Umiejętności
Facebook Marketing
Zakup Mediów
Marketing internetowy
RTB
Salesforce.com
Remarketing
Performance marketing
AdWords - Reklama
AdForm
Doubleclick for Advertisers
Google Display Network
Doubleclick Bid Manager
Języki
angielski
biegły
łaciński
biegły
grecki
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Programmatic Buying
- dowodzenie Działem Programmatic Buying
- przygotowywanie mediaplanów i ofert dla Klientów
- uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych w roli eksperta
- tworzenie artykułów branżowych
- bieżące szkolenie Team'ów klienckich, propagowanie wiedzy o nowych narzędziach PB
- przygotowywanie mediaplanów i ofert dla Klientów
- uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych w roli eksperta
- tworzenie artykułów branżowych
- bieżące szkolenie Team'ów klienckich, propagowanie wiedzy o nowych narzędziach PB
Programmatic Buying Specialist
- programowanie, koordynacja i optymalizacja kampanii prowadzonych w modelu real-time bidding: pojedyncze adExchange, Facebook Ads, LinkedIn, VK.com, YouTube, AdWords, EasyAd, rozliczanych za dostarczony efekt
- wyceny i projektowanie działań w modelu RTB
- kontakt w dostawcami 3rd Party Data i negocjacje warunków działań
- obsługa systemów do prowadzenia i optymalizacji kampanii: AdForm, Power Editor, Social.com, AdWords, pełen pakiet narzędzi DoubleClick
- wyceny i projektowanie działań w modelu RTB
- kontakt w dostawcami 3rd Party Data i negocjacje warunków działań
- obsługa systemów do prowadzenia i optymalizacji kampanii: AdForm, Power Editor, Social.com, AdWords, pełen pakiet narzędzi DoubleClick
Publisher Manager
- współpraca z Wydawcami serwisów internetowych oraz polskimi i zagranicznymi sieciami reklamowymi
- wyceny i negocjacje stawek do bieżących i planowanych kampanii reklamowych
- koordynacja kampanii reklamowych performance display i mobile
- organizacja wysyłek mailingowych
- spotkania z Wydawcami, przygotowywanie prezentacji ofertowych
- pozyskiwanie wydawców do sieci i nowych produktów; aktywacja Wydawców
- obsługa narzędzi: Direct Track (również Direct Track X), OpenX, mOcean, KanBan
- wyceny i negocjacje stawek do bieżących i planowanych kampanii reklamowych
- koordynacja kampanii reklamowych performance display i mobile
- organizacja wysyłek mailingowych
- spotkania z Wydawcami, przygotowywanie prezentacji ofertowych
- pozyskiwanie wydawców do sieci i nowych produktów; aktywacja Wydawców
- obsługa narzędzi: Direct Track (również Direct Track X), OpenX, mOcean, KanBan
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Wydawców
- akceptacja nowych Wydawców do sieci
- akceptacja witryn do sieci
- akceptacja Wydawców do programów partnerskich/kampanii
- rozwiązywanie bieżących problemów Wydawców (problemy księgowe, techniczne, szkolenie w zakresie obsługi Panelu)
- tworzenie kodów pul emisji reklam
- akceptacja witryn do sieci
- akceptacja Wydawców do programów partnerskich/kampanii
- rozwiązywanie bieżących problemów Wydawców (problemy księgowe, techniczne, szkolenie w zakresie obsługi Panelu)
- tworzenie kodów pul emisji reklam
Szkolenia i kursy
- Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego - 2010-2012 - zakończone uzyskaniem uprawnień nauczycielskich
- Certyfikat Google Adwords (2015)
- Certyfikat DoubleClick Bid Manager Fundamentals (2015)
- Certyfikat Google Adwords (2015)
- Certyfikat DoubleClick Bid Manager Fundamentals (2015)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
joga, kino greckie, polska literatura współczesna, teatr antyczny i jego współczesna recepcja
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
Marketing afiliacyjny
Zapraszamy zainteresowanych do dyskusji o dynamicznie rozwijającym się rynku reklamy internetowej rozliczanej na podstawie generownych efektów.