Maciej Boroń

Dyrektor Zarządzający Next Level Agency
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami motoryzacja Świadomość marki Wartkość marki Brand Implementation Zarządzanie Marką Zarządzanie Klientem Client Development edukacja klienta Prezentacje dla Klienta Coaching Content Strategy Kreatywne rozwiązania Cross-functional Team Leadership Digital Marketing media eletroniczne Zarządzanie pracownikami planowanie eventów FMCG rozwój klientów Interactive Media Planning Marketing Międzynarodowy Zarządzanie projektami międzynarodowymi Dzielenie się wiedzą Launching New Brands Zarządzanie Zarządzanie procesami Badania marketingowe Strategia marketingowa Planowanie mediów Mentoring New Hires New Client Implementation nowe media Prezentacje Kontrola procesów Zarządzanie portfelem projektów Search Advertising reklama w mediach społecznościowych Planowanie strategiczne Budowanie zepołu Mentoring drużyny Zarządzanie zespołem Ubezpieczenia

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Zarządzający
Next Level Agency
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
MBA Director
Przywództwo i rozwój zespołu(25+) Mediacom Beyond Advertising w Polsce

Tworzenie Strategii opartych na treści, wspartych Kreacją i Dystrybucją najnowszymi i najskuteczniejszymi środkami

Specializacje: content marketing, kreacja, PR, produkcje wideo, aktywacje szyte na miarę, influencers, blogerzy, vlogerzy, celebryci, entertainment, infotainment, social media, web development, media planning & buying, gaming, mobile, media cyfrowe, media nowe

Kateogorie: Motoryzacja, FMCG, Ubezpieczenie, Finanse, żywność, leki i inne...,
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Head of Content Creation
Rozwój strategii Kontentowych i produktów Kreacji Mediacom

Nadzór nad obsługą Niestandardowych kampanii dla klientów Skoda, Volkswagen, Sony, P&G, Play, Coca Cola, Mars, Łomża, Danone, Polpharma, PeKaO, Dulux, Hebe, Nutricia, Costa, Wrigley, Pedigree i innych
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
MediaCom Beyond Advertising Manager
Wsparcie strategiczne oraz rozwój międzynarodowy działu MediaCom Beyond Advertising.
Planowanie Strategiczne, pod kątem niestandardowej komunikacji dla marek: for Skoda, Sony, P&G, Play, Coca Cola, Mars, Łomża, TVN, Danone, Polpharma, PeKaO, Dulux, Hebe, Nutricia, Costa, Electronic Arts, Wrigley, Pedigree i innych..
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Account Manager
Planowanie strategiczne komunikacji dla Play;
Marki: Fresh, Online, Play dla Firm, Roaming
- Nadzór zakupu mediów dla w/w marek
- Analiza działań konkurencji, trendów konsumenkich i rynkowych
- Rozwój i badania nowoczesnych metod komunikacji
- Zarządzanie zespołem dedykowanym do marek
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Senior Communications Planner
-Planowanie strategiczne komunikacji dla Gillette, Braun, Duracell Polska
-Tworzenie strategii komunikacji
-Analiza działań konkurencji, trendów konsumenkich i rynkowych
-Rozwój i badania nowoczesnych metod komunikacji
- Zarządzanie zespołem dedykowanym do marek

Kwiecień 2008 – Maj 2008:
-Planowanie strategiczne komunikacji dla m.in Pantene, Braun, Ariel, Pampers, Always dla krajów Bałtyckich
- Nadzór i koordynacja zakupu mediów w krajach Bałtyckich
-Zakres marek – portfel P&G (m.in Gillette, Ariel, Fairy, Pampers, Always, Discreet, Blend-a-Med, Pantene, Head&Shoulders, Braun, Wash&Go, Wellaflex, Wellaton, Londa, MaxFactor, Safeguard, Tampax, Tide, Lenor)
-Zarządzanie zespołem dedykowanym do marek
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Communication Planner
-Planowanie strategiczne komunikacji dla m.in Gillette, Ariel, Pampers, Always, Pantene dla krajów Bałtyckich
-Nadzór i koordynacja zakupu mediów w krajach Bałtyckich
-Zakres marek – pełny portfel marek P&G
-Zarządzanie zespołem dedykowanym do marek
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Junior Media Planner / Buyer
-Pomoc w planowaniu mediów dla Polski i krajów Bałtyckich
-Nadzór i koordynacja zakupu mediów w krajach Bałtyckich
-Zakres marek Polskich – Vizir, Lenor, Bonux, Ariel
-Zakres marek – pełny portfel marek P&G
Mindshare
Stażysta w Dziale Badań
-Gromadzenie wiedzy o rynku mediów w Polsce
-Wprowadzenie w obsługę kluczowych programów i baz danych
-Tworzenie prezentacji edukacyjnej o rynku mediów
Logo
Praktykant w Dziale Marketingu
Sanwil S.A.
-Obsługa partnerów zagranicznych (B2B)
-Współorganizacja PR - eventu
-Promocja nowej linii produktowej
-Przygotowywanie raportów sprzedazy zagranicznej
-Organizacja i koordynacja transportu międzynarodowego

Szkolenia i kursy

Kierowanie zespołem - DOOR
Negocjacje - DOOR/SGH
Komunikacja Interpersonalna - DOOR
Zarządzanie Czasem - DOOR
Profesjonalna Obsługa Klienta - DOOR
Trening Prezentacji - DOOR
7 Nawyków Skutecznego Działania - Franklin/Covey
Leadership in Action - Impact

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe / Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Motoryzacja, Sporty motorowe, Rowery, Pływanie, Kulturystyka, Muzyka, Lotnictwo (szybowce), Kulinaria

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Partyzancki
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie