Wypowiedzi
-
ostatnio z czech sobie przywiozłem wracając z Pecu...a dopiero dziś przeczytałem post'a ...hmm zostawiłbym chociaż kosteczkę :)
-
stresem to mogłabyś się zająć będąc na innej uczelni, może lepiej zająć się zmianami (w ujęciu ilościowym) zawartości danego typu programów telewizyjnych w III RP (no może też i już w 4 :P zależy jak liczyć) i dodatkowo przebadać jakie jest zapotrzebowanie wśród widzów i jak wygląda to na tle obecnej ramówki (na przykładzie wybranej stacji telewizyjnej :)
pozdrawiam
t. -
piszczie przy okazji czy jest net bezprzeowodwy, to często wazne na spotkaniach
-
po godzinie 12 to masz do wyboru do koloru :) gorzej jak chcesz np spotkać się o 9 rano :) wtedy polecam Hotel Sofitel (chyba jedyne sensowne miejsce w rynku o godzinie np 9 rano :)
-
Magnolia PARK - fatalnie wykończona (nie działają schody ruchome, toalety sa tak oznaczone że można chodzić do okoła budynku, na pierwszym piętrze strasznie gorąco (jakby klima nie działała), ponadto syf w toaletach, komunikacja - dramat (choć w stosunku do najlepszego centrum STARY BROWAR - to i tak jest ok). Większość sklepów podobna do innych galerii.
Pasaż Grunwaldzki - lepiej wykończony od Magnolii, tylko fatalny dojazd przez miasto :/ nom i parking słabo rozwiązany. Dużo fajnych sklepów i przestrzeń większa. (dla mnie nr 1)
Arkady Wrocławskie - nr 1 za kawiarenki, większości sklepów jeszcze nie jestem "grupą docelową"
Galeria dominikańska - poprostu się znudziła
Bielany...cóż mieszkam blisko Carefura (nr 1 jako hipermarket z małą galerią) -
widzę że szmata z kuchni to podstawa :) ja wczoraj grabiłem liście z ogrodu i znalazłem cały zestaw różnych szczotek szmat które ginęły w ciągu ostaniego czasu :)
a psiakowi SZYBKIEGO POWROTU do pełnego zdrowia -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Event Managers Club
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Event Managers Club
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Alumni
-
hej
przperaszam Was że jeszcze nie zmieniłem logotypu. Wpadłem w wir pracy i nie mam chwilowo czasu ;/ mam nadzieję że juz niedlugo nadrobię zaległości.
serdeczne pozdrowienia
tym razem z Poznania -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Alumni
-
ja tam mam dobre zdanie o korporacjach, może dlatego że do tej pory trafiałem na fajne ekipy. Wiadomo czasem jest jakiś temat którego nie da się przeskoczyć, ale z drugiej strony dają one szanse na realizację wielu ciekawych zagadnień (i wbrew pozorom na 8 godzin pracy :) :) :) czego np nie daje własna firma.
-
Bombardier Transportation - http://bombardier.com
-
Ireneuszu cofnij się do kilkunastu punktów które wypisałem, masz tam kilka propozycji bardzo prostych które zależą tylko od nas kierowców.
a co do bycia słynnym studentem od dr inż. Moleckiego - to miałem zajęcia z panem Doktorem, ale nie czuję się w żaden spodób wyjątkowy...chyba ze tu miała być jakaś ironia
jeszcze do Irenusza:
zgadzam się z Tobą że ZDIK ma cięzką pracę, ale skoro ktośa tam już idzie to musi sobie zdawać sprawę z MISJI SPOŁECZNEJ i fali krytyki za każdy błąd.
Problemów jest wiele, to rozumiem ...ale i tak mnie to nie przekonuje jako kierowcy, płacę podatki (od 7 lat w paliwie i...?) -
a więc :) bracia i siostry :)
3 lata temu wraz z moimi kolegami studentami TRANSPORTU zrobiliśmy badania na starym grunwaldzie (później) na rogu klecińskiej i hallera, grabiszyńskiej i...... blisko 40% pojazdów to pojazdy które zawierają jedną osobę w środku (średnio zajmuje ona pięc metrów w korku). Więc jeśli zator np na hallera ma 1km to 400 metrów zajete jest na jednym torze przez: 400m/5 = 80 samochodów co nam daje 80 osób przewożonych, czyli pojemnośc autobusu przegubowego bez jakiegoś wielkiego ścisku.
Niestety nie zgodzę się że korki się tworzą tam gdzie nie ma tras przelotowych:
- obowdnica sródmiejska - to samochody jeżdzące na w/z kierunków: Zielona Góra (droga nr 94), Poznań (nr 5), 5 samochodów ciężarowych (16,5 m + 1m odstępu) zajmuje prawie 100 m (odpowidnik 20 samochodów osobowych)
- grunwald - droga krakowa nr 8, plus droga (nr nie pamiętam) na Jelcz Laskowice i liczne fabryki
więc tutaj piorytet jest prosty: obowdnica miejska (nawet nie autostradowa)
wbrew pozorom najlepsze rozwiązania skrzyżowań w jednym poziomie to ronda (tylko one zajmują dużo miejsca).
co do przedłużenia estakad to nie było by problemu z ulica hallera gdyby to zrobiono w roku 1996 kiedy rozpoczęto budowę tego ciągu. Miejsca na zjazdy też jest sporo. Tylko że w 1996 roku nikt nie myślał o przyrosicie liczby użytkowników....ale niemcy budując ulicę Powstańców Śląskich, Hallera czy grabiszyńską spokojnie chcąc nie chcąc podarowali nam i tak super rozwiązanie !!!!
w tym roku blisko 80 osoób kończy transport na PWr..niestety nikt się nami nie zainteresował :) bo polskie drogi to sprawa POLITYKÓW a nie inżynierów :)Tomasz Chrąchol edytował(a) ten post dnia 03.10.07 o godzinie 11:53 -
1) całą kasę dać na obwodnicę śródmiejską i miejską.
2) Stary grunwald puścić dołem (tak jak to jest na dominikańskim)
3) zakazać jeździć po drogach maszynom roliczym i budowlanym w godzinach 7-8 rano
4) karać tych co stają na srodku skrzyżowania (bo nie ma miejsca na dalszą jazdę)
5) karać tych co przysypiają na skrzyżowaniu
6) i coś zrobić z samochodami które mają awarię i sobie stoją i czekają na pomoc przez pół godziny tamując ruch np na strzegomskiej
7) z powrotem zamknąć wiadukt na strzegomskiej (jak widać ilość ośób nim jeżdząca jest znacznie mniejsza niż tych na dole, a do tego skutecznie blokuje ruch)
8) nie zamykać szlabanów o 7.50 na fabrycznej
9) zrobić sygnalizację wzbudzaną dla tramwajów na powstańców śląskich żeby tramwaje tamtędy szybciej jeździły
10) zakazać PANOM MEGA OCHRONIARZOM stawac w godzinach szczytu na srodku ulicy bo akurat o tej porze muszą wymienić skrzynkę w bankomacie z pieniędzmi
11) powyższy tekst dla pocztexu, tnt i innych firm
12) jazda do końca pasem który się kończy (a nie próba jego zmiany już na wlocie)
13) i wiele innych
Zrozum Zdik a będziesz WIELKI (nie trzeba pić mleka)
wiadomo że kilka z powyższych rzeczy jest trudne do realizacji, ale kilka zalezy od nas uczestników ruchu. -
nowe hasło ZDiK...
"gdzie jeszcze możemy dla Ciebie zrobić objazd? " -
we wrocławiu jest tylko jedno rondo :) i bynajmniej nie jest ono na rondzie ani na rondzie REGANA, chyba że od wczoraj zmieniono organizację :)
-
ja po "dymku" z kościoła garnizonowego to pamiętam tylko wielkie drewniane rusztowanie. A niedawno też jakiś duży pożar był na złotnikach.
-
dawno czegoś takiego nie widziałem we Wro, pożar składu makulatury przy robotniczej :/ dobrze że nikt nie zginął :)
pozdrawiam