Piotr Palmowski

Service Delivery Manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Change Control Board Zarządzanie zmianą Change Process Zadowolenie klienta Kierownicy projektów Zarządzanie ryzykiem Bezpieczeństwo Planowanie strategiczne zarządzanie projektami IT

Języki

angielski
biegły
czeski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

IBM Global Services Delivery Centre Polska
Project Manager - dynamic automation projects
Jako Project Manager jestem odpowiedzialny za całość projektu. za jego zaplanowanie, kontrolę, zapewnienie ciągłości przepływu danych, zarządzanie zespołami projektowymi wykorzystując techniki planowania i zasady komunikacji. Śledzenie projektu, cotygodniowe sprawdzanie statusu projektu, raportowanie do Program Managera, aktualizowanie bieżące dokumentacji. Przegotowywanie i kontrola zmian, zarządzanie ryzykiem (dokumentowanie ryzyka, zdarzeń i opóźnień mających wpływ na czasowe wykonanie projektu).
IBM Global Services Delivery Centre Polska
Service Delivery Manager
- odpowiedzialny za bezpośredni kontakt z klientem
- całościowa dbałość o kontakt pomiedzy IBM a klientem
- strategiczne planowanie i rozwój działania działu change managementu
- zarządzanie zespołem change managemntowym i backoffice
- zarządzanie procesem change managemntowym
- ciagła praca nad udoskonalaniem procesu change managementu w celu poprawienia jakości
zarządzania zmianami dla klienta
- monitorowanie i zarżadzanie jakością zmian
- zarządzanie problemami związanymi z serwisem podczas pełnienia roli Onduty managera.
IBM Global Services Delivery Centre Polska
Change Manager for EUROPEAN COMMISSION (TAXUD project)
- Zarządzanie dokumentacją dotyczącą procesu zmiany w serwisie
- Koordynacja i zarządzanie zmianą dotyczącą sieci i sprzętu komputerowego
- Koordynacja i zarządzanie zmianą dotyczącą oprogramowania dla klienta
- Koordynacja i zarządzanie procesem dotyczącym nagłej zmiany
- Koordynacja procesu dotyczącego zmian i narzędzi dla serwisu
- Bieżąca aktualizacja dokumentacji dotyczącej zarządzania zmianą
- Pilotowanie cotygodniowych spotkań z zespołem i opracowywanie wspólnej strategii ulepszeń procesu
zarządzania zmianą
- Organizacja cotygodniowych spotkań z klientem (CAB) w celu analizy przeprowadzanych zmian
- Co miesięczne raportowanie do klienta wszystkich pożądanych zestawień i statystyk dotyczących
zmian w serwisie.
IBM Global Services Delivery Centre Polska
Service Manager
- Zarządzanie zespołem dla projektu
- Ustalanie zasad komunikacji w zespole pomiędzy poszczególnymi działami
- Zapewnienie regularnego raportowania dotyczącego wydajności świadczenia usług dla klienta
- Weryfikacja wydajności i opracowania planów poprawy jakości serwisu dla klienta
- Integracja usług w celu spełnienia poziomu usług i przedstawienie wyników budżetowych serwisu
- Odpowiedzialność za jakość i serwis wykonywanych usług
- Tworzenie silnych relacji z klientami
- Dbałość o wysoki poziom usług serwisowych dla klienta,
- Odpowiedzialność za bezpieczeństwo i audyt zgodności dokumentacji serwisu,
- Monitorowanie i zarządzanie zmianami, projektami na obsługiwanych urządzeniach
- Planowanie i koordynacja działań dla obsługiwanego serwisu,
- Przygotowywanie miesięcznych raportów,
- Współpraca z dyrektorami i przedstawicielami klientów w celu zapewnienia wysokiej jakości usług.
IBM GSDC BRNO
Core Team Novell backups and restores.
IBM GSDC BRNO
- Kontrolowanie kopi zapasowych na serwerach dla klienta,
- Wykonywanie codziennych raportów na podstawie wykonanej kontroli na serwerach,
- Administrowanie i zarządzanie kontami na serwerach Novell,
- Przywracanie skasowanych lub uszkodzonych danych dla klientów.
IBM GSDC BRNO
IT SPECIALIST
IBM GSDC BRNO
- Monitoring serwerów Unix, Windows, Novell poprzez konsolę Tivoli,
- Odpowiedzialność za bezpośredni kontakt z zespołem naprawczym i współpraca
przy rozwiązaniu problemu,
- Przygotowywanie i aktualizacja procedur.
Grupa Interia.pl
Project Manager
- Opracowanie i przygotowanie harmonogramu prac oraz business planu,
- Prowadzenie prac zgodnie z harmonogramem,
- Odpowiedzialność za zgodność projektu z przyjętym budżetowaniem,
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie,
- Kontakt z kontrahentami i klientami zewnętrznymi w celu realizacji projektów,
- Odpowiedzialność za zamknięcie poszczególnych etapów w projekcie.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Asystent do spraw wsparcia technicznego
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Piotr to solidna osoba. Przykładnie wykonuje powierzone mu obowiązki, jest sumienny, dokładny a także - co najważniejsze, ma dobry kontakt z otoczeniem.

Projekty

RenoSzuz
Projekt polega na budowaniu i ukształtowaniu firmy usługowej która będzie zajmować się renowacją jak i personalizacją obuwia. Zbudowaniem silnej swojej marki własnej na podstawie wykonywanych usług. Tutaj pomysł narodził się już jakiś czas temu wiąże on kilka moich pasji i nabytych umiejętności zdobytych dotychczas. Projekt cały czas się rozwija gdyż poszerzam wachlarz swoich możliwości jak i nowe umiejętności które umożliwiają mi wykonywanie coraz lepszych usług. Podjęcie współpracy ze znanym forum w tej tematyce pozwala mi na dotarcie do większej rzeszy klientów.

http://www.wbutach.pl/forum/282-renoszuz/.

Szkolenia i kursy

- Jak zwiększyć satysfakcje u klienta.
- Efektywna komunikacja w zespole.
- Zarządzanie strategiczne - planowanie.
- Zarządzanie jakością w projekcie.
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie.
- Prince2,

- Windows2003 server practice,

- Certyfikat ITIL
- Project Management Fundamentals

STAŻE:

- Staż w firmie: Jurajska Stanowisko: Pracownik działu
logistyki
- Staż: Urząd Miasta Myszków Stanowisko: Informatyk

Edukacja

Logo
Sieci komputerowe, Systemy Mikrokomputerowe i Bazy Danych., studia podyplomowe
Politechnika Śląska w Gliwicach
Logo
Zarządzanie Inżynierskie, magisterskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

• Fotografia - http://picasaweb.google.pl/Piotr.Palmowski
• Modelarstwo
• Informatyka
• Nowe technologie
• Sport – piłka nożna, pływanie, jazda konna, bilard

Inne

Pozostałe umiejętności:

• Prawo jazdy kategorii „B”
• Odporność na stres
• Dokładność, sumienność
• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
• Łatwość dostosowania się do zmieniających się
warunków i otoczenia

Grupy

82 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Biotechnologia
Biotechnologia
Grupa zainteresowanych biotechnologią oraz naukami pokrewnymi.
Dam prowizję
Dam prowizję
Miejsce w który zamieszczane są oferty współpracy za określoną prowizję. Masz biznes, chcesz rozszerzyć działalność, masz coś do zaoferowania ? daj prowizję !
Dodatkowa praca
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
FC Liverpool
FC Liverpool
Grupa dla ludzi dla których życie nie kończy się na studiach i pracy. Życie fana
FORUM
FORUM
Forum jako fenomen. Jak prawidlowo kierowac forum dyskusyjnym? Czy forum moze byc odpowiednim narzedziem w rekach marketera, polityka, przedsiebiorcy?
Foto konkursy On-line
Foto konkursy On-line
Powiadomienia o konkursach fotograficznych ogłaszanych w internecie
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
FRIENDS
FRIENDS
dla lubiących dobre towarzystwo, dobrą zabawę, dla tych co mają pytania i dla tych którzy znają odpowiedzi...dla wszystkich o wszystkim...dla przyjaciół! :)
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Grupa wsparcia w poszukiwaniu pracy
Grupa wsparcia w poszukiwaniu pracy
Grupa osób poszukująca pracę, wymiana doświadczeń i propozycji
Gwiezdna Flota
Gwiezdna Flota
Dla fanów Star Treka, ale nie tylko ....
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.