Wojciech Mazurek

Wojciech Mazurek

Operations Director, Intersilesia McBride Polska Sp. z o.o.
Katowice, śląskie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Manuli Hydraulics S.A.
Head od World Wide Customer Service
Customer Service Director – odpowiedzialny za dział obsługi klienta na rynkach całego świata – zarządzanie działem ( w Polsce. Włoszech i Chinach) w zakresie obowiązków którego leży bieżąca obsługa klientów , tworzenie i przygotowywanie dostaw, fakturowanie, obsługa dokumentów w handlu zagranicznym oraz zapewnienie transportu. Także współpraca z działem marketingu ,handlowym oraz produkcją i magazynami. ( Węże i złączki hydrauliczne)
Eden Springs Poland
Dyrektor Regionu, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
03/03 – 05/04 – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu – odpowiedzialny za sprzedaż i działania marketingowe na terenie całej Polski. Obowiązki – opracowanie i realizacja planu sprzedażowego – struktura, budżet finansowy i operacyjny ( liczba pracowników wg kanału pozyskania klienta (( i utrzymania)), kontrola kosztów, system wynagradzania i motywacji, zarządzanie budżetem ATL i BTL, współpraca z innymi działami ( HR, IT) w celu realizacji założonych planów. Zarządzanie działem handlowym – 80 osób w tym telesprzedaż, 7 oddziałów oraz dodatkowo współpraca z dealerami. Odpowiedzialność za budżet w wysokości 3,5 Mio $ oraz sprzedaż na poziomie 20 mio $.

11/99 - 02/03 Dyrektor Regionu Centralnego (wcześniej południowego) – podlegając bezpośrednio Generalnemu Managerowi na Polskę odpowiadałem za wszystkie aspekty działania regionu, zatrudniającego ponad 70 osób, o średnio-miesięcznych obrotach ponad 1,5mio zł będącego na samodzielnym rozliczeniu finansowym( rachunek zysków i strat): dystrybucję wody w 5 galonowym systemie do klientów typy business i prywatnych (transport w tym efektywność wykorzystania taboru, magazyn, wspierająca administracja), sprzedaż usług i pozyskiwanie nowych klientów w tym także działania marketingowe w ramach BTL, uproszczoną księgowość i windykację oraz wspierającą administrację. Do moich obowiązków obok codziennego prowadzenia oddziału ( min organizacja pracy, planowanie zadań, wyznaczanie celów i kontrola realizacji, zatrudnianie i zwalnianie pracowników) należało opracowywanie i realizacja corocznego budżetu operacyjno-finansowego, opracowywanie strategii działania na lokalnym rynku, ,(szczególnie sprzedaży) uczestnictwo w krajowych projektach np. system wynagrodzeń w dziale handlowym. Stałym elementem pracy była współpraca z centralą firmy, pozostałymi oddziałami oraz siostrzaną firmą będącą dostawcą wody i urządzeń.
Unilever Polska S.A.
Sales Project Manager
Project manager - podlegając bezpośrednio dyrektorowi ds. sprzedaży odpowiedzialny byłem za przygotowanie i pracowanie założeń ( koszty, zasady działania, organizacja, narzędzia i metody kontroli i oceny)oraz wdrożenie w życie w całej Polsce Van sellingu – systemu bezpośredniej sprzedaży do detalu produktów spożywczych - herbaty i margaryn. Projekt zawierał wybór dostawcy samochodów, systemu komputerowego, współpracę z działami sprzedaży( przygotowanie struktury organizacyjnej, podział zadań), IT, finansowym (przygotowanie kosztorysu, udział w rozmowach z bankiem dot. zasad i warunków finansowania),marketingiem oraz human resources (nabór i szkolenie pracowników) jak również z hurtowniami – dystrybutorami produktów VdBF ( ich wybór do współpracy, negocjacje warunków).
Mars Polska
Area Sales Manager
Area Sales Manager – jako Area Sales Manager podlegałem Regionalnemu Kierownikowi Sprzedaży i odpowiedzialny byłem za sprzedaż ,dystrybucję i ekspozycję produktów MFP na terenie obecnego woj. Śląskiego. W zależności od okresu kierowałem pracą od 8 do 18 osób (przedstawicieli handlowych ds. detalu, hurtu, kluczowych klientów, merchandiserów). Do podstawowych zadań należało: realizacja planów sprzedaży i dystrybucji, rekrutacja i szkolenie oraz coaching przedstawicieli handlowych, wybór i współpraca z hurtowniami, współudział w realizacji strategii marketingowej, sporządzanie raportów i analiz dot. sprzedaży.
Zarządzałem regionalnym budżetem marketingowym i odpowiedzialny byłem za sprzedaż stanowiącą wartościowo ok. 15-20% sprzedaży detalicznej w Polsce.

Szkolenia i kursy

Zarzadzanie Finansami Przedsiębiorstw
Logistyka
Lean Manudacturing & Operational Exellence
Coaching
Project Management
People Management
Time Management
Negocjaje
Rekrutacja

Edukacja

Logo
Zarzadzanie, MBA
SGH
Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Zainteresowania

Historia i Kultura Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej
Narty
Koszykówka
Języki Obce

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.