Katarzyna Kułakowska

Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Benefit Systems S. A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prawo jazdy znajomość MS Office obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) CRM, obsługa

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Benefit Systems SA
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
• Poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów korporacyjnych na terenie Polski
• Analiza potrzeb i potencjału Klientów
• Przygotowywanie ofert i dostosowywanie ich do potrzeb Klienta
• Prezentacja oferty
• Negocjowanie i finalizacja umów
• Sprzedaż pozapłacowych świadczeń pracowniczych
Medicover Polska
Doradca ds. Opieki Medycznej / Konsultant ds. Ubezpieczeń
• Poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów korporacyjnych / indywidualnych
• Tworzenie i utrzymywanie efektywnych relacji z klientami
• Sprzedaż usług medycznych
• Analiza potrzeb i potencjału klientów
• Przygotowywanie ofert i dostosowywanie ich do potrzeb klienta
• Prezentacja ofert
• Negocjowanie i finalizacja umów
• Tworzenie i budowanie relacji z klientami
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Katarzyna jest szalenie uczynną koleżanką, ale także profesjonalnym pracownikiem zorientowanym na cel.
Medicover Polska
Koordynator ds. Rozwoju Relacji
• Tworzenie i utrzymywanie efektywnych relacji z kluczowymi osobami w organizacjach klientów
• Analiza potrzeb klienta
• Pozyskiwanie i wdrażanie nowych klientów
• Zarządzanie planem rozwoju relacji z klientami z potencjałem rozwoju
• Identyfikowanie nowych potrzeb klientów, rekomendowanie i inicjowanie tworzenia nowych usług i procesów wraz z potencjałem biznesowym
• Kreowanie, pozycjonowanie i wdrażanie innowacji u klientów kluczowych
• Renegocjacje istniejących umów
Medicover Polska
Opiekun Klienta / Konsultant ds. Rozwoju Relacji
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientami w tym z osobami decyzyjnymi
• Bieżący monitoring potrzeb klienta
• Wdrażanie nowych klientów
• Obsługa posprzedażowa podpisanych umów
• Analiza potencjału biznesowego klientów w oparciu o nowe produkty
• Wdrażanie innowacji u klientów kluczowych
• Renegocjacje istniejących umów
Medicover Polska
Opiekun Administracyjny Kluczowych Klientów
• Organizacja spotkań
• Administracja korespondencji
• Uczestnictwo w spotkaniach
• Bieżący nadzór nad zgodnością dokumentacji umów z wymogami
• Obsługa klienta kluczowego (pomoc w przygotowaniu specjalnych akcji i ofert dla klientów, pomoc w prowadzeniu szkoleń dla personelu firm)
• Aktualizacja bazy danych klientów
• Współpraca z klientami
Medicover Polska
Recepcjonistka
• Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, przekazywanie informacji
• Wysyłanie i odbiór poczty
• Praca w recepcji

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła im. Bogdana Jańskiego w Warszawie Wydział Zarządzania

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne