Katarzyna Kułakowska

Student, Uniwersytet Wrocławski
Legnica, dolnośląskie

Umiejętności

Identyfikacja i branding Copywriting planowanie eventów Joomla relacje z mediami Microsoft Office Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing Wordpress

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Levitah Design | Studio Interaktywne
Copywriter (współpraca, consulting)
Projektowanie i redakcja treści:

- Strony www
- Publikacje internetowe
- Media społecznościowe
- Materiały drukowane
- Materiały reklamowe
- Materiały informacyjne

- Współpraca przy projektowaniu logotypów
Logo
Project Manager
Fundacja Król i Smok
Lemon Sky JWT
Stażysta (SEO Copywriter/Social Media Specialist)
- Research informacji na potrzeby tworzenia treści oraz opracowywanie strategii contentowych
- Redagowanie artykułów eksperckich i lifestylowych publikowanych w serwisach zewnętrznych oraz serwisach zaplecza SEO
- Wsparcie przy akcjach marketingowych przeprowadzanych dla klientów agencji
- Współtworzenie komunikacji marek w kanałach social media (przygotowywanie treści oraz ich moderacja)
- Przygotowywanie raportów z aktywności odbiorców w kanałach social media
Logo
PR Manager aka Nadworna PostSkrypcja
Fundacja Król i Smok
Logo
Konferencja Social Media Day Poland: Kids!
Publicon
- Pomoc przy tworzeniu bazy potencjalnych partnerów i sponsorów wydarzenia
- Współpraca przy opracowywaniu działań kreatywnych związanych z wydarzeniem
- Współpraca przy planowaniu prelekcji dotyczącej wykorzystywania mediów społecznościowych do pomocy choremu dziecku
- Wystąpienie na konferencji (wygłoszenie fragmentu prelekcji)
Logo
Redakcja książki autorstwa Macieja Tesławskiego
"Po prostu strategia"
Levitah Design | Studio Interaktywne
Praktykant
- Współpraca przy tworzeniu księgi znaku
- Projektowanie i redakcja treści na stronach www
- Współpraca przy projektowaniu CI

Projekty

Przybij Piątkę Filipkowi
- Współpraca w zakresie zarządzania treściami
- Współorganizacja wydarzeń powiązanych z akcją (m.in 2 koncerty, festyn rodzinny)
- Tworzenie materiałów prasowych i kontakt z mediami
Król Filip - kampania na rzecz Filipa Lewińskiego
- Współautorstwo strategii akcji prowadzonej na profilu
- Współorganizacja akcji
- Współpraca w zakresie zarządzania treściami
- Współpraca przy tworzeniu aplikacji
- Współorganizacja wydarzeń powiązanych z akcją
- Tworzenie materiałów prasowych i kontakt z mediami

- Akcja była wielokrotnie komentowana w mediach (m.in TVN, Onet.pl, MM, Lca.pl, TVP Wrocław, TVP Polonia)

Szkolenia i kursy

- Medialna emisja głosu - impostacja
- Kreatywna komunikacja
- Marketing interaktywny

Edukacja

Logo
Komunikacja wizerunkowa, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna; Public Relations, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

- Muzyka
- Taniec (przede wszystkim tańce latynoamerykańskie)
- Gry komputerowe (przygodowe z interfejsem point’n’click, MMORPG, HOG)
- Anime (fantasy/horror)
- Komunikacja
- Reklama