Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
business development manager/ key account manager
Grupa Producentów Amplus Sp.z o.o.
zarządzanie kluczowymi klientami w pełnym zakresie na poziomie central (sieci zachodnie i eksporterzy), negocjacje, implementacja promocji, egzekucja ustaleń, realizacja planów sprzedaży, raportowanie, rozwój rynku, pozyskiwanie klientów, zawieranie kontraktów, realizacja budżetów, budowa działu handlowego.
kierownik ds.rozwoju rynku, kierownik ds. kluczowych klientów, kierownik sprzedaży, rozwoju produków
zarządzanie rejonem, produktem, grupą handlowców, kluczowymi klientami w pełnym zakresie, negocjacje, implementacja promocji, egzekucja ustaleń, realizacja planów sprzedaży, raportowanie, rozwój rynku, pozyskiwanie klientów, zawieranie kontraktów, realizacja budżetów.
kierownik regionalny sprzedaży
„NOWAKOWSKI-PIEKARNIE” Sp. z o. o. (ogólnopolska firma piekarnicza – pieczywo paczkowane i mrożone)
kompleksowe zarządzanie sprzedażą i logistyką na terenie woj. Małopolskiego, negocjowanie kontraktów, nadzór nad obsługą sieci wielkopowierzchniowych i kanału tradycyjnego, raportowanie do Dyrektora Krajowego Sprzedaży
kierownik działu sprzedaży
„SELLA” Sp. z o. o. Kraków (producent i dystrybutor lodów i żywności mrożonej)
koordynacja pracy 20 - osobowego zespołu w zakresie planowania strategii sprzedaży, polityki cenowej, promocyjnej, nadzoru finansowego i technicznego, negocjowanie umów handlowych, budowanie rynku odbiorców, raportowanie do Vice Prezesa ds. Handlowych
kierownik oddziału
P.P.H.U. „TOMEK”s. c. Kraków (sprzedaż artykułów spożywczych)
koordynacja działalności hurtowni lokalnej w pełnym zakresie, zarządzanie vansellerami, przedst. handlowymi, pracownikami logistyki i magazynu, realizacja polityki sprzedaży firmy, negocjowanie kontraktów, zarządzanie budżetem promocyjnym, raportowanie do Dyrektora Sprzedaży
Szkolenia i kursy
zestaw kompleksowych szkoleń Pepsi dla menedżerów – negocjacje, zarządzanie zasobami ludzkimi, ukończony z wyróżnieniem kurs „ACE” (twórcze myślenie, działalność handlowa, itp.), rozwój klienta, rozwój rynku, komunikacja interpersonalna i techniki wpływu, negocjacje z sieciami.
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
rodzina, podróże, sport czynnie i biernie, polityka i wydarzenia gospodarcze, psychologia.
Inne
cechy: odpowiedzialność i konsekwencja, kreatywność, zdolności przywódcze i organizacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów, budowania relacji, zdolność samokształcenia, operatywność, sam rozwiązuję swoje problemy
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.