Elżbieta Szumilas

Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego (Product Manager), Grupa Onet.pl SA
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Google Analytics Reklamy mobilne RTB Śledzenie Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem Performance marketing zaawansowana znajomość pakietu MS Office DirectTrack mOcean AdForm The Trade Desk Vendimob Kount Facebook (PowerEditori) Dostawcy danych

Doświadczenie zawodowe

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego (Product Manager)
Novem Sp. z o.o.
Head of Programmatic Buying
- realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem modelu Real-Time Bidding,
- nadzorowanie i koordynacja pracy nowopowstałego działu w strukturze organizacyjnej,
- realizacja celu przychodowego i dochodowego działu poprzez optymalizowanie prowadzonych kampanii reklamowych,
- rozwój oferty produktowej, ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz działem obsługi reklamodawców, prowadzenie wewnętrznych szkoleń,
- współpraca z zagranicznymi dostawcami systemów (The Trade Desk, AdForm, Facebook),
- budowa sieci dostawców danych.
Novem Sp. z o.o.
Kierownik Działu Traffic
- nadzorowanie i koordynacja pracy czteroosobowego zespołu Traffic Managerów (priorytetyzacja, podział zadań), usprawnianie pracy Działu Traffic,
- współpraca z zagranicznymi dostawcami systemów emisyjnych (DirectTrack, mOcean, OpenX),
- wdrażanie nowych narzędzi i funkcjonalności z systemów emisyjnych, prowadzenie wewnętrznych szkoleń,
- identyfikowanie przyczyn nieprawidłowej emisji lub trackowania reklam, wdrażanie niestandardowych rozwiązań w celu emisji kampanii,
- nadzorowanie comiesięcznego rozliczenia zarobków wydawców,
- współpraca z osobami oraz działami zaangażowanymi w prowadzone kampanie,
- przeprowadzanie okresowej oceny pracowniczej,
- rekrutowanie pracowników i praktykantów.
Novem Sp. z o.o.
Traffic Manager
- wprowadzanie kampanii do systemów emisyjnych,
- kontrola jakości materiałów emisyjnych (np. kreacji, wysyłki mailingów),
- nadzorowanie i koordynacja kampanii,
- wsparcie techniczne dla wydawców,
- weryfikacja jakości ruchu dostarczanego przez wydawców,
- prace redakcyjne (m.in. redagowanie opisów programów partnerskich),
- wsparcie dla Działu Obsługi Reklamodawców oraz Działu Obsługi Wydawców w zarządzaniu projektami reklamowymi.
Grupa Interia.pl
praktykant Działu Wsparcia Sprzedaży w Krakowie, Pion Produktu Reklamowego
- szczegółowy monitoring rynku reklamowego oraz analiza nowych form reklamowych,
- pomoc w realizacji kampanii sprzedażowych w portalu INTERIA.PL (m.in. koordynacja pracy programistów, testowanie nowych aplikacji internetowych wdrażanych do działania),
- prace redakcyjne (m.in. redagowanie tekstów promocyjnych oraz PR-owych wraz z tłumaczeniem na język angielski, składanie artykułów sponsorowanych).

Edukacja

Logo
Informatyka i Ekonometria, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Informatyka i Ekonometria, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja

Zainteresowania

- squash,
- jazda konna,
- jazda na rowerze.

Inne

Umiejętności miękkie:
- bardzo wysokie zdolności analityczne,
- ambitność i wytrwałość w dążeniu do celu,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo wysokie zdolności organizacyjne oraz interpersonalne,
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność.

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.