Umiejętności
Change Control Board
Zarządzanie zmianą
Change Process
Zadowolenie klienta
Kierownicy projektów
Zarządzanie ryzykiem
Bezpieczeństwo
Planowanie strategiczne
zarządzanie projektami IT
Języki
angielski
biegły
czeski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager - dynamic automation projects
Jako Project Manager jestem odpowiedzialny za całość projektu. za jego zaplanowanie, kontrolę, zapewnienie ciągłości przepływu danych, zarządzanie zespołami projektowymi wykorzystując techniki planowania i zasady komunikacji. Śledzenie projektu, cotygodniowe sprawdzanie statusu projektu, raportowanie do Program Managera, aktualizowanie bieżące dokumentacji. Przegotowywanie i kontrola zmian, zarządzanie ryzykiem (dokumentowanie ryzyka, zdarzeń i opóźnień mających wpływ na czasowe wykonanie projektu).
Service Delivery Manager
- odpowiedzialny za bezpośredni kontakt z klientem
- całościowa dbałość o kontakt pomiedzy IBM a klientem
- strategiczne planowanie i rozwój działania działu change managementu
- zarządzanie zespołem change managemntowym i backoffice
- zarządzanie procesem change managemntowym
- ciagła praca nad udoskonalaniem procesu change managementu w celu poprawienia jakości
zarządzania zmianami dla klienta
- monitorowanie i zarżadzanie jakością zmian
- zarządzanie problemami związanymi z serwisem podczas pełnienia roli Onduty managera.
- całościowa dbałość o kontakt pomiedzy IBM a klientem
- strategiczne planowanie i rozwój działania działu change managementu
- zarządzanie zespołem change managemntowym i backoffice
- zarządzanie procesem change managemntowym
- ciagła praca nad udoskonalaniem procesu change managementu w celu poprawienia jakości
zarządzania zmianami dla klienta
- monitorowanie i zarżadzanie jakością zmian
- zarządzanie problemami związanymi z serwisem podczas pełnienia roli Onduty managera.
Change Manager for EUROPEAN COMMISSION (TAXUD project)
- Zarządzanie dokumentacją dotyczącą procesu zmiany w serwisie
- Koordynacja i zarządzanie zmianą dotyczącą sieci i sprzętu komputerowego
- Koordynacja i zarządzanie zmianą dotyczącą oprogramowania dla klienta
- Koordynacja i zarządzanie procesem dotyczącym nagłej zmiany
- Koordynacja procesu dotyczącego zmian i narzędzi dla serwisu
- Bieżąca aktualizacja dokumentacji dotyczącej zarządzania zmianą
- Pilotowanie cotygodniowych spotkań z zespołem i opracowywanie wspólnej strategii ulepszeń procesu
zarządzania zmianą
- Organizacja cotygodniowych spotkań z klientem (CAB) w celu analizy przeprowadzanych zmian
- Co miesięczne raportowanie do klienta wszystkich pożądanych zestawień i statystyk dotyczących
zmian w serwisie.
- Koordynacja i zarządzanie zmianą dotyczącą sieci i sprzętu komputerowego
- Koordynacja i zarządzanie zmianą dotyczącą oprogramowania dla klienta
- Koordynacja i zarządzanie procesem dotyczącym nagłej zmiany
- Koordynacja procesu dotyczącego zmian i narzędzi dla serwisu
- Bieżąca aktualizacja dokumentacji dotyczącej zarządzania zmianą
- Pilotowanie cotygodniowych spotkań z zespołem i opracowywanie wspólnej strategii ulepszeń procesu
zarządzania zmianą
- Organizacja cotygodniowych spotkań z klientem (CAB) w celu analizy przeprowadzanych zmian
- Co miesięczne raportowanie do klienta wszystkich pożądanych zestawień i statystyk dotyczących
zmian w serwisie.
Service Manager
- Zarządzanie zespołem dla projektu
- Ustalanie zasad komunikacji w zespole pomiędzy poszczególnymi działami
- Zapewnienie regularnego raportowania dotyczącego wydajności świadczenia usług dla klienta
- Weryfikacja wydajności i opracowania planów poprawy jakości serwisu dla klienta
- Integracja usług w celu spełnienia poziomu usług i przedstawienie wyników budżetowych serwisu
- Odpowiedzialność za jakość i serwis wykonywanych usług
- Tworzenie silnych relacji z klientami
- Dbałość o wysoki poziom usług serwisowych dla klienta,
- Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i audyt zgodności dokumentacji serwisu,
- Monitorowanie i zarządzanie zmianami, projektami na obsługiwanych urządzeniach
- Planowanie i koordynacja działań dla obsługiwanego serwisu,
- Przygotowywanie miesięcznych raportów,
- Współpraca z dyrektorami i przedstawicielami klientów w celu zapewnienia wysokiej jakości usług.
- Ustalanie zasad komunikacji w zespole pomiędzy poszczególnymi działami
- Zapewnienie regularnego raportowania dotyczącego wydajności świadczenia usług dla klienta
- Weryfikacja wydajności i opracowania planów poprawy jakości serwisu dla klienta
- Integracja usług w celu spełnienia poziomu usług i przedstawienie wyników budżetowych serwisu
- Odpowiedzialność za jakość i serwis wykonywanych usług
- Tworzenie silnych relacji z klientami
- Dbałość o wysoki poziom usług serwisowych dla klienta,
- Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i audyt zgodności dokumentacji serwisu,
- Monitorowanie i zarządzanie zmianami, projektami na obsługiwanych urządzeniach
- Planowanie i koordynacja działań dla obsługiwanego serwisu,
- Przygotowywanie miesięcznych raportów,
- Współpraca z dyrektorami i przedstawicielami klientów w celu zapewnienia wysokiej jakości usług.
Core Team Novell backups and restores.
IBM GSDC BRNO
- Kontrolowanie kopi zapasowych na serwerach dla klienta,
- Wykonywanie codziennych raportów na podstawie wykonanej kontroli na serwerach,
- Administrowanie i zarządzanie kontami na serwerach Novell,
- Przywracanie skasowanych lub uszkodzonych danych dla klientów.
- Wykonywanie codziennych raportów na podstawie wykonanej kontroli na serwerach,
- Administrowanie i zarządzanie kontami na serwerach Novell,
- Przywracanie skasowanych lub uszkodzonych danych dla klientów.
Project Manager
- Opracowanie i przygotowanie harmonogramu prac oraz business planu,
- Prowadzenie prac zgodnie z harmonogramem,
- Odpowiedzialność za zgodność projektu z przyjętym budżetowaniem,
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie,
- Kontakt z kontrahentami i klientami zewnętrznymi w celu realizacji projektów,
- Odpowiedzialność za zamknięcie poszczególnych etapów w projekcie.
- Prowadzenie prac zgodnie z harmonogramem,
- Odpowiedzialność za zgodność projektu z przyjętym budżetowaniem,
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie,
- Kontakt z kontrahentami i klientami zewnętrznymi w celu realizacji projektów,
- Odpowiedzialność za zamknięcie poszczególnych etapów w projekcie.
Projekty
RenoSzuz
Projekt polega na budowaniu i ukształtowaniu firmy usługowej która będzie zajmować się renowacją jak i personalizacją obuwia. Zbudowaniem silnej swojej marki własnej na podstawie wykonywanych usług. Tutaj pomysł narodził się już jakiś czas temu wiąże on kilka moich pasji i nabytych umiejętności zdobytych dotychczas. Projekt cały czas się rozwija gdyż poszerzam wachlarz swoich możliwości jak i nowe umiejętności które umożliwiają mi wykonywanie coraz lepszych usług. Podjęcie współpracy ze znanym forum w tej tematyce pozwala mi na dotarcie do większej rzeszy klientów.
http://www.wbutach.pl/forum/282-renoszuz/.
http://www.wbutach.pl/forum/282-renoszuz/.
Szkolenia i kursy
- Jak zwiększyć satysfakcje u klienta.
- Efektywna komunikacja w zespole.
- Zarządzanie strategiczne - planowanie.
- Zarządzanie jakością w projekcie.
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie.
- Prince2,
- Windows2003 server practice,
- Certyfikat ITIL
- Project Management Fundamentals
STAŻE:
- Staż w firmie: Jurajska Stanowisko: Pracownik działu
logistyki
- Staż: Urząd Miasta Myszków Stanowisko: Informatyk
- Efektywna komunikacja w zespole.
- Zarządzanie strategiczne - planowanie.
- Zarządzanie jakością w projekcie.
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie.
- Prince2,
- Windows2003 server practice,
- Certyfikat ITIL
- Project Management Fundamentals
STAŻE:
- Staż w firmie: Jurajska Stanowisko: Pracownik działu
logistyki
- Staż: Urząd Miasta Myszków Stanowisko: Informatyk
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
• Fotografia - http://picasaweb.google.pl/Piotr.Palmowski
• Modelarstwo
• Informatyka
• Nowe technologie
• Sport – piłka nożna, pływanie, jazda konna, bilard
• Modelarstwo
• Informatyka
• Nowe technologie
• Sport – piłka nożna, pływanie, jazda konna, bilard
Inne
Pozostałe umiejętności:
• Prawo jazdy kategorii „B”
• Odporność na stres
• Dokładność, sumienność
• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
• Łatwość dostosowania się do zmieniających się
warunków i otoczenia
• Prawo jazdy kategorii „B”
• Odporność na stres
• Dokładność, sumienność
• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
• Łatwość dostosowania się do zmieniających się
warunków i otoczenia
Grupy
Dam prowizję
Miejsce w który zamieszczane są oferty współpracy za określoną prowizję. Masz biznes, chcesz rozszerzyć działalność, masz coś do zaoferowania ? daj prowizję !
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
FORUM
Forum jako fenomen. Jak prawidlowo kierowac forum dyskusyjnym? Czy forum moze byc odpowiednim narzedziem w rekach marketera, polityka, przedsiebiorcy?
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.