Piotr M.

Piotr M. Senior Talent
Management
Consultant

Temat: Krnąbrny pracownik

Arturze,
Czy na pewno najwazniejsza jest dojrzalosc menedżera?

P.
Piotr Banasiak

Piotr Banasiak Kierownik Sprzedaży
Autonadwozia
Południe

Temat: Krnąbrny pracownik

Myślę że trzeba po prostu robić swoje wyznaczać cele całemu zespołowi i bardzo dokładnie ich z wykonanej pracy rozliczać, poczekać kilka tyg. i zaraportować tych pracowników którzy nie wywiązali się z powierzonych zadań

Pozdrawiam
Arkadiusz B.

Arkadiusz B. Biznes komputerowy

Temat: Krnąbrny pracownik

Myślę że trzeba po prostu robić swoje wyznaczać cele całemu zespołowi i bardzo dokładnie ich z wykonanej pracy rozliczać,
Dokładnie, nie można pozwolić na zajmowanie się wewnętrzną "polityką", zamiast tym co trzeba, czyli realizacją zadań i celów.
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Krnąbrny pracownik

piotr michalczuk:
Arturze,
Czy na pewno najwazniejsza jest dojrzalosc menedżera?

P.
Piotrek wg. mnie najważniejsza.

konto usunięte

Temat: Krnąbrny pracownik

Anna I.:
Jak zapanować nad krnąbrnym podwladnym, który jest szefem zespołu, jest w miarę dobry w tym co robi

nie bardzo rozumiem problem potrzeby "panowania" nad kimkolwiek a juz nad szefem zespolu w szczegolnosci. z szefami zespolu sie wspolpracuje a nie sie nad nimi "panuje". nie podoba mi sie diagnoza sytuacji...
Włodzimierz K.

Włodzimierz K. Koordynator sieci
dealerskich .

Temat: Krnąbrny pracownik

Witam,pozwolę sobie przyłączyć się do tej ciekawej dyskusji.Moim zdaniem każdy z Was ma swoje rację ale odniosę się do wypowiedzi Anny I. i ....."panowania" nad kimkolwiek a juz nad szefem zespolu w szczegolnosci. z szefami zespolu sie wspolpracuje a nie sie nad nimi "panuje".
To prawda ale co wówczas kiedy taki szef jest niedoświadczony, nadgorliwy czy za bardzo spoufalił się z podwładnymi?Trzeba nad nim zapanować jak nad młodym narowistym koniem żeby nie narobił szkód :)
Poza tym współpracować można z kimś kto prezentuje podobny poziom a nie zawsze tak jest.Nad niektórymi nawet dobrymi szefami zespołów po prostu trzeba panować dla dobra sprawy.
Arkadiusz B.

Arkadiusz B. Biznes komputerowy

Temat: Krnąbrny pracownik

No tak, czasem trzeba niestety zapanować...

konto usunięte

Temat: Krnąbrny pracownik

ciekawy tor dyskusji pt czasami trzeba zapanowac a czasami nie trzeba... hmm
twierdze, ze dorosli ludzie jezeli znaja cel firmy i w zwiazku z tym maja jeden cel, to potrafia sie porozumiec.

jezeli czytam "narowisty=kreatywny" ( a nie - idiota) to jest grzechem nad narowistoscia panowanie.
Arkadiusz B.

Arkadiusz B. Biznes komputerowy

Temat: Krnąbrny pracownik

ciekawy tor dyskusji pt czasami trzeba zapanowac a czasami nie trzeba... hmm
twierdze, ze dorosli ludzie jezeli znaja cel firmy i w zwiazku z tym maja jeden cel, to potrafia sie porozumiec.

jezeli czytam "narowisty=kreatywny" ( a nie - idiota) to jest grzechem nad narowistoscia panowanie.
Nie masz takich sytuacji, że czasami trzeba uderzyć pięścią w stół?

Odnośnie samej techniki to "łupanie w stół" biorę w cudzysłów, chodzi mi o danie reprymendy, nagany, upomnienia, zwiększanie nadzoru, "poważną rozmowę" itp.Arkadiusz B. edytował(a) ten post dnia 07.06.09 o godzinie 14:45

konto usunięte

Temat: Krnąbrny pracownik

moze takze tupnac nozka albo sie obrazic? nie, nie mam takich sytuacji.
uwazam, ze wynik relacji pomiedzy ludzmi jest zalezny od nich samych.
"uderzyc piescia w stol" nie jest i nigdy nie bedzie metoda rozwiazywania problemow ani technika zarzadzania.

nawet w grupie jak wychowac krnabrnego nastolatka taka metoda nie zdalaby egzaminu
Arkadiusz B.

Arkadiusz B. Biznes komputerowy

Temat: Krnąbrny pracownik

Szczerze więc Ci gratuluję. I też uważam jak ty, że jeżeli dochodzi do takich sytuacji to zazwyczaj z szeroko rozumianej winy samego menedżera.

Odnośnie samej techniki to "łupanie w stół" biorę w cudzysłów, chodzi mi o danie reprymendy, nagany, upomnienia, zwiększanie nadzoru, "poważną rozmowę" itp.Arkadiusz B. edytował(a) ten post dnia 07.06.09 o godzinie 14:23

konto usunięte

Temat: Krnąbrny pracownik

A może żal mu d....e ściska że jest Twoim podwładnym?Ze to nie on jest dyrektorem, może niespełniona miłość ( do Ciebie ), kompleks niższości albo jest najnormalniej w świecie debilem skoro jest niereformowalny.
Uważam że nie ma aż takich wpływów i mocy sprawczej w czymkolwiek, ponieważ jeszcze pracujesz...
Jan D.

Jan D. nie wszystko na raz
- mam ochotę na
zmiany

Temat: Krnąbrny pracownik

A może to Artur ma rację, bo "krnąbrny" pracownik może ozanczać również, że to on ma rację i tylko nie umie tego inaczej powiedzieć ?
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Krnąbrny pracownik

Czyżbyśmy próbowali teraz stworzyć jedną słuszną teorie zarządzania zespołem?? Jeśli tak to obalimy ostatnią 5 latkę badań nad tym tematem:)

Temat: Krnąbrny pracownik

Artur Kucharski:
Czyżbyśmy próbowali teraz stworzyć jedną słuszną teorie zarządzania zespołem?? Jeśli tak to obalimy ostatnią 5 latkę badań nad tym tematem:)

Kryzys wywalił wszystko do góry nogami. Tzw analitycy stali się wróżkami i mogą stawiać tarota dla gospodraki...to dlaczego pięć lat badań...a jak była próbka badanych, kto robił badania i jaki miałbyć wniosek końcowy??? Coś mi się wydaje, że za badania też ktoś płaci i od płatnika zależy jaki będzie wynik. Nie ma prawdy obiektywnej:-))))
Stanisław K.

Stanisław K. Technical Director,
R&D and Innovation
Technologies

Temat: Krnąbrny pracownik

Przemysław Wojtasik:
(...) Nie ma prawdy obiektywnej:-))))
prawda jest jak du..a.
kazdy ma swoja ;)
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Krnąbrny pracownik

Przemysław Wojtasik:
Przemek nie miałem na mysli żadnych konkretnych badań. Badań w sensie rozważań, analiz, badań :), obserwacji itp.
Jest teoria zarządzania sytuacyjnego - uważam, że jedna z lepszych jakie funkcjonuja w zarządzaniu zespołem - a my tu delikatnie właśnie stawiamy tarota jak "obsługiwać" krnąbrnego pracownika nie wiedząc nic lub wiedząc za mało aby tworzyć jaką kolwiek teorię.

Miłego
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Krnąbrny pracownik

Przemysław Wojtasik:
Coś mi się wydaje, że za badania też ktoś płaci i od płatnika zależy jaki będzie wynik.
Przepraszam -ale tylko ktoś kto nie ma pojęcia o badaniach może napisać taką bzdurę .... i to absolwent zarządzania ...wstyd.
Tomasz M.

Tomasz M. Trump :)

Temat: Krnąbrny pracownik

Stanisław Kowalik:
Przemysław Wojtasik:
(...) Nie ma prawdy obiektywnej:-))))
prawda jest jak du..a.
kazdy ma swoja ;)
... czasem się zdarzy (co wynika pewnie z asymetrii informacji pomiędzy uczestnikami rynku), że dwóch uczestników ma jedną d*pę :P Tylko o tym nawet nie wie hehehe
Zbigniew Banaśkiewicz

Zbigniew Banaśkiewicz Quality, H&S and
Security Manager

Temat: Krnąbrny pracownik

Anna I.:
Jak zapanować nad krnąbrnym podwladnym, który jest szefem zespołu, jest w miarę dobry w tym co robi

Możesz mu wystawić w miarę dobre oceny
kompletnie Cię ignoruje, nie wykouje próśb - generalnie robi co chce

Rozumiem, że masz jeszcze innych podwładnych. Może trzeba w takim razie skupić się na tych pozostałych, zgodnie z zasadą, że należy efektywnie wykorzystywać własną energię i nie marnować jej na walenie głową w mur.
a jak zwrócisz mu uwagę na coś to w odwecie pisze maila do
wszystkich waznych osób w zupełnie innym temacie w klimacie: "Coraz częściej pojawiają się w spółce nie załatwione sprawy lub z bardzo dużym opóźnieniem..." - oczywiście w domyśle "zarząd jest do d...y"

I co , te ważne osoby jakoś reagują? Jak nie to bym brał z nich przykład. Do not feed the troll :-)

Na koniec zapytam makiawelicznie - czy te jego w miarę dobre wyniki jesteś w stanie przedstawić jako swój wielki sukces?

Następna dyskusja:

Trudny pracownik




Wyślij zaproszenie do