Paweł Wesołowski

Specjalista Zespołu Wsparcia w Uniqa
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Linux SQL Bankowość Bazy danych Testowanie oprogramowania Kontakt z klientem znajomość podstaw SQL

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Uniqa TU SA
Specjalista Zespołu Wsparcia
- techniczne wsparcie użytkowników w zakresie użytkowania aplikacji,
- zgłaszanie błędów (system zgłoszeń Mantis),
- współpraca z ekspertami, programistami,
- testy manualne aplikacji,
- realizacja zgłoszeń - telefonicznych oraz za pośrednictwem systemu zgłoszeń.
Asseco Poland
Młodszy Specjalista ds. Serwisu
Serwis banków spółdzielczych:
- konsultacje telefoniczne dotyczące: bankowości detalicznej, korporacyjnej, zagadnień związanych z obsługą systemów/ aplikacji bankowych,
- testy manualne aplikacji bankowych,
- tworzenie podstawowych zapytań w języku SQL,
- obsługa systemu zgłoszeń - zgłaszanie błędów, realizacja zgłoszeń.
Logo
Obsługa sklepu internetowego i konta allegro
Active Body
- rozwiązywanie bieżących problemów ze sprzętem komputerowym: instalacje, konfiguracje systemów/urządzeń,
- obsługa sklepu internetowego i konta allegro,
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami sklepu.
Logo
Praktykant
IG Komputer Artur Paliński
Rozwiązywanie problemów ze sprzętem komputerowym klientów serwisu:
- montaż, naprawa oraz konfigurowanie sprzętu IT,
- składanie od podstaw zestawów komputerowych,
- doradztwo,
- kontakt z klientami.

Szkolenia i kursy

Certyfikat ISTQB

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Informatyka, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

IT - Administracja
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.