Umiejętności
kadra zarządzająca
Telekomunikacja
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
Współpraca z Departamentem MVNO w PTK Centertel Sp. z o.o. .;
Nawiązywanie kontaktów, sprzedaż oraz obsługa posprzedażna Klientów tworzących własne marki sieci mobilnych – kontakt z Prezesami/Właścicielami firm;
Współpraca z Partnerami zewnętrznymi – firmy sprzedażowe, Call Center, ISP;
Przygotowywanie ofert, analiz oraz kalkulacji w języku polskim i angielskim;
Bieżąca analiza konkurencji, przygotowywanie ofert i planów taryfowych dla klientów końcowych;
Bezpośrednia współpraca z producentami oraz hurtowniami urządzeń mobilnych;
Współpraca z działem prawnym;
Bezpośrednie raportowanie do Zarządu firmy.
Nawiązywanie kontaktów, sprzedaż oraz obsługa posprzedażna Klientów tworzących własne marki sieci mobilnych – kontakt z Prezesami/Właścicielami firm;
Współpraca z Partnerami zewnętrznymi – firmy sprzedażowe, Call Center, ISP;
Przygotowywanie ofert, analiz oraz kalkulacji w języku polskim i angielskim;
Bieżąca analiza konkurencji, przygotowywanie ofert i planów taryfowych dla klientów końcowych;
Bezpośrednia współpraca z producentami oraz hurtowniami urządzeń mobilnych;
Współpraca z działem prawnym;
Bezpośrednie raportowanie do Zarządu firmy.
Sales Manager
SOHO Solutions Sp. z o.o.
1. Sprzedaż usług mobilnych
Budowa oraz rozwój strategii sprzedaży poprzez kilka kanałów sprzedaży produktów i usług P4 Sp. z o.o. (PLAY) skierowanych do biznesu oraz klienta indywidualnego;
Budowa i zarządzanie własnym Działem Sprzedaży (25 osób);
Współpraca z firmami zewnętrznymi – Sub-Agenci, Call Center, Door to Door (ponad 80 podmiotów);
Budowa i zarządzanie własnym Działem Telemarketingu oraz Działem Logistyki (10 osób);
Przyznawanie, weryfikacja oraz analiza planów sprzedażowych;
Ścisła współpraca z Operatorem (PLAY) oraz producentami telefonów komórkowych;
2. Sprzedaż energii elektrycznej
Nawiązanie współpracy, zawarcie umowy oraz sprzedaż energii elektrycznej w imieniu i na rzecz firmy Tauron Polska Energia SA;.
Budowa działu sprzedaży pośredniej, współpraca z firmami zewnętrznymi typu Call Center, nadzór nad sprzedażą;
Bezpośredni kontakt z przedstawicielami Tauron Polska Energia SA.
Budowa oraz rozwój strategii sprzedaży poprzez kilka kanałów sprzedaży produktów i usług P4 Sp. z o.o. (PLAY) skierowanych do biznesu oraz klienta indywidualnego;
Budowa i zarządzanie własnym Działem Sprzedaży (25 osób);
Współpraca z firmami zewnętrznymi – Sub-Agenci, Call Center, Door to Door (ponad 80 podmiotów);
Budowa i zarządzanie własnym Działem Telemarketingu oraz Działem Logistyki (10 osób);
Przyznawanie, weryfikacja oraz analiza planów sprzedażowych;
Ścisła współpraca z Operatorem (PLAY) oraz producentami telefonów komórkowych;
2. Sprzedaż energii elektrycznej
Nawiązanie współpracy, zawarcie umowy oraz sprzedaż energii elektrycznej w imieniu i na rzecz firmy Tauron Polska Energia SA;.
Budowa działu sprzedaży pośredniej, współpraca z firmami zewnętrznymi typu Call Center, nadzór nad sprzedażą;
Bezpośredni kontakt z przedstawicielami Tauron Polska Energia SA.
Dyrektor Sprzedaży
Budowa i zarządzanie Działem Sprzedaży -Rynek Biznesowy i Rynek Prywatny – (45 osób);
Organizacja oraz prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych;
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (ponad 60 partnerów);
Ścisła współpraca z Operatorem (ERA) na wyższym szczeblu menadżerskim;
Współpraca z producentami telefonów komórkowych oraz dystrybutorami;
Bezpośrednie raportowanie do Zarządu spółki
Organizacja oraz prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych;
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (ponad 60 partnerów);
Ścisła współpraca z Operatorem (ERA) na wyższym szczeblu menadżerskim;
Współpraca z producentami telefonów komórkowych oraz dystrybutorami;
Bezpośrednie raportowanie do Zarządu spółki
Kierownik Produktu ds. Usług
Zarządzanie Działem Wsparcia Sprzedaży (7 osób);
Współpraca z partnerami handlowymi (salony sprzedaży oraz Konsultanci Klientów Biznesowych);
Bezpośrednia współpraca z Operatorem (Orange).
Nadzór, kontrola oraz przygotowywanie raportów i analiz;
Odpowiedzialność za realizację budżetu;
Kontrola nad archiwizacją dokumentów oraz rozliczeniami i refundacjami;
Zarządzanie kategorią akcesoriów;
Weryfikacja oraz realizacja zamówień terminali;
Kontrola nad Działem Telemarketingu;
Bezpośrednie raportowanie do Zarządu spółki.
Współpraca z partnerami handlowymi (salony sprzedaży oraz Konsultanci Klientów Biznesowych);
Bezpośrednia współpraca z Operatorem (Orange).
Nadzór, kontrola oraz przygotowywanie raportów i analiz;
Odpowiedzialność za realizację budżetu;
Kontrola nad archiwizacją dokumentów oraz rozliczeniami i refundacjami;
Zarządzanie kategorią akcesoriów;
Weryfikacja oraz realizacja zamówień terminali;
Kontrola nad Działem Telemarketingu;
Bezpośrednie raportowanie do Zarządu spółki.
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży Pośredniej
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi oraz z sieciami sprzedaży usług;
Zarządzanie grupą przedstawicieli handlowych;
Prowadzenie szkoleń z zakresu prezentacji oraz sprzedaży usług, pomoc w przygotowywaniu ofert dla klientów;
Opieka nad obecnymi klientami.
Zarządzanie grupą przedstawicieli handlowych;
Prowadzenie szkoleń z zakresu prezentacji oraz sprzedaży usług, pomoc w przygotowywaniu ofert dla klientów;
Opieka nad obecnymi klientami.
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja