Umiejętności
Google Analytics
Reklamy mobilne
RTB
Śledzenie
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Performance marketing
zaawansowana znajomość pakietu MS Office
DirectTrack
mOcean
AdForm
The Trade Desk
Vendimob
Kount
Facebook (PowerEditori)
Dostawcy danych
Doświadczenie zawodowe
Head of Programmatic Buying
- realizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem modelu Real-Time Bidding,
- nadzorowanie i koordynacja pracy nowopowstałego działu w strukturze organizacyjnej,
- realizacja celu przychodowego i dochodowego działu poprzez optymalizowanie prowadzonych kampanii reklamowych,
- rozwój oferty produktowej, ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz działem obsługi reklamodawców, prowadzenie wewnętrznych szkoleń,
- współpraca z zagranicznymi dostawcami systemów (The Trade Desk, AdForm, Facebook),
- budowa sieci dostawców danych.
- nadzorowanie i koordynacja pracy nowopowstałego działu w strukturze organizacyjnej,
- realizacja celu przychodowego i dochodowego działu poprzez optymalizowanie prowadzonych kampanii reklamowych,
- rozwój oferty produktowej, ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz działem obsługi reklamodawców, prowadzenie wewnętrznych szkoleń,
- współpraca z zagranicznymi dostawcami systemów (The Trade Desk, AdForm, Facebook),
- budowa sieci dostawców danych.
Kierownik Działu Traffic
- nadzorowanie i koordynacja pracy czteroosobowego zespołu Traffic Managerów (priorytetyzacja, podział zadań), usprawnianie pracy Działu Traffic,
- współpraca z zagranicznymi dostawcami systemów emisyjnych (DirectTrack, mOcean, OpenX),
- wdrażanie nowych narzędzi i funkcjonalności z systemów emisyjnych, prowadzenie wewnętrznych szkoleń,
- identyfikowanie przyczyn nieprawidłowej emisji lub trackowania reklam, wdrażanie niestandardowych rozwiązań w celu emisji kampanii,
- nadzorowanie comiesięcznego rozliczenia zarobków wydawców,
- współpraca z osobami oraz działami zaangażowanymi w prowadzone kampanie,
- przeprowadzanie okresowej oceny pracowniczej,
- rekrutowanie pracowników i praktykantów.
- współpraca z zagranicznymi dostawcami systemów emisyjnych (DirectTrack, mOcean, OpenX),
- wdrażanie nowych narzędzi i funkcjonalności z systemów emisyjnych, prowadzenie wewnętrznych szkoleń,
- identyfikowanie przyczyn nieprawidłowej emisji lub trackowania reklam, wdrażanie niestandardowych rozwiązań w celu emisji kampanii,
- nadzorowanie comiesięcznego rozliczenia zarobków wydawców,
- współpraca z osobami oraz działami zaangażowanymi w prowadzone kampanie,
- przeprowadzanie okresowej oceny pracowniczej,
- rekrutowanie pracowników i praktykantów.
Traffic Manager
- wprowadzanie kampanii do systemów emisyjnych,
- kontrola jakości materiałów emisyjnych (np. kreacji, wysyłki mailingów),
- nadzorowanie i koordynacja kampanii,
- wsparcie techniczne dla wydawców,
- weryfikacja jakości ruchu dostarczanego przez wydawców,
- prace redakcyjne (m.in. redagowanie opisów programów partnerskich),
- wsparcie dla Działu Obsługi Reklamodawców oraz Działu Obsługi Wydawców w zarządzaniu projektami reklamowymi.
- kontrola jakości materiałów emisyjnych (np. kreacji, wysyłki mailingów),
- nadzorowanie i koordynacja kampanii,
- wsparcie techniczne dla wydawców,
- weryfikacja jakości ruchu dostarczanego przez wydawców,
- prace redakcyjne (m.in. redagowanie opisów programów partnerskich),
- wsparcie dla Działu Obsługi Reklamodawców oraz Działu Obsługi Wydawców w zarządzaniu projektami reklamowymi.
praktykant Działu Wsparcia Sprzedaży w Krakowie, Pion Produktu Reklamowego
- szczegółowy monitoring rynku reklamowego oraz analiza nowych form reklamowych,
- pomoc w realizacji kampanii sprzedażowych w portalu INTERIA.PL (m.in. koordynacja pracy programistów, testowanie nowych aplikacji internetowych wdrażanych do działania),
- prace redakcyjne (m.in. redagowanie tekstów promocyjnych oraz PR-owych wraz z tłumaczeniem na język angielski, składanie artykułów sponsorowanych).
- pomoc w realizacji kampanii sprzedażowych w portalu INTERIA.PL (m.in. koordynacja pracy programistów, testowanie nowych aplikacji internetowych wdrażanych do działania),
- prace redakcyjne (m.in. redagowanie tekstów promocyjnych oraz PR-owych wraz z tłumaczeniem na język angielski, składanie artykułów sponsorowanych).
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zainteresowania
- squash,
- jazda konna,
- jazda na rowerze.
- jazda konna,
- jazda na rowerze.
Inne
Umiejętności miękkie:
- bardzo wysokie zdolności analityczne,
- ambitność i wytrwałość w dążeniu do celu,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo wysokie zdolności organizacyjne oraz interpersonalne,
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność.
- bardzo wysokie zdolności analityczne,
- ambitność i wytrwałość w dążeniu do celu,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo wysokie zdolności organizacyjne oraz interpersonalne,
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność.
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.