Umiejętności
Wdrożenia ERP
Administracja biura
Testy systemowe
Sprzedaż
Organizowanie eventów
nadzorowanie pracy zespołu
Kordynacja Testów - Test Coordination
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Starszy Konsultant Biznesowy
*Praca przy wdrożeniu systemu typu EAM (dla: Enea S.A., Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.)
*Praca z klientami w zakresie serwisu oraz rozwoju systemu:
- wdrażania nowych rozwiązań (analiza, testowanie, projektowanie)
- obsługi serwisowej produktu (HelpDesk - nadzór nad działaniem serwisu, kontakt z klientem oraz zapewnienie wymaganych standardów obsługi )
- prowadzenia niezbędnych prac bezpośrednio u klienta (audyt)
*Praca z grupą kilkunastu osób (programiści, analitycy) w zakresie kompleksowej obsługi klienta.
*Praca z klientami w zakresie serwisu oraz rozwoju systemu:
- wdrażania nowych rozwiązań (analiza, testowanie, projektowanie)
- obsługi serwisowej produktu (HelpDesk - nadzór nad działaniem serwisu, kontakt z klientem oraz zapewnienie wymaganych standardów obsługi )
- prowadzenia niezbędnych prac bezpośrednio u klienta (audyt)
*Praca z grupą kilkunastu osób (programiści, analitycy) w zakresie kompleksowej obsługi klienta.
Konsultant ds. wdrożeń
*Praca przy wdrożeniu systemu typu EAM (dla: Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.) oraz testach (dla: Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.).
*Prowadzenie szkoleń produktowych u klienta.
*Praca z klientem w zakresie:
- wdrażania nowych rozwiązań (analiza, testowanie, projektowanie)
- obsługi serwisowej produktu (HelpDesk - nadzór nad działaniem serwisu, kontakt z klientem oraz zapewnienie wymaganych standardów obsługi )
- prowadzenia niezbędnych prac bezpośrednio u klienta (audyt)
*Praca z grupą kilkunastu osób (programiści, analitycy) w zakresie kompleksowej obsługi klienta.
*Prowadzenie szkoleń produktowych u klienta.
*Praca z klientem w zakresie:
- wdrażania nowych rozwiązań (analiza, testowanie, projektowanie)
- obsługi serwisowej produktu (HelpDesk - nadzór nad działaniem serwisu, kontakt z klientem oraz zapewnienie wymaganych standardów obsługi )
- prowadzenia niezbędnych prac bezpośrednio u klienta (audyt)
*Praca z grupą kilkunastu osób (programiści, analitycy) w zakresie kompleksowej obsługi klienta.
Test Helper
Virtual Product Radosław Kandzia
*Prowadzenie testów infrastruktury systemu poboru opłat elektronicznych na płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych (nadzór nad grupą dziesięciu kierowców pojazdów, raportowanie, dbanie o dokumentację, planowanie tras przejazdów testowych, organizowanie pracy w oparciu o kontakt z zagraniczną centralą firmy).
*Testowanie, obsługa i analiza problemów związanych z konkretnymi elementami systemu poboru opłat w Polsce oraz Białorusi.
*Testowanie, obsługa i analiza problemów związanych z konkretnymi elementami systemu poboru opłat w Polsce oraz Białorusi.
Test Helper
Team Service Sp. z o.o.
*Prowadzenie testów infrastruktury systemu poboru opłat elektronicznych na płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych (nadzór nad grupą dziesięciu kierowców pojazdów, raportowanie, dbanie o dokumentację, planowanie tras przejazdów testowych, organizowanie pracy w oparciu o kontakt z zagraniczną centralą firmy).
*Testowanie, obsługa i analiza problemów związanych z konkretnymi elementami systemu poboru opłat (infrastruktura drogowa oraz oprogramowanie).
*Testowanie, obsługa i analiza problemów związanych z konkretnymi elementami systemu poboru opłat (infrastruktura drogowa oraz oprogramowanie).
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Traffic Services Sp. z o.o. Sp. komandytowa
*Obsługa klientów systemu poboru opłat elektronicznych (system CRM) na płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych.
*Szkolenie nowych pracowników oraz wsparcie w obsłudze klientów w innych punktach.
*Nadzór nad jednym z nowo otwartych punktów (w tym rekrutacja pracowników, dbanie o bieżące sprawy dotyczące punktu, dokumentację, przekazywanie gotówki, kontakt z centralą firmy).
*Prowadzenie testów infrastruktury systemu poboru opłat elektronicznych na płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych jako Test Helper (nadzór na grupą dziesięciu kierowców pojazdów, raportowanie, dbanie o dokumentację, planowanie tras przejazdów testowych, organizowanie pracy w oparciu o w oparciu o kontakt z centralą firmy).
*Testowanie, obsługa i analiza problemów związanych z konkretnymi elementami systemu poboru opłat (infrastruktura drogowa oraz oprogramowanie).
*Szkolenie nowych pracowników oraz wsparcie w obsłudze klientów w innych punktach.
*Nadzór nad jednym z nowo otwartych punktów (w tym rekrutacja pracowników, dbanie o bieżące sprawy dotyczące punktu, dokumentację, przekazywanie gotówki, kontakt z centralą firmy).
*Prowadzenie testów infrastruktury systemu poboru opłat elektronicznych na płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych jako Test Helper (nadzór na grupą dziesięciu kierowców pojazdów, raportowanie, dbanie o dokumentację, planowanie tras przejazdów testowych, organizowanie pracy w oparciu o w oparciu o kontakt z centralą firmy).
*Testowanie, obsługa i analiza problemów związanych z konkretnymi elementami systemu poboru opłat (infrastruktura drogowa oraz oprogramowanie).
Test Helper
Black Pearls Advisory Sp. z o.o.
*Prowadzenie testów infrastruktury systemu poboru opłat elektronicznych na płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych (nadzór nad grupą dziesięciu kierowców pojazdów, raportowanie, dbanie o dokumentację, planowanie tras przejazdów testowych, organizowanie pracy w oparciu o kontakt z zagraniczną centralą firmy).
*Testowanie, obsługa i analiza problemów związanych z konkretnymi elementami systemu poboru opłat (infrastruktura drogowa oraz oprogramowanie).
*Testowanie, obsługa i analiza problemów związanych z konkretnymi elementami systemu poboru opłat (infrastruktura drogowa oraz oprogramowanie).
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Black Pearls Advisory Sp. z o.o.
*Obsługa klientów systemu poboru opłat elektronicznych (system CRM) na płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych.
*Szkolenie nowych pracowników oraz wsparcie w obsłudze klientów w innych punktach.
*Nadzór nad jednym z nowo otwartych punktów (w tym rekrutacja pracowników, dbanie o bieżące sprawy dotyczące punktu, dokumentację, przekazywanie gotówki, kontakt z centralą firmy).
*Prowadzenie testów infrastruktury systemu poboru opłat elektronicznych na płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych jako Test Helper (nadzór na grupą dziesięciu kierowców pojazdów, raportowanie, dbanie o dokumentację, planowanie tras przejazdów testowych, organizowanie pracy w oparciu o w oparciu o kontakt z centralą firmy).
*Szkolenie nowych pracowników oraz wsparcie w obsłudze klientów w innych punktach.
*Nadzór nad jednym z nowo otwartych punktów (w tym rekrutacja pracowników, dbanie o bieżące sprawy dotyczące punktu, dokumentację, przekazywanie gotówki, kontakt z centralą firmy).
*Prowadzenie testów infrastruktury systemu poboru opłat elektronicznych na płatnych odcinkach autostrad, dróg ekspresowych i krajowych jako Test Helper (nadzór na grupą dziesięciu kierowców pojazdów, raportowanie, dbanie o dokumentację, planowanie tras przejazdów testowych, organizowanie pracy w oparciu o w oparciu o kontakt z centralą firmy).
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej
*Sprzedaż produktów RTV/AGD za pośrednictwem Internetu (także w systemach ratalnych).
*Doradzanie w wyborze odpowiednich produktów oraz rozwiązań dla klientów, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych (w tym Help Desk).
*Doradzanie w wyborze odpowiednich produktów oraz rozwiązań dla klientów, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych (w tym Help Desk).
Kierownik salonu
*Zajmowanie się sprawami administracyjnymi związanymi z miejscem pracy oraz personelem.
*Dbanie o kontakty z centralą firmy.
*Szkolenie pracowników w nowych punktach oraz czynny udział w otwieraniu nowych punktów.
*Wdrażanie nowych rozwiązań związanych z działaniem sklepu (w tym strony internetowej, bazy danych, obsługi).
*Sprzedaż produktów RTV/AGD za pośrednictwem Internetu w serwisach Bliskiemedia.pl. Superelektro.pl, Maximedia.pl.
*Doradzanie w wyborze odpowiednich produktów oraz rozwiązań dla klientów.
*Sprzedaż produktów w systemach ratalnych.
*Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych (w tym Help Desk).
*Dbanie o kontakty z centralą firmy.
*Szkolenie pracowników w nowych punktach oraz czynny udział w otwieraniu nowych punktów.
*Wdrażanie nowych rozwiązań związanych z działaniem sklepu (w tym strony internetowej, bazy danych, obsługi).
*Sprzedaż produktów RTV/AGD za pośrednictwem Internetu w serwisach Bliskiemedia.pl. Superelektro.pl, Maximedia.pl.
*Doradzanie w wyborze odpowiednich produktów oraz rozwiązań dla klientów.
*Sprzedaż produktów w systemach ratalnych.
*Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych (w tym Help Desk).
Doradca Junior ds. Sprzedaży Zewnętrznej
Lukas Bank S.A
*Sprzedaż oferowanych przez bank produktów skierowanych do określonej grupy odbiorców.
*Dbanie o odpowiednie udokumentowanie pracy oraz doraźna pomoc w stacjonarnej placówce banku.
*Dbanie o odpowiednie udokumentowanie pracy oraz doraźna pomoc w stacjonarnej placówce banku.
wystawiono
Tomasz to bardzo dobry handlowiec, zawsze realizujący powierzone mu zadania w profesjonalny i szybki sposób. Doskonały w bezpośrednich kontaktach z klientem.
Jednocześnie bardzo dobry kolega z pracy, cieszący się dużą sympatią współpracowników i przełożonych.
Jednocześnie bardzo dobry kolega z pracy, cieszący się dużą sympatią współpracowników i przełożonych.
Szkolenia i kursy
Związane z pracą obecną oraz poprzednimi dotyczące obsługi klienta, obsługi określonych systemów, administracji/prowadzenia spraw bieżących punktu/sklepu/biura.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Fotografia, nowe technologie.
Organizacje
Samorząd Uniwersytetu Śląskiego (delegat do Komisji Uczelnianej w okresie studiów)
Niezależne Zrzeszenie Studentów Uniwersytetu Śląskiego (przewodniczący w okresie studiów)
Samorząd Uczniowski (w okresie szkoły średniej).
Niezależne Zrzeszenie Studentów Uniwersytetu Śląskiego (przewodniczący w okresie studiów)
Samorząd Uczniowski (w okresie szkoły średniej).
Inne
Zostałem laureatem konkursu dla Doradców Sprzedaży Zewnętrznej Lukas Bank S.A. za osiągnięcie najlepszego wyniku sprzedażowego, bardzo dobrą postawę, organizację pracy i zaangażowanie w wykonywane czynności.
Dodatkowe cechy:
Rzetelność, punktualność, odpowiedzialność;
Pozytywne nastawienie do pracy, akceptacja celów i założeń firmy;
Dyspozycyjność.
Umiejętności:
Prawo jazdy kat. B;
Bardzo dobra znajomość komputera (MS Word, MS Excel, Power Point, Windows 95/98/XP/7);
Umiejętność organizacji czasu własnego i podwładnych.
Dodatkowe cechy:
Rzetelność, punktualność, odpowiedzialność;
Pozytywne nastawienie do pracy, akceptacja celów i założeń firmy;
Dyspozycyjność.
Umiejętności:
Prawo jazdy kat. B;
Bardzo dobra znajomość komputera (MS Word, MS Excel, Power Point, Windows 95/98/XP/7);
Umiejętność organizacji czasu własnego i podwładnych.
Grupy
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.