Piotr Palmowski

Zastępca kierownika , Technik serwisu, BSH Bosch Siemens Home Appliance Group
Pabianice, łódzkie

Umiejętności

Office 2010 Uprawnienia SEP 1 kV Prawo jazdy kart. B uprawnienia na wózki widłowe Telekomunikacja Inżynieria Elektronika Technologia

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
Zastępca kierownika
Naprawa urządzeń firm BOSCH i SIEMENS ze specjalizacją ciśnieniowe w pełni automatyczne ekspresy do kawy .
Flextronics Logistics Poland Sp. z o.o.
Technik elektronik
Technik napraw gwarancyjnych i odpłatnych urządzeń firmy MANTA ze specjalizacja dekodery DVBT .
Zakres obowiązków:
- skuteczna i terminowa napraw urządzeń na poziomie komponentów
- nadzór magazynu części zamiennych potrzebnych do napraw
- współpraca z gwarantem w celu eliminowania typowych usterek urządzeń w fazie produkcji
- kontrola i analiza pracy oraz wyników podległej grupy techników
Logo
Inżynier wsparcia technicznego dla produktów RTV i AGD firmy PHILIPS na terenie Polski
Quadra Net
Wsparcie techniczne dla napraw produktów RTV i AGD firmy Philips w ogólnopolskiej sieci napraw gwarancyjnych .Pomoc w trudnych naprawach, szukanie rozwiązań na stronach wsparcia i w historii wykonywanych napraw . Tłumaczenie biuletynów serwisowych publikowanych przez Philips i umieszczanie ich na polskiej stronie wsparcia technicznego. Dwudniowe szkolenie w Eindhoven w siedzibie Philips Europe z tworzenia i prowadzenia szkoleń technicznych on line w systemie Centra 7 .Uczestnictwo w szkoleniach on line prowadzonych po angielsku na temat napraw gwarancyjnych nowych produktów wchodzących do sprzedaży.
Logo
technik napraw RTV , kierownik serwisu
RAGZ
Technik napraw gwarancyjnych i odpłatnych sprzętu RTV firm Samsung , LG , Sony , Philips JVC , Pioneer .Od 01-05-1999 kierownik serwisu głównego w Łodzi oraz 11 serwisów współpracujących na terenie Polski . Funkcja kierownika wykonywana równolegle z obowiązkami technika RTV do 01-05-2005. Po 01-05-2005 pełnienie tylko funkcji kierownika serwisu RAGZ.
Do pełnionych obowiązków należało:
- kontrola raportów z napraw gwarancyjnych wysyłanych do gwarantów
- kontrola kluczowych parametrów napraw gwarancyjnych i podejmowanie działań mających na celu dalszą ich poprawę
- bezpośredni kontakt z działem serwisu na Polskę firm Samsung , LG , Sony , Philips , JVC, Pioneer
- kontrola współpracy z 11 serwisami RTV wykonującymi dla RAGZ naprawy gwarancyjne w ramach podpisanej umowy
- wsparcie techniczne dla techników serwisu RAGZ i serwisów współpracujących ( pomoc w trudnych naprawach , wyszukanie rozwiązania problemu technicznego na stronach wsparcia technicznego producenta lub na podstawie historii wykonanych napraw)
- uczestnictwo w szkoleniach technicznych ( zarówno bezpośrednich jak i on line w języku polskim i angielskim ) dotyczących problematyki napraw produktów gwarancyjnych wprowadzanych na rynek
- październik 2000 tygodniowe szkolenie w Wiedniu organizowane przez firmę Sony na temat nowych technologii w urządzeniach TV
- uczestnictwo w corocznych konferencjach technicznych firm Samsung , Sony , Philips dotyczących omówienia osiągniętych wyników , celów na następny rok oraz problematyki związanej z rynkiem napraw gwarancyjnych
- reprezentowanie firmy w rozmowach z gwarantami i rozwiązywanie problemów związanych z wzajemną współpracą
- niestandardowa obsługa klienta indywidualnego ( klient trudny lub klient posiadający urządzenia z naprawa którego był problem)
- nadzorowanie stosowania procedur wymaganych przez gwarantów
Logo
Technik napraw serwisu RTV
Audio Video Serwis
Wykonywanie napraw odpłatnych różnych producentów i gwarancyjnych firmy AKAI.

Edukacja

Logo
Urządzenia elektroniczne, średnie
Technikum Elektroniczne im. Jana Szczepanika w Łodzi

Specjalizacje

Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Inżynieria
Monterzy/Serwisanci