Capgemini to przede wszystkim różnorodność. Z nami, możesz tworzyć najnowocześniejsze rozwiązania dla wielu branż i korzystać ze wsparcia zespołów ekspertów o niezwykle szerokim zakresie kompetencji – od międzynarodowej księgowości, aż do zaawansowanych systemów IT. Jaki jest wspólny mianownik dla tej dynamicznej społeczności? Przede wszystkim wiedza i możliwości! Capgemini to firma posiadająca 50 lat doświadczenia w biznesie. Z oddziałami zlokalizowanymi w blisko 40 krajach zatrudniamy ponad 200,000 pracowników na świecie i ponad 8500 w Polsce. Dołącz do nas!
Reliable reviews only
We care about credibility and your trust, therefore we do not allow employers to moderate or remove reviews.
Anonymously, pracował(a) w Capgemini Polska Sp. z o.o. ponad 3 lata temu
3.6
3.0
Salary
3.0
Development opportunities
4.0
Benefits
4.0
People
4.0
Atmosphere
2020.09.03
Dobra na początek
Pros
wynagrodzenie dobre na początek kariery zawodowej
opieka zdrowotna Medicover i benefity, choć pewnie mogłoby być jeszcze lepiej
terminowe wypłaty wynagrodzenia
Cons
z jednej strony w miarę luźny dresscode, z drugiej spięci i często nadęci managerowie
nastawienie na pieniądze, a nie na rozwój pracowników
premie tylko dla szczęśliwych wybrańców
ocena okresowa bez umotywowania
Tips for the employer
Przejrzystość komunikacji, motywacja pracowników- mam wrażenie, że leży. Ludzie pracują tu tylko ze względu na dobre jak na początek płace i benefity, jednak po czasie łatwo zniechęcić się widząc że świeżaki bez doświadczenia dostają tyle samo, albo i więcej. Awanse są często z przypadku i wedle sympatii, nie z powodu faktycznych umiejętności. Ciężko w takiej atmosferze wytrzymać dłużej, stąd duża rotacja pracowników, trudno się dziwić doświadczonym i wartościowym ludziom, że szukają miejsca gdzie będą mogli rozwijać się w bardziej atrakcyjnych warunkach. Powinni bardziej wykorzystywać potencjał pracowników, a nie nastawiać się tylko na generowanie jak największego zysku
Anonymously, pracował(a) w Capgemini Polska Sp. z o.o. ponad 3 lata temu
2.2
3.0
Salary
1.0
Development opportunities
3.0
Benefits
3.0
People
1.0
Atmosphere
2019.07.25
Firma dobra na początek kariery
Pros
odpowiednie wynagrodzenie "na start"
w miarę elastyczne godziny pracy
możliwość posługiwania się językiem obcym na codzień
sprawna rekrutacja
Cons
rotacja
team-liderzy
przeładowanie pracy
stres
Tips for the employer
Capgemini jak wiele firm idzie na ilość, a nie na jakość. Pracownik jest jednym ze słupków, cyferek, które muszą się zgadzać. Efektywność pracownika liczy się jako ilość odebranych calli w ciągu godziny, nie jakość rozmów prowadzonych z osobami po drugiej stronie. To Ty musisz się tłumaczyć, dlaczego grupa zadaniowa, do której przypisałeś zlecenie, nie chce go zrealizować i odbija Ci "ticketa", mimo, że robisz wszystko wg instrukcji. Na nocnych zmianach pracują tylko 2, góra 3 osoby i odbierają wszystkie połączenia przychodzące. Lidera w nocy brak, więc Twoją jedyną pomocą w bardzo trudnych sprawach jest wujek Google. Praca dobra dla studentów na początek, ale w porównaniu z innymi firmami, słabo.
Wersja przeglądarki, której w tej chwili używasz ma już kilka lat.
W Internecie to wieczność :)
Jeśli chcesz bezproblemowo korzystać ze wszystkich
funkcjonalności i usług GoldenLine, prosimy o jej zaktualizowanie.
Dear user, by continuing to use the site (e.g. closing the message, clicking on any elements on the page outside the message, moving to the next page) without changing the privacy settings, you agree to the processing of personal data by GoldenLine Sp. z o.o. and the trusted partners of GoldenLine Sp. z o.o. for marketing purposes, in particular, for displaying advertisements tailored to your interests and preferences on the website and elsewhere onthe Internet. Remember that you can refuse to grant consent or withdraw your consent to processing of your personal data at any time by using this list. All information about this issue can be found in our Privacy Policy. We want to make sure that you can use our website in a comfortable manner, so we do our best to match the content available on the website and the presented ads to your interests and preferences. This can be achieved thanks to cookies and similar technologies stored in your browser. Please be advised that by continuing to use this Website, without changing your browser settings, you agree to storing cookies and similar technologies in your end device and to use information stored in such cookies and similar technologies for the purpose of matching ads to your interests and preferences. You can change your cookies-related settings at any time in your browser. More information about the issue can be found in our Privacy Policy.
Employees reviews
Reliable reviews only
We care about credibility and your trust, therefore we do not allow employers to moderate or remove reviews.
Dobra na początek
Pros
Cons
Tips for the employer
Przejrzystość komunikacji, motywacja pracowników- mam wrażenie, że leży. Ludzie pracują tu tylko ze względu na dobre jak na początek płace i benefity, jednak po czasie łatwo zniechęcić się widząc że świeżaki bez doświadczenia dostają tyle samo, albo i więcej. Awanse są często z przypadku i wedle sympatii, nie z powodu faktycznych umiejętności. Ciężko w takiej atmosferze wytrzymać dłużej, stąd duża rotacja pracowników, trudno się dziwić doświadczonym i wartościowym ludziom, że szukają miejsca gdzie będą mogli rozwijać się w bardziej atrakcyjnych warunkach. Powinni bardziej wykorzystywać potencjał pracowników, a nie nastawiać się tylko na generowanie jak największego zysku
Polecam firmę
Pros
Cons
Firma dobra na początek kariery
Pros
Cons
Tips for the employer
Capgemini jak wiele firm idzie na ilość, a nie na jakość. Pracownik jest jednym ze słupków, cyferek, które muszą się zgadzać. Efektywność pracownika liczy się jako ilość odebranych calli w ciągu godziny, nie jakość rozmów prowadzonych z osobami po drugiej stronie. To Ty musisz się tłumaczyć, dlaczego grupa zadaniowa, do której przypisałeś zlecenie, nie chce go zrealizować i odbija Ci "ticketa", mimo, że robisz wszystko wg instrukcji. Na nocnych zmianach pracują tylko 2, góra 3 osoby i odbierają wszystkie połączenia przychodzące. Lidera w nocy brak, więc Twoją jedyną pomocą w bardzo trudnych sprawach jest wujek Google. Praca dobra dla studentów na początek, ale w porównaniu z innymi firmami, słabo.