Żaneta Karolewska

Żaneta Karolewska

Lider/specjalista ds.obsługi klienta
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Lider zespołu
Zarzadzanie zespolem, raportowanie wynikow, ocena jakosci rozmow, praca nad jakoscia rozmow i wynikami, odsluchy, rozpatrywanie reklamacji, rekrutacja nowych pracownikow.
Bank BPH
Specjalista d.s.obsługi klienta, specjalista ds. zapytań i reklamacji;
Obsługa kl., rozwiązywanie zapytań i reklamacji, sprzedaż produktów bankowych, przygotowywanie zaświadczeń, łagodzenie obiekcji klienta,

Szkolenia i kursy

Relacyjna obsluga klienta, miekkie negocjacje

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Ateneum Szkołą Wyższa

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

Czytanie, podroze,

Inne

Prawo jazdy kat.B