Piotr Krawczyński

Piotr Krawczyński

manager (otwarty na nowe propozycje)

Kraków, małopolskie

Podsumowanie

  • Zarządzanie klientami
  • Strategia biznesowa
  • Zarządzanie kluczowymi klientami
  • Zarządzanie
  • Strategia marketingowa
  • Negocjacje
  • New Business Development
  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Strategia
  • Zarządzanie zespołem
Umiejętności w branży:
15 letnie doświadczenie w branży FMCG oraz współpracy z wszystkimi klientami międzynarodowymi na rynku polskim i nie tylko,

Inne umiejętności:
- umiejętność zarządzania ludźmi
- umiejętność pracy w stresie (odporność)
- zdolność podejmowania decyzji z...
Retail Sales Manager

iSource S.A.

od maja 2008 (od 6 lat i 6 miesięcy)
Dyrektor Handlowy

Es7 Sp. z o.o.

grudzień 2007 - maj 2008 (przez 6 miesięcy)
Kierownik ds. Kluczowych klientów

Euro Trade Candels Sp. z o.o. Warszawa

maj 2007 - grudzień 2007 (przez 8 miesięcy)
Obsługa Kluczowych Klientów, współpraca z centralami międzynarodowych sieci handlowych.
Kierownik ds. Kluczowych Klientów oraz Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży

Euronaft Trzebinia Sp. o.o.

grudzień 2005 - maj 2007 (przez 1 rok i 6 miesięcy)
Obsługa Kluczowych Klientów,
współpraca z centralami międzynarodowych sieci handlowych.Odpowiedzialny za pracę Działu Handlowego oraz zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Sprzedaży. Koordynacja działań promocyjnych i handlowych na terenie kraju.

wystawiono 7 sierpnia 2007

Posiada łatwość nawiązywania kontaktu z klientami sieci handlowych. Kreatywny, koleżeński. Biznes mu wychodzi. Pracuje do skutku.
Wiesław P. Wiesław P. , przełożony

wystawiono 21 sierpnia 2006

Znakomity handlowiec, świetny leader zespołu.
Jest osobą, która potrafi realizować rzeczy z pozoru niemożliwe.
Polecam współpracę z Piotrem Krawczyńskim
Jacek M. Jacek M. , przełożony
KA Manager

AGFA Sp. z o.o. / AGFAPHOTO Poland Sp. z o.o.

marzec 1997 - marzec 2006 (przez 9 lat i 1 miesiąc)
Obsługa Kluczowych Klientów,
współpraca z centralami międzynarodowych sieci handlowych oraz dystrybutorami. Poszukiwania i pozyskiwania nowych kanałów sprzedaży oraz wprowadzenie nowych produktów do sprzedaży w obsługiwanych segmentach rynku.

wystawiono 26 lipca 2007

Piotr jest osobą o szerokich horyzontach, bardzo dobry w tym co robi. Doskonale buduje mocne i długofalowe relacje z partnerami biznesowymi.
Andrzej B. Andrzej B. , współpracownik
Specjalista ds. Zespołu Sprzedaży

GOURMET FOODS Sp. z o.o. Warszawa

luty 1995 - luty 1997 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
Odpowiedzialny za zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych. Szkolenie i motywacja podległego zespołu. Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży i dystrybucji produktów linii herbat DILMAH.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów

PRIMA S.A. Poznań

sierpień 1993 - sierpień 1995 (przez 2 lata i 1 miesiąc)
Odpowiedzialny za kontakty z klientami firmy na poziomie hurtu, podhurtu oraz z klientami sieciowymi. Budowanie dystrybucji kawy PRIMA na rynku masowym. Zdobywanie nowych kanałów dystrybucji na rynku masowym.

Edukacja

Inżynieria Materiałowa i Ceramika, inżynierskie

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

wrzesień 1989 - wrzesień 1994 (przez 5 lat i 1 miesiąc)

Specjalizacje

Sprzedaż » Zarządzanie sprzedażą

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

FRANCUSKI
INSTYTUT GOSPODARKI Szkolenie “Zarządzanie relacjami z klientami” analiza finansowa klienta.
DORADCA/ HUTHWAITE Int. Szkolenie „Negocjacje Win-Win”- Strategia prowadzenia negocjacje dążących do osiągnięcia sukcesu obu stron.
DORADCA/ HUTHWAITE Int. Szkolenie „Negocjacje z klientem sieciowym”- Techniki prowadzenia negocjacji z sieciami – głównie hipermarketami.
BIGRAM Personel Consulting Szkolenie „Negocjacje z klientem sieciowym”- Techniki prowadzenia negocjacji z sieciami.
Centrum Kształcenia Biznesu PATOR Szkolenie „Profesjonalna sztuka prezentacji”- Strategia i techniki prowadzenia skutecznej prezentacji.

Hobby

Rower, narciarstwo, modelarstwo samochodowe, szerokie ogólne zainteresowania pozostałymi dziedzinami, kontakty towarzyskie.

Grupy