Umiejętności
Zarządzanie klientami
motoryzacja
Świadomość marki
Wartkość marki
Brand Implementation
Zarządzanie Marką
Zarządzanie Klientem
Client Development
edukacja klienta
Prezentacje dla Klienta
Coaching
Content Strategy
Kreatywne rozwiązania
Cross-functional Team Leadership
Digital Marketing
media eletroniczne
Zarządzanie pracownikami
planowanie eventów
FMCG
rozwój klientów
Interactive Media Planning
Marketing Międzynarodowy
Zarządzanie projektami międzynarodowymi
Dzielenie się wiedzą
Launching New Brands
Zarządzanie
Zarządzanie procesami
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Mentoring New Hires
New Client Implementation
nowe media
Prezentacje
Kontrola procesów
Zarządzanie portfelem projektów
Search Advertising
reklama w mediach społecznościowych
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
Mentoring drużyny
Zarządzanie zespołem
Ubezpieczenia
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
MBA Director
Przywództwo i rozwój zespołu(25+) Mediacom Beyond Advertising w Polsce
Tworzenie Strategii opartych na treści, wspartych Kreacją i Dystrybucją najnowszymi i najskuteczniejszymi środkami
Specializacje: content marketing, kreacja, PR, produkcje wideo, aktywacje szyte na miarę, influencers, blogerzy, vlogerzy, celebryci, entertainment, infotainment, social media, web development, media planning & buying, gaming, mobile, media cyfrowe, media nowe
Kateogorie: Motoryzacja, FMCG, Ubezpieczenie, Finanse, żywność, leki i inne...,
Tworzenie Strategii opartych na treści, wspartych Kreacją i Dystrybucją najnowszymi i najskuteczniejszymi środkami
Specializacje: content marketing, kreacja, PR, produkcje wideo, aktywacje szyte na miarę, influencers, blogerzy, vlogerzy, celebryci, entertainment, infotainment, social media, web development, media planning & buying, gaming, mobile, media cyfrowe, media nowe
Kateogorie: Motoryzacja, FMCG, Ubezpieczenie, Finanse, żywność, leki i inne...,
MediaCom Beyond Advertising Manager
Wsparcie strategiczne oraz rozwój międzynarodowy działu MediaCom Beyond Advertising.
Planowanie Strategiczne, pod kątem niestandardowej komunikacji dla marek: for Skoda, Sony, P&G, Play, Coca Cola, Mars, Łomża, TVN, Danone, Polpharma, PeKaO, Dulux, Hebe, Nutricia, Costa, Electronic Arts, Wrigley, Pedigree i innych..
Planowanie Strategiczne, pod kątem niestandardowej komunikacji dla marek: for Skoda, Sony, P&G, Play, Coca Cola, Mars, Łomża, TVN, Danone, Polpharma, PeKaO, Dulux, Hebe, Nutricia, Costa, Electronic Arts, Wrigley, Pedigree i innych..
Senior Communications Planner
-Planowanie strategiczne komunikacji dla Gillette, Braun, Duracell Polska
-Tworzenie strategii komunikacji
-Analiza działań konkurencji, trendów konsumenkich i rynkowych
-Rozwój i badania nowoczesnych metod komunikacji
- Zarządzanie zespołem dedykowanym do marek
Kwiecień 2008 – Maj 2008:
-Planowanie strategiczne komunikacji dla m.in Pantene, Braun, Ariel, Pampers, Always dla krajów Bałtyckich
- Nadzór i koordynacja zakupu mediów w krajach Bałtyckich
-Zakres marek – portfel P&G (m.in Gillette, Ariel, Fairy, Pampers, Always, Discreet, Blend-a-Med, Pantene, Head&Shoulders, Braun, Wash&Go, Wellaflex, Wellaton, Londa, MaxFactor, Safeguard, Tampax, Tide, Lenor)
-Zarządzanie zespołem dedykowanym do marek
-Tworzenie strategii komunikacji
-Analiza działań konkurencji, trendów konsumenkich i rynkowych
-Rozwój i badania nowoczesnych metod komunikacji
- Zarządzanie zespołem dedykowanym do marek
Kwiecień 2008 – Maj 2008:
-Planowanie strategiczne komunikacji dla m.in Pantene, Braun, Ariel, Pampers, Always dla krajów Bałtyckich
- Nadzór i koordynacja zakupu mediów w krajach Bałtyckich
-Zakres marek – portfel P&G (m.in Gillette, Ariel, Fairy, Pampers, Always, Discreet, Blend-a-Med, Pantene, Head&Shoulders, Braun, Wash&Go, Wellaflex, Wellaton, Londa, MaxFactor, Safeguard, Tampax, Tide, Lenor)
-Zarządzanie zespołem dedykowanym do marek
Szkolenia i kursy
Kierowanie zespołem - DOOR
Negocjacje - DOOR/SGH
Komunikacja Interpersonalna - DOOR
Zarządzanie Czasem - DOOR
Profesjonalna Obsługa Klienta - DOOR
Trening Prezentacji - DOOR
7 Nawyków Skutecznego Działania - Franklin/Covey
Leadership in Action - Impact
Negocjacje - DOOR/SGH
Komunikacja Interpersonalna - DOOR
Zarządzanie Czasem - DOOR
Profesjonalna Obsługa Klienta - DOOR
Trening Prezentacji - DOOR
7 Nawyków Skutecznego Działania - Franklin/Covey
Leadership in Action - Impact
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Motoryzacja, Sporty motorowe, Rowery, Pływanie, Kulturystyka, Muzyka, Lotnictwo (szybowce), Kulinaria
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.