Marcin Wysocki

Book Author
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
„Michał Wysocki, wspomnienia z lat 1921-1955” Book Author
Book Author
Wydawca: Neriton (Instytut Historii PAN)
ISBN: 978-83-7543-403-3
http://www.neriton.apnet.pl/product_info.php?products_id=808

Ppor. Michał Wysocki ps. „Wit” to postać nietuzinkowa nie tylko
w kontekście jego bohaterskich dokonań wojennych, ale przede
wszystkim przymiotów czysto ludzkich. To nie tylko bohater
września 1939 r., obrońca Lwowa, w okresie okupacji charyzmatyczny
dowódca partyzancki, a potem długoletni więzień sowieckich
łagrów nad Kołymą, ale i przedwojenny społecznik, organizujący
branżowe związki zawodowe. Jak stwierdziła Henryka
Wysocka, córka autora Wspomnień, był „typowym przedstawicielem
XX wieku, o losach tak podobnych do losów wielu ludzi
z jego pokolenia, gdyż całe jego życie rozegrało się na przestrzeni
ubiegłego stulecia – od 1910 roku, gdy się urodził, do 1991 roku,
gdy zmarł”. Jednak jego postawa, decyzje i przede wszystkim
czyny podejmowane w tamtych tragicznych okolicznościach to
sedno jego wyjątkowości i wartości, którą starałem się jako autor
tego opracowania przedstawić i zachować dla naszej pamięci.
Marcin Michał Wysocki
Logo
„A jednak przeżylismy” Book Author
Book Author
Another historical book, which was announced before. To be sold in some bookstores as well as in the Warsaw Rising Museum [Muzeum Powstania Warszawskiego] in Warsaw.
ISBN 9788394414900
Logo
„Remedium na śmierć” Book Author
Book Author
Since Sept 2013 till Jan 2015 I wrote 3 books in Polish, concerning the difficult history of Poles during the Second World War. Now all of them are in the process of publication. The first one currently appeared in ebook form in the (19) internet stores. One of them is empik: http://www.empik.com/remedium-na-smierc-historie-prawdziwe-wysocki-marcin,p1120136521,ebooki-i-mp3-p
I hope you will reach for it (them) and enjoy! Best regards!
ISBN 9788379004690
Billbird S.A.
Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Biznesu (Sprzedaż, Marketing i Rozwój)
- Kierowanie siłami sprzedaży (sieć regionalna i klienci kluczowi)
- Nadzór nad realizacją strategii marketingowej
- Nadzór nad zespołami produktowymi i projektowymi
- Kierowanie strategią rozwoju produktowego firmy
Billbird S.A.
Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, Dyrektor ds Rozwoju
- Zarządzanie strategią rozwoju produktowego firmy
- Kierowanie Departamentem Marketingu
Logo
Dyrektor ds Rozwoju, Dyrektor Sprzedaży
PolCard SA (wówczas Grupa GTECH)
- Organizacja działalności w zakresie Commercial Services, w tym: sił sprzedaży, rozwoju produktowego i działań marketingowych w obszarze Bill Payment oraz Pre-Paid
Logo
Dyrektor ds Rozwoju, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Commercial Services
GTECH Corporation (Grytek sp z .o.o)
- Organizacja działalności w zakresie Commercial Services, w tym: sił sprzedaży, rozwoju produktowego i działań marketingowych w obszarze Bill Payment oraz Pre-Paid
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
Dyrektor Pionu Biznesu
- Organizacja i zarządzanie ogólnopolskimi siłami sprzedaży (Departamentem Sprzedaży Korporacyjnej i Detalicznej)
- Zarządzanie Departamentem Marketingu
- Kierowanie rozwojem produktowym
PKO Bank Polski
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju, specjalista bankowy
- Organizacja Agenta Rozliczeniowego (acquirera transakcji kartowych)
- Przygotowanie planu biznesowego i strategii spółki PKO BP z ING Barrigns (później: eService)
- Przygotowanie strategii banku w zakresie organizacji akwizycji transakcji kartowych
- Przygotowanie strategii bankomatowej PKO BP
Logo
Szef działu reklamy i promocji
Split Trading (spółka należąca do Fundacji Buchnera)
- Organizacja działań marketingowych i sprzedaży

Szkolenia i kursy

In Poland:
- Payment Cards Marketing of Visa International system – Frank de Mol, Jacqueline Sedeno
/05.08.1997, Warsaw/
- Introduction to Europay Int. – Nico Colijn i Jean Marie Viroux /11-12.09.1997, Warsaw/
- Legal aspects of payment cards – dr Jerzy Pisuliński /29.09.-01.10.97, Katowice/
- Understanding Visa Systems – James Dean, Thore Vestergamard /23-25.03.1998, Warsaw/
- Bank strategy towards competitors – dr W.Grzegorczyk /27-28.08., 14.09.1998, W-wa/
- Product Management - /14.09.98, Warsaw/ Helen Holohan,
- New Product Marketing Planning - /15-16.09.98/ Bank of Irland
- Product Owner - /17.09.98/
- Marketing Planning – Brian Hanratty, Bank of Irland /2-6.11.98, Warsaw/
-„Hub-and-spoke” – mini branches net organization, M.Fąfara (Bankomat sp. z o.o.)
/3.12.98, W-wa/
- Electronic Docs System – Jacek Malinowski ICL, /3.02.99, Warsaw/
- Merchant Sales force Workshop – Andrew Kruk (Visa), Richard Slater (Barclays) /29.06.99
W-wa/
- Sales Skills (SPIN model) – GTECH Sales Development, Huthwaite Inc., 2005

Abroad/ Overseas:
- Visa Merchant Acquiring – Frank de Mol /15-16.09.1997, London/
- Acquisition Strategy in Card Business – Leo Lacy (Europay Academy) /21-22.04.98,
Praha/
- Manage Risks & Increase Profitability Using Credit Scoring – Zoran Bohacek
(Europay Academy) /23-24.04.1998, Praha/

Edukacja

Logo
Etnologia na Wydziale Filozoficzno-Historycznym Uniwersytetu Łódzkiego, doktorat
Uniwersytet Łódzki
Logo
Certificate in Bank Card Management, studia podyplomowe
Chartered Institute of Bankers, London (org. by VISA Int)
Logo
Pedagogika, magisterskie
WSRP

Specjalizacje

Budownictwo
Inne

Zainteresowania

Żeglarstwo w dużych ilościach!! narty!! podróże i rower.. a także teatr i dramatopisarstwo

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.