedzialność za jego wizerunek.
- Praca z przedstawicielami handlowymi w zakresie technik sprzedaży, systemu szkoleń, umiejętności negocjowania i przekonywania do zakupu produktu.
- Praca nad produktem od momentu pomysłu do fazy produkcji .
- Współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu nowego wyglądu produktu oraz wyłączna odpowiedzialność za jego wizerunek.
- Praca z przedstawicielami handlowymi w zakresie technik sprzedaży, systemu szkoleń, umiejętności negocjowania i przekonywania do zakupu produktu.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Inne
PRotony 2012 zgłoszenie:
Kandydat w kategorii: osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji.
http://www.protony.pl/PRotony/kandydaci13/info?itemId=122360
Kandydat w kategorii: osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji.
http://www.protony.pl/PRotony/kandydaci13/info?itemId=122360
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Studia MBA
Jest to grupa dla osob, ktore ukonczyly badz sa w trakcie studiow MBA oraz osob zajmujacych sie organizacja i cala oprawa.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.