Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Programmatic Manager
- Budowanie i utrzymywanie relacji z polskimi i zagranicznymi partnerami – głównie dostawcami technologii (platformami DSP, SSP, ad exchange, DMP), sieciami reklamowymi i agencjami; Google DoubleClick Ad Exchange, AppNexus, Adform DSP/SSP, PubMatic, Smart AdServer, BusinessClick, Adsense, NetSprint, MediaFed
- Zarządzanie zespołem specjalistów ds. optymalizacji rekamy kontekstowej/RTB
- Rozwój biznesu programmatic
- Analiza oraz wnioskowanie na podstawie wielu źródeł danych i podejmowanie świadomych decyzji w celu poprawy skuteczności reklam
- Obsługa skryptów, zarządzanie cenami minimalnymi, regułami, analityka oraz optymalizacja
- Koordynacja wielu projektów
- Realizacja celów miesięcznych
- Wdrażanie nowych rozwiązań w celu maksymalizacji dochodów
- Śledzenie aktualnych trendów oraz praktyk w programmatic buying
- Członek grupy IAB Programmatic
- Zarządzanie zespołem specjalistów ds. optymalizacji rekamy kontekstowej/RTB
- Rozwój biznesu programmatic
- Analiza oraz wnioskowanie na podstawie wielu źródeł danych i podejmowanie świadomych decyzji w celu poprawy skuteczności reklam
- Obsługa skryptów, zarządzanie cenami minimalnymi, regułami, analityka oraz optymalizacja
- Koordynacja wielu projektów
- Realizacja celów miesięcznych
- Wdrażanie nowych rozwiązań w celu maksymalizacji dochodów
- Śledzenie aktualnych trendów oraz praktyk w programmatic buying
- Członek grupy IAB Programmatic
Specjalista ds. Reklamy Kontekstowej, Dział E-Commerce
- analiza efektywności reklam kontekstowych na istniejących powierzchniach pod względem zarobków,CPC, eCPM, CTR.
- szczegółowe raportowanie przychodów z reklam kontekstowych na wszystkich serwisach internetowych Agory
- monitorowanie trwających testów dotyczących reklamy kontekstowej oraz wyciąganie wniosków i przygotowywanie rekomendacji
- nadzór nad rozliczeniami z partnerami oraz fakturowaniem
- obsługa programów i systemów reklamy kontekstowej
- zlecanie wprowadzania zmian w wyświetlaniu różnych rodzajów reklam na poszczególnych placementach
- szczegółowe raportowanie przychodów z reklam kontekstowych na wszystkich serwisach internetowych Agory
- monitorowanie trwających testów dotyczących reklamy kontekstowej oraz wyciąganie wniosków i przygotowywanie rekomendacji
- nadzór nad rozliczeniami z partnerami oraz fakturowaniem
- obsługa programów i systemów reklamy kontekstowej
- zlecanie wprowadzania zmian w wyświetlaniu różnych rodzajów reklam na poszczególnych placementach
Szkolenia i kursy
-Certyfikowany Korepetytor MIS, e-commerce, project management.
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
Zainteresowania
-Podróżowanie
-Jazda na quadach oraz snowboardzie
-Entuzjasta samochodowy (tunning JDM)
-Nowinki techniczne
-Jazda na quadach oraz snowboardzie
-Entuzjasta samochodowy (tunning JDM)
-Nowinki techniczne
Grupy
Adkontekst i ContentStream
Jesteś Wydawcą Adkontekst i ContentStream, a może zamierzasz dołączyć do sieci i czerpać zyski z reklamy kontekstowej? Jeśli tak, to zapraszamy do naszej grupy.