Adam Przeździęk

Adam Przeździęk Trendwatcher,
Blogger, Marketing
Expert

Temat: Ogłoszenia

Interactive Agency Chilid poszukuje kandydatów na stanowisko Sales Representative!

Jeśli zgodnie z przysłowiem na pustyni potrafisz sprzedać piasek, wiesz jak zadbać o Klientów, uwodzić ich i podbijać serca, dodatkowo interesują Cię nowe technologię, zdecydowanie powinnaś/powinieneś przesłać nam swoją aplikację. Bo warto!

Szczegóły rekrutacji tym razem Wam 'sprzedamy', ale w przyszłości to WY będziecie sprzedawać!

Na chilid.pl:
http://chilid.pl/praca

Na interaktywnie.com
http://interaktywnie.com/praca/oferta/3371/gliwice-chi...
Dawid Minda

Dawid Minda Główny Informatyk,
Life Master

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Jarosław K.

Jarosław K. Asystent projektanta
instalacji
elektrycznych

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Sprzedam domenę internetową http://osmartfonach.pl. Zainteresowanych proszę o kontakt przez GL.
Monika Zaborska

Monika Zaborska Specjalista ds. HR

Temat: Ogłoszenia

Firma Unity SA (http://www.unity.pl) poszukuje praktykantów do działu e-commerce (sprzedaż) do Wrocławia.

Ponadto oferujemy pracę na stanowisku Account Executive w Krakowie. Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało uczestniczenie w rozwoju oferty, współpraca z obecnymi klientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, a także udział w tworzeniu akcji marketingowych/sprzedażowych.

Aplikacje proszę wysyłać na adres: praca@unity.pl

Więcej informacji na naszej stronie internetowej. Zapraszam również do kontaktu bezpośrednio ze mną.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam do odwiedzenia strony:

E-Marketing zwiększy dochodyTen post został edytowany przez Autora dnia 22.05.13 o godzinie 10:39
Anita D.

Anita D. Założyciel bloga,
edytor, autor
tekstów i przepisów,
mark...

Temat: Ogłoszenia

inCLICK - zlecaj prace studentom

Masz swój biznes lub miejsce w sieci? Chcesz zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych fanów, nagłośnić jakąś inicjatywę lub dowiedzieć się, jak odbierany jest Twój produkt zanim wypuścisz go na rynek? Jeśli tak, portal inCLICK jest dla Ciebie.

InCLICK.pl jest pierwszym w skali kraju portalem internetowym kojarzącym firmy i osoby prywatne, chcące zlecić zadanie grupowe lub indywidualne, ze studentami i uczniami, chętnymi by je wykonać. Serwis daje firmom dostęp do studentów i uczniów między 16 a 26 rokiem życia z całej Polski, którzy z kolei mają szansę na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego.

Model działania odwołuje się do najnowocześniejszych trendów na rynku pracy, opartych na nowych mediach, freelancingu i cechującej wolne zawody elastyczności zadaniowej. Na portalu inCLICK sam decydujesz, jaki budżet chcesz przeznaczyć na kampanię i ile osób ją dla Ciebie wykona. Rozliczasz się po skończonej pracy i masz nadzór nad powierzonymi zadaniami w pełnej rozciągłości ich realizacji. Nie jesteś obciążony umowami i formalnościami. Za każdą wpłatę otrzymasz fakturę Vat.

Korzyści:

- Maksymalizacja celi biznesowych
- Optymalizacja kosztów administracyjnych
- Redukcja kosztów kadrowych
- Bezpieczeństwo

Zakres zadań obejmuje między innymi:

Działania w social media
Copywriting /Kreacja graficzna/Prace edytorskie/Kreacje video
Tłumaczenia
Research/Badanie rynku/Testy produktów, usług, aplikacji, gier
Bazy danych
Zdalne Call Center

https://www.inclick.pl/

Serdecznie zapraszamy!
Damian Lewandowski

Damian Lewandowski Specjalista ds.
księgowych i
kadrowych

Temat: Ogłoszenia

Przyjęło się, że Samozatrudnionym nazywa się przedsiębiorcę prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Wiele osób postrzega jednak samozatrudnienie przez pryzmat stosunku pracy, tj. wykonywania tych samych zadań, co w ramach stosunku pracy, w ramach umowy o współpracy podpisanej pomiędzy byłym pracodawcom, a byłym pracownikiem obecnie prowadzącym działalność gospodarczą.

O wszelkich prawnopodatkowych aspektach samozatrudnienia można dowiedzieć się na prowadzonym przez nas blogu pod nazwą Samozatrudnienie.net

Współautorami bloga są księgowi z biura rachunkowego BUK Tercet. Biuro zajmuje się kompleksową obsługą finansowo – księgową przedsiębiorców. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy zagwarantować naszym Klientom profesjonalną obsługę, komfortową współpracę oraz oszczędność czasu.
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na najbliższy "ShopCamp" do Łodzi. Podczas warsztatów opowiemy o zmianach w prawie dla e-commerce, które zaczną obowiązywać od płowy przyszłego roku. Poruszymy temat nowych obowiązków sprzedawców i wynikających z nich praw konsumenta. Zwrócimy również uwagę na aspekty techniczne nowego prawa. Część ze zmian będzie wymuszała wprowadzenia modyfikacji w serwisach.

Więcej informacji tutaj: http://shopcamp.pl/prelegent/11993

Pozdrawiam,
Anna Stępniewska
RzetelnyRegulamin.pl
Radosław Kosiec

Radosław Kosiec Sales Director -
DevSecOps, Customer
Service, IT
Servicedesk

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy w swojej pracy napotykają na problemy:
• Brak możliwości powiązania informacji dostarczonych poprzez Landing Page z danymi sprzedażowymi. Innymi słowy, uzyskanie dostępu do informacji, z której witryny użytkownik dokonał faktycznego zakupu usługi lub produktu. Problem korelacji sprzedaży z KPI takim jak np. ROI
• Brak kompleksowego narzędzia do zarządzania budżetami reklamowymi
• Problemy z zarzadzaniem kampaniami, formularzami (Landing pages) i odnośnikami
• Brak możliwości wykrycia prób oszustwa
• Pracochłonna i technicznie skomplikowana integracja z partnerami (w tym publikowanie kodów śledzących)
• Problem z monitoringiem ilości i jakości leadów pozyskanych z poszczególnych kanałów / od potencjalnych partnerów.

Nasza platforma IT dostarcza wsparcia na każdym etapie. Począwszy od analizy liczby odsłon, wizyt użytkowników, leadów, a skończywszy na analizie wzrostu wolumenu sprzedaży, wynikającego z trafniejszych wyborów podejmowanych przez nasze narzędzie. Upraszczając całą sytuację, dzięki wbudowanej sztucznej inteligencji, ta sama liczba emisji reklamy przyniesie znacznie lepsze rezultaty sprzedażowe. Pozwoli na określenie witryn, które realnie wpłyną na wzrost Twojej sprzedaży. W jednym z przypadków - klient z branży finansowej, pół roku od wdrożenia produktu, przy niezmiennej ilości wyświetlonych bannerów, wzrosła ona ponad dziesięciokrotnie.
Profity wiążą się również z budowaniem wizerunku Twojej firmy. Budżet przeznaczony na jego kreowanie zostanie wykorzystany skuteczniej. Jedną z zalet rozwiązania jest możliwość jego łatwej integracji m.in. z Facebookiem, Twitterem, systemami CRM czy z sieciami afiliacyjnymi. Virtuose jest przygotowany do monitorowania i kontrolowania akcji marketingowych bazując na wybranych przez Ciebie wskaźnikach. Wśród nich znajdziesz zarówno CPA, ROI jak i EBIT czy REVENUE. Jeśli potrzebujesz innowacyjnego podejścia do marketingu w sieci, nasz produkt spełni wszystkie Twoje oczekiwania.
Marta S.

Marta S. Marketing B2B &
Online marketing

Temat: Ogłoszenia

Witam

poszukujemy firmy zewnętrznej, która zajmie się wypozycjonowaniem naszej firmy w Google.
Przesyłam słowa kluczowe, które są dla nas istotne, a aktualna pozycja w Google pozostawia wiele do życzenia.
Poza wyceną oczekujemy, że firma zew. wykona kompletny audyt SEO oraz przedstawi propozycję działań.
Chcemy zacząć pozycjonowanie już od stycznia. Nasz budżet jaki przewidujemy to około 5000 tysięcy netto (wersja optymistyczna) lub 4000 netto (wersja realna) oraz 1000 na AdWords (tu możecie Państwo wycenić koszt monitorowania i edytowania kampanii).

Nieakceptowalne są dla nas zakazane metody pozycjonowania i będziemy oczekiwać, aby w umowie znalazł się zapis, że deklarują się Państwo pozycjonować zgodnie z "white seo".

Chcemy rozliczać się za efekt (tj. za osiągniętą pozycję), na niezależnym narzędziu np. Google Analytics. Nie akceptujemy rozliczeń abonamentowych. Próbkowanie danego słowa kluczowego chcemy mieć codziennie (i na bazie wyników z całego miesiąca chcemy obliczyć średnią). Nie akceptujemy tej samej opłaty dla TOP1 i TOP10. Oczekujemy osobnych rozliczeń za TOP3 oraz TOP 10.

W wycenianiu oczekujemy innych cen na trudne i łatwe frazy.

Mamy jeszcze jeden problem - nasz system (TYPO3) dzielimy na jednym serwerze z 39 innymi jednostkami. Zgodnie z polityką grupy nie mamy prawa ingerować samodzielnie w kod strony. Musielibyśmy zatem opracować jakąś metodykę działań i musielibyście przekazać Państwo wymagania techniczne ( w języku angielskim), które przekażemy Administratorowi strony do zaopiniowania, czy zgodzi się na zaproponowane formy działań.
Na maila zwrotnego z ofertą, portfolio, wyceną, przykładową umową oraz audytem czekam do początku stycznia, w połowie stycznia chcemy mieć już podpisaną umowę.

(ilość fraz do wypozycjonowania - około 100 łącznie, w tym 50 koniecznie)

oferty:
ste@bibusmenos.pl

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry,
ja nie do końca z ogłoszeniem, a raczej z poleceniem :)

Jeżeli ktoś szuka dobrego adresu do działań marketingowych, kreacji, strategii, przygotowania materiałów reklamowych, graficznych, imprez integracyjnych czy materiałów fotograficznych, to goraco polecam Grande Mohito (http://grandemohito.pl/).

Miałam okazję z nimi współpracować i mam bardzo pozytywne wspomnienia :)

Pozdrawiam,
Martyna
Sławomir Gdak

Sławomir Gdak Specjalista ds. Seo

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na darmowe szkolenie z copywritingu, które poprowadzi jeden z najlepszych polskich copywriterów Darek Puzyrkiewicz.

Dowiesz się o skutecznych technikach wywierania wpływu tekstem, czyli...
jak zwiększać sprzedaż pisząc artykuły, opisy produktów i usług oraz dynamiczne oferty.

Czego się dowiesz?

- Jaki JEDEN czynnik decyduje o skuteczności każdego tekstu? Co sprawia, że klienci czytają i kupują?
- Jak pisać teksty, by potencjalny klient nie przestał czytać po kilku zdaniach, tylko doszedł do końca - jednym słowem żeby były ciekawe. I SPRZEEEDAAAWAAAAŁY!
- Jak samymi słowami ciągle zwiększać konwersję na stronach i w opisach produktów oraz usług?
- 4 elementowy uniwersalny szablon dla każdego rodzaju tekstu - od artykułu do opisu produktu i skutecznej oferty sprzedażowej.

Szkolenie rozpoczniemy w poniedziałek 24 listopada o godzinie 20:00

Do zobaczenia!

Zarezerwuj swoje miejsce tutaj http://www.blog.gdaq.pl/copywriting-webinar/?al_req=MT...
Maciek Majkusiak

Maciek Majkusiak product manager,
biznes i marketing
internetowy,
emarketing

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zapraszam na ostatnie w tym roku otwarte szkolenie e-marketing Trendy w Warszawie.
teraz w cenie Last Minute

szczegóły szkolenia na stronie Sunsolutions.pl szkolenia e-marketing

Cel: Szkolenie ma pokazać w jaki sposób zaplanować efektywną kampanię internetową. Podczas zajęć pokazujemy i omawiamy konkretne przykłady kampanii. Poruszymy tematy gdzie kupić kampanię oraz powierzchnię reklamową, udzielimy wskazówek w jaki sposób negocjować warunki kampanii on-line.

Dla wszystkich uczestników materiały szkoleniowe na dysku PenDrive16GB

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów marketingu, kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników kluczowych działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za obszar e-commerce
Warsztaty prowadzone będą w niewielkich grupach, co pozwoli na indywidualne podejście wykładowców do słuchaczy gwarantując nabycie przedmiotowej wiedzy i praktycznych umiejętności.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl
Andrzej Banachowicz

Andrzej Banachowicz Earth without art is
just Eh

Temat: Ogłoszenia

Witajcie

Sklep internetowy w którym pracuję w najbliższy weekend 20-23 .02 organizuje sporą akcję promocyjną na dobrych i znanych producentów.

15% rabatu na całą ofertę mebli Szynaka (meble do salonu i sypialni)
15% rabatu na całą ofertę mebli Halmar (szklane stoły, ławy, krzesła, fotele biurowe itp.)
12% rabatu na całą ofertę Bydgoskich Mebli - zarówno meble wypoczynkowe (skóry/tkaniny) jak i meble skrzyniowe w całości.

Jeżeli ktoś z Was się mebluje - zapraszam :-)
http://extrapunkt.pl
Marta Sokołowska

Marta Sokołowska Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry!

Firma zajmująca się e-commerce i e-mail marketingiem poszukuje kandydata na stanowisko Account Executive. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie pozyskiwanie i podtrzymywanie trwałych relacji z Klientami i Partnerami, reprezentowanie firmy podczas imprez branżowych oraz koordynowanie kampanii marketingowych. Dodatkowe informacje znajdują się pod poniższym linkiem:
http://interaktywnie.com/praca/oferta/4542/wroclaw-uni....

Zapraszam do składania aplikacji.
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Grzegorz B.

Grzegorz B. Freelancer, Własna

Temat: Ogłoszenia

Nowa e-usługa umożliwiająca budowanie pozytywnego wizerunku w sieci

Aby skutecznie zachęcić Klientów do skorzystania z oferty firmy, trzeba zaistnieć w ich świadomości. Działania z zakresu marketingu treści są obecnie jednym z najskuteczniejszych sposobów na budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy oraz nawiązanie komunikacji z odbiorcami publikowanych treści.
Jeżeli chcesz dotrzeć do Klientów w nowy sposób, zajrzyj na http://portematik.pl. To narzędzie, które pozwoli Ci stworzyć własny portal tematyczny i publikować treści, których poszukują Twoi odbiorcy. Zostań ekspertem w swojej dziedzinie - sprawdź, jakie to proste!

Obrazek
Maciek Majkusiak

Maciek Majkusiak product manager,
biznes i marketing
internetowy,
emarketing

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na szkolenie e-Marketing trendy
http://sunsolutions.pl/szkolenie-e-marketing-trendy.html
do końca miesiąca promocja cenowa first minute!

Temat: Ogłoszenia

Drogie szkolenia z marketingu internetowego po 1000zł i więcej? Nie ma to sensu! Po co wydawać pieniądze, jak możesz mieć to wszystko za darmo! Możesz otrzymać od nas pełny zestaw narzędzi marketingowych pod każdy biznes jaki chcesz promować oraz nasze pełne wsparcie i doświadczenie.
http://www.allinoneprofits.com/o6o

W ramach współpracy otrzymujesz za 10$ miesięcznie:
Autoresponder, hosting, strony przechwytujące, kreator stron przechwytujących, tracker do linków, system "krok po kroku" na rynek polski i angielski, system partnerski, facebook i youtube "krok po kroku". Oto Nasz panel: http://000usd.pl/panel/
Wybieraj...drogie szkolenia czy nasze wsparcie :) http://www.allinoneprofits.com/o6o

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do