Umiejętności
Prawo jazdy
znajomość MS Office
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
CRM, obsługa
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
• Poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów korporacyjnych na terenie Polski
• Analiza potrzeb i potencjału Klientów
• Przygotowywanie ofert i dostosowywanie ich do potrzeb Klienta
• Prezentacja oferty
• Negocjowanie i finalizacja umów
• Sprzedaż pozapłacowych świadczeń pracowniczych
• Analiza potrzeb i potencjału Klientów
• Przygotowywanie ofert i dostosowywanie ich do potrzeb Klienta
• Prezentacja oferty
• Negocjowanie i finalizacja umów
• Sprzedaż pozapłacowych świadczeń pracowniczych
Doradca ds. Opieki Medycznej / Konsultant ds. Ubezpieczeń
• Poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów korporacyjnych / indywidualnych
• Tworzenie i utrzymywanie efektywnych relacji z klientami
• Sprzedaż usług medycznych
• Analiza potrzeb i potencjału klientów
• Przygotowywanie ofert i dostosowywanie ich do potrzeb klienta
• Prezentacja ofert
• Negocjowanie i finalizacja umów
• Tworzenie i budowanie relacji z klientami
• Tworzenie i utrzymywanie efektywnych relacji z klientami
• Sprzedaż usług medycznych
• Analiza potrzeb i potencjału klientów
• Przygotowywanie ofert i dostosowywanie ich do potrzeb klienta
• Prezentacja ofert
• Negocjowanie i finalizacja umów
• Tworzenie i budowanie relacji z klientami
Koordynator ds. Rozwoju Relacji
• Tworzenie i utrzymywanie efektywnych relacji z kluczowymi osobami w organizacjach klientów
• Analiza potrzeb klienta
• Pozyskiwanie i wdrażanie nowych klientów
• Zarządzanie planem rozwoju relacji z klientami z potencjałem rozwoju
• Identyfikowanie nowych potrzeb klientów, rekomendowanie i inicjowanie tworzenia nowych usług i procesów wraz z potencjałem biznesowym
• Kreowanie, pozycjonowanie i wdrażanie innowacji u klientów kluczowych
• Renegocjacje istniejących umów
• Analiza potrzeb klienta
• Pozyskiwanie i wdrażanie nowych klientów
• Zarządzanie planem rozwoju relacji z klientami z potencjałem rozwoju
• Identyfikowanie nowych potrzeb klientów, rekomendowanie i inicjowanie tworzenia nowych usług i procesów wraz z potencjałem biznesowym
• Kreowanie, pozycjonowanie i wdrażanie innowacji u klientów kluczowych
• Renegocjacje istniejących umów
Opiekun Klienta / Konsultant ds. Rozwoju Relacji
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientami w tym z osobami decyzyjnymi
• Bieżący monitoring potrzeb klienta
• Wdrażanie nowych klientów
• Obsługa posprzedażowa podpisanych umów
• Analiza potencjału biznesowego klientów w oparciu o nowe produkty
• Wdrażanie innowacji u klientów kluczowych
• Renegocjacje istniejących umów
• Bieżący monitoring potrzeb klienta
• Wdrażanie nowych klientów
• Obsługa posprzedażowa podpisanych umów
• Analiza potencjału biznesowego klientów w oparciu o nowe produkty
• Wdrażanie innowacji u klientów kluczowych
• Renegocjacje istniejących umów
Opiekun Administracyjny Kluczowych Klientów
• Organizacja spotkań
• Administracja korespondencji
• Uczestnictwo w spotkaniach
• Bieżący nadzór nad zgodnością dokumentacji umów z wymogami
• Obsługa klienta kluczowego (pomoc w przygotowaniu specjalnych akcji i ofert dla klientów, pomoc w prowadzeniu szkoleń dla personelu firm)
• Aktualizacja bazy danych klientów
• Współpraca z klientami
• Administracja korespondencji
• Uczestnictwo w spotkaniach
• Bieżący nadzór nad zgodnością dokumentacji umów z wymogami
• Obsługa klienta kluczowego (pomoc w przygotowaniu specjalnych akcji i ofert dla klientów, pomoc w prowadzeniu szkoleń dla personelu firm)
• Aktualizacja bazy danych klientów
• Współpraca z klientami
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne