Umiejętności
Gościnność
Hospitality Industry
systemy motywacyjne
Procesy rekrutacyjne
Ocena jakości usług
Budowanie ścieżek szkoleniowych
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
z-ca dyrektora sprzedaży i marketingu
• uczestnictwo w tworzeniu i realizacji planu marketingowego dla sieci Qubus Hotel,
jak również koordynowanie prac z jego późniejszym wykonaniem,
• współtworzenie wizerunku sieci Qubus Hotel w obszarze komunikacji wewnętrznej
oraz zewnętrznej,
• tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym sieci Qubus Hotel,
• inicjowanie oraz koordynowanie działań promocyjnych oraz public relations,
• odpowiedzialność za realizację zaplanowanych działań promocyjnych i marketingowych,
• nadzór nad pracą podległego działu przy tworzeniu i wdrażaniu projektów,
• monitoring rentowności wdrożonych rozwiązań,
• koordynowanie badań typu Secret Guest w sieci Qubus Hotel,
• współtworzenie wskaźników efektywnościowych dla działów sprzedaży i marketingu,
• współtworzenie standardów pracy i procedur obowiązujących w działach sprzedaży
i marketingu,
• zainicjowanie i współtworzenie standardów realizacji rekrutacji dla działów sprzedaży
i marketingu w centrali oraz w hotelach,
• redefinicja procesu wdrożeń pracowników działów sprzedaży i marketingu,
• współpraca z partnerami sieci (drukanie, agencje reklamowe)
jak również koordynowanie prac z jego późniejszym wykonaniem,
• współtworzenie wizerunku sieci Qubus Hotel w obszarze komunikacji wewnętrznej
oraz zewnętrznej,
• tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym sieci Qubus Hotel,
• inicjowanie oraz koordynowanie działań promocyjnych oraz public relations,
• odpowiedzialność za realizację zaplanowanych działań promocyjnych i marketingowych,
• nadzór nad pracą podległego działu przy tworzeniu i wdrażaniu projektów,
• monitoring rentowności wdrożonych rozwiązań,
• koordynowanie badań typu Secret Guest w sieci Qubus Hotel,
• współtworzenie wskaźników efektywnościowych dla działów sprzedaży i marketingu,
• współtworzenie standardów pracy i procedur obowiązujących w działach sprzedaży
i marketingu,
• zainicjowanie i współtworzenie standardów realizacji rekrutacji dla działów sprzedaży
i marketingu w centrali oraz w hotelach,
• redefinicja procesu wdrożeń pracowników działów sprzedaży i marketingu,
• współpraca z partnerami sieci (drukanie, agencje reklamowe)
kierownik działu marketingu
• przygotowanie oraz realizacja planu marketingowego,
• uczestnictwo w „grupach otwarciowych” nowych hoteli [3 obiekty],
• współtworzenie oraz wdrażanie programu lojalnościowego w sieci,
• koordynacja zmian systemu identyfikacji wizualnej w sieci,
• uczestnictwo w projektach związanych z kreowaniem nowych produktów,
• implementacja nowego serwisu firmowego, we współpracy z podmiotami zewnętrznymi,
• koordynowanie sesji zdjęciowych na potrzeby sieci,
• tworzenie różnego rodzaju materiałów reklamowych na potrzeby sieci Qubus Hotel,
• ocena efektów realizowanych działań promocyjnych
• uczestnictwo w „grupach otwarciowych” nowych hoteli [3 obiekty],
• współtworzenie oraz wdrażanie programu lojalnościowego w sieci,
• koordynacja zmian systemu identyfikacji wizualnej w sieci,
• uczestnictwo w projektach związanych z kreowaniem nowych produktów,
• implementacja nowego serwisu firmowego, we współpracy z podmiotami zewnętrznymi,
• koordynowanie sesji zdjęciowych na potrzeby sieci,
• tworzenie różnego rodzaju materiałów reklamowych na potrzeby sieci Qubus Hotel,
• ocena efektów realizowanych działań promocyjnych
Koordynator ds. konferencji i bankietów
Holiday Inn Wrocław (obecnie Scandic Wrocław)
• realizacja działań sprzedażowych w segmencie MICE,
• koordynowanie konferencji, bankietów, imprez specjalnych na terenie hotelu,
• opracowywanie planów sprzedażowych,
• współuczestnictwo w tworzeniu ofert specjalnych.
• koordynowanie konferencji, bankietów, imprez specjalnych na terenie hotelu,
• opracowywanie planów sprzedażowych,
• współuczestnictwo w tworzeniu ofert specjalnych.
Szkolenia i kursy
luty 2016
Points of You more
listopad 2015
FRIS trener - certyfikacja
październik 2014
RTZ w coachingu
luty 2014
Extended Disc - certyfikacja
listopad 2013
Zarządzanie procesowe - modelowanie i optymalizacja.
[certyfikat KAIZEN Facilitator]
czerwiec 2013
Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach w coachingu.
kwiecień 2013
Wartości firmowe w budowaniu zintegrowanych i kompetentnych zespołów.
kwiecień 2013
Narzędzia gestalltowskie w pracy coacha.
luty 2013, listopad 2011
Uczestnictwo w Kongresach Sprzedaży.
styczeń 2012
Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem.
wrzesień 2012
Zarządzanie coachingowe
listopad 2010, maj 2012
Techniki sprzedaży.
październik 2012
Ocena i motywowanie pracowników.
wrzesień 2010
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PMI. Zarządzanie zespołem projektowym.
październik 2007 - wrzesień 2008
roczny kurs dla trenerów wewnętrznych
(Akademia Qubus Hotel)
maj 2007
Zarządzanie projektami.
sierpień 2006
Kierowanie zespołem i organizacja pracy zespołu.
luty 2006
Coaching - szkolenie pracowników.
Points of You more
listopad 2015
FRIS trener - certyfikacja
październik 2014
RTZ w coachingu
luty 2014
Extended Disc - certyfikacja
listopad 2013
Zarządzanie procesowe - modelowanie i optymalizacja.
[certyfikat KAIZEN Facilitator]
czerwiec 2013
Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach w coachingu.
kwiecień 2013
Wartości firmowe w budowaniu zintegrowanych i kompetentnych zespołów.
kwiecień 2013
Narzędzia gestalltowskie w pracy coacha.
luty 2013, listopad 2011
Uczestnictwo w Kongresach Sprzedaży.
styczeń 2012
Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem.
wrzesień 2012
Zarządzanie coachingowe
listopad 2010, maj 2012
Techniki sprzedaży.
październik 2012
Ocena i motywowanie pracowników.
wrzesień 2010
Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PMI. Zarządzanie zespołem projektowym.
październik 2007 - wrzesień 2008
roczny kurs dla trenerów wewnętrznych
(Akademia Qubus Hotel)
maj 2007
Zarządzanie projektami.
sierpień 2006
Kierowanie zespołem i organizacja pracy zespołu.
luty 2006
Coaching - szkolenie pracowników.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
coaching, psychologia człowieka, rozwój, podróże, literatura
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.