Umiejętności
Reklama
Approval Process
Stosunki pracownicze
Szkolenia pracowników
FCE
FMCG
Green Belt
Human Resources
Wywiady
Media
Strategia cenowa
Project Management
Rekrutacja
Zarządzanie wersjami oprogramowania
Selekcja CV
SharePoint
handel detaliczny
Przywództwo w zespole
Trade Marketing
Voice of the Customer Analysis
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
koordynowanie pracy podległych pracowników
Definiowane wymagań biznesowych dla projektów IT
diagnozowanie potrzeb kilenta
Definiowanie i rozwój procesów
Pricing and Promotions
Niemiecki - biegle
zarządzanie reklamacjami
Business English Certificate Vantage
Wiedza biznesowa
Informacje o wydaniu
Analiza interesariuszy
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent Kupca
- wsparcie kupca w zarządzaniu kategorią produktów (art. suche)
- współpraca i kontakt z krajowymi i zagranicznymi dostawcami
- przygotowywanie promocji gazetkowych i niepublikowanych
- monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
- przygotowanie analiz i raportów
- prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu.
- współpraca i kontakt z krajowymi i zagranicznymi dostawcami
- przygotowywanie promocji gazetkowych i niepublikowanych
- monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
- przygotowanie analiz i raportów
- prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu.
Samodzielny specjalista ds. koordynacji promocji
Przygotowanie reklamy produktowej dla marketów sieci Kaufland:
- współtworzenie rocznego planu marketingowego z uwzględnieniem sezonów, planowanych kampanii reklamowych, akcji tematycznych, itp.
- przygotowanie cotygodniowych gazetek reklamowych, katalogów, billboardów, reklam prasowych, radio i tv pod kątem doboru produktów
- realizacja specjalnych akcji promocyjnych
- monitorowanie i analizowanie działań konkurencji
- planowanie i wdrażanie środków zaradczych w odpowiedzi na działania konkurencji lub uzależnione od indywidualnej sytuacji marketu (zarówno o zasięgu ogólnopolskim jak i regionalnym)
- koordynowanie pracy poszczególnych działów zaangażowanych w realizację akcji promocyjnych
- kontrola promocji od strony systemowej (poprawność i jakość danych)
- analiza odsprzedaży akcji promocyjnych
- przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby zarządu
- współtworzenie rocznego planu marketingowego z uwzględnieniem sezonów, planowanych kampanii reklamowych, akcji tematycznych, itp.
- przygotowanie cotygodniowych gazetek reklamowych, katalogów, billboardów, reklam prasowych, radio i tv pod kątem doboru produktów
- realizacja specjalnych akcji promocyjnych
- monitorowanie i analizowanie działań konkurencji
- planowanie i wdrażanie środków zaradczych w odpowiedzi na działania konkurencji lub uzależnione od indywidualnej sytuacji marketu (zarówno o zasięgu ogólnopolskim jak i regionalnym)
- koordynowanie pracy poszczególnych działów zaangażowanych w realizację akcji promocyjnych
- kontrola promocji od strony systemowej (poprawność i jakość danych)
- analiza odsprzedaży akcji promocyjnych
- przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby zarządu
Lider zespołu, lider projektu
- zarządzanie projektami IT dla klienta wewnętrznego
- odpowiedzialność za zakres, harmonogram, itd. realizowanych projektów
- zarządzanie komunikacją i zespołem projektowym (międzynarodowym)
- odpowiedzialność za realizację metodyki projektowej w zarządzanych projektach
- prowadzenie dokumentacji okołoprojektowej
- planowanie pracy podległego zespołu
- organizowanie spotkań projektowych
- raportowanie wewnętrzne
- odpowiedzialność za zakres, harmonogram, itd. realizowanych projektów
- zarządzanie komunikacją i zespołem projektowym (międzynarodowym)
- odpowiedzialność za realizację metodyki projektowej w zarządzanych projektach
- prowadzenie dokumentacji okołoprojektowej
- planowanie pracy podległego zespołu
- organizowanie spotkań projektowych
- raportowanie wewnętrzne
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Sprzedaż - Sieci handlowe
Inne
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Deutschliebhaber ;-)
Grupa dla wszystkich, którzy lubią język niemiecki, interesują się kulturą Niemiec, pracowali lub pracują w Niemczech itd.
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
Grupa PM
PRINCE2, PMI, IPMA, ITIL, MoR, MSP, PBP, RUP, Six Sigma, Lean Management, ISO, Kaizen, FMEA i inne.