Radosław Kosiec

Sales Director - DevSecOps, Customer Service, IT Servicedesk

Wypowiedzi

  • Radosław Kosiec
    Wpis na tablicy
    Jak obniżyć koszty biura i uzyskać mobilność?
    http://www.intenso.pl/google/pl/artykuly/jak-obni%C5%B...
    • 26.10.2014, 23:21
  • Radosław Kosiec
    Wpis na tablicy
    Konferencja Improve Business with Atlassian Tools - 26. czerwca 2014 r. w Warszawie (Businessman Institute) - link do wydarzenia: http://www.intenso.pl/jira-in-business-conference/
    • 5.06.2014, 11:18
  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Ogłoszenia
    13.12.2013, 14:39

    Zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy w swojej pracy napotykają na problemy:
    • Brak możliwości powiązania informacji dostarczonych poprzez Landing Page z danymi sprzedażowymi. Innymi słowy, uzyskanie dostępu do informacji, z której witryny użytkownik dokonał faktycznego zakupu usługi lub produktu. Problem korelacji sprzedaży z KPI takim jak np. ROI
    • Brak kompleksowego narzędzia do zarządzania budżetami reklamowymi
    • Problemy z zarządzaniem kampaniami, formularzami (Landing pages) i odnośnikami
    • Brak możliwości wykrycia prób oszustwa
    • Pracochłonna i technicznie skomplikowana integracja z partnerami (w tym publikowanie kodów śledzących)
    • Problem z monitoringiem ilości i jakości leadów pozyskanych z poszczególnych kanałów / od potencjalnych partnerów.

    Nasza platforma IT dostarcza wsparcia na każdym etapie. Począwszy od analizy liczby odsłon, wizyt użytkowników, leadów, a skończywszy na analizie wzrostu wolumenu sprzedaży, wynikającego z trafniejszych wyborów podejmowanych przez nasze narzędzie. Upraszczając całą sytuację, dzięki wbudowanej sztucznej inteligencji, ta sama liczba emisji reklamy przyniesie znacznie lepsze rezultaty sprzedażowe. Pozwoli na określenie witryn, które realnie wpłyną na wzrost Twojej sprzedaży.
    W jednym z przypadków - klient z branży finansowej, pół roku od wdrożenia produktu, przy niezmiennej ilości wyświetlonych bannerów, wzrosła ona ponad dziesięciokrotnie.
    Profity wiążą się również z budowaniem wizerunku Twojej firmy. Budżet przeznaczony na jego kreowanie zostanie wykorzystany skuteczniej. Jedną z zalet rozwiązania jest możliwość jego łatwej integracji m.in. z Facebookiem, Twitterem, systemami CRM czy z sieciami afiliacyjnymi. System jest przygotowany do monitorowania i kontrolowania akcji marketingowych bazując na wybranych przez Ciebie wskaźnikach. Wśród nich znajdziesz zarówno CPA, ROI jak i EBIT czy REVENUE.
    Jeśli potrzebujesz innowacyjnego podejścia do marketingu w sieci, nasz produkt spełni wszystkie Twoje oczekiwania.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.12.13 o godzinie 14:43

  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie eMarketing w temacie Ogłoszenia
    13.12.2013, 14:37

    Zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy w swojej pracy napotykają na problemy:
    • Brak możliwości powiązania informacji dostarczonych poprzez Landing Page z danymi sprzedażowymi. Innymi słowy, uzyskanie dostępu do informacji, z której witryny użytkownik dokonał faktycznego zakupu usługi lub produktu. Problem korelacji sprzedaży z KPI takim jak np. ROI
    • Brak kompleksowego narzędzia do zarządzania budżetami reklamowymi
    • Problemy z zarzadzaniem kampaniami, formularzami (Landing pages) i odnośnikami
    • Brak możliwości wykrycia prób oszustwa
    • Pracochłonna i technicznie skomplikowana integracja z partnerami (w tym publikowanie kodów śledzących)
    • Problem z monitoringiem ilości i jakości leadów pozyskanych z poszczególnych kanałów / od potencjalnych partnerów.

    Nasza platforma IT dostarcza wsparcia na każdym etapie. Począwszy od analizy liczby odsłon, wizyt użytkowników, leadów, a skończywszy na analizie wzrostu wolumenu sprzedaży, wynikającego z trafniejszych wyborów podejmowanych przez nasze narzędzie. Upraszczając całą sytuację, dzięki wbudowanej sztucznej inteligencji, ta sama liczba emisji reklamy przyniesie znacznie lepsze rezultaty sprzedażowe. Pozwoli na określenie witryn, które realnie wpłyną na wzrost Twojej sprzedaży. W jednym z przypadków - klient z branży finansowej, pół roku od wdrożenia produktu, przy niezmiennej ilości wyświetlonych bannerów, wzrosła ona ponad dziesięciokrotnie.
    Profity wiążą się również z budowaniem wizerunku Twojej firmy. Budżet przeznaczony na jego kreowanie zostanie wykorzystany skuteczniej. Jedną z zalet rozwiązania jest możliwość jego łatwej integracji m.in. z Facebookiem, Twitterem, systemami CRM czy z sieciami afiliacyjnymi. Virtuose jest przygotowany do monitorowania i kontrolowania akcji marketingowych bazując na wybranych przez Ciebie wskaźnikach. Wśród nich znajdziesz zarówno CPA, ROI jak i EBIT czy REVENUE. Jeśli potrzebujesz innowacyjnego podejścia do marketingu w sieci, nasz produkt spełni wszystkie Twoje oczekiwania.

  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie Marketing w internecie w temacie Zarządzanie kampaniami w internecie

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing w internecie

  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie OFERTY FIRM
    13.12.2013, 14:18

    Zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy w swojej pracy napotykają na problemy:
    • Brak możliwości powiązania informacji dostarczonych poprzez Landing Page z danymi sprzedażowymi. Innymi słowy, uzyskanie dostępu do informacji, z której witryny użytkownik dokonał faktycznego zakupu usługi lub produktu. Problem korelacji sprzedaży z KPI takim jak np. ROI
    • Brak kompleksowego narzędzia do zarządzania budżetami reklamowymi
    • Problemy z zarzadzaniem kampaniami, formularzami (Landing pages) i odnośnikami
    • Brak możliwości wykrycia prób oszustwa
    • Pracochłonna i technicznie skomplikowana integracja z partnerami (w tym publikowanie kodów śledzących)
    • Problem z monitoringiem ilości i jakości leadów pozyskanych z poszczególnych kanałów / od potencjalnych partnerów.

    Nasza platforma IT dostarcza wsparcia na każdym etapie. Począwszy od analizy liczby odsłon, wizyt użytkowników, leadów, a skończywszy na analizie wzrostu wolumenu sprzedaży, wynikającego z trafniejszych wyborów podejmowanych przez nasze narzędzie. Upraszczając całą sytuację, dzięki wbudowanej sztucznej inteligencji, ta sama liczba emisji reklamy przyniesie znacznie lepsze rezultaty sprzedażowe. Pozwoli na określenie witryn, które realnie wpłyną na wzrost Twojej sprzedaży. W jednym z przypadków - klient z branży finansowej, pół roku od wdrożenia produktu, przy niezmiennej ilości wyświetlonych bannerów, wzrosła ona ponad dziesięciokrotnie.
    Profity wiążą się również z budowaniem wizerunku Twojej firmy. Budżet przeznaczony na jego kreowanie zostanie wykorzystany skuteczniej. Jedną z zalet rozwiązania jest możliwość jego łatwej integracji m.in. z Facebookiem, Twitterem, systemami CRM czy z sieciami afiliacyjnymi. Virtuose jest przygotowany do monitorowania i kontrolowania akcji marketingowych bazując na wybranych przez Ciebie wskaźnikach. Wśród nich znajdziesz zarówno CPA, ROI jak i EBIT czy REVENUE. Jeśli potrzebujesz innowacyjnego podejścia do marketingu w sieci, nasz produkt spełni wszystkie Twoje oczekiwania.

  • Radosław Kosiec
    Wpis na tablicy
    Zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy w swojej pracy napotykają na problemy:
    • Brak możliwości powiązania informacji dostarczonych poprzez Landing Page z danymi sprzedażowymi. Innymi słowy, uzyskanie dostępu do informacji, z której witryny użytkownik dokonał faktycznego zakupu usługi lub produktu. Problem korelacji sprzedaży z KPI takim jak np. ROI
    • Brak kompleksowego narzędzia do zarządzania budżetami reklamowymi
    • Problemy z zarzadzaniem kampaniami, formularzami (Landing pages) i odnośnikami
    • Brak możliwości wykrycia prób oszustwa
    • Pracochłonna i technicznie skomplikowana integracja z partnerami (w tym publikowanie kodów śledzących)
    • Problem z monitoringiem ilości i jakości leadów pozyskanych z poszczególnych kanałów / od potencjalnych partnerów
    • 13.12.2013, 14:13
  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie JIRA w temacie JIRA Service Desk od środka – SLA
    4.12.2013, 11:44

    Wprowadzenie do funkcjonalności SLA w JIRA Service Desk. SLA czyli Service Level Agreement
    Info: http://www.intenso.pl/atlassian/know-how/jira-service-...

  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie JIRA w temacie Pojawiła się najnowsza wersja JIRA Service Desk w wersji...
    4.12.2013, 11:34

    Pojawiła się najnowsza wersja JIRA Service Desk w wersji 1.1!

    Oto nowości, które znajdziesz w wersji 1.1:
    - kalendarze SLA,
    - grupy zgłoszeń,
    - wsparcie dla wielu języków.
    Więcej: http://www.intenso.pl/atlassian/nowosci/przedstawiamy-...

  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie JIRA w temacie JIRA Service Desk od środka – portal klienta
    22.11.2013, 12:44

    Pierwsza z cyklu wpisów dot. JIRA Service Desk, gdzie będą przybliżane w miarę prostym językiem funkcjonalności tego wcielania JIRA: http://www.intenso.pl/atlassian/know-how/jira-service-...

  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie JIRA w temacie Konferencja z udziałem przedstawicieli firmy Atlassian –...
    23.10.2013, 12:35

    InTENSO Sp. z o.o. Enterprise Expert oprogramowania firmy Atlassian zaprasza do udziału w konferencji JIRA in Business, podczas której przedstawione zostaną najlepsze praktyki i przykładowe rozwiązania związane z zastosowaniem narzędzia JIRA w organizacjach.

    Podczas konferencji odbędzie się pierwszy w Polsce premierowy pokaz nowego narzędzia firmy Atlassian – JIRA Service Desk.
    Aktualna agenda i strona wydarzenia: http://www.intenso.pl/jira-in-business-conference/

    Udział w konferencji jest bezpłatny.
    UWAGA: Ilość miejsc ograniczona!

  • Radosław Kosiec
    Wpis na tablicy
    Konferencja z udziałem przedstawicieli firmy Atlassian – Warszawa, 21.11.2013r.

    InTENSO Sp. z o.o. Enterprise Expert oprogramowania firmy Atlassian zaprasza do udziału w konferencji JIRA in Business, podczas której przedstawione zostaną najlepsze praktyki i przykładowe rozwiązania związane z zastosowaniem narzędzia JIRA w organizacjach.

    Podczas konferencji odbędzie się pierwszy w Polsce premierowy pokaz nowego narzędzia firmy Atlassian – JIRA Service Desk.
    Aktualna agenda i strona wydarzenia: http://www.intenso.pl/jira-in-business-conference/

    Udział w konferencji jest bezpłatny.
    UWAGA: Ilość miejsc ograniczona!
    • 23.10.2013, 12:35
  • Radosław Kosiec
    Wpis na tablicy
    • 22.10.2013, 23:00
  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie JIRA w temacie Prosty sposób jak zadbać o zabezpieczenie dostępu do...
    8.10.2013, 21:01

    Wbrew pozorom wciąż bardzo wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że tworzenie bezpiecznych haseł jest koniecznością. Nadal w odczuciu wielu ludzi hasło typu „Piotr11” skutecznie zabezpiecza ich komputer czy stronę internetową przed włamaniem. Nic bardziej mylnego! Co prawda nie ma metody, która pozwoli w 100% zabezpieczyć przed niechcianym gościem, niemniej stosowanie zasad polityki haseł zmniejsza ryzyko kradzieży naszych cennych danych do minimum.

    Dzięki dodatkowi Password Policy jesteśmy w stanie w prosty sposób zadbać o jak najlepsze zabezpieczenie dostępu do naszego konta użytkownika w JIRA.

    Więcej info tutaj: http://www.intenso.pl/atlassian/biblioteczka/plugin-pa...

  • Radosław Kosiec
    Wpis na tablicy
    Open source webgl 3d charts library: http://incharts3d.com/
    • 2.10.2013, 16:38
  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie JIRA w temacie Konferencja Atlassian w Polsce
    18.09.2013, 22:17

    Konferencje organizowane przez firmę Atlassian są znane i cenione na całym świecie. Zdecydowana większość osób biorących w nich udział ocenia je bardzo pozytywnie.

    Spotkania te zbierają same pochwały, a opinie o nich można spuentować jednym z komentarzy o Atlassian Summit 2012: „Wspaniali ludzie, wspaniałe produkty, wspaniała zabawa”.

    Tym przyjemniej jest nam poinformować, że już wkrótce – bo 21 listopada – konferencja Atlassian odbędzie się w Warszawie!

    Więcej na stronie: http://www.intenso.pl/atlassian/wydarzenia/konferencja...

  • Radosław Kosiec
    Wpis na tablicy
    • 9.09.2013, 12:26
  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie JIRA w temacie Atlassian Summit 2013 – nie przegap takiej okazji!
    5.09.2013, 21:14

    Za niespełna miesiąc będzie można wziąć udział w serii najlepszych globalnych konferencji, jakie kiedykolwiek miały miejsce. Atlassian Summit 2013 tradycyjnie już odbędzie się w San Francisco w Kalifornii i potrwa od 1 do 3 października 2013 roku. Na uczestników czekają 3 dni niepowtarzalnych wykładów i szkoleń, podczas których dowiedzą się, jak za pomocą JIRA, Confluence czy Stash efektywnie zwiększyć wydajność swojego zespołu.

    Dlaczego warto odwiedzić San Francisco i spędzić trochę czasu na Atlassian Summit 2013?

    Szczegóły można znaleźć tutaj: http://www.intenso.pl/atlassian/wydarzenia/atlassian-s...

  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie JIRA w temacie Nowe wersje Crucible i FishEye (wyszukiwarka kodu oraz...
    10.08.2013, 09:22

    Dostępne już są nowe wersje Crucible i FishEye 3.0. (wyszukiwarka kodu oraz narzędzia do wizualizacji i przeglądania źródeł aplikacji) - kilka informacji o nowościach można znaleźć na stronach bloga: http://www.intenso.pl/atlassian/nowosci/crucible-i-fis...

  • Radosław Kosiec
    Wpis na grupie JIRA w temacie Narzędzia programistyczne Atlassian dostępne też OnDemand...
    25.07.2013, 09:57

    Atlassian OnDemand (AOD) jest platformą dedykowaną dla zespołów programistycznych o dowolnej wielkości, która oferuje zestaw aplikacji Atlassian zintegrowanych jako usługa.

    Poszczególne narzędzia Atlassian na stronie Atlassian OnDemand oferują większość funkcjonalności dostępnych w ich odpowiednikach dostępnych w wersji download, ale są też pewne różnice między nimi ze względu na dwa różne środowiska na których zostały zainstalowane (hosting lub utrzymywane na własnych serwerach).

    Bliższe informacje o tym można znaleźć tutaj: http://www.intenso.pl/atlassian/nowosci/teraz-narzedzi...

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do