Sylwia Gilarska-Marczak

manager, dyplomowany coach, trener FRIS
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Gościnność Hospitality Industry systemy motywacyjne Procesy rekrutacyjne Ocena jakości usług Budowanie ścieżek szkoleniowych

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Qubus Hotel
dyrektor sprzedaży i marketingu
Qubus Hotel
z-ca dyrektora sprzedaży i marketingu
• uczestnictwo w tworzeniu i realizacji planu marketingowego dla sieci Qubus Hotel,
jak również koordynowanie prac z jego późniejszym wykonaniem,
• współtworzenie wizerunku sieci Qubus Hotel w obszarze komunikacji wewnętrznej
oraz zewnętrznej,
• tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym sieci Qubus Hotel,
• inicjowanie oraz koordynowanie działań promocyjnych oraz public relations,
• odpowiedzialność za realizację zaplanowanych działań promocyjnych i marketingowych,
• nadzór nad pracą podległego działu przy tworzeniu i wdrażaniu projektów,
• monitoring rentowności wdrożonych rozwiązań,
• koordynowanie badań typu Secret Guest w sieci Qubus Hotel,
• współtworzenie wskaźników efektywnościowych dla działów sprzedaży i marketingu,
• współtworzenie standardów pracy i procedur obowiązujących w działach sprzedaży
i marketingu,
• zainicjowanie i współtworzenie standardów realizacji rekrutacji dla działów sprzedaży
i marketingu w centrali oraz w hotelach,
• redefinicja procesu wdrożeń pracowników działów sprzedaży i marketingu,
• współpraca z partnerami sieci (drukanie, agencje reklamowe)
Qubus Hotel
kierownik działu marketingu
• przygotowanie oraz realizacja planu marketingowego,
• uczestnictwo w „grupach otwarciowych” nowych hoteli [3 obiekty],
• współtworzenie oraz wdrażanie programu lojalnościowego w sieci,
• koordynacja zmian systemu identyfikacji wizualnej w sieci,
• uczestnictwo w projektach związanych z kreowaniem nowych produktów,
• implementacja nowego serwisu firmowego, we współpracy z podmiotami zewnętrznymi,
• koordynowanie sesji zdjęciowych na potrzeby sieci,
• tworzenie różnego rodzaju materiałów reklamowych na potrzeby sieci Qubus Hotel,
• ocena efektów realizowanych działań promocyjnych
Qubus Hotel
specjalista ds. marketingu
• realizacja założeń uwzględnionych w planie marketingowym,
• realizacja działań promocyjnych dla wszystkich obiektów sieci Qubus Hotel,
• zarządznie firmowym serwisem internetowym,
• współpraca z agencjami reklamowymi oraz drukarniami
Logo
Koordynator ds. konferencji i bankietów
Holiday Inn Wrocław (obecnie Scandic Wrocław)
• realizacja działań sprzedażowych w segmencie MICE,
• koordynowanie konferencji, bankietów, imprez specjalnych na terenie hotelu,
• opracowywanie planów sprzedażowych,
• współuczestnictwo w tworzeniu ofert specjalnych.

Szkolenia i kursy

luty 2016
Points of You more

listopad 2015
FRIS trener - certyfikacja

październik 2014
RTZ w coachingu

luty 2014
Extended Disc - certyfikacja

listopad 2013
Zarządzanie procesowe - modelowanie i optymalizacja.
[certyfikat KAIZEN Facilitator]

czerwiec 2013
Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach w coachingu.

kwiecień 2013
Wartości firmowe w budowaniu zintegrowanych i kompetentnych zespołów.

kwiecień 2013
Narzędzia gestalltowskie w pracy coacha.

luty 2013, listopad 2011
Uczestnictwo w Kongresach Sprzedaży.

styczeń 2012
Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem.

wrzesień 2012
Zarządzanie coachingowe

listopad 2010, maj 2012
Techniki sprzedaży.

październik 2012
Ocena i motywowanie pracowników.

wrzesień 2010
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PMI. Zarządzanie zespołem projektowym.

październik 2007 - wrzesień 2008
roczny kurs dla trenerów wewnętrznych
(Akademia Qubus Hotel)

maj 2007
Zarządzanie projektami.

sierpień 2006
Kierowanie zespołem i organizacja pracy zespołu.

luty 2006
Coaching - szkolenie pracowników.

Edukacja

Logo
Akademia Profesjonalnego Coachingu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Podyplomowe Studia Dziennikarstwa i Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Wrocławski
Logo
filologia angielska, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

coaching, psychologia człowieka, rozwój, podróże, literatura

Grupy

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.